Paar favoriete niet-spelletjes:quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:38 schreef Stofje het volgende:
Blijf het gewoon wel moeilijk vinden om er echt leuke spelletjes bij te vinden of andere interessante apps. Zijn er nog must-haves?
Thanks, daar heb ik me prima mee vermaakt.quote:
Na een tijde begint het wel saai te worden hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 00:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Thanks, daar heb ik me prima mee vermaakt.
Je krijgt me toch bizarre foto's af en toe..quote:Op maandag 25 mei 2009 00:44 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Na een tijde begint het wel saai te worden hoor. Alleen mijn klasgenoten vinden het prachtig
.
Nja, snellere processor, meer geheugen en dergelijke is altijd wel gewenst.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:50 schreef venomsnake het volgende:
Ik zou ook niet weten waarom in het nieuwe model (als die al komt) zou moeten kopen.
De 3g kan alles wat ik kan wensen, internetten, bellen, mailen, msn'en, spelletjes spelen, foto's maken etc etc..
Ben dik tevreden met dit ding..
Klopt... maar alleen binnenshuisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:07 schreef Merkie het volgende:
Ik ga alleen overstag als de nieuwe iPhone een AMOLED-scherm heeft. AMOLED-schermen hebben een enorm hoog contrast en heel diep zwart.
Niet echt een API, wel XML bestanden (zie bijvoorbeeld ook http://app-store.appspot.com/ )quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:35 schreef Banzaiaap het volgende:
Is er een soort van Appstore API waarmee je informatie als Prijs en Screenshots uit de Database van Apple kan halen voor gebruik bij eigen projecten?
LED Display dan maar? Weet niet of dat minder weerkaatst in de zonquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:36 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Klopt... maar alleen binnenshuis
In de zon is het net een spiegel - onbruikbaar.
Thanks, ik heb daar ook op gezocht..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:38 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Niet echt een API, wel XML bestanden (zie bijvoorbeeld ook http://app-store.appspot.com/ )
http://stackoverflow.com/(...)r-market-analyzation
Google ook eens op "app store api" (waar haalt ie het toch vandaan he)
"LED display" kan twee dingen betekenen:quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
LED Display dan maar? Weet niet of dat minder weerkaatst in de zon
Die appspot link is down en die andere links zijn ook niet echt wat ik zoek..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:38 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Niet echt een API, wel XML bestanden (zie bijvoorbeeld ook http://app-store.appspot.com/ )
http://stackoverflow.com/(...)r-market-analyzation
Google ook eens op "app store api" (waar haalt ie het toch vandaan he)
Topquote:Nieuwe voetbalgame voor de iPhone in de maak: X2 Football 2009
voetbalVoetballiefhebbers zitten vanavond voor de buis om de Champions League te zien. Ontwikkelaar Exient is bezig met een voetbalgame voor de iPhone, dat X2 Football 2009 gaat heten. Exient bracht eerder al Nintendo DS-games zoals FIFA 09 en Madden NFL 09 uit. De website Pocket Gamer mocht X2 alvast proberen en schreef er een review over met wat interessante achtergrondinformatie over de keuzes die de ontwikkelaars hebben gemaakt. De game heeft joypad-controls op het touchscreen waarmee je kunt bewegen, passen en schieten. Er werd bewust niet voor gesture-controls gekozen.
voetbalX2 Football 2009 heeft gekozen voor landenteams, zodat ze op dit moment nog niet vastzaten aan dure licentiekosten om bekende teams op te nemen. Er zijn tien competities rond toernooien zoals EK en WK. In feite heeft Exient een eerste versie gemaakt om gaandeweg steeds meer functies toe te voegen. Eén van de eerste functies in een vervolgversie wordt multiplayer; dit willen ze voor het einde van het jaar realiseren.
Bron
.
Dan moet het verschil tussen de nieuwe iPhone en de 3G wel heeeel groot zijn wil ik de nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:01 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nja, snellere processor, meer geheugen en dergelijke is altijd wel gewenst.
Denk toch dat het nep is. Kijk maar goed naar de randen etc. Kleuren kloppen niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:15 schreef Nashje het volgende:
Ik heb zojuist een bobbel in m'n broek gekregen.
Wat een geil ding zeg.
Ja ben daar best blij om, anders had ik nu al drang om mijn 2 maanden oude iPhone 3G weer te gaan verkopenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Denk toch dat het nep is. Kijk maar goed naar de randen etc. Kleuren kloppen niet.
Ja het is een mockup door een student op iphone ticker.dequote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Denk toch dat het nep is. Kijk maar goed naar de randen etc. Kleuren kloppen niet.
Wel een mooie grote displayquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:22 schreef Merkie het volgende:
Natuurlijk is het nep. Daarnaast is het ook nog eens een ergonomische ramp en lijkt het niet erg op een iPhone van de voorkant.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:29 schreef nelisb het volgende:
Tomtom officieel aangekondigd voor de Iphone!
quote:20:44
OMT: 17 juni nieuwe iPhone OS 3.0 wereldwijd beschikbaar, GRATIS!
Stel je voor dat je de laatste drie posts mist!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:37 schreef Mike_Litoris het volgende:
Tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |