Ik heb um doorquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef geelkuikentje het volgende:
Pocket God is toch geinig, als je een eilander in een vulkaan wilt mikken moet je met je vinger onder zo'n eilander staan en dan beweging over het scherm richting de vulkaan doen. Wel goed mikken want gaat vaak fout
Quickvoice recorderquote:Op zondag 19 april 2009 13:09 schreef denthemen het volgende:
Ik ben op zoek naar een app om gewoon geluid op te nemen, iemand die mij er 1 kan aanraden?
Misschien als hij alleen in de US appstore komt en dan gewoon word gekraakt.quote:
Meestal controleren ze volgens mij de IP-adressen, Hulu.com werkt ook niet in Nederland.quote:Op maandag 20 april 2009 12:09 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Misschien als hij alleen in de US appstore komt en dan gewoon word gekraakt.
quote:Op maandag 20 april 2009 11:55 schreef portier het volgende:
TakeMeBack en Find My Car zie ik ook al in de top20 staan. En die zijn, gutgut, 79 cent. Maar als je dan zo graag gratis wilt, in de top20 voor gratis navigatie apps zie ik al Geotags, Beacon, Signal Fire, Take Me To My Car en Get Me Back staan.
Echt, zelf zoeken is zo gek nog niet.
Ik weetzz. Maar voor 70% van de vragen hier is de 1ste hit van Google het antwoord. En dat is irritant. Niettemin toch graag gedaan.quote:Op maandag 20 april 2009 12:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Ohja, er is ook een top20 per subcatogerie free apps. Was ik vergeten
Thanks.
Maar dan nog: Je mag best wel wat liever doenNoobs hebben hulp nodig. (en die noob ben ik in dit geval).
Als ik van iedere app nou is 10 cent kreeg..quote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef newyorkcity het volgende:
Nog maar een half miljoen, dan zijn er gewoon 1 miljard apps al gedownload..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |