Kaas is aan het multitasken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:40 schreef conleche het volgende:
Waar komt die keiharde sex nu inene vandaan???
Maar wél slank in de TT![]()
Vanwege zijn vorige topic volgensmij!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:40 schreef conleche het volgende:
War komt die keiharde sex nu inene vandaan???
vertel vertelquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:39 schreef Muis006 het volgende:
Kaas, dan heb je zeker de Zeer Belangrijke Aflevering over Stelen gemist
Senksquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vertel vertel
enne Goodbye je had m nog tegoed
Het trekt (whehehequote:
Wat is doorpraten?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:54 schreef AKnynke het volgende:
met vriendje reis naar Berlijn volgende week aan het doorpratne...
ik heb er zin in!
Da's niet!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dan gaan jullie allemaal lief slapen
Nee, eerst wilde sex, tis vrijdagquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dan gaan jullie allemaal lief slapen
Waarom Vietnam?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's niet!
Ik wil een keer naar Vietnam
oi, dat zou wat zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is doorpraten?Plan je die hele trip van uur tot uur dan?
Jij hebt ook Top Gear gekekenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's niet!
Ik wil een keer naar Vietnam
JA! En het was inderdaad een geniale afleveringquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij hebt ook Top Gear gekeken. Ik heb nog nooit zo'n leuke aflevering gezien
. Lag echt dubbel de helft van de tijd
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
JA! En het was inderdaad een geniale afleveringvooral toen Hammond net dat schip had gerepareerd en hem vervolgens tegen de ventilator aan hield
![]()
Maar ik was echt verbaasd hoe mooi Vietnam is, je hoort er immers vrij weinig over, of het moet mbt de oorlog met Amerika zijn.
Gelukkig zijn we nog jong Chicoquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nu moet ik weer lachen
. Hij was echt té geniaal. Die gezichten ook die ze af en toe trokken, als Jeremy het weer eens niet leuk vond. Of de trein namen naar de verkeerde stad
.
Het viel mij ook op ja, wat een prachtige omgeving. Die rotsen, wow. Het uitzicht. Ik wil er ook heen eigenlijk. Maar ik wil overal al heen.
Ja, maar jong zijn betekent helaas ook dat je niet zoveel geld hebt om die reizen te makenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we nog jong Chicowe hebben tijd zat!
Trusten!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:33 schreef Chicolate het volgende:
De TT slaat zó niet op mijdat ik maar ga slapen. Trusten Muissie en rest die nog wakker is
.
Ja, de Engelse Wipeout is veel leuker dan de Nederlandse!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
HammondThe Hamster!
Hij presenteert daar ook Wipe Out! Dan lijkt het me een stuk leuker!
Precies dat ja!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, de Engelse Wipeout is veel leuker dan de Nederlandse!
Het camerawerk enzo is ook beter. Ik vind de Nederlandse versie altijd een beetje goedkoop aandoen.
Hij lacht vast omdat hij net precies hetzelfde dachtquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies dat ja!
En ik zie de Hamster dan ook helemaal voor me als er een gruwelijk dubbelgevouwen neervalt dat hij dan 'Oehhwwwwww' zo'n kop trekt. Jeweetwel!
Ik zei net tegen Heer G 'Is het gek als ik mijn eigen tieten heel goed vindt in dit shirtje??' en toen moest ie lachen. Is that a good thing?
Wij vinden tieten beter zonder shirtjequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies dat ja!
En ik zie de Hamster dan ook helemaal voor me als er een gruwelijk dubbelgevouwen neervalt dat hij dan 'Oehhwwwwww' zo'n kop trekt. Jeweetwel!
Ik zei net tegen Heer G 'Is het gek als ik mijn eigen tieten heel goed vindt in dit shirtje??' en toen moest ie lachen. Is that a good thing?
Ik vind die Charlie reclame zoquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Wat een irritant hysterisch mokkel is dat uit de Super de Boer reclame zeg. Brrrrrr.
Ik ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind die Charlie reclame zo
Charlie heeft epilepsie
Charlie vreet veel
Charlie knuffelt met iedereen
Charlie kan d'r eigen kont niet afvegen
Charlie maakt rare geluiden
Charlie is een meiske uit een reclame dat veel zorg nodig heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:00 schreef Muis006 het volgende:
Wie is Charlie?
Ik dacht dat jullie met Charlie dat blonde Super de Boerkind bedoelden
OH dat meisje met dat zwarte haar zonder voortanden?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Charlie is een meiske uit een reclame dat veel zorg nodig heeft.
Ze heeft een ziekte. En nu weet ik even niet meer welke ziekte, want zoals Adelante ook al zegt is het zo'n irritante reclame dat niet blijft hangen waar het nou precies over gaat
Ze heeft twee staartjes geloof ik, donker haar inderdaad.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OH dat meisje met dat zwarte haar zonder voortanden?
Ja potver!quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:03 schreef Adelante het volgende:
iets gheyls zeggen op commando werkt bij mij niet greys
Pics or it didn't happen!quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
A, je hád natuurlijk kunnen zeggen dat mijn tieten zo goed zijn in dit shirtje
Die zie ik nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
A, je hád natuurlijk kunnen zeggen dat mijn tieten zo goed zijn in dit shirtje
Ik val op het goeie moment binnen ja, moet ik toch maar weer eens vaker doenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:17 schreef Greys het volgende:![]()
Morgen heb ik hier spijt van
Erik, jij lurker jij!![]()
Ja het zit niet zo makkelijk met een vriendje om mijn nekquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:19 schreef Greys het volgende:
Het is net of ik heul dunne armpjes heb!
Muis, je staat trouwens echt sekseh en streng op de foto!
Je wenkbrauw!
Wel een bh maar geen push up, dat is geen gezicht bij mij.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:19 schreef Muis006 het volgende:
Greysie heb je een push up aan of is het van nature zo?
Moet je ook trots op zijn!quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel een bh maar geen push up, dat is geen gezicht bij mij.
Ik heb gewoon best goede borstenEn dat durf ik nog van mezelf te zeggen ook
Over de rest hebben we het niet, maar daarover ben ik echt tevreden
Ik zie nu pas dat ie met zijn hoofd op je schouder ligt; ik vond die arm van jou al zo onnatuurlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:20 schreef Muis006 het volgende:
Ja het zit niet zo makkelijk met een vriendje om mijn nek
Wahahaquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ie met zijn hoofd op je schouder ligt; ik vond die arm van jou al zo onnatuurlijk
Ik moest ook even twee keer kijken maar toen zag ik dat hoofdje op de achtergrondquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ie met zijn hoofd op je schouder ligt; ik vond die arm van jou al zo onnatuurlijk
Nee, ik kan hem al de hele tijd niet zien.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wahahaja het lijkt ook of mijn schouders super breed zijn!
Kan je hem nog zien? Want ik heb hem verwijderd. Door de cookies misschien?
Nope, kzie alleen de dames van MissG nogquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:22 schreef Muis006 het volgende:
Kan je hem nog zien? Want ik heb hem verwijderd. Door de cookies misschien?
Speciaal voor jou nog evenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, ik kan hem al de hele tijd niet zien.
Dat komt door je cookiez.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:31 schreef Greys het volgende:
Ik heb de mijne van Photobucket gedelete en ik zie hem hier ook nog gewoon, ook na refresh
Whelllllp!
Trusten!quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:33 schreef loveli het volgende:
Trusten iedereen, om 7 uur verwacht men mij op het werk.
HIj is weg! En ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:31 schreef Greys het volgende:
Ik heb de mijne van Photobucket gedelete en ik zie hem hier ook nog gewoon, ook na refresh
Whelllllp!
Lekkere loempia's.quote:
Dat wijf dat een eitje kapot tikt op d'r gipsarm en dan zegt: "Gezellig hè?", bedoel je die?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Wat een irritant hysterisch mokkel is dat uit de Super de Boer reclame zeg. Brrrrrr.
ik ook, ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:11 schreef Viking84 het volgende:
O en kut, ik zie dat ik de tietenfoto van Greys heb gemist.
Wij anders niet, wij zien tieten liever in een strak shirtjequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wij vinden tieten beter zonder shirtje
Vista is een grandioze mislukking. Mijn laptop wordt er ontzettend sloom van.quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
Niets mis met Vista hoor, Viking. Je moet wel mee gaan met je tijd heur.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:11 schreef kaasplankje het volgende:
Ga lekker in de tuin liggen Kwakkie!
Ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:11 schreef Viking84 het volgende:
O en kut, ik zie dat ik de tietenfoto van Greys heb gemist.
Niet doen! De enige tip die ik je kan geven is gewoon niet op zoek zijn... juist als ik er helemaal geen zin in heb, word ik verliefdquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:45 schreef kwakveense het volgende:
nee je hebt gelijk hoor greys, en thnx chico en miss s....
ik baal er vooral van dat ik sinds ik mezelf meer toesta om erin te geloven dat iemand mij leuk kan vinden, ik tot nu toe elke keer het deksel op mn neus heb gehad omdat ik signalen verkeerd inerpreteerde... k ga me dan gewoon afvragen of ik soms écht stom ben dat niemand mij leuk genoeg vindt. maar goed, het heef tidd geen zin om daarin te blijven hangen.
kom alleen niet zo vaak nieuwe mannen tegen
thnx. en i know... maar t s wel lastigquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet doen! De enige tip die ik je kan geven is gewoon niet op zoek zijn... juist als ik er helemaal geen zin in heb, word ik verliefd
Cheer up, je bent echt wel leuk
En niet eens even opgeslagen om nu opnieuw te posten?quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:50 schreef Muis006 het volgende:
En ik heb lekker wel de vavavooms van Greysie gezien
Neequote:Op zaterdag 11 april 2009 10:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En niet eens even opgeslagen om nu opnieuw te posten?
Hoezee! Wat voor muffins zijn het? Ik ga morgenochtend appel/speculaasmuffins maken voor bij de paasbrunch.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:51 schreef Miss_S het volgende:
Mijn muffins doen hetZe komen tenminste een beetje omhoog
Weet je zeker dat niemand jou leuk genoeg vind? Of zijn het toevallig alleen de tiepjes die jij leuk genoeg vindt die jou niet leuk genoeg vindenquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:45 schreef kwakveense het volgende:
nee je hebt gelijk hoor greys, en thnx chico en miss s....
ik baal er vooral van dat ik sinds ik mezelf meer toesta om erin te geloven dat iemand mij leuk kan vinden, ik tot nu toe elke keer het deksel op mn neus heb gehad omdat ik signalen verkeerd inerpreteerde... k ga me dan gewoon afvragen of ik soms écht stom ben dat niemand mij leuk genoeg vindt. maar goed, het heef tidd geen zin om daarin te blijven hangen.
kom alleen niet zo vaak nieuwe mannen tegen
quote:
Gewoon normalequote:Op zaterdag 11 april 2009 10:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoezee! Wat voor muffins zijn het? Ik ga morgenochtend appel/speculaasmuffins maken voor bij de paasbrunch.
ja misschien zijn er wel een nerd of twee bij de muziekvereniging die mij wel leuk vinden, en idd.:"daar kan ik t niet op" - al zijn er gewoon niet zoveel mannen in mn dagelijske omgeving zeg maar...quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je zeker dat niemand jou leuk genoeg vind? Of zijn het toevallig alleen de tiepjes die jij leuk genoeg vindt die jou niet leuk genoeg vindenJij hebt zo'n mooi koppie dat ik me dat niet kan voorstellen.
oeh dat prinsessenlazuur van dokter eutker! lekkahquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gewoon normaleen daarna van die roze glazuur en versiering er op
Een vriendinnetje van mij viert haar verjaardag en is nogal gek op roze
Het lijkt me eigenlijk niet zo lekkerquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oeh dat prinsessenlazuur van dokter eutker! lekkahzo fout en stiekem vind ik t heerlijk
ben een beetje bang voor internet daten...heb ooit een gratis testprofiel bij parship gehad en veel van die kerels waren gewoon keihard "bezig" met regelen en helemaal niet geinteresseerd in iets "echts"... het voelde zeg maar nog meer als een vleeskeuring dan een terrasje op zaterdagavond in een drukke straat. ik werd er gek genoeg heel onzeker van.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Kwak, how about internetdating?
Ik heb Heer G ook van het web geplukt
Gewoon proberen en vaker doen (tenminste dat gaf ik als tip aan mezelf).quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:05 schreef kwakveense het volgende:
ik ben stiekem gewoon niet zo van het daten... ik van het iemand leren kennen als vriend en dan ineens hopeloos verliefd worden, of van het dronken worden en zoenen en daarna hopeloos verliefd worden... ik vind een date een beetje een moeilijk concept...
i know, maar ja, dat gebeurt nou eenmaal wel eens. het is niet mijn insteek ofzo. verder ben ik wel heel goed in daarna nog gewoon bevriend zijn met die jongens. als ze er zelf nooit wat van geweten hebben in elk geval... die jongen die t dus laatst wel wist, die spreek ik nu dus nooit meer, en dat vind ik echt jammer, want wat mij betreft is dat niet nodig....quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gewoon proberen en vaker doen (tenminste dat gaf ik als tip aan mezelf).
Ergens een keer met iemand iets gaan drinken die je verder niet kent, als het niets wordt ach ook niets verloren toch?
Verliefd worden op vrienden is meestal niet zo'n succes.
Ik begreep dat het niet je bedoeling wasquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:11 schreef kwakveense het volgende:
[..]
i know, maar ja, dat gebeurt nou eenmaal wel eens. het is niet mijn insteek ofzo. verder ben ik wel heel goed in daarna nog gewoon bevriend zijn met die jongens. als ze er zelf nooit wat van geweten hebben in elk geval... die jongen die t dus laatst wel wist, die spreek ik nu dus nooit meer, en dat vind ik echt jammer, want wat mij betreft is dat niet nodig....
Ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:05 schreef kwakveense het volgende:
ik ben stiekem gewoon niet zo van het daten... ik van het iemand leren kennen als vriend en dan ineens hopeloos verliefd worden, of van het dronken worden en zoenen en daarna hopeloos verliefd worden... ik vind een date een beetje een moeilijk concept...
5 auto's?quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
Mogguh liefjes! Ik was zowaar vroeg wakker vandaag, even Heer G naar Gouda gebracht want die heeft weer eens een auto gekocht we hebben er nu vijfen wat een zálig weertje weer! Ik reed alleen terug met de raampjes open van de Smart en Lady Gaga keihard aan (Just Dahanceeeee) en ik was helemaal blij. Wat een zonnetje al niet kan doen
Kwak, ik vind het wel logisch hoor dat je je daar even klote door voelt. Het was gek geweest als het je helemaal niets had gedaan. Maar probeer je er niet te lang rot door te laten voelen, want hij gaat door en jij dus ook. Het is een afsluiting, maar ook een start. Of is dit te trutterig op de vroege ochtend![]()
Zie in het topic op de vorige bladzijde, vlak na waar mijn foto heeft gestaan.quote:
Snap ik wel hoor! Meid, ik heb haast gekotst van de zenuwen op de middag voor mijn date met Heer G. Wilde de hele boel afblazen, daten is zó niet mijn ding. Tot ik het zag als 'gewoon een gezellig avondje' met een onbekende en als er wat van zou komen zou het mooi meegenomen zijnquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:05 schreef kwakveense het volgende:
Ik vind het schandaligquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
5 auto's?kan je iedere dag van de week in een andere auto naar je werk!
ik sliep alquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie in het topic op de vorige bladzijde, vlak na waar mijn foto heeft gestaan.
Erik zat precies op het goede moment te lurken
[..]
Fijne dag, lekker fietsen in het zonnetje!quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik sliep al![]()
maar goed, ff naar de markt nu en dan lekker fietsen
deels. ofwel verlegen, ofwel arrogant, soms een combinatie van de twee. in elk geval wel altijd jongens met een passie of ambitie voor iets. vaak vinden andere mensen ze nét iets te monomaan/dichtegetikt over iets.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar uhm, val jij toevallig op verlegen jongens? Want die laten wat minder snel merken dat ze interesse in je hebben, waardoor jij het gevoel kan hebben dat niemand je leuk vindt.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:38 schreef Chicolate het volgende:
PM Greys?Was ik nu maar wat langer wakker gebleven gister
.
In mijn geval wel; zo heb ik iig mijn ex en mijn huidige vriend opgeduikeldquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Verliefd worden op vrienden is meestal niet zo'n succes.
Een BH in een fel kleurtje met mooie bandjes. Dan vind ik het nooit erg als je het ziet!quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Net even de stad in geweest en m'n broek zakte steeds van m'n kontDie doe ik dus niet weer aan buitenshuis, wat irritant is dat zeg
. Moet zo nog even boodschappen doen, maar ik wilde eerst naar huis om een andere broek aan te doen
.
O ja, ik zag bij de C&A prachtige zomerjurken. Enige nadeel was dat ze een beetje laag uitvallen en dat je m'n bh dus ziet. En ik zie mezelf er niet zonder bh in lopen met cupmaat G. Hebben jullie een oplossing?
Of een heel laag uitgesneden bh kopen, of eentje die gezien mag wordenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:31 schreef Viking84 het volgende:
O ja, ik zag bij de C&A prachtige zomerjurken. Enige nadeel was dat ze een beetje laag uitvallen en dat je m'n bh dus ziet. En ik zie mezelf er niet zonder bh in lopen met cupmaat G. Hebben jullie een oplossing?
Ja maar ik meen het nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]Dat is best ongepast, Chico!
ik durf zelf niet om een pm te vragen![]()
Hm, ik heb wel een hele mooie bh die erbij zou passenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Of een heel laag uitgesneden bh kopen, of eentje die gezien mag wordenDat is mijn oplossing.
Ja precies! Dat vind ik ook goed kunnen Vik!quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Een BH in een fel kleurtje met mooie bandjes. Dan vind ik het nooit erg als je het ziet!
Strapless kan ook nog. Maken ze t/m 80G.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, ik heb wel een hele mooie bh die erbij zou passen.
Ga volgende week wel even een keer terug met bh.
Ik meende het natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar ik meen het niet. Ik zat gewoon te klieren. Moet eigenlijk huiswerk maken enzo, dan krijg je dit.
Of een topje in bijpassende kleur eronder dragenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, ik heb wel een hele mooie bh die erbij zou passen.
Ga volgende week wel even een keer terug met bh.
Nou, de enige die hier de afgelopen maand een bekeuring heeft gekregen was ik zelf in de Smartquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:35 schreef Viking84 het volgende:
Golfrijders schijnen de meeste boetes te krijgen, las ik vd week op teletekst.
*PM weer annuleert*quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik meende het natuurlijk ook niet.
Erg he? Ik vind het genant voor de burenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:37 schreef conleche het volgende:
Al die auto's!!Ik vind de kever en de andere oude volkswagen wel erg leuk!!
Zo'n soort jurk is het niet. Je kunt er alleen een bh onder dragen of niksquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of een topje in bijpassende kleur eronder dragen.
Dat doe ik eigenlijk zelden... vind ik niet zo mooi. Bij dit jurkje zie je mijn bh ook, omdat hij zo laag is uitgesneden. Ik doe er een bh onder in dezelfde kleuren als de jurk (geen zwart, maar een beetje een nude kleur en dan een blauw strikje) die zie je dan precies in het decolleté. Erg mooi.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of een topje in bijpassende kleur eronder dragen.
Ah okquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo'n soort jurk is het niet. Je kunt er alleen een bh onder dragen of niks.
Ja, en dan ook nog schoenen erbij in een bijpassende kleurquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:43 schreef Greys het volgende:
Da's idd een goeie combi Ewelina!
En Vik, een leuke bh kan echt onder een jurkje hoor, dan is het juist leuk als je een stukje ziet! Sekseh!
Als ik de ruimte had... (en dan vooral ruimte die makkelijk is; dat je zo kunt wegrijden en niet eerst drie auto's hoeft te verplaatsen), dan kocht ik dit rijtje:quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
De auto's in Huize Greys
De Groene Draeck, VW411:
[ afbeelding ]
Marijtje de Kever, 1961 (die heeft een eigen website):
[ afbeelding ]
El Cheapo het reservegebakkie
[ afbeelding ]
Mijn Smart heb ik geen foto van, maar die ziet er precies zo uit:
[ afbeelding ]
De aanwinst van hedenochtend:
[ afbeelding ]
En deze heeft ie vorig jaar weggedaan:
[ afbeelding ]
Ik vond hem eerst maar niks, maar ben nu ondertussen wel geïndoctrineerd, dus nu vind ik ze mooiquote:
Dat zijn nog eens twee uiterstenquote:[b]Op zaterdag 11 april 2009 11:56 schreef Wij hebben een blauwe suzuki Alto (rijdt mijn pappa in naar en van zijn werk) en een zwarte Audi A6 Limousine.
En dan is de ui de groente voor vandaag???quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:02 schreef Muis006 het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met crunchy
T: niks
L: 2 ham tosti's
T: wat fruit
D: soep en kaasuienstokbrood
T: popcorn
Nietes, dan hebben we alleen tieten, auto's en voetbal gehad.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:03 schreef ElisaB het volgende:
Als we nu nog even over voetbal posten, dan hebben we het hele rijtje gehad
Nee trutje, in de soep zit 2 kilo boerensoepgroentequote:Op zaterdag 11 april 2009 12:05 schreef conleche het volgende:
[..]
En dan is de ui de groente voor vandaag???
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
Co, hoe bedoel je, als glasbak?
Even die Audi googlen, weet niet hoe die er uit ziet...
Elies, die Tigra is gááf!
SiTu, tof he, die vering!Dat heeft de 411 ook, Heer G bracht mijn zus en ik er mee naar Schiphol vorig jaar en toen heeft ze de hele weg gelachen om dat veren
Ja, en zo lek als een mandjequote:
Ow ja, shit. Ik zal nooit een goeie vent wordenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:05 schreef Muis006 het volgende:
We missen bier!
Ik vind hem prachtigquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:05 schreef kaasplankje het volgende:
LOL al die auto´s!
de kaasmobiel
[ afbeelding ]
Nou die Renault reed ik niet meer, wegens lekkend weet ik veel wat. En het ontbreken van uitlaat. Maar hij stond nog steeds in Belgie en werd dus gebruikt als glasbak voor de lege flessen wijn van de exmr. Eens in de zoveel tijd kwam er een rare oom logeren (die was manisch depressief, maar alsie kwam, dan wassie manisch en dus vrij druk en aanwezig), En die reed dan de glasbak de berg af naar de officiele glasbak en als hij dan terugkwam in die herriebak dan vertelde hij vol trots dat hij 427 flessen had weggegooid en of dat niet wat minder kon.......quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
Co, hoe bedoel je, als glasbak?
Even die Audi googlen, weet niet hoe die er uit ziet...
Elies, die Tigra is gááf!
Ja! zo ga ik iedere dag fluitend op padquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind hem prachtig
Zing je dan ook?
Postman Kaas
Postman Kaas
In zijn groene Kaasmobiel is hij een Baas
Met een kat naast je op de passagiersstoelquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja! zo ga ik iedere dag fluitend op pad
Wat schattigquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja! zo ga ik iedere dag fluitend op pad
Hahahahaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou die Renault reed ik niet meer, wegens lekkend weet ik veel wat. En het ontbreken van uitlaat. Maar hij stond nog steeds in Belgie en werd dus gebruikt als glasbak voor de lege flessen wijn van de exmr. Eens in de zoveel tijd kwam er een rare oom logeren (die was manisch depressief, maar alsie kwam, dan wassie manisch en dus vrij druk en aanwezig), En die reed dan de glasbak de berg af naar de officiele glasbak en als hij dan terugkwam in die herriebak dan vertelde hij vol trots dat hij 427 flessen had weggegooid en of dat niet wat minder kon.......
de Groene Draeck is daarentegen wél een auto waarin je gezien mag wordenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:08 schreef Greys het volgende:
Kaas, jij kunt tenminste wat fietsen kwijt in de mobiel!![]()
Want die Groene Draeck van ons is wel een slagschip, maar daar ligt de motor achterin en om nou in die voorklep een fiets te proppen....
Dank jequote:Op zaterdag 11 april 2009 12:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
de Groene Draeck is daarentegen wél een auto waarin je gezien mag wordenmooi ding!
Goed hoor! Een beetje suf dat ik moet werken vandaag. Ik zou bijna nog liever meer dan 100 km fietsen en 7 heuvelen doen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:15 schreef cyclechick het volgende:
Ik moet studeren
En heb gister supersuperlekker gefietst! Over de 100 en zelfs 7 heuvels gedaan. En nu doen mijn benen zeer![]()
Hoe is 't met u?
Gedeelde smart! Dan voelen we letterlijk en figuurlijk elkaars pijn!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn benen doen ook zeerVan het squatten tijdens het schilderen
*sad panda* Had ik al gezegd dat ik een watje ben?
![]()
En ik moet ook studeren*feels Fietsje's pain*
Ieuw!!! Het zakje ziet er qua kleuren ook bijna uit als een soort warmte-gel die je op je benen moet smeren ipv in je mond te stoppenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:18 schreef cyclechick het volgende:
Ik had gister dit meegenomen op de fiets, dacht misschien handig voor de AGR: [ afbeelding ]
Maar GADVERDAMME wat een vieze gore troep zeg!![]()
ik moest gewoon afstappen, omdat ik het fietsend niet weg kreeg, zo ontzettend smerig vond ik het
Bluuhhhhh ik eet wel gewoon banaantjes & krentebolletjes
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:15 schreef cyclechick het volgende:
Ik moet studeren
En heb gister supersuperlekker gefietst! Over de 100 en zelfs 7 heuvels gedaan. En nu doen mijn benen zeer![]()
Hoe is 't met u?
We moeten allemaal studeren, samen sterk enzoquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
That's the spirit, fiets!![]()
Dan ga ik... nu eerst een boek uitlezenBijna! En dan gaan bedenken wat het in godesnaam voor interessante dingen te melden heeft over nationalisme. Areuh.
*aai Chico*Allesh khomthe ghoedh!
Dat klinkt als een pittig tochtje, leuk! hier is het een beetje betrokken, hoop dta jij het zonnig houdt!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alles goed Cyclebabe! Ik sta net ff mijn fietsbroek aan te trekken, ik ga naar Alphen-Leimuiden-hoofddorp-haarlem-Bloemendaal-Zandvoort-Noordwijk-Katwijk-Leiden-pitstop; eten bij Lein- en dan nog een stukkie naar huis!
![]()
Oja die voeding is idd smeergoor en mierzoetmaar als je aan 't einde van de rit zowat niks meer wegkrijgt en je zit er doorheen zijn ze ideaal voor snelle energie. Snel achteroverklappen en wegspoelen met water
Zelf heb ik graag die repen van isostar met witte choco/banaan
Woah die is vet!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:31 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat klinkt als een pittig tochtje, leuk! hier is het een beetje betrokken, hoop dta jij het zonnig houdt!
Waar haal je die isostar repen?
Ik heb zojuist deze gekocht
![]()
[ afbeelding ]
Geeft niets! Gewoon een beetje rond neuzenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:53 schreef kwakveense het volgende:
*heb me van schrik aangemeld bij een datingsite. ben alleen nog niet aan t reageren op mensen...*
je maakt me zoooooooooo nieuwsgierig!!!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Wiehoeoeoeoeoe!!! Ik heb m'n jurk!.
Zo gaaf: ik had dus een andere bh aan en toen de jurk aan en je zag helemaal niks van m'n bh (alleen de bandjes een beetje, maar dat is niet erg aangezien die dezelfde kleur hebben als de jurk).
Maar hij is zo gaaf, heb nog nooit zoiets gehadHet enige minpunt is dat 'ie vrij lang is, had hem liever wat korter gehad, maar goed, ik koop tzt nog wel een korter zomerjurkje.
Zal later even foto's maken, nu ff druk met andere dingen.
die bussen zijn zo onwijs tofquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Over auto's:
Ik wil later een oude camper met flower power bloemetjes om mee door Europa te toeren. Verder boeien auto's mij weinig
.
[ afbeelding ]
Zoiets. Maar dan donkergroen en met roze bloemetjes
.
Of lichtblauw met gele smileys.
Oh don't worry, er wordt vanzelf op jou gereageerd! Ik heb mijn account net weer weggehaald, maar heb wel 3x afgesproken met mensen via die site en 1 was best heel leuk, alleen toch niet mjin prins op 't witte paard. Ik heb dan ook meer met fietsen dan met paardenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:53 schreef kwakveense het volgende:
*heb me van schrik aangemeld bij een datingsite. ben alleen nog niet aan t reageren op mensen...*
Heb jij eigenlijk ooit nog eens wat gehoord van die whiskey-dude?quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh don't worry, er wordt vanzelf op jou gereageerd! Ik heb mijn account net weer weggehaald, maar heb wel 3x afgesproken met mensen via die site en 1 was best heel leuk, alleen toch niet mjin prins op 't witte paard. Ik heb dan ook meer met fietsen dan met paarden
Gewoon beetje rondneuzen inderdaad, je kunt je er prima vermaken, en er staan een helehoop rare mensen op, maar ook echt wel toffe, leuke mensen!
Nee! Wat een sukkel he! Ik heb 'm wel twee keer in de stad zien lopen met een meisje, jammer voor hem hoor, want ik ben toch veel leukerquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ooit nog eens wat gehoord van die whiskey-dude?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:04 schreef kwakveense het volgende:
oh, voor wie nu denkt dat ik een gek tekstje heb op mn profiel:dit staat er, het valt wel meeklinkt leuk kwak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vertel eens wat meer Cycle? ben benieuwd!
Mijn bananenbrood wil niet gaar worden. Staat nu al bijna 2 uur in de oven!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ik zou op je vallen, alleen dat 'meisje' doet iets vreemds met de rest van de tekst. Kan het niet duiden...quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:04 schreef kwakveense het volgende:
oh, voor wie nu denkt dat ik een gek tekstje heb op mn profiel:dit staat er, het valt wel mee
....tenzij je echt heel erg hecht aan het melden dat je jezelf graag 'meisje' noemt.quote:Ik ben een meisje van 26 jaar oud die zichzelf dus nog steeds als meisje bestempelt. Ik en zit momenteel in het derde jaar van een promotietraject (...)
Zijn loss hoor!! O en spannend, vlinders! Care to elaborate???quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:57 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nee! Wat een sukkel he! Ik heb 'm wel twee keer in de stad zien lopen met een meisje, jammer voor hem hoor, want ik ben toch veel leuker![]()
Maar heb sinds kort wel soort van vlinders in mijn buik en ga het date/vrijgezelle leven misschien wel eens even aan de kant zetten. In ieder geval voor nu...![]()
Ben jij al wezen stappen om je marktpositie te bepalen?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:04 schreef kwakveense het volgende:
oh, voor wie nu denkt dat ik een gek tekstje heb op mn profiel:dit staat er, het valt wel meeLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En "mensen omschrijven mij als..." is een goede. Kwam ooit uit een mini-onderzoek, profielen waarbij je laat merken wat anderen van je vinden deden het beter dan mensen die alleen zichzelf omschreven
Als ik een man was, zou ik wel reageren denk ik.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Bummer; ik had je net mee uit willen vragenquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:14 schreef conleche het volgende:
En nee, ik ben nog niet zo daterig. Zal wel komen hoor, maar ik denk dat mijn marktpositie misschien niet helemaal in verhouding is tot mijn wensen, dat zou heel goed kunnen!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
klinkt leuk kwak!
En vertel eens wat meer Cycle? ben benieuwd!
Mijn bananenbrood wil niet gaar worden. Staat nu al bijna 2 uur in de oven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
agreesquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou op je vallen, alleen dat 'meisje' doet iets vreemds met de rest van de tekst. Kan het niet duiden...
Ik zou er gewoon van maken:
[..]
....tenzij je echt heel erg hecht aan het melden dat je jezelf graag 'meisje' noemt.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:53 schreef kwakveense het volgende:
Misschien wil je bananenbrood de kunst van mij afkijken, want ik ben al best een tijdje gaarquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mijn bananenbrood wil niet gaar worden. Staat nu al bijna 2 uur in de oven!
Ik ben heel hard aan het nadenken, maar weet nog niet helemaal de balans dan: wat zijn je wensen? teveel wensen te weinig mannen? En dan komt vanzelf wel, tis natuurlijk ook nog even wennen na zo'n lange tijd in een relatie te hebben gezeten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Zijn loss hoor!! O en spannend, vlinders! Care to elaborate???
En nee, ik ben nog niet zo daterig. Zal wel komen hoor, maar ik denk dat mijn marktpositie misschien niet helemaal in verhouding is tot mijn wensen, dat zou heel goed kunnen!
Ow, ik zie ineens dat dat 'ik zou op je vallen' wel heel erg raar staat. Ik bedoel er niets mee. Gewoon een 'bij wijze van spreken'quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:17 schreef cyclechick het volgende:
agrees
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]spannend zeg...het is zijn wederzijdse kriebels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien wil je bananenbrood de kunst van mij afkijken, want ik ben al best een tijdje gaar![]()
*SOG!*
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:12 schreef loveli het volgende:
Taalkundig: niet een meisje die, maar een meisje dat. Niet flauw bedoeld of als spellings-nazi.
Ik vond er niks raars aan, zou het ook gezegd hebben hoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik zie ineens dat dat 'ik zou op je vallen' wel heel erg raar staat. Ik bedoel er niets mee. Gewoon een 'bij wijze van spreken'
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
haha ik vatte het niet gek op, ik vond t fijn om feedback te krijgen. en agrees met het "meisje" -- on second readingquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik zie ineens dat dat 'ik zou op je vallen' wel heel erg raar staat. Ik bedoel er niets mee. Gewoon een 'bij wijze van spreken'
Jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
spannend zeg...het is zijn wederzijdse kriebels?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:26 schreef kwakveense het volgende:
haha ik vatte het niet gek op, ik vond t fijn om feedback te krijgen. en agrees met het "meisje" -- on second reading
Zo kennen we cc weerquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:26 schreef cyclechick het volgende:
Ja![]()
Hij moet nu een nieuw huis etc gaan kopen, en zei al gelijk dat hij graag wil dat ik het ook een beetje leuk vind zodat ik vaak op bezoek wil komen. en ik begon niet eens te stijgerenEn we gaan misschien wel op fietsvakantie naar het buitenland een weekje (maar toen zei ik wel gelijk "ljikt me supertof, maar nog niet boeken hoor! Dat zien we tegen die tijd wel
)
Ja, wie weet wat er intussen nog langsloopt hequote:
Wat studeer jij? Geschiedenis?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:37 schreef Adelante het volgende:
Wat kan er nou leuker zijn dan je zaterdagmiddag besteden aan het ontdekken van verschillen in de natuurtoestanden van Hobbes en Locke?Het dient een doel, moet ik dan maar denken
Of filosofie? Locke is toch een filosoof?quote:
Zoietsquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Of filosofie? Locke is toch een filosoof?
Oh niet?quote:
Jawel. Al had hij ook diverse functies bij de regering, dacht ik (dat zou ik moeten opzoeken).quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh niet?
Ik had iets over hem gelezen in de wereld van Sofie (nou ja, in de eerste helft, verder kwam ik er niet dooheen
*boks*quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:37 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ik hoor er niet bijIk val niet op vrouwen en mijn vriend is slechts 2 jaar ouder
![]()
Ik ben bezig met een tweede master (strafrecht), maar voor het verkrijgen van civiel effect moet ik nog enkele basisvakken halen en rechtsfilosofie is er daar een van.quote:
Grondlegger van het klassiek liberalisme? Indien ja, dan jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:43 schreef Miss_S het volgende:
Is het dezelfde Locke die ik ook tegenkom in de Pedagogiek?
trust me, ik heb net gelezen over de remobalization of ex-combattants in Sierra Leone. Op zich interessant, ware het niet dat dit artikel zo ontzettend slecht geschreven was dat er niet door heen te komen was. Dan leef ik liever Hobbes of Locke!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:37 schreef Adelante het volgende:
Wat kan er nou leuker zijn dan je zaterdagmiddag besteden aan het ontdekken van verschillen in de natuurtoestanden van Hobbes en Locke?Het dient een doel, moet ik dan maar denken
I join the club!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:37 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik hoor er niet bijIk val niet op vrouwen en mijn vriend is slechts 2 jaar ouder
![]()
Mja, in dat geval snap ik wel dat je hem moet kennen, evenals Hobbes. Toevallig komt ook niet Montesquieu aan bod?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een tweede master (strafrecht), maar voor het verkrijgen van civiel effect moet ik nog enkele basisvakken halen en rechtsfilosofie is er daar een van.
Mariaquote:
Intresting!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bummer; ik had je net mee uit willen vragen
quote:
Yepquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Grondlegger van het klassiek liberalisme? Indien ja, dan ja
mijn moeder ook!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Zo typisch he. Dat mannen vaak twee jaar ouder zijn. Zie je veel!
Hoewel mijn mama dan weer twee jaar ouder dan mijn papa is
Montesquieu niet zo zeer, wel Rousseau naar aanleiding van de verlichtingsperiode. Verder Marx, Marcuse, Huntington, Sen, Rawls etc. Best interessant hoor, maar ik ben meer van de praktische colleges als strafrecht waar je een casus toepast op het wetboek van strafrecht. Colleges filosofie lopen altijd uit op oneindig gebral over "stel dat" "wat als", niets voor mijquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mja, in dat geval snap ik wel dat je hem moet kennen, evenals Hobbes. Toevallig komt ook niet Montesquieu aan bod?
Edit: ik bedenk me net dat Locke een philosophe was, geen filosoof. Al lopen die termen enigzins door elkaar heen.
Ga mee!quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die bussen zijn zo onwijs tof![]()
*wil ook mee*
zo trouwens lekker weer richting sporthal.. vanavond weer verjaardag. Gezellige week hoor!
Huntington? Moet je The clash of civilizations lezen? Of The third wave?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Montesquieu niet zo zeer, wel Rousseau naar aanleiding van de verlichtingsperiode. Verder Marx, Marcuse, Huntington, Sen, Rawls etc. Best interessant hoor, maar ik ben meer van de praktische colleges als strafrecht waar je een casus toepast op het wetboek van strafrecht. Colleges filosofie lopen altijd uit op oneindig gebral over "stel dat" "wat als", niets voor mij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze had ik voor Maarten gekocht dus het is semi-logisch in deze context en ik moest hem gewoon showen, want KIJK DIE OOGJES!![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door MariaEtcetera op 11-04-2009 15:00:05 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben heel hard aan het nadenken, maar weet nog niet helemaal de balans dan: wat zijn je wensen? teveel wensen te weinig mannen? En dan komt vanzelf wel, tis natuurlijk ook nog even wennen na zo'n lange tijd in een relatie te hebben gezeten.
Ik was dan ook al 2.5 jaar single, en heb het afgelopen jaar pas echt weer veel gedate..
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Clash of civilizationsquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Huntington? Moet je The clash of civilizations lezen? Of The third wave?
Ik vind dat gepuzzel en dat abstracte wel leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:56 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben zo blij als ik na deze periode weer even klaar ben met filosofie, niet mijn vak
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
The Amazing Owl Plushie approves!![]()
Onder een spoiler want eigenlijk is die foto wel iets te huge
Wat zie je er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze had ik voor Maarten gekocht dus het is semi-logisch in deze context en ik moest hem gewoon showen, want KIJK DIE OOGJES!![]()
En schattig knuffeltje natuurlijk![]()
De stof vind ik eigenlijk ook wel leuk en 2 van de 3 docenten waren ook geweldig maar ééntje heeft mijn hele eerste ervaring met filosofie eigenlijk een slechte smaak meegegeven.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind dat gepuzzel en dat abstracte wel leuk
Al vind ik dat die theorieën 9 van de 10 keer niet kloppen
Why?quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
De stof vind ik eigenlijk ook wel leuk en 2 van de 3 docenten waren ook geweldig maar ééntje heeft mijn hele eerste ervaring met filosofie eigenlijk een slechte smaak meegegeven.
[..]
![]()
Wat een lief beessieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze had ik voor Maarten gekocht dus het is semi-logisch in deze context en ik moest hem gewoon showen, want KIJK DIE OOGJES!![]()
. En wat sta je er zelf ook leuk op
.
Ik moest van mezelf een hoofdstuk leren, dan in de zon, en dan de opdrachten maken. Nu ben ik klaar met lezen/leren, en is de zon weg.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Waarom.....waar moet ik beginnenquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Why?
Overigens hou ik niet van cultuurfilosofie, dat is me net iets te vaag. Ik vond het leuk om het abstracte concreet te maken, maar dat kon daar helemaal niet. Het feit dat ze uitgingen van een tekst van Margaret Mead, Coming of age in Samoa, en haar principes, stond me op zijn zachts gezegd behoorlijk tegen. De onderzoekster was op zijn zachts gezegd niet bepaald objectief
[..]
![]()
How adorable! Allebei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze had ik voor Maarten gekocht dus het is semi-logisch in deze context en ik moest hem gewoon showen, want KIJK DIE OOGJES!![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |