I join the club!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:37 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik hoor er niet bijIk val niet op vrouwen en mijn vriend is slechts 2 jaar ouder
![]()
Mja, in dat geval snap ik wel dat je hem moet kennen, evenals Hobbes. Toevallig komt ook niet Montesquieu aan bod?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een tweede master (strafrecht), maar voor het verkrijgen van civiel effect moet ik nog enkele basisvakken halen en rechtsfilosofie is er daar een van.
Mariaquote:
Intresting!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bummer; ik had je net mee uit willen vragen
quote:
Yepquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Grondlegger van het klassiek liberalisme? Indien ja, dan ja
mijn moeder ook!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Zo typisch he. Dat mannen vaak twee jaar ouder zijn. Zie je veel!
Hoewel mijn mama dan weer twee jaar ouder dan mijn papa is
Montesquieu niet zo zeer, wel Rousseau naar aanleiding van de verlichtingsperiode. Verder Marx, Marcuse, Huntington, Sen, Rawls etc. Best interessant hoor, maar ik ben meer van de praktische colleges als strafrecht waar je een casus toepast op het wetboek van strafrecht. Colleges filosofie lopen altijd uit op oneindig gebral over "stel dat" "wat als", niets voor mijquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mja, in dat geval snap ik wel dat je hem moet kennen, evenals Hobbes. Toevallig komt ook niet Montesquieu aan bod?
Edit: ik bedenk me net dat Locke een philosophe was, geen filosoof. Al lopen die termen enigzins door elkaar heen.
Ga mee!quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die bussen zijn zo onwijs tof![]()
*wil ook mee*
zo trouwens lekker weer richting sporthal.. vanavond weer verjaardag. Gezellige week hoor!
Huntington? Moet je The clash of civilizations lezen? Of The third wave?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Montesquieu niet zo zeer, wel Rousseau naar aanleiding van de verlichtingsperiode. Verder Marx, Marcuse, Huntington, Sen, Rawls etc. Best interessant hoor, maar ik ben meer van de praktische colleges als strafrecht waar je een casus toepast op het wetboek van strafrecht. Colleges filosofie lopen altijd uit op oneindig gebral over "stel dat" "wat als", niets voor mij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze had ik voor Maarten gekocht dus het is semi-logisch in deze context en ik moest hem gewoon showen, want KIJK DIE OOGJES!![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door MariaEtcetera op 11-04-2009 15:00:05 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben heel hard aan het nadenken, maar weet nog niet helemaal de balans dan: wat zijn je wensen? teveel wensen te weinig mannen? En dan komt vanzelf wel, tis natuurlijk ook nog even wennen na zo'n lange tijd in een relatie te hebben gezeten.
Ik was dan ook al 2.5 jaar single, en heb het afgelopen jaar pas echt weer veel gedate..
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Clash of civilizationsquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Huntington? Moet je The clash of civilizations lezen? Of The third wave?
Ik vind dat gepuzzel en dat abstracte wel leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:56 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben zo blij als ik na deze periode weer even klaar ben met filosofie, niet mijn vak
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
The Amazing Owl Plushie approves!![]()
Onder een spoiler want eigenlijk is die foto wel iets te huge
Wat zie je er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze had ik voor Maarten gekocht dus het is semi-logisch in deze context en ik moest hem gewoon showen, want KIJK DIE OOGJES!![]()
En schattig knuffeltje natuurlijk![]()
De stof vind ik eigenlijk ook wel leuk en 2 van de 3 docenten waren ook geweldig maar ééntje heeft mijn hele eerste ervaring met filosofie eigenlijk een slechte smaak meegegeven.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind dat gepuzzel en dat abstracte wel leuk
Al vind ik dat die theorieën 9 van de 10 keer niet kloppen
Why?quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
De stof vind ik eigenlijk ook wel leuk en 2 van de 3 docenten waren ook geweldig maar ééntje heeft mijn hele eerste ervaring met filosofie eigenlijk een slechte smaak meegegeven.
[..]
![]()
Wat een lief beessieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze had ik voor Maarten gekocht dus het is semi-logisch in deze context en ik moest hem gewoon showen, want KIJK DIE OOGJES!![]()
. En wat sta je er zelf ook leuk op
.
Ik moest van mezelf een hoofdstuk leren, dan in de zon, en dan de opdrachten maken. Nu ben ik klaar met lezen/leren, en is de zon weg.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Waarom.....waar moet ik beginnenquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Why?
Overigens hou ik niet van cultuurfilosofie, dat is me net iets te vaag. Ik vond het leuk om het abstracte concreet te maken, maar dat kon daar helemaal niet. Het feit dat ze uitgingen van een tekst van Margaret Mead, Coming of age in Samoa, en haar principes, stond me op zijn zachts gezegd behoorlijk tegen. De onderzoekster was op zijn zachts gezegd niet bepaald objectief
[..]
![]()
How adorable! Allebei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze had ik voor Maarten gekocht dus het is semi-logisch in deze context en ik moest hem gewoon showen, want KIJK DIE OOGJES!![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |