quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]spannend zeg...het is zijn wederzijdse kriebels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien wil je bananenbrood de kunst van mij afkijken, want ik ben al best een tijdje gaar![]()
*SOG!*
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:12 schreef loveli het volgende:
Taalkundig: niet een meisje die, maar een meisje dat. Niet flauw bedoeld of als spellings-nazi.
Ik vond er niks raars aan, zou het ook gezegd hebben hoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik zie ineens dat dat 'ik zou op je vallen' wel heel erg raar staat. Ik bedoel er niets mee. Gewoon een 'bij wijze van spreken'
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
haha ik vatte het niet gek op, ik vond t fijn om feedback te krijgen. en agrees met het "meisje" -- on second readingquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik zie ineens dat dat 'ik zou op je vallen' wel heel erg raar staat. Ik bedoel er niets mee. Gewoon een 'bij wijze van spreken'
Jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
spannend zeg...het is zijn wederzijdse kriebels?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:26 schreef kwakveense het volgende:
haha ik vatte het niet gek op, ik vond t fijn om feedback te krijgen. en agrees met het "meisje" -- on second reading
Zo kennen we cc weerquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:26 schreef cyclechick het volgende:
Ja![]()
Hij moet nu een nieuw huis etc gaan kopen, en zei al gelijk dat hij graag wil dat ik het ook een beetje leuk vind zodat ik vaak op bezoek wil komen. en ik begon niet eens te stijgerenEn we gaan misschien wel op fietsvakantie naar het buitenland een weekje (maar toen zei ik wel gelijk "ljikt me supertof, maar nog niet boeken hoor! Dat zien we tegen die tijd wel
)
Ja, wie weet wat er intussen nog langsloopt hequote:
Wat studeer jij? Geschiedenis?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:37 schreef Adelante het volgende:
Wat kan er nou leuker zijn dan je zaterdagmiddag besteden aan het ontdekken van verschillen in de natuurtoestanden van Hobbes en Locke?Het dient een doel, moet ik dan maar denken
Of filosofie? Locke is toch een filosoof?quote:
Zoietsquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Of filosofie? Locke is toch een filosoof?
Oh niet?quote:
Jawel. Al had hij ook diverse functies bij de regering, dacht ik (dat zou ik moeten opzoeken).quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh niet?
Ik had iets over hem gelezen in de wereld van Sofie (nou ja, in de eerste helft, verder kwam ik er niet dooheen
*boks*quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:37 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ik hoor er niet bijIk val niet op vrouwen en mijn vriend is slechts 2 jaar ouder
![]()
Ik ben bezig met een tweede master (strafrecht), maar voor het verkrijgen van civiel effect moet ik nog enkele basisvakken halen en rechtsfilosofie is er daar een van.quote:
Grondlegger van het klassiek liberalisme? Indien ja, dan jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:43 schreef Miss_S het volgende:
Is het dezelfde Locke die ik ook tegenkom in de Pedagogiek?
trust me, ik heb net gelezen over de remobalization of ex-combattants in Sierra Leone. Op zich interessant, ware het niet dat dit artikel zo ontzettend slecht geschreven was dat er niet door heen te komen was. Dan leef ik liever Hobbes of Locke!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:37 schreef Adelante het volgende:
Wat kan er nou leuker zijn dan je zaterdagmiddag besteden aan het ontdekken van verschillen in de natuurtoestanden van Hobbes en Locke?Het dient een doel, moet ik dan maar denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |