abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 april 2009 @ 10:59:52 #126
163650 Greys
pi_67919280
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:50 schreef Muis006 het volgende:
En Erik ook.

Kwak, how about internetdating?
Ik heb Heer G ook van het web geplukt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:00:09 #127
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67919283
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Weet je zeker dat niemand jou leuk genoeg vind? Of zijn het toevallig alleen de tiepjes die jij leuk genoeg vindt die jou niet leuk genoeg vinden Jij hebt zo'n mooi koppie dat ik me dat niet kan voorstellen.
ja misschien zijn er wel een nerd of twee bij de muziekvereniging die mij wel leuk vinden, en idd.:"daar kan ik t niet op" - al zijn er gewoon niet zoveel mannen in mn dagelijske omgeving zeg maar...

maar kweenie... mannen vinden mij meestal wel tof, en objectief gezen niet lelijk heb ik van horen zeggen, maar meestal blijft het daarbij- ze vallen niet op me. en als ik denk van wel blijk ik ze verkeerd te begrijpen, of ze knappen binnen no time weer op me af... dus ja...

maar t komt wel goed. ik ben al een grote stap verder dan vroeger: ik vind mezelf al een stuk leuker. vroeger kon ik me niet een svoorstellen dat iemand me ooit niet afstotelijk zou vinden...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:01:01 #128
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67919301
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gewoon normale en daarna van die roze glazuur en versiering er op
Een vriendinnetje van mij viert haar verjaardag en is nogal gek op roze
oeh dat prinsessenlazuur van dokter eutker! lekkah zo fout en stiekem vind ik t heerlijk
pi_67919328
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:01 schreef kwakveense het volgende:

[..]

oeh dat prinsessenlazuur van dokter eutker! lekkah zo fout en stiekem vind ik t heerlijk
Het lijkt me eigenlijk niet zo lekker maar goed misschien een paar normale bewaren

En inderdaag Kwak misschien eens op internet rond kijken? Ik kwam eigenlijk ook nooit echt jongens tegen die de moeite waard waren, maar heb mijn huidige vriendje op internet ontmoet
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:03:38 #130
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67919348
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Kwak, how about internetdating?
Ik heb Heer G ook van het web geplukt
ben een beetje bang voor internet daten...heb ooit een gratis testprofiel bij parship gehad en veel van die kerels waren gewoon keihard "bezig" met regelen en helemaal niet geinteresseerd in iets "echts"... het voelde zeg maar nog meer als een vleeskeuring dan een terrasje op zaterdagavond in een drukke straat. ik werd er gek genoeg heel onzeker van.

plus ik ben maar een moilijk iemand. ik ben ebst kieskeurig en ik val niet zo snel op "een gesprek en een plaatje" en om nou met al die kerels int echt te gaan afspreken...

maar goed, misschien...
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:05:34 #131
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67919381
ik ben stiekem gewoon niet zo van het daten... ik van het iemand leren kennen als vriend en dan ineens hopeloos verliefd worden, of van het dronken worden en zoenen en daarna hopeloos verliefd worden... ik vind een date een beetje een moeilijk concept...
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:05:48 #132
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67919383
zo nu ben ik wel klaar met topic kapen... sorry....
pi_67919411
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:05 schreef kwakveense het volgende:
ik ben stiekem gewoon niet zo van het daten... ik van het iemand leren kennen als vriend en dan ineens hopeloos verliefd worden, of van het dronken worden en zoenen en daarna hopeloos verliefd worden... ik vind een date een beetje een moeilijk concept...
Gewoon proberen en vaker doen (tenminste dat gaf ik als tip aan mezelf).
Ergens een keer met iemand iets gaan drinken die je verder niet kent, als het niets wordt ach ook niets verloren toch?
Verliefd worden op vrienden is meestal niet zo'n succes.
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:11:31 #134
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67919492
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gewoon proberen en vaker doen (tenminste dat gaf ik als tip aan mezelf).
Ergens een keer met iemand iets gaan drinken die je verder niet kent, als het niets wordt ach ook niets verloren toch?
i know, maar ja, dat gebeurt nou eenmaal wel eens. het is niet mijn insteek ofzo. verder ben ik wel heel goed in daarna nog gewoon bevriend zijn met die jongens. als ze er zelf nooit wat van geweten hebben in elk geval... die jongen die t dus laatst wel wist, die spreek ik nu dus nooit meer, en dat vind ik echt jammer, want wat mij betreft is dat niet nodig....
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:12:45 #135
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_67919510
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:50 schreef Muis006 het volgende:
En Erik ook.
welke Erik?
pi_67919512
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:11 schreef kwakveense het volgende:

[..]

i know, maar ja, dat gebeurt nou eenmaal wel eens. het is niet mijn insteek ofzo. verder ben ik wel heel goed in daarna nog gewoon bevriend zijn met die jongens. als ze er zelf nooit wat van geweten hebben in elk geval... die jongen die t dus laatst wel wist, die spreek ik nu dus nooit meer, en dat vind ik echt jammer, want wat mij betreft is dat niet nodig....
Ik begreep dat het niet je bedoeling was

Ik ga trouwens aanstaande donderdag uit in Leiden ben benieuwd
pi_67919534
quote:
Ik ook .

Maar uhm, val jij toevallig op verlegen jongens? Want die laten wat minder snel merken dat ze interesse in je hebben, waardoor jij het gevoel kan hebben dat niemand je leuk vindt .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:14:48 #138
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_67919552
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
Mogguh liefjes! Ik was zowaar vroeg wakker vandaag, even Heer G naar Gouda gebracht want die heeft weer eens een auto gekocht we hebben er nu vijf en wat een zálig weertje weer! Ik reed alleen terug met de raampjes open van de Smart en Lady Gaga keihard aan (Just Dahanceeeee) en ik was helemaal blij. Wat een zonnetje al niet kan doen

Kwak, ik vind het wel logisch hoor dat je je daar even klote door voelt. Het was gek geweest als het je helemaal niets had gedaan. Maar probeer je er niet te lang rot door te laten voelen, want hij gaat door en jij dus ook. Het is een afsluiting, maar ook een start. Of is dit te trutterig op de vroege ochtend
5 auto's? kan je iedere dag van de week in een andere auto naar je werk!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 april 2009 @ 11:16:24 #139
163650 Greys
pi_67919579
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:12 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

welke Erik?
Zie in het topic op de vorige bladzijde, vlak na waar mijn foto heeft gestaan.
Erik zat precies op het goede moment te lurken
quote:
Snap ik wel hoor! Meid, ik heb haast gekotst van de zenuwen op de middag voor mijn date met Heer G. Wilde de hele boel afblazen, daten is zó niet mijn ding. Tot ik het zag als 'gewoon een gezellig avondje' met een onbekende en als er wat van zou komen zou het mooi meegenomen zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 april 2009 @ 11:19:23 #140
163650 Greys
pi_67919638
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:14 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

5 auto's? kan je iedere dag van de week in een andere auto naar je werk!
Ik vind het schandalig En ik rij van de vijf auto's maar in twee auto. Of eigenlijk eentje, mijn Smart. Maar dan hebben we nog de kever uit '61 waar ik nog nooit in gereden heb en hij alleen in rijdt met heel mooi weer of naar een kevermeeting. De kever woont in onze garage, daar is hij extreem zuinig op. Dan nog een Volkswagen 411, ook een oudje dus, daar rijdt/reed hij dagelijks in maar dat vindt hij een beetje zonde. Dus nu een zwarte Lupo met 100 pk gekocht, dat rijdt zeg! Om bang van te worden. En dan hebben we nog El Cheapo, zoals de naam al zegt een oude Golf die we voor 700 euro hebben gekocht als reserve auto. (Hoeveel reserve heb je nodig als je al zoveel auto's hebt ). Maar die laatste gaat naar de sloop. Ik wilde er nog een plantenbak van maken voor in de voortuin, maar da's misschien niet een goed idee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:19:36 #141
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_67919647
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Zie in het topic op de vorige bladzijde, vlak na waar mijn foto heeft gestaan.
Erik zat precies op het goede moment te lurken
[..]

ik sliep al

maar goed, ff naar de markt nu en dan lekker fietsen
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 april 2009 @ 11:21:39 #142
163650 Greys
pi_67919684
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:19 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

ik sliep al

maar goed, ff naar de markt nu en dan lekker fietsen
Fijne dag, lekker fietsen in het zonnetje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:22:15 #143
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67919698
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ook .

Maar uhm, val jij toevallig op verlegen jongens? Want die laten wat minder snel merken dat ze interesse in je hebben, waardoor jij het gevoel kan hebben dat niemand je leuk vindt .
deels. ofwel verlegen, ofwel arrogant, soms een combinatie van de twee. in elk geval wel altijd jongens met een passie of ambitie voor iets. vaak vinden andere mensen ze nét iets te monomaan/dichtegetikt over iets.
ik val niet echt op knappe jongens, wel altijd met een wat jongensachtige uitstraling...

doorgaans zijn ze niet verlegen genoeg om niks te laten merken aan ándere meisjes dus ga ik er vanuit dat t voor mij gewoon niet zo was zeg maar.
pi_67919713
Morgen liefjes. Wat is het een prachtweer!! Beetje jammer wel dat ik in de galerie zit, maar ik sleep gewoon de hele rataplan naar buiten en ga daar een beetje naar de toeristen zitten koekeloeren!

voor Kwak!
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:31:31 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67919897
Net even de stad in geweest en m'n broek zakte steeds van m'n kont Die doe ik dus niet weer aan buitenshuis, wat irritant is dat zeg . Moet zo nog even boodschappen doen, maar ik wilde eerst naar huis om een andere broek aan te doen .

O ja, ik zag bij de C&A prachtige zomerjurken. Enige nadeel was dat ze een beetje laag uitvallen en dat je m'n bh dus ziet. En ik zie mezelf er niet zonder bh in lopen met cupmaat G . Hebben jullie een oplossing?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:32:21 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67919925
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 09:38 schreef Chicolate het volgende:
PM Greys? Was ik nu maar wat langer wakker gebleven gister .
Dat is best ongepast, Chico!

ik durf zelf niet om een pm te vragen
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 april 2009 @ 11:33:36 #147
163650 Greys
pi_67919956
De auto's in Huize Greys

De Groene Draeck, VW411:

Marijtje de Kever, 1961 (die heeft een eigen website):

El Cheapo het reservegebakkie

Mijn Smart heb ik geen foto van, maar die ziet er precies zo uit:

De aanwinst van hedenochtend:

En deze heeft ie vorig jaar weggedaan:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67919957
Lijstje van gisteren:

O: volkoren bolletje met 30+ kaas, komkommer en een gekookt eitje
L: 3 crackers filet A.
T: 2 wodka op terras
D: restje Thais, (mie met groenten) met een gebakken eitje
toe: optimel vla met blikaardbeien en sap.
T: glas coolbest gemengd met optimel framboos drank en 2 koekjes.
T: 2 schijven ananas uit blik.

*ik vind ananas en aardbeien uit blik dus echt vét lekker.
pi_67919966
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

In mijn geval wel; zo heb ik iig mijn ex en mijn huidige vriend opgeduikeld Alhoewel ik wel moet zeggen dat de laatste mij wél meteen leuk vond. Ik viel in 1e instantie niet voor hem (en al was dat wel zo: ik had toen nog met mijn ex, dus dan ga ik niet op een ander duiken). Pas later viel bij mij het kwartje dat hij toch wel heel erg leuk is
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_67919991
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Net even de stad in geweest en m'n broek zakte steeds van m'n kont Die doe ik dus niet weer aan buitenshuis, wat irritant is dat zeg . Moet zo nog even boodschappen doen, maar ik wilde eerst naar huis om een andere broek aan te doen .

O ja, ik zag bij de C&A prachtige zomerjurken. Enige nadeel was dat ze een beetje laag uitvallen en dat je m'n bh dus ziet. En ik zie mezelf er niet zonder bh in lopen met cupmaat G . Hebben jullie een oplossing?
Een BH in een fel kleurtje met mooie bandjes. Dan vind ik het nooit erg als je het ziet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')