ja misschien zijn er wel een nerd of twee bij de muziekvereniging die mij wel leuk vinden, en idd.:"daar kan ik t niet op" - al zijn er gewoon niet zoveel mannen in mn dagelijske omgeving zeg maar...quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je zeker dat niemand jou leuk genoeg vind? Of zijn het toevallig alleen de tiepjes die jij leuk genoeg vindt die jou niet leuk genoeg vindenJij hebt zo'n mooi koppie dat ik me dat niet kan voorstellen.
oeh dat prinsessenlazuur van dokter eutker! lekkahquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gewoon normaleen daarna van die roze glazuur en versiering er op
Een vriendinnetje van mij viert haar verjaardag en is nogal gek op roze
Het lijkt me eigenlijk niet zo lekkerquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oeh dat prinsessenlazuur van dokter eutker! lekkahzo fout en stiekem vind ik t heerlijk
ben een beetje bang voor internet daten...heb ooit een gratis testprofiel bij parship gehad en veel van die kerels waren gewoon keihard "bezig" met regelen en helemaal niet geinteresseerd in iets "echts"... het voelde zeg maar nog meer als een vleeskeuring dan een terrasje op zaterdagavond in een drukke straat. ik werd er gek genoeg heel onzeker van.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Kwak, how about internetdating?
Ik heb Heer G ook van het web geplukt
Gewoon proberen en vaker doen (tenminste dat gaf ik als tip aan mezelf).quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:05 schreef kwakveense het volgende:
ik ben stiekem gewoon niet zo van het daten... ik van het iemand leren kennen als vriend en dan ineens hopeloos verliefd worden, of van het dronken worden en zoenen en daarna hopeloos verliefd worden... ik vind een date een beetje een moeilijk concept...
i know, maar ja, dat gebeurt nou eenmaal wel eens. het is niet mijn insteek ofzo. verder ben ik wel heel goed in daarna nog gewoon bevriend zijn met die jongens. als ze er zelf nooit wat van geweten hebben in elk geval... die jongen die t dus laatst wel wist, die spreek ik nu dus nooit meer, en dat vind ik echt jammer, want wat mij betreft is dat niet nodig....quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gewoon proberen en vaker doen (tenminste dat gaf ik als tip aan mezelf).
Ergens een keer met iemand iets gaan drinken die je verder niet kent, als het niets wordt ach ook niets verloren toch?
Verliefd worden op vrienden is meestal niet zo'n succes.
Ik begreep dat het niet je bedoeling wasquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:11 schreef kwakveense het volgende:
[..]
i know, maar ja, dat gebeurt nou eenmaal wel eens. het is niet mijn insteek ofzo. verder ben ik wel heel goed in daarna nog gewoon bevriend zijn met die jongens. als ze er zelf nooit wat van geweten hebben in elk geval... die jongen die t dus laatst wel wist, die spreek ik nu dus nooit meer, en dat vind ik echt jammer, want wat mij betreft is dat niet nodig....
Ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:05 schreef kwakveense het volgende:
ik ben stiekem gewoon niet zo van het daten... ik van het iemand leren kennen als vriend en dan ineens hopeloos verliefd worden, of van het dronken worden en zoenen en daarna hopeloos verliefd worden... ik vind een date een beetje een moeilijk concept...
5 auto's?quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
Mogguh liefjes! Ik was zowaar vroeg wakker vandaag, even Heer G naar Gouda gebracht want die heeft weer eens een auto gekocht we hebben er nu vijfen wat een zálig weertje weer! Ik reed alleen terug met de raampjes open van de Smart en Lady Gaga keihard aan (Just Dahanceeeee) en ik was helemaal blij. Wat een zonnetje al niet kan doen
Kwak, ik vind het wel logisch hoor dat je je daar even klote door voelt. Het was gek geweest als het je helemaal niets had gedaan. Maar probeer je er niet te lang rot door te laten voelen, want hij gaat door en jij dus ook. Het is een afsluiting, maar ook een start. Of is dit te trutterig op de vroege ochtend![]()
Zie in het topic op de vorige bladzijde, vlak na waar mijn foto heeft gestaan.quote:
Snap ik wel hoor! Meid, ik heb haast gekotst van de zenuwen op de middag voor mijn date met Heer G. Wilde de hele boel afblazen, daten is zó niet mijn ding. Tot ik het zag als 'gewoon een gezellig avondje' met een onbekende en als er wat van zou komen zou het mooi meegenomen zijnquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:05 schreef kwakveense het volgende:
Ik vind het schandaligquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
5 auto's?kan je iedere dag van de week in een andere auto naar je werk!
ik sliep alquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie in het topic op de vorige bladzijde, vlak na waar mijn foto heeft gestaan.
Erik zat precies op het goede moment te lurken
[..]
Fijne dag, lekker fietsen in het zonnetje!quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik sliep al![]()
maar goed, ff naar de markt nu en dan lekker fietsen
deels. ofwel verlegen, ofwel arrogant, soms een combinatie van de twee. in elk geval wel altijd jongens met een passie of ambitie voor iets. vaak vinden andere mensen ze nét iets te monomaan/dichtegetikt over iets.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar uhm, val jij toevallig op verlegen jongens? Want die laten wat minder snel merken dat ze interesse in je hebben, waardoor jij het gevoel kan hebben dat niemand je leuk vindt.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:38 schreef Chicolate het volgende:
PM Greys?Was ik nu maar wat langer wakker gebleven gister
.
In mijn geval wel; zo heb ik iig mijn ex en mijn huidige vriend opgeduikeldquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Verliefd worden op vrienden is meestal niet zo'n succes.
Een BH in een fel kleurtje met mooie bandjes. Dan vind ik het nooit erg als je het ziet!quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Net even de stad in geweest en m'n broek zakte steeds van m'n kontDie doe ik dus niet weer aan buitenshuis, wat irritant is dat zeg
. Moet zo nog even boodschappen doen, maar ik wilde eerst naar huis om een andere broek aan te doen
.
O ja, ik zag bij de C&A prachtige zomerjurken. Enige nadeel was dat ze een beetje laag uitvallen en dat je m'n bh dus ziet. En ik zie mezelf er niet zonder bh in lopen met cupmaat G. Hebben jullie een oplossing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |