Ik val op het goeie moment binnen ja, moet ik toch maar weer eens vaker doenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:17 schreef Greys het volgende:![]()
Morgen heb ik hier spijt van
Erik, jij lurker jij!![]()
Ja het zit niet zo makkelijk met een vriendje om mijn nekquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:19 schreef Greys het volgende:
Het is net of ik heul dunne armpjes heb!
Muis, je staat trouwens echt sekseh en streng op de foto!
Je wenkbrauw!
Wel een bh maar geen push up, dat is geen gezicht bij mij.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:19 schreef Muis006 het volgende:
Greysie heb je een push up aan of is het van nature zo?
Moet je ook trots op zijn!quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel een bh maar geen push up, dat is geen gezicht bij mij.
Ik heb gewoon best goede borstenEn dat durf ik nog van mezelf te zeggen ook
Over de rest hebben we het niet, maar daarover ben ik echt tevreden
Ik zie nu pas dat ie met zijn hoofd op je schouder ligt; ik vond die arm van jou al zo onnatuurlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:20 schreef Muis006 het volgende:
Ja het zit niet zo makkelijk met een vriendje om mijn nek
Wahahaquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ie met zijn hoofd op je schouder ligt; ik vond die arm van jou al zo onnatuurlijk
Ik moest ook even twee keer kijken maar toen zag ik dat hoofdje op de achtergrondquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ie met zijn hoofd op je schouder ligt; ik vond die arm van jou al zo onnatuurlijk
Nee, ik kan hem al de hele tijd niet zien.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wahahaja het lijkt ook of mijn schouders super breed zijn!
Kan je hem nog zien? Want ik heb hem verwijderd. Door de cookies misschien?
Nope, kzie alleen de dames van MissG nogquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:22 schreef Muis006 het volgende:
Kan je hem nog zien? Want ik heb hem verwijderd. Door de cookies misschien?
Speciaal voor jou nog evenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, ik kan hem al de hele tijd niet zien.
Dat komt door je cookiez.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:31 schreef Greys het volgende:
Ik heb de mijne van Photobucket gedelete en ik zie hem hier ook nog gewoon, ook na refresh
Whelllllp!
Trusten!quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:33 schreef loveli het volgende:
Trusten iedereen, om 7 uur verwacht men mij op het werk.
HIj is weg! En ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:31 schreef Greys het volgende:
Ik heb de mijne van Photobucket gedelete en ik zie hem hier ook nog gewoon, ook na refresh
Whelllllp!
Lekkere loempia's.quote:
Dat wijf dat een eitje kapot tikt op d'r gipsarm en dan zegt: "Gezellig hè?", bedoel je die?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Wat een irritant hysterisch mokkel is dat uit de Super de Boer reclame zeg. Brrrrrr.
ik ook, ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:11 schreef Viking84 het volgende:
O en kut, ik zie dat ik de tietenfoto van Greys heb gemist.
Wij anders niet, wij zien tieten liever in een strak shirtjequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wij vinden tieten beter zonder shirtje
Vista is een grandioze mislukking. Mijn laptop wordt er ontzettend sloom van.quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
Niets mis met Vista hoor, Viking. Je moet wel mee gaan met je tijd heur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |