Kaas is aan het multitasken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:40 schreef conleche het volgende:
Waar komt die keiharde sex nu inene vandaan???
Maar wél slank in de TT![]()
Vanwege zijn vorige topic volgensmij!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:40 schreef conleche het volgende:
War komt die keiharde sex nu inene vandaan???
vertel vertelquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:39 schreef Muis006 het volgende:
Kaas, dan heb je zeker de Zeer Belangrijke Aflevering over Stelen gemist
Senksquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vertel vertel
enne Goodbye je had m nog tegoed
Het trekt (whehehequote:
Wat is doorpraten?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:54 schreef AKnynke het volgende:
met vriendje reis naar Berlijn volgende week aan het doorpratne...
ik heb er zin in!
Da's niet!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dan gaan jullie allemaal lief slapen
Nee, eerst wilde sex, tis vrijdagquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dan gaan jullie allemaal lief slapen
Waarom Vietnam?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's niet!
Ik wil een keer naar Vietnam
oi, dat zou wat zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is doorpraten?Plan je die hele trip van uur tot uur dan?
Jij hebt ook Top Gear gekekenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's niet!
Ik wil een keer naar Vietnam
JA! En het was inderdaad een geniale afleveringquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij hebt ook Top Gear gekeken. Ik heb nog nooit zo'n leuke aflevering gezien
. Lag echt dubbel de helft van de tijd
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
JA! En het was inderdaad een geniale afleveringvooral toen Hammond net dat schip had gerepareerd en hem vervolgens tegen de ventilator aan hield
![]()
Maar ik was echt verbaasd hoe mooi Vietnam is, je hoort er immers vrij weinig over, of het moet mbt de oorlog met Amerika zijn.
Gelukkig zijn we nog jong Chicoquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nu moet ik weer lachen
. Hij was echt té geniaal. Die gezichten ook die ze af en toe trokken, als Jeremy het weer eens niet leuk vond. Of de trein namen naar de verkeerde stad
.
Het viel mij ook op ja, wat een prachtige omgeving. Die rotsen, wow. Het uitzicht. Ik wil er ook heen eigenlijk. Maar ik wil overal al heen.
Ja, maar jong zijn betekent helaas ook dat je niet zoveel geld hebt om die reizen te makenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we nog jong Chicowe hebben tijd zat!
Trusten!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:33 schreef Chicolate het volgende:
De TT slaat zó niet op mijdat ik maar ga slapen. Trusten Muissie en rest die nog wakker is
.
Ja, de Engelse Wipeout is veel leuker dan de Nederlandse!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
HammondThe Hamster!
Hij presenteert daar ook Wipe Out! Dan lijkt het me een stuk leuker!
Precies dat ja!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, de Engelse Wipeout is veel leuker dan de Nederlandse!
Het camerawerk enzo is ook beter. Ik vind de Nederlandse versie altijd een beetje goedkoop aandoen.
Hij lacht vast omdat hij net precies hetzelfde dachtquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies dat ja!
En ik zie de Hamster dan ook helemaal voor me als er een gruwelijk dubbelgevouwen neervalt dat hij dan 'Oehhwwwwww' zo'n kop trekt. Jeweetwel!
Ik zei net tegen Heer G 'Is het gek als ik mijn eigen tieten heel goed vindt in dit shirtje??' en toen moest ie lachen. Is that a good thing?
Wij vinden tieten beter zonder shirtjequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies dat ja!
En ik zie de Hamster dan ook helemaal voor me als er een gruwelijk dubbelgevouwen neervalt dat hij dan 'Oehhwwwwww' zo'n kop trekt. Jeweetwel!
Ik zei net tegen Heer G 'Is het gek als ik mijn eigen tieten heel goed vindt in dit shirtje??' en toen moest ie lachen. Is that a good thing?
Ik vind die Charlie reclame zoquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Wat een irritant hysterisch mokkel is dat uit de Super de Boer reclame zeg. Brrrrrr.
Ik ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind die Charlie reclame zo
Charlie heeft epilepsie
Charlie vreet veel
Charlie knuffelt met iedereen
Charlie kan d'r eigen kont niet afvegen
Charlie maakt rare geluiden
Charlie is een meiske uit een reclame dat veel zorg nodig heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:00 schreef Muis006 het volgende:
Wie is Charlie?
Ik dacht dat jullie met Charlie dat blonde Super de Boerkind bedoelden
OH dat meisje met dat zwarte haar zonder voortanden?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Charlie is een meiske uit een reclame dat veel zorg nodig heeft.
Ze heeft een ziekte. En nu weet ik even niet meer welke ziekte, want zoals Adelante ook al zegt is het zo'n irritante reclame dat niet blijft hangen waar het nou precies over gaat
Ze heeft twee staartjes geloof ik, donker haar inderdaad.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OH dat meisje met dat zwarte haar zonder voortanden?
Ja potver!quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:03 schreef Adelante het volgende:
iets gheyls zeggen op commando werkt bij mij niet greys
Pics or it didn't happen!quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
A, je hád natuurlijk kunnen zeggen dat mijn tieten zo goed zijn in dit shirtje
Die zie ik nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
A, je hád natuurlijk kunnen zeggen dat mijn tieten zo goed zijn in dit shirtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |