Of een heel laag uitgesneden bh kopen, of eentje die gezien mag wordenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:31 schreef Viking84 het volgende:
O ja, ik zag bij de C&A prachtige zomerjurken. Enige nadeel was dat ze een beetje laag uitvallen en dat je m'n bh dus ziet. En ik zie mezelf er niet zonder bh in lopen met cupmaat G. Hebben jullie een oplossing?
Ja maar ik meen het nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]Dat is best ongepast, Chico!
ik durf zelf niet om een pm te vragen![]()
Hm, ik heb wel een hele mooie bh die erbij zou passenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Of een heel laag uitgesneden bh kopen, of eentje die gezien mag wordenDat is mijn oplossing.
Ja precies! Dat vind ik ook goed kunnen Vik!quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Een BH in een fel kleurtje met mooie bandjes. Dan vind ik het nooit erg als je het ziet!
Strapless kan ook nog. Maken ze t/m 80G.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, ik heb wel een hele mooie bh die erbij zou passen.
Ga volgende week wel even een keer terug met bh.
Ik meende het natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar ik meen het niet. Ik zat gewoon te klieren. Moet eigenlijk huiswerk maken enzo, dan krijg je dit.
Of een topje in bijpassende kleur eronder dragenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, ik heb wel een hele mooie bh die erbij zou passen.
Ga volgende week wel even een keer terug met bh.
Nou, de enige die hier de afgelopen maand een bekeuring heeft gekregen was ik zelf in de Smartquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:35 schreef Viking84 het volgende:
Golfrijders schijnen de meeste boetes te krijgen, las ik vd week op teletekst.
*PM weer annuleert*quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik meende het natuurlijk ook niet.
Erg he? Ik vind het genant voor de burenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:37 schreef conleche het volgende:
Al die auto's!!Ik vind de kever en de andere oude volkswagen wel erg leuk!!
Zo'n soort jurk is het niet. Je kunt er alleen een bh onder dragen of niksquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of een topje in bijpassende kleur eronder dragen.
Dat doe ik eigenlijk zelden... vind ik niet zo mooi. Bij dit jurkje zie je mijn bh ook, omdat hij zo laag is uitgesneden. Ik doe er een bh onder in dezelfde kleuren als de jurk (geen zwart, maar een beetje een nude kleur en dan een blauw strikje) die zie je dan precies in het decolleté. Erg mooi.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of een topje in bijpassende kleur eronder dragen.
Ah okquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo'n soort jurk is het niet. Je kunt er alleen een bh onder dragen of niks.
Ja, en dan ook nog schoenen erbij in een bijpassende kleurquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:43 schreef Greys het volgende:
Da's idd een goeie combi Ewelina!
En Vik, een leuke bh kan echt onder een jurkje hoor, dan is het juist leuk als je een stukje ziet! Sekseh!
Als ik de ruimte had... (en dan vooral ruimte die makkelijk is; dat je zo kunt wegrijden en niet eerst drie auto's hoeft te verplaatsen), dan kocht ik dit rijtje:quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
De auto's in Huize Greys
De Groene Draeck, VW411:
[ afbeelding ]
Marijtje de Kever, 1961 (die heeft een eigen website):
[ afbeelding ]
El Cheapo het reservegebakkie
[ afbeelding ]
Mijn Smart heb ik geen foto van, maar die ziet er precies zo uit:
[ afbeelding ]
De aanwinst van hedenochtend:
[ afbeelding ]
En deze heeft ie vorig jaar weggedaan:
[ afbeelding ]
Ik vond hem eerst maar niks, maar ben nu ondertussen wel geïndoctrineerd, dus nu vind ik ze mooiquote:
Dat zijn nog eens twee uiterstenquote:[b]Op zaterdag 11 april 2009 11:56 schreef Wij hebben een blauwe suzuki Alto (rijdt mijn pappa in naar en van zijn werk) en een zwarte Audi A6 Limousine.
En dan is de ui de groente voor vandaag???quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:02 schreef Muis006 het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met crunchy
T: niks
L: 2 ham tosti's
T: wat fruit
D: soep en kaasuienstokbrood
T: popcorn
Nietes, dan hebben we alleen tieten, auto's en voetbal gehad.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:03 schreef ElisaB het volgende:
Als we nu nog even over voetbal posten, dan hebben we het hele rijtje gehad
Nee trutje, in de soep zit 2 kilo boerensoepgroentequote:Op zaterdag 11 april 2009 12:05 schreef conleche het volgende:
[..]
En dan is de ui de groente voor vandaag???
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
Co, hoe bedoel je, als glasbak?
Even die Audi googlen, weet niet hoe die er uit ziet...
Elies, die Tigra is gááf!
SiTu, tof he, die vering!Dat heeft de 411 ook, Heer G bracht mijn zus en ik er mee naar Schiphol vorig jaar en toen heeft ze de hele weg gelachen om dat veren
Ja, en zo lek als een mandjequote:
Ow ja, shit. Ik zal nooit een goeie vent wordenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:05 schreef Muis006 het volgende:
We missen bier!
Ik vind hem prachtigquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:05 schreef kaasplankje het volgende:
LOL al die auto´s!
de kaasmobiel
[ afbeelding ]
Nou die Renault reed ik niet meer, wegens lekkend weet ik veel wat. En het ontbreken van uitlaat. Maar hij stond nog steeds in Belgie en werd dus gebruikt als glasbak voor de lege flessen wijn van de exmr. Eens in de zoveel tijd kwam er een rare oom logeren (die was manisch depressief, maar alsie kwam, dan wassie manisch en dus vrij druk en aanwezig), En die reed dan de glasbak de berg af naar de officiele glasbak en als hij dan terugkwam in die herriebak dan vertelde hij vol trots dat hij 427 flessen had weggegooid en of dat niet wat minder kon.......quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
Co, hoe bedoel je, als glasbak?
Even die Audi googlen, weet niet hoe die er uit ziet...
Elies, die Tigra is gááf!
Ja! zo ga ik iedere dag fluitend op padquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind hem prachtig
Zing je dan ook?
Postman Kaas
Postman Kaas
In zijn groene Kaasmobiel is hij een Baas
Met een kat naast je op de passagiersstoelquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja! zo ga ik iedere dag fluitend op pad
Wat schattigquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja! zo ga ik iedere dag fluitend op pad
Hahahahaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou die Renault reed ik niet meer, wegens lekkend weet ik veel wat. En het ontbreken van uitlaat. Maar hij stond nog steeds in Belgie en werd dus gebruikt als glasbak voor de lege flessen wijn van de exmr. Eens in de zoveel tijd kwam er een rare oom logeren (die was manisch depressief, maar alsie kwam, dan wassie manisch en dus vrij druk en aanwezig), En die reed dan de glasbak de berg af naar de officiele glasbak en als hij dan terugkwam in die herriebak dan vertelde hij vol trots dat hij 427 flessen had weggegooid en of dat niet wat minder kon.......
de Groene Draeck is daarentegen wél een auto waarin je gezien mag wordenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:08 schreef Greys het volgende:
Kaas, jij kunt tenminste wat fietsen kwijt in de mobiel!![]()
Want die Groene Draeck van ons is wel een slagschip, maar daar ligt de motor achterin en om nou in die voorklep een fiets te proppen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |