Ik vond hem eerst maar niks, maar ben nu ondertussen wel geïndoctrineerd, dus nu vind ik ze mooiquote:
Dat zijn nog eens twee uiterstenquote:[b]Op zaterdag 11 april 2009 11:56 schreef Wij hebben een blauwe suzuki Alto (rijdt mijn pappa in naar en van zijn werk) en een zwarte Audi A6 Limousine.
En dan is de ui de groente voor vandaag???quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:02 schreef Muis006 het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met crunchy
T: niks
L: 2 ham tosti's
T: wat fruit
D: soep en kaasuienstokbrood
T: popcorn
Nietes, dan hebben we alleen tieten, auto's en voetbal gehad.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:03 schreef ElisaB het volgende:
Als we nu nog even over voetbal posten, dan hebben we het hele rijtje gehad
Nee trutje, in de soep zit 2 kilo boerensoepgroentequote:Op zaterdag 11 april 2009 12:05 schreef conleche het volgende:
[..]
En dan is de ui de groente voor vandaag???
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
Co, hoe bedoel je, als glasbak?
Even die Audi googlen, weet niet hoe die er uit ziet...
Elies, die Tigra is gááf!
SiTu, tof he, die vering!Dat heeft de 411 ook, Heer G bracht mijn zus en ik er mee naar Schiphol vorig jaar en toen heeft ze de hele weg gelachen om dat veren
Ja, en zo lek als een mandjequote:
Ow ja, shit. Ik zal nooit een goeie vent wordenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:05 schreef Muis006 het volgende:
We missen bier!
Ik vind hem prachtigquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:05 schreef kaasplankje het volgende:
LOL al die auto´s!
de kaasmobiel
[ afbeelding ]
Nou die Renault reed ik niet meer, wegens lekkend weet ik veel wat. En het ontbreken van uitlaat. Maar hij stond nog steeds in Belgie en werd dus gebruikt als glasbak voor de lege flessen wijn van de exmr. Eens in de zoveel tijd kwam er een rare oom logeren (die was manisch depressief, maar alsie kwam, dan wassie manisch en dus vrij druk en aanwezig), En die reed dan de glasbak de berg af naar de officiele glasbak en als hij dan terugkwam in die herriebak dan vertelde hij vol trots dat hij 427 flessen had weggegooid en of dat niet wat minder kon.......quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
Co, hoe bedoel je, als glasbak?
Even die Audi googlen, weet niet hoe die er uit ziet...
Elies, die Tigra is gááf!
Ja! zo ga ik iedere dag fluitend op padquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind hem prachtig
Zing je dan ook?
Postman Kaas
Postman Kaas
In zijn groene Kaasmobiel is hij een Baas
Met een kat naast je op de passagiersstoelquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja! zo ga ik iedere dag fluitend op pad
Wat schattigquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja! zo ga ik iedere dag fluitend op pad
Hahahahaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou die Renault reed ik niet meer, wegens lekkend weet ik veel wat. En het ontbreken van uitlaat. Maar hij stond nog steeds in Belgie en werd dus gebruikt als glasbak voor de lege flessen wijn van de exmr. Eens in de zoveel tijd kwam er een rare oom logeren (die was manisch depressief, maar alsie kwam, dan wassie manisch en dus vrij druk en aanwezig), En die reed dan de glasbak de berg af naar de officiele glasbak en als hij dan terugkwam in die herriebak dan vertelde hij vol trots dat hij 427 flessen had weggegooid en of dat niet wat minder kon.......
de Groene Draeck is daarentegen wél een auto waarin je gezien mag wordenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:08 schreef Greys het volgende:
Kaas, jij kunt tenminste wat fietsen kwijt in de mobiel!![]()
Want die Groene Draeck van ons is wel een slagschip, maar daar ligt de motor achterin en om nou in die voorklep een fiets te proppen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |