Geeft niets! Gewoon een beetje rond neuzenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:53 schreef kwakveense het volgende:
*heb me van schrik aangemeld bij een datingsite. ben alleen nog niet aan t reageren op mensen...*
je maakt me zoooooooooo nieuwsgierig!!!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Wiehoeoeoeoeoe!!! Ik heb m'n jurk!.
Zo gaaf: ik had dus een andere bh aan en toen de jurk aan en je zag helemaal niks van m'n bh (alleen de bandjes een beetje, maar dat is niet erg aangezien die dezelfde kleur hebben als de jurk).
Maar hij is zo gaaf, heb nog nooit zoiets gehadHet enige minpunt is dat 'ie vrij lang is, had hem liever wat korter gehad, maar goed, ik koop tzt nog wel een korter zomerjurkje.
Zal later even foto's maken, nu ff druk met andere dingen.
die bussen zijn zo onwijs tofquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Over auto's:
Ik wil later een oude camper met flower power bloemetjes om mee door Europa te toeren. Verder boeien auto's mij weinig
.
[ afbeelding ]
Zoiets. Maar dan donkergroen en met roze bloemetjes
.
Of lichtblauw met gele smileys.
Oh don't worry, er wordt vanzelf op jou gereageerd! Ik heb mijn account net weer weggehaald, maar heb wel 3x afgesproken met mensen via die site en 1 was best heel leuk, alleen toch niet mjin prins op 't witte paard. Ik heb dan ook meer met fietsen dan met paardenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:53 schreef kwakveense het volgende:
*heb me van schrik aangemeld bij een datingsite. ben alleen nog niet aan t reageren op mensen...*
Heb jij eigenlijk ooit nog eens wat gehoord van die whiskey-dude?quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh don't worry, er wordt vanzelf op jou gereageerd! Ik heb mijn account net weer weggehaald, maar heb wel 3x afgesproken met mensen via die site en 1 was best heel leuk, alleen toch niet mjin prins op 't witte paard. Ik heb dan ook meer met fietsen dan met paarden
Gewoon beetje rondneuzen inderdaad, je kunt je er prima vermaken, en er staan een helehoop rare mensen op, maar ook echt wel toffe, leuke mensen!
Nee! Wat een sukkel he! Ik heb 'm wel twee keer in de stad zien lopen met een meisje, jammer voor hem hoor, want ik ben toch veel leukerquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ooit nog eens wat gehoord van die whiskey-dude?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:04 schreef kwakveense het volgende:
oh, voor wie nu denkt dat ik een gek tekstje heb op mn profiel:dit staat er, het valt wel meeklinkt leuk kwak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vertel eens wat meer Cycle? ben benieuwd!
Mijn bananenbrood wil niet gaar worden. Staat nu al bijna 2 uur in de oven!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ik zou op je vallen, alleen dat 'meisje' doet iets vreemds met de rest van de tekst. Kan het niet duiden...quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:04 schreef kwakveense het volgende:
oh, voor wie nu denkt dat ik een gek tekstje heb op mn profiel:dit staat er, het valt wel mee
....tenzij je echt heel erg hecht aan het melden dat je jezelf graag 'meisje' noemt.quote:Ik ben een meisje van 26 jaar oud die zichzelf dus nog steeds als meisje bestempelt. Ik en zit momenteel in het derde jaar van een promotietraject (...)
Zijn loss hoor!! O en spannend, vlinders! Care to elaborate???quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:57 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nee! Wat een sukkel he! Ik heb 'm wel twee keer in de stad zien lopen met een meisje, jammer voor hem hoor, want ik ben toch veel leuker![]()
Maar heb sinds kort wel soort van vlinders in mijn buik en ga het date/vrijgezelle leven misschien wel eens even aan de kant zetten. In ieder geval voor nu...![]()
Ben jij al wezen stappen om je marktpositie te bepalen?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:04 schreef kwakveense het volgende:
oh, voor wie nu denkt dat ik een gek tekstje heb op mn profiel:dit staat er, het valt wel meeLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En "mensen omschrijven mij als..." is een goede. Kwam ooit uit een mini-onderzoek, profielen waarbij je laat merken wat anderen van je vinden deden het beter dan mensen die alleen zichzelf omschreven
Als ik een man was, zou ik wel reageren denk ik.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Bummer; ik had je net mee uit willen vragenquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:14 schreef conleche het volgende:
En nee, ik ben nog niet zo daterig. Zal wel komen hoor, maar ik denk dat mijn marktpositie misschien niet helemaal in verhouding is tot mijn wensen, dat zou heel goed kunnen!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
klinkt leuk kwak!
En vertel eens wat meer Cycle? ben benieuwd!
Mijn bananenbrood wil niet gaar worden. Staat nu al bijna 2 uur in de oven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
agreesquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou op je vallen, alleen dat 'meisje' doet iets vreemds met de rest van de tekst. Kan het niet duiden...
Ik zou er gewoon van maken:
[..]
....tenzij je echt heel erg hecht aan het melden dat je jezelf graag 'meisje' noemt.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:53 schreef kwakveense het volgende:
Misschien wil je bananenbrood de kunst van mij afkijken, want ik ben al best een tijdje gaarquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mijn bananenbrood wil niet gaar worden. Staat nu al bijna 2 uur in de oven!
Ik ben heel hard aan het nadenken, maar weet nog niet helemaal de balans dan: wat zijn je wensen? teveel wensen te weinig mannen? En dan komt vanzelf wel, tis natuurlijk ook nog even wennen na zo'n lange tijd in een relatie te hebben gezeten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Zijn loss hoor!! O en spannend, vlinders! Care to elaborate???
En nee, ik ben nog niet zo daterig. Zal wel komen hoor, maar ik denk dat mijn marktpositie misschien niet helemaal in verhouding is tot mijn wensen, dat zou heel goed kunnen!
Ow, ik zie ineens dat dat 'ik zou op je vallen' wel heel erg raar staat. Ik bedoel er niets mee. Gewoon een 'bij wijze van spreken'quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:17 schreef cyclechick het volgende:
agrees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |