quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:11 schreef kaasplankje het volgende:
Ga lekker in de tuin liggen Kwakkie!
Ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:11 schreef Viking84 het volgende:
O en kut, ik zie dat ik de tietenfoto van Greys heb gemist.
Niet doen! De enige tip die ik je kan geven is gewoon niet op zoek zijn... juist als ik er helemaal geen zin in heb, word ik verliefdquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:45 schreef kwakveense het volgende:
nee je hebt gelijk hoor greys, en thnx chico en miss s....
ik baal er vooral van dat ik sinds ik mezelf meer toesta om erin te geloven dat iemand mij leuk kan vinden, ik tot nu toe elke keer het deksel op mn neus heb gehad omdat ik signalen verkeerd inerpreteerde... k ga me dan gewoon afvragen of ik soms écht stom ben dat niemand mij leuk genoeg vindt. maar goed, het heef tidd geen zin om daarin te blijven hangen.
kom alleen niet zo vaak nieuwe mannen tegen
thnx. en i know... maar t s wel lastigquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet doen! De enige tip die ik je kan geven is gewoon niet op zoek zijn... juist als ik er helemaal geen zin in heb, word ik verliefd
Cheer up, je bent echt wel leuk
En niet eens even opgeslagen om nu opnieuw te posten?quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:50 schreef Muis006 het volgende:
En ik heb lekker wel de vavavooms van Greysie gezien
Neequote:Op zaterdag 11 april 2009 10:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En niet eens even opgeslagen om nu opnieuw te posten?
Hoezee! Wat voor muffins zijn het? Ik ga morgenochtend appel/speculaasmuffins maken voor bij de paasbrunch.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:51 schreef Miss_S het volgende:
Mijn muffins doen hetZe komen tenminste een beetje omhoog
Weet je zeker dat niemand jou leuk genoeg vind? Of zijn het toevallig alleen de tiepjes die jij leuk genoeg vindt die jou niet leuk genoeg vindenquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:45 schreef kwakveense het volgende:
nee je hebt gelijk hoor greys, en thnx chico en miss s....
ik baal er vooral van dat ik sinds ik mezelf meer toesta om erin te geloven dat iemand mij leuk kan vinden, ik tot nu toe elke keer het deksel op mn neus heb gehad omdat ik signalen verkeerd inerpreteerde... k ga me dan gewoon afvragen of ik soms écht stom ben dat niemand mij leuk genoeg vindt. maar goed, het heef tidd geen zin om daarin te blijven hangen.
kom alleen niet zo vaak nieuwe mannen tegen
quote:
Gewoon normalequote:Op zaterdag 11 april 2009 10:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoezee! Wat voor muffins zijn het? Ik ga morgenochtend appel/speculaasmuffins maken voor bij de paasbrunch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |