Jawel. Het staat zelfs in de OP.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
hier maar opnieuw dan:
Hmm, pakje is gesorteerd.. zal die morgen bezorgd worden? vast niet...
Ah oja, sorry. Maar da's geen officiele feestdag, dus als het goed is bezorgen ze gewoon post. Ik zal het even opzoeken, verveel me toch.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar het is morgen Goede Vrijdag, vandaar.
Mja, er staat wel gewoon al gesorteerd, maar nu in Amsterdam. Dus ga er vanuit dat ze gewoon vandaag komen, jeejquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ah oja, sorry. Maar da's geen officiele feestdag, dus als het goed is bezorgen ze gewoon post. Ik zal het even opzoeken, verveel me toch.
Hmm kan het niet vinden, maar voor zover ik weet bezorgen ze gewoon post.
Deze:quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:14 schreef Linnie20v het volgende:
@ Enfermera, welke sjaal bedoel je eigenlijk??
kunnen ze dat ook niet met de mijne doenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:34 schreef MaLo het volgende:
Oe, mijn bestelling die voor eind april stond is al in behandeling
Inderdaad...die zijn zo bruin dat ben ik over 10 jaar nog nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:31 schreef alors het volgende:
Wat ik altijd zo irritant vind bij de bikini's, is dat die modellen zoooo superbruin zijn, dat je nooit goed kunt checken of het wel op mijn bleke vel zal staanWant op bruin staat alles leuk.
Welke haarkleur heb je?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet alleen niet welke kleur trui.
Blond.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:49 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Welke haarkleur heb je?
Ik vind geel met blond niet zo'n super combinatie.
Daarentegen blauw en rood wel
Bij donkerkleurig haar is alles eigenlijk wel mogelijk.
Die rode is lekker vrolijk!quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Blond.
Ja, ik denk ook niet dat ik geel ga halen, ik vind de kleur alleen zo leuk.
schoenen? matig. je betaald behoorlijk wat en me moeder heeft 2x kapotte laarzen gehad, heel drama eromheen. service is om te huilenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:58 schreef Psych-case het volgende:
Eventjes offtopic, jullie hebben nu eenmaal verstand van shoppuh, wat vinden jullie van de kwaliteit van de Dolcis?
blond en donkerblauw is cute!quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Blond.
Ja, ik denk ook niet dat ik geel ga halen, ik vind de kleur alleen zo leuk.
Ik dacht dat de service alleen bij de Dolcis vestiging bij mij crappy was. Hmm nou ik ga morgen meerdere winkels af. Ik wil eens een keer ECHT leren laarzen die lang meegaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:02 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
schoenen? matig. je betaald behoorlijk wat en me moeder heeft 2x kapotte laarzen gehad, heel drama eromheen. service is om te huilenik ga voor tango
Ik stond laatst in de winkel en toen hoorde ik de verkoopster tegen een klant zeggen dat ze geen garantie op ritsen geven omdat ze de allerduurste ritsen hebben en die dus het beste moeten zijn en daarom geen garantie daarop willen geven ->quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:02 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
schoenen? matig. je betaald behoorlijk wat en me moeder heeft 2x kapotte laarzen gehad, heel drama eromheen. service is om te huilenik ga voor tango
vond wel sneu, me moeder heeft last van haar voeten en wil er toch netjes bijlopen dus niet van die gezondheidsschoenen aan, die van dolcis zitten der altijd lekker, ze geeft ruim 120 euro uit en haar kleine ha breekt een week later af, tjah konden ze niets aan doen, zelfde 2 jaar later (service niet verbeterd) met een rits.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:12 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik dacht dat de service alleen bij de Dolcis vestiging bij mij crappy was. Hmm nou ik ga morgen meerdere winkels af. Ik wil eens een keer ECHT leren laarzen die lang meegaan.
is het al begin meiquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:40 schreef Yvonnetje het volgende:
Heb vorig weekend besteld en er stond bij dat 't half april geleverd zou worden. Vandaag stond ineens de postbode al aan de deur met mijn bestelling!
Alleen... meer dan de helft gaat terug. Sommige dingen te groot, andere te klein. Kan echt geen wijs uit die maten bij de H&M hoor! Paar leuke hemdjes heb ik gehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die dure prijs voor nepleer dat was me opgevallen en ik moet dus goed opletten of de schoen van echt of nep is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik stond laatst in de winkel en toen hoorde ik de verkoopster tegen een klant zeggen dat ze geen garantie op ritsen geven omdat ze de allerduurste ritsen hebben en die dus het beste moeten zijn en daarom geen garantie daarop willen geven ->
Ik heb er wel eens laarzen gekocht, 4 jaar geleden geloof ik, draag ze niet heel vaak meer, maar heb ze wel intensief gedragen en die zijn nog in goede staat.
Kwaliteit is geloof ik wel redelijk maar soms wel duur, bijvoorbeeld nog 50 euro vragen voor nepleren spul
Hmmm dat is echt SLECHT! Dat moeten ze gewoon vergoeden volgensmij. Nou eh ik ga morgen meerdere winkels in dan alleen de Dolcis!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:41 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
vond wel sneu, me moeder heeft last van haar voeten en wil er toch netjes bijlopen dus niet van die gezondheidsschoenen aan, die van dolcis zitten der altijd lekker, ze geeft ruim 120 euro uit en haar kleine ha breekt een week later af, tjah konden ze niets aan doen, zelfde 2 jaar later (service niet verbeterd) met een rits.
sodeju, die ene met die tijgerbikiniquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:31 schreef alors het volgende:
Wat ik altijd zo irritant vind bij de bikini's, is dat die modellen zoooo superbruin zijn, dat je nooit goed kunt checken of het wel op mijn bleke vel zal staanWant op bruin staat alles leuk.
ze kende me stiefpa toen nog niet, is echt al kei lang geleden hoor maar is vast geen haar beter, me stiefvader had ze waarschijnlijk voor de rechter gesleeptquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:46 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Hmmm dat is echt SLECHT! Dat moeten ze gewoon vergoeden volgensmij. Nou eh ik ga morgen meerdere winkels in dan alleen de Dolcis!
Haha weetje je had ook kunnen typen: check me icon!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zijn we allemaal met je eens, we shoppen er alleen nog steeds
gaan jullie nou nog eens ophouden of hoe zit dat, al 3 waarvan de bestelling eerder is en ik wacht nog steeds ongeduldig tot begin meiquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:55 schreef Linnie20v het volgende:
Mijn bestelling ,die half april leverbaar was en pas in juni geleverd zou worden,...
heeft vandaag al een track en trace nummer gekregen.... het is niet te geloven![]()
oh, dat doe ik toch wel, ongeacht wat iemand van het andere geslacht zegtquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:59 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Haha weetje je had ook kunnen typen: check me icon!
Dat jurkje! SUPERleuk! Waar staat die?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeej, bestelling binnen.
[ afbeelding ]
Hij is zo lief.
En stiekem ga ik binnenkort dit maar bestellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet alleen niet welke kleur trui.
Bij de jurken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat jurkje! SUPERleuk! Waar staat die?
Ja nee dat snap ik, maar ik had hem nog nooit gezien, vandaar.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij de jurken.
Achteraan ergens dacht ik.
Dat slaat echt kant nog wal. o_Oquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik stond laatst in de winkel en toen hoorde ik de verkoopster tegen een klant zeggen dat ze geen garantie op ritsen geven omdat ze de allerduurste ritsen hebben en die dus het beste moeten zijn en daarom geen garantie daarop willen geven ->
Ik heb er wel eens laarzen gekocht, 4 jaar geleden geloof ik, draag ze niet heel vaak meer, maar heb ze wel intensief gedragen en die zijn nog in goede staat.
Kwaliteit is geloof ik wel redelijk maar soms wel duur, bijvoorbeeld nog 50 euro vragen voor nepleren spul
Lui ding.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik, maar ik had hem nog nooit gezien, vandaar.
En ik was te lui om te zoeken.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat slaat echt kant nog wal. o_O
Ik heb bij de Manfield gewerkt en dat is van dezelfde eigenaar en ik neem aan dat ze daar dezelfde ritsen gebruiken en daar geven ze wel garantie op de ritsen. Maar dat komt misschien omdat je bij de Manfield wat meer geld neerlegt voor kwalitatief goede schoenen.
ik denk dat je kan rekenen op 25 april, het is nu al de 11de en de 15de is rond half april, zo snel zijn ze nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:06 schreef Nad-ja het volgende:
Net een nieuwe bestelling gedaan. Levering: half april.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik denk dat je kan rekenen op 25 april, het is nu al de 11de en de 15de is rond half april, zo snel zijn ze nietik zou eerst ook begin april krijgen, stond er ineens: helaas te laat, volgende levering hqalf april
Blauwquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:07 schreef Enfermera het volgende:
Inderdaad.Vind de schoenen van Manfield 10x beter.. Sowieso voor echt leren laarzen betaal je wat meer, maar daar doe je dan ook heel wat langer mee
![]()
Mijn bestelling is nog niet in behandeling btw. Ik twijfel nog steeds over dit zomerjasje: blauw of groen.
[ afbeelding ]
Blauw is mooier met mn ogen, groen is mn favo kleur waar ik al tig jassen in heb gehadPlus donkerblauw is warmer voor in de zomer. Wat een dillemma's
Ik kreeg mijn bestelling van Half April gister al. En bestelling die ik Begin April zou krijgen kreeg ik eind Maartquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik denk dat je kan rekenen op 25 april, het is nu al de 11de en de 15de is rond half april, zo snel zijn ze nietik zou eerst ook begin april krijgen, stond er ineens: helaas te laat, volgende levering hqalf april
Leuk om te horen! Ben nl. vandaag supergoed geslaagd bij de Manfield. Superaardige en behulpzame mensen zeg! En de garantievoorwaarden zijn ook netjes. Ik mag nog een keer terugkomen voor een gratis oppoetsbeurt en ik heb een kortingsbon van 31 euro gekregen. Dus volgende paycheck ga ik waarschijnlijk weer voor een bruin paar!quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat slaat echt kant nog wal. o_O
Ik heb bij de Manfield gewerkt en dat is van dezelfde eigenaar en ik neem aan dat ze daar dezelfde ritsen gebruiken en daar geven ze wel garantie op de ritsen. Maar dat komt misschien omdat je bij de Manfield wat meer geld neerlegt voor kwalitatief goede schoenen.
Ik zag vandaag een meisje fietsen met die jas in het groen en in het echt is het wat minder lelijk, maar ik vind het alsnog niet mooi.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:44 schreef miss-piggy het volgende:
ik heb die jas in het groen, ik vond die blauwe juist spuuglelijk! En lijkt mij enorm warm als de zon ook maar erop schijnt.
Reactie van mijn moeder op mijn groene jas: "jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemig! wat groen!!!!"
tja
die laatste is zo lief en stoer tegelijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net gehaald
Ik had hem met 25% korting.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jawohl, danke schön. Ik vind hem te duur though.Maar hij blijft super.
dan is het nog leukerquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik had hem met 25% korting.En mama betaalde.
Ja, bij de Manfield zijn ze daar ook heel erg op gebrand. Ik moest ook altijd vriendelijk zijn, altijd hallo en daag zeggen als er iemand kwam en ging, ook al kochten ze niks, altijd een praatje maken en zulk soort dingen. Maar goed, daarom heeft de Manfield ook een redelijk grote vaste klantenschare.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:32 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Leuk om te horen! Ben nl. vandaag supergoed geslaagd bij de Manfield. Superaardige en behulpzame mensen zeg! En de garantievoorwaarden zijn ook netjes. Ik mag nog een keer terugkomen voor een gratis oppoetsbeurt en ik heb een kortingsbon van 31 euro gekregen. Dus volgende paycheck ga ik waarschijnlijk weer voor een bruin paar!
En bedankt voor alle H&M-ers hier die dit soort offtopic geneuzel tolereren!Dat is op sommige forums wel anders.
Leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net gehaald
van maandag tot vrijdagquote:Op zondag 12 april 2009 10:20 schreef Ratjepoepe het volgende:
Kan iemand zeggen of die shop vaak aangevuld wordt? Vind dit namelijk wel een leuk zomerjack maar niet in de kleinere maten te bestellen op dit moment:
[ afbeelding ]
Ja en zo hoort het ook. Kunnen ze bij de Douglas nog wat van leren, maar goed da's weer een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, bij de Manfield zijn ze daar ook heel erg op gebrand. Ik moest ook altijd vriendelijk zijn, altijd hallo en daag zeggen als er iemand kwam en ging, ook al kochten ze niks, altijd een praatje maken en zulk soort dingen. Maar goed, daarom heeft de Manfield ook een redelijk grote vaste klantenschare.
Yup bijna elke dag wel aangevuld rond 6:00-8:00 uur. Ik heb die jas ook in beide kleuren zelfsquote:Op zondag 12 april 2009 10:20 schreef Ratjepoepe het volgende:
Kan iemand zeggen of die shop vaak aangevuld wordt? Vind dit namelijk wel een leuk zomerjack maar niet in de kleinere maten te bestellen op dit moment:
[ afbeelding ]
Hmm, dat klinkt niet echt positief. Zal er nog eens even over nadenken, want een zomerjas draag ik sowieso bijna nooit dus meer dan 50 euro heb ik er niet voor over.quote:Op zondag 12 april 2009 16:36 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Yup bijna elke dag wel aangevuld rond 6:00-8:00 uur. Ik heb die jas ook in beide kleuren zelfs. Alleen ik vind de jas gesloten een beetje vormloos en te strak aan de mouwen en onderkant.
ik had vorige keer dus ook een mail met bestelling gewijzigd, 4.44 uur, ik lag toen toch echt op bed hoorquote:Op zondag 12 april 2009 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Goed, heb ik blijkbaar midden in de nacht een mailtje gekregen van de H&M: je hebt je bestelling veranderd. Ojajoh? Blijkbaar heeft H&M zelf een vest uit m'n bestelling gekiept die gewoon nog op voorraad is.
Bij m'n laatste bestelling zat trouwens een bon van iemand anders (plus die van mij), moet ik H&M daar even over mailen?. Iemand die veel bikinitopjes had besteld, dus dat ben ik niet.
Dat kan even duren hoor, zeker met het paasweekend en goede vrijdag ertussen.quote:
I know.. maar ik wil gewoon m'n spullen en moest dit topic nog tvpenquote:Op zondag 12 april 2009 22:35 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat kan even duren hoor, zeker met het paasweekend en goede vrijdag ertussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil ik ook, maar ik kan 'm niet vinden?quote:Op zondag 12 april 2009 12:50 schreef PeRi het volgende:
Ook weer wat dingetjes besteld; ben benieuwd. Half april geleverd.
[ afbeelding ]
welkom bij H&M anonymousquote:Op maandag 13 april 2009 17:31 schreef Leonoor het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst ooit 5 dingen 8 dingen besteld bij de online shop, levering eind april en ik vind het nu al kei-spannend.
Mja, ik dacht, als Michelle Obama in H&M kan verschijnen, kan ik ook best in H&M naar mijn werk. Maar H&M op zaterdag/koopavond is een soort hel op aarde, en ik kan tussen alle zooi (sorry, nofi) vaak de mooie dingen niet vinden. Maar ik ben helemaal lyrisch over mijn jurkje/truitjes/vestje/topjes op de foto, dus we zullen zien, zo eind april bij mijn Kiaaaaala-punt.quote:
Staat bij de women sale, bij topjes, 1e pagina, helemaal rechts.quote:Op maandag 13 april 2009 16:50 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Die wil ik ook, maar ik kan 'm niet vinden?
Misschien eens een keer je wachtwoord veranderen..??quote:Op maandag 13 april 2009 18:10 schreef Gerard-Joling het volgende:
Iemand welleens gehad dat bij je gegevens je adres veranderd is? Nu dus mooi een pakketje is er ergens anders hier in de stad afgeleverd. Mevrouw vd klantenservice snapte er niks van hoe zoiets kan. Is al de 2e keer dat mijn adres veranderd is in een andere straat![]()
Maar goed er komt een nieuw pakketje aan
Ik trek idd de kosten ervanaf die ik terug stuur en dan moet je er 1 eurie bij tellen voor de verzendingskosten enzo.quote:Op maandag 13 april 2009 20:58 schreef snickertje het volgende:
Hoi
Ik heb net voor mijn zoontje een lading kleertjes besteld met 20 euro korting
Maar als ik nu wat wil retourneren hoe gaat dat dan in zijn werk met de betaling?
Ik betaal met een acceptgiro.
Kan ik dan het bedrag in mindering nemen of moet ik eerst het volledige bedrag betalen?
20 euro korting is nl wel heel lekker. En wil anders zometeen ff op mijn ouders adres ook een bestelling plaatsen. Maar dan wil ik wel ff van te voren weten hoe t retourneren in zijn werk gaat.
Anders bestel ik veel te veel, en gaat t me iets te veel geld kosten. haha
Dat heb ik ook een keer gehad, van ene Linda uit Duitsland.quote:Op zondag 12 april 2009 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Bij m'n laatste bestelling zat trouwens een bon van iemand anders (plus die van mij), moet ik H&M daar even over mailen?. Iemand die veel bikinitopjes had besteld, dus dat ben ik niet.
Samequote:Op dinsdag 14 april 2009 11:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn bruine veterschoentjes (die hakken) komen nu pas begin mei binnen ipv eind april, maar dan ben ik op vakantie. sukkels
Ja, dan hebben ze er al een code op geplakt maar nog niet verzonden. Pas als er staat dat ie onderweg is heeft het nut te klikken, dan staat ie waarschijnlijk nog een tijdje manco en pas daarna is het echt onderweg.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:48 schreef Leonoor het volgende:
Hmmm mijn bestelling staat nu bij "geleverde artikelen" en er staat ook een T&T-nr bij, maar via de tntsite kan ik mijn pakket niet vinden, en ook via Kiala is het niet bekend. Ben ik nu te ongeduldig (jaaaa!)?
Dat zeiden ze idd ook een keer bij mij, dat is echt GELUL. Een keer had ik idd niets besteld, een week lang, toen werd ie idd in behandeling genomen. Andere keer had ik de dag ervoor nog wat bij mn bestelling gegooid en de dag erna was ie al in behandeling genomenquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
SameNog steeds niet in behandeling "omdat je nog wat erbij had bestelt". Ja als mijn origenele bestelling na een WEEK nog steeds niet in behandeling is genomen!
H&M is echt gaar wat dat betreft.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:38 schreef Dipkip het volgende:
Alles wat bij mij nog niet in behandeling was genomen is ineens verplaatst naar half juniik heb het maar weer terug gezet naar eind april, waar het eerder ook stond. En een shirt is van kleur verandert dus die heb ik er uit gegooid.
Inderdaad. Volgens hen kan het niet meteen in behandeling genomen worden omdat de leverancier maar 4 keer per maand rijdt en het magazijn niet in het land is. Doe het gewoon als Esprit ofzoquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat zeiden ze idd ook een keer bij mij, dat is echt GELUL. Een keer had ik idd niets besteld, een week lang, toen werd ie idd in behandeling genomen. Andere keer had ik de dag ervoor nog wat bij mn bestelling gegooid en de dag erna was ie al in behandeling genomen![]()
Slappe excuses.
![]()
AHWWWWW mijne stonden eerst ook op begin mei maar toch weer eind april maar ik laat alles in 1x doen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:45 schreef pumpkinsoup het volgende:Mijn bruine veterschoentjes (die hakken) komen nu pas begin mei binnen ipv eind april, maar dan ben ik op vakantie. sukkels
ik heb wel eens gehad dat er een pakketje bij mij werd geleverd die helemaal niet van mij was! Zelfde straat, zelfde achternaam. Alleen huisnummer en voorletter is verschillend. Mijn moeder al helemaal kwaad omdat ik niks mocht bestellen en er toch wat binnenkwamquote:Op maandag 13 april 2009 18:10 schreef Gerard-Joling het volgende:
Iemand welleens gehad dat bij je gegevens je adres veranderd is? Nu dus mooi een pakketje is er ergens anders hier in de stad afgeleverd. Mevrouw vd klantenservice snapte er niks van hoe zoiets kan. Is al de 2e keer dat mijn adres veranderd is in een andere straat![]()
Maar goed er komt een nieuw pakketje aan
die creme schoentjes met hak worden pas half juni geleverdquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:44 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
ik heb wel eens gehad dat er een pakketje bij mij werd geleverd die helemaal niet van mij was! Zelfde straat, zelfde achternaam. Alleen huisnummer en voorletter is verschillend. Mijn moeder al helemaal kwaad omdat ik niks mocht bestellen en er toch wat binnenkwam![]()
![]()
![]()
Zo had diegene een keer mijn medicijnen opgehaald en lag er dus niks klaar toen ik bij de apotheek kwam. Ze vragen daar kennelijk alleen maar naar achternaam en straatnaam, sufferds.
En nu wil ik ook bestellen maar mag wederom niet.... Iemand iets wat pas begin juni geleverd word?
Ik had die hakjes al uh, begin maart besteld ofzo. Ze zijn gewoon lui verdommequote:Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
SameNog steeds niet in behandeling "omdat je nog wat erbij had bestelt". Ja als mijn origenele bestelling na een WEEK nog steeds niet in behandeling is genomen!
Ik krijg dus ook niet die melding en de artikelen staan dan ook niet bij de bevestiging. Dus waarschijnlijk zit er ergens een fout in de webshop.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:14 schreef Ratjepoepe het volgende:
Nou wil ik ook voor de eerste keer wat bestellen via de site, gelukkig alles op voorraad. Maar als ik dan naar de kassa ga, geeft ie bij elk artikel aan Lev. Info: niet leverbaar dus nu heb ik zoiets van 'laat dan maar zitten'. Kan sowieso niet verder gaan met bestellen ivm technische fout op de site, maar is het nog wel mogelijk dat ik de artikelen binnen 2-3 weken heb of is dat nu wel uitgesloten?
Nice!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:54 schreef 3lmo het volgende:
Deze 2 trouwens besteld, zag het staan en vond het wel leuk.Maar eens kijken of het wat is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wil ik dus ook! Maar dan in het wit...alleen kan ik niks bestellenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:41 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze bloes graag in deze lichte blauwe kleur en dan istie er nooit.
quote:
ik ook iets van 6 maart ofzoquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik had die hakjes al uh, begin maart besteld ofzo. Ze zijn gewoon lui verdommeVan mij part komen ze die schoenen maar persoonlijk brengen ipv dat ik moet wachten op de postbodemeneer
Inderdaad, dit is de ultieme martelingquote:Op woensdag 15 april 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:
Net mn bestelling gehad...
- rokje waar ik zo blij mee was dat ik m in de sale had is uitverkocht![]()
- twee andere sale items zijn flubberig en slecht afgewerkt![]()
- broek van een tientje zit lekker![]()
- die geweldige schoenen die jullie allemaal ook hebben arriveerden kapot![]()
- boxershorts voor vriendje zien er wel goed uit![]()
- sjaal die uit de vorige bestelling-voor-het-koude-weekend-weg was gesmeten zat er nu bij in, fijn een warme wollen sjaal op rokjesdag![]()
En dat zou allemaal nog niet eens zo erg zijn als de shop het nou gewoon deednormaal zie ik niet wat ik misloop maar nu zie ik allemaal leuke topjes en rokjes voor 3 euro, en ik kan ze niet bestellen!!
Die stond bij de sale. Weet niet of ie er nu nog staat.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:20 schreef Deliah het volgende:
[..]
Wauw, wat een leuk jurkje!! Waar staat ie?
Oh lief, dankjewel! Ik ga morgen vroeg opstaan, misschien hangt ie er dan weer.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Linnie20v het volgende:
Oh dat weet ik niet, ik denk dat er nu vooral wintersale ligt :|
Maar als ik hem in de winkel tegen kom of online kan bestellen dan hoor je van me
http://rtvoost.nl/nieuws/?nid=95914quote:In het centrum van Zwolle is een zeer grote uitslaande brand uitgebroken.
Brandweer en ambulances zijn onderweg. De brand is uitgebroken op de bovenverdieping van kledingwinkel Hennes & Maurits aan de Diezerstraat.
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 16 april 2009 18:05 schreef alors het volgende:
Mijn verlanglijstje wordt steeds gewist en ook mijn klantnummer blijft niet staan... Meer die daar last van hebben?
een wit overhemd, hello kitty shirtje en een sjaaltjequote:Op donderdag 16 april 2009 11:53 schreef Linnie20v het volgende:
Hoorayy!!
Wat had je er nu inzitten?![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:05 schreef alors het volgende:
Mijn verlanglijstje wordt steeds gewist en ook mijn klantnummer blijft niet staan... Meer die daar last van hebben?
please niet mijn schoenen, please niet mn schoenen laten afbrandenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef MaLo het volgende:
O noes
[..]
http://rtvoost.nl/nieuws/?nid=95914
https veranderen in httpquote:Op donderdag 16 april 2009 19:00 schreef JointjeErbij het volgende:
Uhh ik heb voor de 1ste x bestelt
Alles wordt eind april geleverd * als het goed is :p* Ach als het er maar voor 1 juni is![]()
[ afbeelding ]
2x zwart, 3x wit en 1x turkoois
En
[ afbeelding ]
Plaatjes doen het hier niet![]()
4,90quote:Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef Kleintje19 het volgende:
ohhh die bovenste is leuk! * tikt op vingers* foei
wel als je een bestelling van 140 euro hebt staan, en er nog 1 van 70 moet betalen (wanneer krijg ik trouwens die maandfactuur?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:13 schreef JointjeErbij het volgende:
[..]
4,90![]()
Heb hem hier al int 2x roze en paarsAch voor dat geld hoef je het niet te laten
Jaaaaaquote:Op donderdag 16 april 2009 21:20 schreef Linnie20v het volgende:
WOEJ, dames check even bij heren --> ondergoed --> boxershorts !![]()
![]()
Of hadden jullie dat al gezien
Ik vind die met lang haar juist leuk.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:28 schreef Linnie20v het volgende:
8382
Ik vind de langharige niet zo leuk trouwens![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik hou niet zo van spierbundels, vind dat veel te veel machoik vind het wel lekker om naar te kijken, maar hoef het niet naast me, doe mij maar spekkies
sodeknu, die 4de is wel lekker goed gevuld geloof ik![]()
Dan mag jij hem hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vind die met lang haar juist leuk.
??waar?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:47 schreef Kleintje19 het volgende:
wat een leuke nieuwe kleertjes!! die roze is leukkkk!
Oh my lord, ik zie inderdaad net de prijzen! Gosh, dat zou ik er echt niet voor betalen!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:38 schreef alors het volgende:
Dat stond er gisteren ook al op hoor...
+ het is duur + de plaatjes van kledingstukken circuleren al enige weken op het web.
Waar ik nu echt benieuwd naar ben is de tweede, betaalbare collectie.
zo heb ik toch weer die zwarte jurk in me mandje gegooit, zat nu korting opquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef Enfermera het volgende:
Vandaag even opnieuw mijn blauwe zomerjasje in mn bestelling gegooid met korting erbij, gaat nu 7 euro afOleeee
Haha niiicequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:01 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zo heb ik toch weer die zwarte jurk in me mandje gegooit, zat nu korting op![]()
Deze toevallig?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:01 schreef Kleintje19 het volgende:
zo heb ik toch weer die zwarte jurk in me mandje gegooit, zat nu korting op![]()
Kan toch wel met zulk iets?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind die overpriced pauwenboetiek he-le-maalzou het niet aantrekken als ik het cadeau kreeg. Het is vast qua design geweldig maar ik vind het echt niet mooi.
[..]
Deze toevallig?
[ afbeelding ]
Die heb ik net gevangen![]()
Vraag me af of dat ook een beetje leuk te combineren is met iets met mouwtjesik ben een beetje self conscious over dingen zonder mouwen namelijk
Bij mij ook niet, maar mn benen zijn niet meer zo mooiquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik haat panty's. Dat zit nooit fijn bij mij.
Hmmm... Denk je dat het ook propperig wordt met een heel dun, strak aansluitend topje in dezelfde kleur zwart?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:34 schreef alors het volgende:
Nah iets onder is denk ik niet zo leuk, wordt het gauw propperig van denk ik. Er zijn ook zat dunne vestjes/bolero's met korte mouwtjes, knoopjes los, is helemaal niet warm. Tegen een decollete kun je er gewoon een dun hemdje onder doen toch?
ja had hem er eerst weer uit gegooid want ik ben klein en proppig, maar misschien staat het me juist wel, nu heb ik hem er dus weer in gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind die overpriced pauwenboetiek he-le-maalzou het niet aantrekken als ik het cadeau kreeg. Het is vast qua design geweldig maar ik vind het echt niet mooi.
[..]
Deze toevallig?
[ afbeelding ]
Die heb ik net gevangen![]()
Vraag me af of dat ook een beetje leuk te combineren is met iets met mouwtjesik ben een beetje self conscious over dingen zonder mouwen namelijk
ik heb dé bh voor jou! pm me even, dat is er 1 voor meisjes met grote cup die ze WEL in hun nek hebben zittenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind m helemaal super, hij is 20 euro nu in de sale en is er ook in andere kleurtjes. Ik denk dat het op zich wel zal kunnen met een zwart topje met laag decollettee... Voor gewoon naar school of winkelen zit ik er niet zo mee om blote armen te hebben, ik bedoel, zonder blote armen zie je ook wel dat ik geen maat 36 hebmaar voor wat gekledere gelegenheden vind ik het wel fijner met een mouwtje. Plus dat je dan niet hoeft op te letten hoe de BH er onder er uit ziet, of er zwarte pluis van de jurk onder je oksels gaat plakken en of je van die gezellige ik ben te dik flubbers hebt waar je tiet uit de BH piept
nee, dat ligt niet aan een verkeerde cupmaat kiezen, BH's komen vaak gewoon niet hoog genoeg, alsof je met een grotere cupmaat automatisch hangtieten zou hebben
![]()
Ik heb geen extreem grote memmen hoor, 80C of 75D afhankelijk van hoe ie valt, maar ik heb ze inderdaad (helaas) wel in mn nek zittenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb dé bh voor jou! pm me even, dat is er 1 voor meisjes met grote cup die ze WEL in hun nek hebben zittenideaal onder zulke jurkjes :j
ik heb ook lelijke benen, ik heb echt sprinterskuiten en bovenbenen, zal ook nooit weggaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn benen zijn ook niet mooi, en ze worden gewoon niet bruin nooit.
Eerst verbranden ze om daarna weer wit te worden.
Ik heb geen geduld (of geld) voor de zonnebank.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb ook lelijke benen, ik heb echt sprinterskuiten en bovenbenen, zal ook nooit weggaan![]()
verder zijn mn knieeen best wel gaar, maar doordat ik klein ben valt alles nét onder me knieheb je zonnebank ook al geprobeerd?
Op mijn moeders account gebeurde dat ook een keer ja. Sindsdien is er niks meer bestelt vanaf dat accountquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef Noortje. het volgende:
Hebben meer mensen er last van dat ze hun betalingswijze niet kunnen wijzigen?
Omdat het niet meer kon of omdat ze gewoon met jou meebesteld?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:56 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Op mijn moeders account gebeurde dat ook een keer ja. Sindsdien is er niks meer bestelt vanaf dat account
Textielverf?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:33 schreef Linnie20v het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet?? HALP anyone??
Ben erg wit en dus is het niet echt een super combi ! Ik vind het stofje zo leuk..
Omdat ze eigenlijk toch nooit wat besteltquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Omdat het niet meer kon of omdat ze gewoon met jou meebesteld?
Ik vind m prima staan hoor! En er zitten ook lichte tinten in, volgens mij staat het best.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:33 schreef Linnie20v het volgende:
Ben erg wit en dus is het niet echt een super combi ! Ik vind het stofje zo leuk..
ja ik, mag alleen maandfactuur...quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef Noortje. het volgende:
Hebben meer mensen er last van dat ze hun betalingswijze niet kunnen wijzigen?
ik heb alles wat een vrouw niet wil, ik heb korte benen, dikke billen en dikke bovenbenen, broeken werken dus niet want heb wel een normale taillequote:Op vrijdag 17 april 2009 16:48 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb geen geduld (of geld) voor de zonnebank.
Ik ben in frankrijk op het strand een keer in slaap gevallen met m'n benen net buiten de parasol. Ik kon daarna gewoon niet meer staan. M'n knieholten auw.![]()
Ohja, hier ook dikke benen. Van die hele rechte zonder vorm.
ik persoonlijk vind het geen mooie jurk, beetje slonzig niet mijn smaak. maar qua kleur past ie prima bij je hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:33 schreef Linnie20v het volgende:
Ik dus ook, omdat ik de vorige keer de verzendkosten ben vergeten te betalenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja ik, mag alleen maandfactuur...
Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Broeken zijn strak om m'n benen maar veel te ruim bij m'n taille.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb alles wat een vrouw niet wil, ik heb korte benen, dikke billen en dikke bovenbenen, broeken werken dus niet want heb wel een normale taillemaar ik moet altijd een boxer onder jurkjes etc aan want schuur mijn hele benen kapot
![]()
[..]
ik persoonlijk vind het geen mooie jurk, beetje slonzig niet mijn smaak. maar qua kleur past ie prima bij je hoor
Ik ben het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Broeken zijn strak om m'n benen maar veel te ruim bij m'n taille.
Ja ik nu dus ook, terwijl ik acceptgiro bij bestelling wil.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja ik, mag alleen maandfactuur...
geen bevestigingsmailtjes meer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:28 schreef CherryLips het volgende:
OK, iets heel ergs, maar ik zat net op de site onder mijn pagina te kijken of m'n laatste bestelling al de deur uit was, en ja, die was gister verzonden. Maar... het is een bestelling van bijna ¤100, en ik heb geen flauw idee hoe ik aan dat bedrag kom. Ik kan me alleen herinneren dat er 2 shirtjes, een vestje en een hempje in hoort te zitten en no way dat dat dus ¤100 is. Wat erg, weet nu al niet meer wat ik allemaal besteld heb
.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:32 schreef Linnie20v het volgende:
Ik hou 'm toch maar denk ik , anders moet ik alleen de jurk terugsturen
Optie 11: aangeklikt in een hebberige bui maar eigenlijk wil ik 't niet en heb ik er het geld niet voor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Trouwens die retourcodes, ik vul uit gemak altijd 3 in, maar ik mis eigenlijk optie 10. Geen geld genoeg voor artikel
ja dramatisch, maar ik zou echt geen kleinere billen willen, ik hou van mn billenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Broeken zijn strak om m'n benen maar veel te ruim bij m'n taille.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Optie 11: aangeklikt in een hebberige bui maar eigenlijk wil ik 't niet en heb ik er het geld niet voor.
Ik vind dat het jurkje jou onwijs mooi staat!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:33 schreef Linnie20v het volgende:
Echt he! Geweldigquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Optie 11: aangeklikt in een hebberige bui maar eigenlijk wil ik 't niet en heb ik er het geld niet voor.
Haha echt hequote:Op zaterdag 18 april 2009 15:08 schreef Noortje. het volgende:
Altijd een leuke uitdaging, een pissig mailtje sturen en toch beleefd proberen te blijven.
Vandaag alles ontvangen. Deze twee houd ik, rest gaat terug naar de winkel.quote:Op zondag 12 april 2009 12:50 schreef PeRi het volgende:
Ook weer wat dingetjes besteld; ben benieuwd. Half april geleverd.
blauwe vestje
Ik heb ook tot 30/04 om te betalen, maar ik heb allang betaald. Zij hebben tot 30/04 om mijn retourbestelling binnen te krijgen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he! Geweldig![]()
Ik heb ook weer een rekening binnengekregen...![]()
![]()
Mja heb gelukkig nog tot 30/04 om te betalen. Ik moet ECHT minder geld uitgeven, die rekening is echt te hoog. Wel van een aantal bestellingen over 2 maanden volgensmij, maar toch
![]()
[..]
Haha echt heEerst een heel boos mailtje schrijven en dat dan 10 aanpassen zodat het wel door de beugel kan
![]()
Staat daar geen code op dat je ze kan invoeren ofzo op de site?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:46 schreef Oserdare het volgende:
Ohjee. Ik heb nu een aantal tegoedkaarten van in totaal ongeveer 50 euro. Ik bestel liever wat op internet... Zou het werken als ik wat in de winkel besteed, zelfde bedrag, en het dan weer terug breng? Ik wil gewoon geld
Hahahahaquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb ook tot 30/04 om te betalen, maar ik heb allang betaald. Zij hebben tot 30/04 om mijn retourbestelling binnen te krijgen.
Mijne kan eigenlijk net net door de beugel, maar da's dan jammer. Moeten ze maar beter hun best doen om het mij naar mijn zin te maken.
Mijn vriend zag ze liggen, hij kijkt me aan en zegt helemaal niksquote:
Ik kan hem altijd nog op marktplaats verkopenquote:
Hahahahahaquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:49 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Mijn vriend zag ze liggen, hij kijkt me aan en zegt helemaal niksKijkt nog eens en het blijft stil....Dan weet voldoende, hij vindt ze leeeeelijk !!!!
Maar ik doe ze toch lekker aan
Of ze zeggen juist gelijk: 'Ja leuk. Nee, is leuk!' Dan liegen ze gewoon dat ze barsten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahahahahaJa die reactie is volgensmij universeel voor mannen als ze iets niet leuk vinden, of de lange pauze en 'ehh....' als je vraagt wat ze ervan vinden
![]()
Ach, zolang jij het maar leuk vindt toch!!![]()
Met gewone tegoedkaarten die je in de winkel kunt kopen, kreeg ik wel mijn geld terug. Maar de laatste keer dat ik dat heb gedaan is alweer een tijd terug, dus misschien is het veranderd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:00 schreef Oserdare het volgende:
Ja ok, alleen in de winkel te besteden, maar als ik dan wat in de winkel ermee koop en het later terug brenge, zou ik dan gewoon m'n geld terug krijgen?
Daarom is het goed als ze gewoon eerlijk de waarheid durven zeggen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze zeggen juist gelijk: 'Ja leuk. Nee, is leuk!' Dan liegen ze gewoon dat ze barsten.
Dus eigenlijk is elke reactie fout.
Al wil ik soms wel gewoon bevestiging dat iets leuk is hoor, ook al is het dan zijn smaak niet. Als ik echt helemaalquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:28 schreef Deliah het volgende:
[..]
Daarom is het goed als ze gewoon eerlijk de waarheid durven zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |