abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67881162

Vervolg van:
H&M #52 Sunshine = shop time!
H&M #51 met het spleet-model de lente in
H&M #50 - 50 topics vol koopverslaving...
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com

veelgestelde vragen:

• Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

• Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

• Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

• Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

• Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

• Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

• Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

• Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

• Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

• Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

• Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

• Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

• Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    8390 geeft 25% korting op een artikel

Als er iemand nog meer codes heeft, graag.

> Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.
    Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.
  • know'm sayin?
    word? word.
    pi_67881224
    Mweheheh voorspelbare topictitel
      donderdag 9 april 2009 @ 23:20:02 #3
    51810 tudelfino
    Flower the world!
    pi_67881393
    Who wat grappig! Ik wist echt niet dat er zo veel topics over H&M waren!

Ik werk er
    You'll learn things you never knew you never knew...
    pi_67881759
    Van mijn bestelling heb ik uiteindelijk maar 2 dingen gehouden:

Deze 2 dingen heb ik teruggebracht; in het vestje zat geen taille en het hing als een hobbezak om me heen. Paarse truitje zat ook niet mooi.

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
      donderdag 9 april 2009 @ 23:36:09 #5
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67881822
    hier maar opnieuw dan:
    Hmm, pakje is gesorteerd.. zal die morgen bezorgd worden? vast niet...
    pi_67881849
    Oh wat grappig, bij mij zat dat paars / roze shirtje juist perfect dus ik heb m nu in 3 kleuren, maar die bovenste, dat actieding, dat zat bij mij echt voor geen hol dus die heb ik terug gebracht.

Verkoopsters in de winkel helemaal geirriteerd dat ik iets terugbracht wat ze in de winkel niet verkopen, moppermopper, ik moest voortaan maar met de post terug sturen want dit gaf hun veel te veel werk, H&M zou het moeten verbieden, zaagzaag, en maar opzettelijk treuzelen zodat ik er ook 20 minuten moet staan wachten op mn pasje doe anders even professioneel ofzo
    pi_67881859
    Hier kom ik op terug.
    pi_67881972
    Ik kreeg in dat paarse ding veel te grote boobies en mijn taille viel weg, eveneens zo in dat vestje. Dat blauwe actieding staat me wel redelijk qua model, en het is fijn om een shirtje te hebben wat wat losser valt (al mijn andere shirtjes zijn erg strak). En qua kleur staat hij me fantastisch

Nu nog even de goede bh eronder vinden.
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_67882110
    Oh ik hou juist wel van shirtjes die de boobage benadrukken. Ik heb een middenmaatje (C) en ik heb al vrij veel 'brave' shirts waarin ze niet opvallen, dus ik was erg blij dat deze mooi vallen. Strak bij de taille vind ik niet zo fijn.

Het was alleen een beetje too much toen we halverwege een avond besloten te gaan bowlen
    pi_67883457
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 23:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
    hier maar opnieuw dan:
    Hmm, pakje is gesorteerd.. zal die morgen bezorgd worden? vast niet...
    Jawel. Het staat zelfs in de OP.
      vrijdag 10 april 2009 @ 01:05:04 #11
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67883814
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 00:45 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Jawel. Het staat zelfs in de OP.
    Ja, dat weet ik. Maar het is morgen Goede Vrijdag, vandaar.
    pi_67884043
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 01:05 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Maar het is morgen Goede Vrijdag, vandaar.
    Ah oja, sorry. Maar da's geen officiele feestdag, dus als het goed is bezorgen ze gewoon post. Ik zal het even opzoeken, verveel me toch.

Hmm kan het niet vinden, maar voor zover ik weet bezorgen ze gewoon post.
      vrijdag 10 april 2009 @ 08:39:08 #13
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67885995
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 01:21 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ah oja, sorry. Maar da's geen officiele feestdag, dus als het goed is bezorgen ze gewoon post. Ik zal het even opzoeken, verveel me toch.

Hmm kan het niet vinden, maar voor zover ik weet bezorgen ze gewoon post.
    Mja, er staat wel gewoon al gesorteerd, maar nu in Amsterdam. Dus ga er vanuit dat ze gewoon vandaag komen, jeej
    pi_67886629
    Ik zeg T V P , jeweettoch!

Ohja, ik ga niet meer reageren op die dunne/magere/tengere/normale/abnormale/spleettand modellen
    pi_67887718
    Tvp
    Klussen deel 1 en 2
      vrijdag 10 april 2009 @ 10:06:33 #16
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67887917
    Zo, stinkerds, ik heb die blauwe sjaal weer gescoord. Heb een printscreen gemaakt met mijn naam bovenaan en de datum onderaan, dus als ze 'm weer weghalen ga ik echt een HELE boze mail sturen Pft.
    Nou maar hopen dat mn bestelling ook echt eind april komt
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      vrijdag 10 april 2009 @ 10:10:38 #17
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67888034
    Yes, chauffeur is onderweg.
    weet alleen niet meer precies wat ik krijg
    pi_67890232
    @ Enfermera, welke sjaal bedoel je eigenlijk??
      vrijdag 10 april 2009 @ 12:10:55 #19
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67892097
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 11:14 schreef Linnie20v het volgende:
    @ Enfermera, welke sjaal bedoel je eigenlijk??
    Deze:

Ik had 'm zelf ook al, en mn moeder vond 'm helemaal geweldig dus ik had 'm ook voor haar besteld, en toen was ie ineens verdwenen uit mn bestelling. Maar nu staat ie er weer in
    pi_67893807
    Whehe sturen ze me weer zo'n cadeaubon omdat ze ipv een bh een topje hadden gestuurd Zou 't eigenlijk fijner vinden als de heflt van alle artikelen op de site geen levertijd hadden van gemiddeld 2 maanden

Heb gisteren deze besteld (staat onder nieuw)

En die komt pas eind mei ofzo EN NEEM M'N BESTELLING NOU EENS IN BEHANDELING GOFTER. Met dit tempo heb ik 't niet voor ik op vakantie ga
      vrijdag 10 april 2009 @ 14:25:53 #21
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67895891
    Yeey spulletjes binnen, dit houd ik:

en dit gaat terug, veeels te groot wel jammer, want ik vind ze leuk.

vrijdag 10 april 2009 @ 14:34:54 #22
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_67896142
    Oe, mijn bestelling die voor eind april stond is al in behandeling
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_67897827
    Ik hou alleen de jas, want de ene broek was ganz lelijk, de ander zat ik over te twijfelen maar die was kapot en ik heb geen zin om er weer op te wachten. Ik wacht wel tot die in de uitverkoop is. Het blousje was niets van te maken, de ketting die ik had besteld had een roze 'diamant' ipv een witte
    Maaaar de jas is wel supermooi

Deze:

Mijn moeder moet alleen de reserve knopen even erop zetten aangezien die jas op de fiets tot mijn middel open kan waaien en da's niet zo fijn in de winter. En ik zie net dat hij nou weer in het zwart verkrijgbaar is (op zich handig als ik weer rood haar wil in de winter), alleen dan één maat kleiner en ik weet niet of dat gaat passen.
    pi_67900408

Ik heb zo heel heel stiekem deze bikini besteld. Nieuw, dus ik dacht: YES IK BEN ER SNEL BIJ DAN WORDT IE SNEL GELEVERD! Nou niet dus. Half mei
    I would go along with someone like you
    pi_67900930
    Vandaag irl de H&M 'geplunderd':

Zoiets maar dan in zwart/rood van Divided

Een korte broek (blauw) met ruitjes en een jack.
    pi_67901193
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 14:34 schreef MaLo het volgende:
    Oe, mijn bestelling die voor eind april stond is al in behandeling
    kunnen ze dat ook niet met de mijne doen
    @ pumpkin: die shirtjes zijn echt cute!
      vrijdag 10 april 2009 @ 19:31:17 #27
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67904384
    Wat ik altijd zo irritant vind bij de bikini's, is dat die modellen zoooo superbruin zijn, dat je nooit goed kunt checken of het wel op mijn bleke vel zal staan Want op bruin staat alles leuk.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_67904538
    Jeej, bestelling binnen.

Hij is zo lief.

En stiekem ga ik binnenkort dit maar bestellen:

Ik weet alleen niet welke kleur trui.
    pi_67904763
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 19:31 schreef alors het volgende:
    Wat ik altijd zo irritant vind bij de bikini's, is dat die modellen zoooo superbruin zijn, dat je nooit goed kunt checken of het wel op mijn bleke vel zal staan Want op bruin staat alles leuk.
    Inderdaad...die zijn zo bruin dat ben ik over 10 jaar nog niet
    pi_67904892
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

Welke haarkleur heb je?
    Ik vind geel met blond niet zo'n super combinatie.
    Daarentegen blauw en rood wel
    Bij donkerkleurig haar is alles eigenlijk wel mogelijk.
    pi_67905022
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 19:49 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Welke haarkleur heb je?
    Ik vind geel met blond niet zo'n super combinatie.
    Daarentegen blauw en rood wel
    Bij donkerkleurig haar is alles eigenlijk wel mogelijk.
    Blond.
    Ja, ik denk ook niet dat ik geel ga halen, ik vind de kleur alleen zo leuk.
      vrijdag 10 april 2009 @ 19:58:43 #32
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67905188
    Eventjes offtopic, jullie hebben nu eenmaal verstand van shoppuh, wat vinden jullie van de kwaliteit van de Dolcis?
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
      vrijdag 10 april 2009 @ 19:59:24 #33
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67905217
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 19:53 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Blond.
    Die rode is lekker vrolijk!
    pi_67905317
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 19:58 schreef Psych-case het volgende:
    Eventjes offtopic, jullie hebben nu eenmaal verstand van shoppuh, wat vinden jullie van de kwaliteit van de Dolcis?
    schoenen? matig. je betaald behoorlijk wat en me moeder heeft 2x kapotte laarzen gehad, heel drama eromheen. service is om te huilen ik ga voor tango
    pi_67905332
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 19:53 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Blond.
    blond en donkerblauw is cute!
      vrijdag 10 april 2009 @ 20:04:10 #36
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_67905393
    Ik ben ook blond en ik dacht ook altijd dat geel mij niet stond. Vorig jaar toch een geel shirtje en een gele trui besteld en ze stonden me verrassend goed .

En schoenen van Dolcis: ik heb er hush puppies gekocht en dat zijn fantastische schoenen, ze lopen heeeeerlijk .
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_67905613
    @ Heroinjunk: Ik vind de donkerblauwe het mooiste qua kleur...alleen is het niet zo zomers...

Maar hé, jij moet er mee lopen!!
      vrijdag 10 april 2009 @ 20:12:58 #38
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67905684
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 20:02 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

schoenen? matig. je betaald behoorlijk wat en me moeder heeft 2x kapotte laarzen gehad, heel drama eromheen. service is om te huilen ik ga voor tango
    Ik dacht dat de service alleen bij de Dolcis vestiging bij mij crappy was. Hmm nou ik ga morgen meerdere winkels af. Ik wil eens een keer ECHT leren laarzen die lang meegaan.
      vrijdag 10 april 2009 @ 20:40:13 #39
    20790 Yvonnetje
    Mooi hè, alles.....
    pi_67906604
    Heb vorig weekend besteld en er stond bij dat 't half april geleverd zou worden. Vandaag stond ineens de postbode al aan de deur met mijn bestelling!
    Alleen... meer dan de helft gaat terug. Sommige dingen te groot, andere te klein. Kan echt geen wijs uit die maten bij de H&M hoor! Paar leuke hemdjes heb ik gehouden.
    Geluk is een richting, geen punt
    pi_67908061
    tvp
      vrijdag 10 april 2009 @ 21:34:39 #41
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67908517
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 20:02 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Ik stond laatst in de winkel en toen hoorde ik de verkoopster tegen een klant zeggen dat ze geen garantie op ritsen geven omdat ze de allerduurste ritsen hebben en die dus het beste moeten zijn en daarom geen garantie daarop willen geven ->

Ik heb er wel eens laarzen gekocht, 4 jaar geleden geloof ik, draag ze niet heel vaak meer, maar heb ze wel intensief gedragen en die zijn nog in goede staat.

Kwaliteit is geloof ik wel redelijk maar soms wel duur, bijvoorbeeld nog 50 euro vragen voor nepleren spul
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_67911544
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 20:12 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ik dacht dat de service alleen bij de Dolcis vestiging bij mij crappy was. Hmm nou ik ga morgen meerdere winkels af. Ik wil eens een keer ECHT leren laarzen die lang meegaan.
    vond wel sneu, me moeder heeft last van haar voeten en wil er toch netjes bijlopen dus niet van die gezondheidsschoenen aan, die van dolcis zitten der altijd lekker, ze geeft ruim 120 euro uit en haar kleine ha breekt een week later af, tjah konden ze niets aan doen, zelfde 2 jaar later (service niet verbeterd) met een rits.
    pi_67911621
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 20:40 schreef Yvonnetje het volgende:
    Heb vorig weekend besteld en er stond bij dat 't half april geleverd zou worden. Vandaag stond ineens de postbode al aan de deur met mijn bestelling!
    Alleen... meer dan de helft gaat terug. Sommige dingen te groot, andere te klein. Kan echt geen wijs uit die maten bij de H&M hoor! Paar leuke hemdjes heb ik gehouden.
    is het al begin mei
    wat had je zoal al besteld? wel showen hoor
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 10 april 2009 @ 22:45:36 #44
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67911722
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 21:34 schreef alors het volgende:

[..]

Ik stond laatst in de winkel en toen hoorde ik de verkoopster tegen een klant zeggen dat ze geen garantie op ritsen geven omdat ze de allerduurste ritsen hebben en die dus het beste moeten zijn en daarom geen garantie daarop willen geven ->

Ik heb er wel eens laarzen gekocht, 4 jaar geleden geloof ik, draag ze niet heel vaak meer, maar heb ze wel intensief gedragen en die zijn nog in goede staat.

Kwaliteit is geloof ik wel redelijk maar soms wel duur, bijvoorbeeld nog 50 euro vragen voor nepleren spul
    Ja die dure prijs voor nepleer dat was me opgevallen en ik moet dus goed opletten of de schoen van echt of nep is.

Die garantieregeling v/d ritsen is echt sneu. Ik heb een keer een tas gekocht en daar deed de rits het niet van zo bleek eenmaal thuis. Meteen terug gegaan en die vrouw deed alsof ik van een mug een olifant maakte omdat het om een zijvakje ging die ik volgens haar toch nooit zou gebruiken.
    De tassen van de Dolcis zijn trouwens wel van ZWAKKE kwaliteit, die koop ik niet meer!
      vrijdag 10 april 2009 @ 22:46:41 #45
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67911769
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 22:41 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

vond wel sneu, me moeder heeft last van haar voeten en wil er toch netjes bijlopen dus niet van die gezondheidsschoenen aan, die van dolcis zitten der altijd lekker, ze geeft ruim 120 euro uit en haar kleine ha breekt een week later af, tjah konden ze niets aan doen, zelfde 2 jaar later (service niet verbeterd) met een rits.
    Hmmm dat is echt SLECHT! Dat moeten ze gewoon vergoeden volgensmij. Nou eh ik ga morgen meerdere winkels in dan alleen de Dolcis!
    pi_67911907
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 19:31 schreef alors het volgende:
    sodeju, die ene met die tijgerbikini wat een kleurtje pfff kan ik alleen van dromen idd
      vrijdag 10 april 2009 @ 22:50:20 #47
    251735 Lort
    Je weet dat ik gelijk heb
    pi_67911912
    H&M...

Zo'n waardeloze kut winkel
    How does it feel? To treat me like you do.
    pi_67911958
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 22:46 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Hmmm dat is echt SLECHT! Dat moeten ze gewoon vergoeden volgensmij. Nou eh ik ga morgen meerdere winkels in dan alleen de Dolcis!
    ze kende me stiefpa toen nog niet, is echt al kei lang geleden hoor maar is vast geen haar beter, me stiefvader had ze waarschijnlijk voor de rechter gesleept die krijgt alles voor elkaar
    pi_67911991
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 22:50 schreef Lort het volgende:
    H&M...

Zo'n waardeloze kut winkel
    zijn we allemaal met je eens, we shoppen er alleen nog steeds
    pi_67912133
    Mijn bestelling ,die half april leverbaar was en pas in juni geleverd zou worden,...
    heeft vandaag al een track en trace nummer gekregen.... het is niet te geloven
      vrijdag 10 april 2009 @ 22:59:01 #51
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67912276
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 22:52 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

zijn we allemaal met je eens, we shoppen er alleen nog steeds
    Haha weetje je had ook kunnen typen: check me icon!
    pi_67912530
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 22:55 schreef Linnie20v het volgende:
    Mijn bestelling ,die half april leverbaar was en pas in juni geleverd zou worden,...
    heeft vandaag al een track en trace nummer gekregen.... het is niet te geloven
    gaan jullie nou nog eens ophouden of hoe zit dat, al 3 waarvan de bestelling eerder is en ik wacht nog steeds ongeduldig tot begin mei
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 22:59 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Haha weetje je had ook kunnen typen: check me icon!
    oh, dat doe ik toch wel, ongeacht wat iemand van het andere geslacht zegt
    pi_67913311
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
    Jeej, bestelling binnen.

[ afbeelding ]
    Hij is zo lief.

En stiekem ga ik binnenkort dit maar bestellen:

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

Dat jurkje! SUPERleuk! Waar staat die?
    pi_67915426
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Dat jurkje! SUPERleuk! Waar staat die?
    Bij de jurken.
    Achteraan ergens dacht ik.
    pi_67915467
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Bij de jurken.
    Achteraan ergens dacht ik.
    Ja nee dat snap ik, maar ik had hem nog nooit gezien, vandaar.
    En ik was te lui om te zoeken.
    pi_67915473
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 21:34 schreef alors het volgende:

[..]

Dat slaat echt kant nog wal. o_O
    Ik heb bij de Manfield gewerkt en dat is van dezelfde eigenaar en ik neem aan dat ze daar dezelfde ritsen gebruiken en daar geven ze wel garantie op de ritsen. Maar dat komt misschien omdat je bij de Manfield wat meer geld neerlegt voor kwalitatief goede schoenen.
    pi_67915477
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 00:43 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ja nee dat snap ik, maar ik had hem nog nooit gezien, vandaar.
    En ik was te lui om te zoeken.
    Lui ding.
    Gefunden?
    pi_67915536
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Lui ding.
    Gefunden?
    Jawohl, danke schön. Ik vind hem te duur though. Maar hij blijft super.
      zaterdag 11 april 2009 @ 01:07:19 #59
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67915875
    quote:

[..]

Ik heb bij de Manfield gewerkt en dat is van dezelfde eigenaar en ik neem aan dat ze daar dezelfde ritsen gebruiken en daar geven ze wel garantie op de ritsen. Maar dat komt misschien omdat je bij de Manfield wat meer geld neerlegt voor kwalitatief goede schoenen.
    Inderdaad. Vind de schoenen van Manfield 10x beter.. Sowieso voor echt leren laarzen betaal je wat meer, maar daar doe je dan ook heel wat langer mee

Mijn bestelling is nog niet in behandeling btw. Ik twijfel nog steeds over dit zomerjasje: blauw of groen.

Blauw is mooier met mn ogen, groen is mn favo kleur waar ik al tig jassen in heb gehad Plus donkerblauw is warmer voor in de zomer. Wat een dillemma's
    pi_67915894
    BLAUW!!!!!!!!!!! Ik vind die kleur groen zó lelijk (terwijl groen ook mijn lievelingskleur is). Blauw blauw blauw!
    pi_67918477
    blauw! hoe dik is dat jasje, ik heb nu een leren, ik zweet er zowat uit zo warm istie, maar om de scooter moest ik winddicht hebben vandaar. maar wil nu een nieuwe, vind deze wel erg maar hij moet niet te dik zijn.
    pi_67918553
    Net een nieuwe bestelling gedaan. Levering: half april .
    pi_67918586
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 10:06 schreef Nad-ja het volgende:
    Net een nieuwe bestelling gedaan. Levering: half april .
    ik denk dat je kan rekenen op 25 april, het is nu al de 11de en de 15de is rond half april, zo snel zijn ze niet ik zou eerst ook begin april krijgen, stond er ineens: helaas te laat, volgende levering hqalf april
    pi_67918698
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 10:10 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik denk dat je kan rekenen op 25 april, het is nu al de 11de en de 15de is rond half april, zo snel zijn ze niet ik zou eerst ook begin april krijgen, stond er ineens: helaas te laat, volgende levering hqalf april
    Jammer. Niet dat ze dan meteen eind april zeggen (en in jou geval half april).
    Maar ik snap ook wel weer dat het niet binnen 4 dagen lukt .
    pi_67919223
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 01:07 schreef Enfermera het volgende:
    Inderdaad. Vind de schoenen van Manfield 10x beter.. Sowieso voor echt leren laarzen betaal je wat meer, maar daar doe je dan ook heel wat langer mee

Mijn bestelling is nog niet in behandeling btw. Ik twijfel nog steeds over dit zomerjasje: blauw of groen.
    [ afbeelding ]
    Blauw is mooier met mn ogen, groen is mn favo kleur waar ik al tig jassen in heb gehad Plus donkerblauw is warmer voor in de zomer. Wat een dillemma's
    Blauw . Ik weet natuurlijk niet hoe het staat als je 'm aanhebt, maar op deze foto vind ik blauw mooier.
    pi_67920110
    Mijn bestelling staat op manco, hopelijk heb ik hem volgende week!
    I had a signature once. It was awful.
      zaterdag 11 april 2009 @ 12:06:06 #67
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67920706
    Thanks! ik ga dus gewoon voor blauw.
      zaterdag 11 april 2009 @ 12:20:02 #68
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67921028
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 10:10 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Ik kreeg mijn bestelling van Half April gister al. En bestelling die ik Begin April zou krijgen kreeg ik eind Maart
    pi_67921100
    Ik heb mijn bestelling van half april ook gister gekregen!
    pi_67923938
    ik heb die jas in het groen, ik vond die blauwe juist spuuglelijk! En lijkt mij enorm warm als de zon ook maar erop schijnt.

Reactie van mijn moeder op mijn groene jas: "jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemig! wat groen!!!!"

tja
    pi_67924171
    Ik heb die jas in het wit en hij is best warm, vooral omdat de stof redelijk dik is.
      zaterdag 11 april 2009 @ 15:32:42 #72
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67924950
    quote:

[..]

Leuk om te horen! Ben nl. vandaag supergoed geslaagd bij de Manfield. Superaardige en behulpzame mensen zeg! En de garantievoorwaarden zijn ook netjes. Ik mag nog een keer terugkomen voor een gratis oppoetsbeurt en ik heb een kortingsbon van 31 euro gekregen. Dus volgende paycheck ga ik waarschijnlijk weer voor een bruin paar!

En bedankt voor alle H&M-ers hier die dit soort offtopic geneuzel tolereren! Dat is op sommige forums wel anders.
    pi_67925272
    Ik zie net dat bij mijn jas de manchetknopen helemaal beschadigd zijn, ik heb de rest van mijn bestelling al teruggestuurd en eigenlijk wil ik de jas wel houden (was uit de sale, is nu weg). Wordt dus weer een mailtje sturen vanavond.
    pi_67925287
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 14:44 schreef miss-piggy het volgende:
    ik heb die jas in het groen, ik vond die blauwe juist spuuglelijk! En lijkt mij enorm warm als de zon ook maar erop schijnt.

Reactie van mijn moeder op mijn groene jas: "jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemig! wat groen!!!!"

tja
    Ik zag vandaag een meisje fietsen met die jas in het groen en in het echt is het wat minder lelijk, maar ik vind het alsnog niet mooi.
      zaterdag 11 april 2009 @ 17:00:13 #75
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67926919
    Haha ja smaak verschilt he
    Die jas gebruik ik denk ik ook alleen maar voor deze periode, nu het nog te koud is zonder jas en te warm voor mn korte winterjas. Als het echt heel warm wordt zal ik toch alleen een vestje aandoen of gewoon alleen een tshirtje Als ik er zo over praat krijg ik gelijk helemaal zin in de zomer, 30 graden enzo
    pi_67927200
    me moeder zou spontaan een gat in de lucht springen als ik met een groene jas terugkom, draag bijna altijd bruin máár ik heb uber felle zomerkleding besteld en dat vond ze al super gaaf, ik zag trouwens een gave short bij de otto echt wijs, alleen eind mei leverbaar waarom hebben ze zoiets nou niet bij de h&m
    pi_67928796
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 12:06 schreef Enfermera het volgende:
    Thanks! ik ga dus gewoon voor blauw.
    Goed zo Vind die groene ook spuuglelijk
    Noot noot.
      zaterdag 11 april 2009 @ 19:00:37 #78
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67930201

net gehaald

[ Bericht 36% gewijzigd door pumpkinsoup op 11-04-2009 19:07:23 ]
    pi_67932815
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 19:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

net gehaald
    die laatste is zo lief en stoer tegelijk
    pi_67932848
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 00:47 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Jawohl, danke schön. Ik vind hem te duur though. Maar hij blijft super.
    Ik had hem met 25% korting. En mama betaalde.
    pi_67932890
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik had hem met 25% korting. En mama betaalde.
    dan is het nog leuker
    pi_67932951
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 15:32 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Leuk om te horen! Ben nl. vandaag supergoed geslaagd bij de Manfield. Superaardige en behulpzame mensen zeg! En de garantievoorwaarden zijn ook netjes. Ik mag nog een keer terugkomen voor een gratis oppoetsbeurt en ik heb een kortingsbon van 31 euro gekregen. Dus volgende paycheck ga ik waarschijnlijk weer voor een bruin paar!

En bedankt voor alle H&M-ers hier die dit soort offtopic geneuzel tolereren! Dat is op sommige forums wel anders.
    Ja, bij de Manfield zijn ze daar ook heel erg op gebrand. Ik moest ook altijd vriendelijk zijn, altijd hallo en daag zeggen als er iemand kwam en ging, ook al kochten ze niks, altijd een praatje maken en zulk soort dingen. Maar goed, daarom heeft de Manfield ook een redelijk grote vaste klantenschare.
    pi_67932957
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 20:22 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

dan is het nog leuker
    Ja .
    pi_67934017
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 19:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

net gehaald
    Leuk
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_67943532
    Kan iemand zeggen of die shop vaak aangevuld wordt? Vind dit namelijk wel een leuk zomerjack maar niet in de kleinere maten te bestellen op dit moment:

"Sometimes you eat the bear, and sometimes the bear eats you."
    pi_67943748
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 10:20 schreef Ratjepoepe het volgende:
    Kan iemand zeggen of die shop vaak aangevuld wordt? Vind dit namelijk wel een leuk zomerjack maar niet in de kleinere maten te bestellen op dit moment:

[ afbeelding ]
    van maandag tot vrijdag
    pi_67945419
    Ik heb dat jasje in het groen, ik vind het een mooie kleur maar ik denk dat ie in combinatie met andere vrolijke kleuren misschien een beetje té is. Ik draag veel bruin en zwart en dan vind ik het leuk staan.
      zondag 12 april 2009 @ 12:50:50 #88
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_67946394
    Ook weer wat dingetjes besteld; ben benieuwd. Half april geleverd.

blauwe vestje
    Whatever I want.
      zondag 12 april 2009 @ 13:38:35 #89
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67947505
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, bij de Manfield zijn ze daar ook heel erg op gebrand. Ik moest ook altijd vriendelijk zijn, altijd hallo en daag zeggen als er iemand kwam en ging, ook al kochten ze niks, altijd een praatje maken en zulk soort dingen. Maar goed, daarom heeft de Manfield ook een redelijk grote vaste klantenschare.
    Ja en zo hoort het ook. Kunnen ze bij de Douglas nog wat van leren, maar goed da's weer een heel ander verhaal.
    pi_67947798
    Goed, heb ik blijkbaar midden in de nacht een mailtje gekregen van de H&M: je hebt je bestelling veranderd. Ojajoh? Blijkbaar heeft H&M zelf een vest uit m'n bestelling gekiept die gewoon nog op voorraad is .
    Bij m'n laatste bestelling zat trouwens een bon van iemand anders (plus die van mij), moet ik H&M daar even over mailen? . Iemand die veel bikinitopjes had besteld, dus dat ben ik niet.
    Tap tap tap
      zondag 12 april 2009 @ 14:34:15 #91
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_67948939
    Al 4 dagen manco.. ik wil m'n spullen!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_67952439
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 10:20 schreef Ratjepoepe het volgende:

[ afbeelding ]
    Yup bijna elke dag wel aangevuld rond 6:00-8:00 uur. Ik heb die jas ook in beide kleuren zelfs . Alleen ik vind de jas gesloten een beetje vormloos en te strak aan de mouwen en onderkant.
    pi_67952743
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 16:36 schreef Desmonkey het volgende:

[..]

Yup bijna elke dag wel aangevuld rond 6:00-8:00 uur. Ik heb die jas ook in beide kleuren zelfs . Alleen ik vind de jas gesloten een beetje vormloos en te strak aan de mouwen en onderkant.
    Hmm, dat klinkt niet echt positief. Zal er nog eens even over nadenken, want een zomerjas draag ik sowieso bijna nooit dus meer dan 50 euro heb ik er niet voor over.
    pi_67954733
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 13:50 schreef CherryLips het volgende:
    Goed, heb ik blijkbaar midden in de nacht een mailtje gekregen van de H&M: je hebt je bestelling veranderd. Ojajoh? Blijkbaar heeft H&M zelf een vest uit m'n bestelling gekiept die gewoon nog op voorraad is .
    Bij m'n laatste bestelling zat trouwens een bon van iemand anders (plus die van mij), moet ik H&M daar even over mailen? . Iemand die veel bikinitopjes had besteld, dus dat ben ik niet.
    ik had vorige keer dus ook een mail met bestelling gewijzigd, 4.44 uur, ik lag toen toch echt op bed hoor maar en ik helemaal bang dat ze me schoenen eruit hadden gehaald, hadden ze me levering van begin april naar half april gezet
    pi_67962672
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 14:34 schreef Debsterr het volgende:
    Al 4 dagen manco.. ik wil m'n spullen!
    Dat kan even duren hoor, zeker met het paasweekend en goede vrijdag ertussen.
      maandag 13 april 2009 @ 09:36:45 #96
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_67969453
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 22:35 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Dat kan even duren hoor, zeker met het paasweekend en goede vrijdag ertussen.
    I know.. maar ik wil gewoon m'n spullen en moest dit topic nog tvpen .
    pi_67969588
    http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_BYX_SHORTS&shoptype=S
    de eerste lichtbeige en de geruite wil ik hebben, als 1 van die in de sale komt en ik zie hem over het hoofd willen jullie ff gillen
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_67978345
    Gofter neem m'n bestelling nou eens in behandeling klote H&M Ik wacht al anderhalve week verdomme.
    pi_67979357
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 12:50 schreef PeRi het volgende:

[ afbeelding ]

Die wil ik ook, maar ik kan 'm niet vinden?
      maandag 13 april 2009 @ 17:31:50 #100
    57695 Leonoor
    Unter 32-16-8...
    pi_67980439
    Ik heb zojuist voor het eerst ooit 5 dingen 8 dingen besteld bij de online shop, levering eind april en ik vind het nu al kei-spannend .

[ Bericht 3% gewijzigd door Leonoor op 13-04-2009 17:52:06 ]
    Nulla verba sed acta
      maandag 13 april 2009 @ 18:10:00 #101
    57798 Gerard-Joling
    No more bolero's....
    pi_67981369
    Iemand welleens gehad dat bij je gegevens je adres veranderd is? Nu dus mooi een pakketje is er ergens anders hier in de stad afgeleverd. Mevrouw vd klantenservice snapte er niks van hoe zoiets kan. Is al de 2e keer dat mijn adres veranderd is in een andere straat

Maar goed er komt een nieuw pakketje aan
    Zing met me mee tot morgenvroeg....
    pi_67981581
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 17:31 schreef Leonoor het volgende:
    Ik heb zojuist voor het eerst ooit 5 dingen 8 dingen besteld bij de online shop, levering eind april en ik vind het nu al kei-spannend .
    welkom bij H&M anonymous .
    Tap tap tap
    pi_67981589
    Deze gaat ook mijn kant op komen eind van de maand

Tap tap tap
      maandag 13 april 2009 @ 18:22:40 #104
    57695 Leonoor
    Unter 32-16-8...
    pi_67981632
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 18:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

welkom bij H&M anonymous .
    Mja, ik dacht, als Michelle Obama in H&M kan verschijnen, kan ik ook best in H&M naar mijn werk. Maar H&M op zaterdag/koopavond is een soort hel op aarde, en ik kan tussen alle zooi (sorry, nofi) vaak de mooie dingen niet vinden. Maar ik ben helemaal lyrisch over mijn jurkje/truitjes/vestje/topjes op de foto, dus we zullen zien, zo eind april bij mijn Kiaaaaala-punt.

Is het trouwens normaal dat al die modellen alle outfitjes in leuke kleuren aanhebben, maar als je er dan op klikt alles alleen in zwart/wit/blauw beschikbaar is ongeveer? Ik wilde zo graag een groen vestje

-edit- Oh dat blauwe shirtje is ook leuk!
    Nulla verba sed acta
    pi_67982286
    's ochtends vroeg worden de meeste dingen weer aangevuld, dan zijn misschien de andere kleuren ook weer verkrijgbaar
    Tap tap tap
      maandag 13 april 2009 @ 20:14:32 #106
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_67984522
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 16:50 schreef Ingridh007 het volgende:

[..]

Die wil ik ook, maar ik kan 'm niet vinden?
    Staat bij de women sale, bij topjes, 1e pagina, helemaal rechts.

Zwart is er nog in alle maten, donkerpaars niet meer en fuchsia enkel L.
    Whatever I want.
    pi_67985823
    Hoi

Ik heb net voor mijn zoontje een lading kleertjes besteld met 20 euro korting
    Maar als ik nu wat wil retourneren hoe gaat dat dan in zijn werk met de betaling?
    Ik betaal met een acceptgiro.
    Kan ik dan het bedrag in mindering nemen of moet ik eerst het volledige bedrag betalen?

20 euro korting is nl wel heel lekker. En wil anders zometeen ff op mijn ouders adres ook een bestelling plaatsen. Maar dan wil ik wel ff van te voren weten hoe t retourneren in zijn werk gaat.
    Anders bestel ik veel te veel, en gaat t me iets te veel geld kosten. haha
      dinsdag 14 april 2009 @ 00:41:26 #108
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67993170
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 18:10 schreef Gerard-Joling het volgende:
    Iemand welleens gehad dat bij je gegevens je adres veranderd is? Nu dus mooi een pakketje is er ergens anders hier in de stad afgeleverd. Mevrouw vd klantenservice snapte er niks van hoe zoiets kan. Is al de 2e keer dat mijn adres veranderd is in een andere straat

Misschien eens een keer je wachtwoord veranderen..?? Kan zijn dat iemand dat gewoon weet en je zit te fucken.
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 20:58 schreef snickertje het volgende:
    Hoi

Ik heb net voor mijn zoontje een lading kleertjes besteld met 20 euro korting
    Maar als ik nu wat wil retourneren hoe gaat dat dan in zijn werk met de betaling?
    Ik betaal met een acceptgiro.
    Kan ik dan het bedrag in mindering nemen of moet ik eerst het volledige bedrag betalen?

20 euro korting is nl wel heel lekker. En wil anders zometeen ff op mijn ouders adres ook een bestelling plaatsen. Maar dan wil ik wel ff van te voren weten hoe t retourneren in zijn werk gaat.
    Anders bestel ik veel te veel, en gaat t me iets te veel geld kosten. haha
    Ik trek idd de kosten ervanaf die ik terug stuur en dan moet je er 1 eurie bij tellen voor de verzendingskosten enzo. Zo betaal ik het dan en dat gaat altijd goed.
    pi_67995125
    Teeveepee Ook al heb ik nog steeds een bestellingstop
    pi_67995728
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 13:50 schreef CherryLips het volgende:
    Dat heb ik ook een keer gehad, van ene Linda uit Duitsland.
    Die bon heb ik bij mijn retourbestelling gestopt (met uitleg).
      dinsdag 14 april 2009 @ 11:27:11 #111
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67999784
    Noujaaaaaaaaaa.... Ik snap echt geen hol van die teringlijers.
    Ik kijk in mn leveringen die nog moeten komen. Die sjaal die ze eerst hadden verwijderd staat er nou 2 keer in En 2 topjes die ik uit de sale had zijn nu ineens verdwenen!!! WTF. Serieus. Komen die later dan ook weer terug ofzo? Tis echt een zootje daarzo Misschien bel ik die dozen bij de klantenservice nog even.

Maar maar; ik kon het niet laten om toch nog een bikini te scoren in de sale voor maar 3,80

dinsdag 14 april 2009 @ 11:45:11 #112
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_68000545
    Mijn bruine veterschoentjes (die hakken) komen nu pas begin mei binnen ipv eind april, maar dan ben ik op vakantie. sukkels
      dinsdag 14 april 2009 @ 11:47:08 #113
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_68000619
    Yay, mijn bestelling van zondag is onderweg! Met alles wat ik besteld had .
    Whatever I want.
    pi_68001756
    Gebruiken jullie ook bij elke bestelling een kortingscode?
    En hoevaak bestellen jullie met kortingscode? gebruik je dan ook elke keer dezelfde kortingscode?

Wat een vragen he! maar begin t zo leuk te vinden, kleren kopen met korting!
    Hoezo Nederlander
      dinsdag 14 april 2009 @ 12:58:59 #115
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68002910
    Lees de OP eens, er kleven risico's aan het gebruik van kortingscodes.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68003880
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 11:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
    Mijn bruine veterschoentjes (die hakken) komen nu pas begin mei binnen ipv eind april, maar dan ben ik op vakantie. sukkels
    Same Nog steeds niet in behandeling "omdat je nog wat erbij had bestelt". Ja als mijn origenele bestelling na een WEEK nog steeds niet in behandeling is genomen!

pi_68004063
    Alles wat bij mij nog niet in behandeling was genomen is ineens verplaatst naar half juni ik heb het maar weer terug gezet naar eind april, waar het eerder ook stond. En een shirt is van kleur verandert dus die heb ik er uit gegooid.
      dinsdag 14 april 2009 @ 13:48:19 #118
    57695 Leonoor
    Unter 32-16-8...
    pi_68004321
    Hmmm mijn bestelling staat nu bij "geleverde artikelen" en er staat ook een T&T-nr bij, maar via de tntsite kan ik mijn pakket niet vinden, en ook via Kiala is het niet bekend. Ben ik nu te ongeduldig (jaaaa!)?
    Nulla verba sed acta
    pi_68005374
    Mijn bestelling is toch verplaatst naar eind april, maar dat was wel een beetje te verwachten.

Volgens mij moet je inderdaad gewoon even wachten Leonoor. Ik meen dat het bij mij een dag (of paar dagen) duurde voordat ik mijn pakketje kon volgen.
    pi_68006552
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 13:48 schreef Leonoor het volgende:
    Hmmm mijn bestelling staat nu bij "geleverde artikelen" en er staat ook een T&T-nr bij, maar via de tntsite kan ik mijn pakket niet vinden, en ook via Kiala is het niet bekend. Ben ik nu te ongeduldig (jaaaa!)?
    Ja, dan hebben ze er al een code op geplakt maar nog niet verzonden. Pas als er staat dat ie onderweg is heeft het nut te klikken, dan staat ie waarschijnlijk nog een tijdje manco en pas daarna is het echt onderweg.
      dinsdag 14 april 2009 @ 15:41:21 #121
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68008344
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Same Nog steeds niet in behandeling "omdat je nog wat erbij had bestelt". Ja als mijn origenele bestelling na een WEEK nog steeds niet in behandeling is genomen!

Dat zeiden ze idd ook een keer bij mij, dat is echt GELUL. Een keer had ik idd niets besteld, een week lang, toen werd ie idd in behandeling genomen. Andere keer had ik de dag ervoor nog wat bij mn bestelling gegooid en de dag erna was ie al in behandeling genomen Slappe excuses.
    pi_68008534
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 13:38 schreef Dipkip het volgende:
    Alles wat bij mij nog niet in behandeling was genomen is ineens verplaatst naar half juni ik heb het maar weer terug gezet naar eind april, waar het eerder ook stond. En een shirt is van kleur verandert dus die heb ik er uit gegooid.
    H&M is echt gaar wat dat betreft.
    pi_68008805
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 15:41 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Dat zeiden ze idd ook een keer bij mij, dat is echt GELUL. Een keer had ik idd niets besteld, een week lang, toen werd ie idd in behandeling genomen. Andere keer had ik de dag ervoor nog wat bij mn bestelling gegooid en de dag erna was ie al in behandeling genomen Slappe excuses.
    Inderdaad. Volgens hen kan het niet meteen in behandeling genomen worden omdat de leverancier maar 4 keer per maand rijdt en het magazijn niet in het land is. Doe het gewoon als Esprit ofzo
    pi_68009520
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 11:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
    AHWWWWW mijne stonden eerst ook op begin mei maar toch weer eind april maar ik laat alles in 1x doen...
    HAHA, nu staan ze idd weer op begin mei, gelukkig is me hele bestelling begin mei
    pi_68010752
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 18:10 schreef Gerard-Joling het volgende:

ik heb wel eens gehad dat er een pakketje bij mij werd geleverd die helemaal niet van mij was! Zelfde straat, zelfde achternaam. Alleen huisnummer en voorletter is verschillend. Mijn moeder al helemaal kwaad omdat ik niks mocht bestellen en er toch wat binnenkwam

Zo had diegene een keer mijn medicijnen opgehaald en lag er dus niks klaar toen ik bij de apotheek kwam. Ze vragen daar kennelijk alleen maar naar achternaam en straatnaam, sufferds.

En nu wil ik ook bestellen maar mag wederom niet.... Iemand iets wat pas begin juni geleverd word?
    pi_68012834
    Wat doet H&M best lang over een bestelling. Tis even triest als iets bestellen uit de UK. Zelfs pakketjes uit Japan en Hong Kong komen sneller aan.
    pi_68015622
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 16:44 schreef miss-piggy het volgende:

[..]

ik heb wel eens gehad dat er een pakketje bij mij werd geleverd die helemaal niet van mij was! Zelfde straat, zelfde achternaam. Alleen huisnummer en voorletter is verschillend. Mijn moeder al helemaal kwaad omdat ik niks mocht bestellen en er toch wat binnenkwam

Zo had diegene een keer mijn medicijnen opgehaald en lag er dus niks klaar toen ik bij de apotheek kwam. Ze vragen daar kennelijk alleen maar naar achternaam en straatnaam, sufferds.

En nu wil ik ook bestellen maar mag wederom niet.... Iemand iets wat pas begin juni geleverd word?
    die creme schoentjes met hak worden pas half juni geleverd
      dinsdag 14 april 2009 @ 19:56:10 #128
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_68016971
    Waarom zet de h&m een artikel bestelbaar wat uitverkocht is! Ik dacht eindelijk de blouse te bestellen waar ik al een week op zit te azen maar hij is gewoon uitverkocht als ik bij mijn artikelen kijk! (en dat is de hele middag al zo).
    pi_68025092
    Nou wil ik ook voor de eerste keer wat bestellen via de site, gelukkig alles op voorraad. Maar als ik dan naar de kassa ga, geeft ie bij elk artikel aan Lev. Info: niet leverbaar dus nu heb ik zoiets van 'laat dan maar zitten'. Kan sowieso niet verder gaan met bestellen ivm technische fout op de site, maar is het nog wel mogelijk dat ik de artikelen binnen 2-3 weken heb of is dat nu wel uitgesloten?
      dinsdag 14 april 2009 @ 23:22:31 #130
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_68025428
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ik had die hakjes al uh, begin maart besteld ofzo. Ze zijn gewoon lui verdomme Van mij part komen ze die schoenen maar persoonlijk brengen ipv dat ik moet wachten op de postbodemeneer
    pi_68029303
    Potver! Ben ik een keer vroeg op, gaat de webshop pas om 8:00 open
      woensdag 15 april 2009 @ 07:39:21 #132
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_68029519
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 23:14 schreef Ratjepoepe het volgende:
    Nou wil ik ook voor de eerste keer wat bestellen via de site, gelukkig alles op voorraad. Maar als ik dan naar de kassa ga, geeft ie bij elk artikel aan Lev. Info: niet leverbaar dus nu heb ik zoiets van 'laat dan maar zitten'. Kan sowieso niet verder gaan met bestellen ivm technische fout op de site, maar is het nog wel mogelijk dat ik de artikelen binnen 2-3 weken heb of is dat nu wel uitgesloten?
    Ik krijg dus ook niet die melding en de artikelen staan dan ook niet bij de bevestiging. Dus waarschijnlijk zit er ergens een fout in de webshop. (Want ze hebben de blouses nu ook in andere kleurtjes.)
    pi_68029534
    Ik heb dat nu ook. Als ik terug ga naar het artikel kan ik het gewoon in mn mandje leggen, maar bij afrekenen is ie niet leverbaar. Er blijft ook staan dat ik 6 artikelen in mn mandje heb, maar ze komen nergens te staan.

*zucht* en ik zie zulke leuke spullen...
      woensdag 15 april 2009 @ 09:18:33 #134
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68030728
    hey fackzooi! mn verlanglijstje is weg! mn klantnr en wachtwoord stonden er ook al niet meer! en ik heb niks geen cookies gewist... klotezooi!!! stond allemaal spul op wat nu onvindbaar is
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68031379
    Bij mij waren klantnummer enzo ook verdwenen. Vind het zo irritant ik heb een paar leuke dingen uit de sale gevist, niks heel bijzonders, gewoon wat hemdjes en shirtjes enzo, maar meestal ben ik te laat wakker om wat te vinden in de sale en nu was ik op tijd en blijft alles op niet leverbaar staan
    pi_68031578
    Verlanglijstje is hier ook weg
    pi_68034164
    Ik moet wat spul terugsturen (heb ook weer wat besteld trouwens ) - moet het gewoon weer in de zak waarin ik het kreeg, met die sticker erop en de bon ín de tas?
    pi_68034217
    Ja
    pi_68034242
    hoeft niet in dezelfde zak hoor, maar ik doe het meestal wel omdta ik anders met die zooi blijf zitten.
    pi_68034705

Ik wil deze bloes graag in deze lichte blauwe kleur en dan istie er nooit .
    pi_68034801
    Veel " " smileys
    Noot noot.
      woensdag 15 april 2009 @ 11:52:53 #142
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68035062
    Huh. Er is een bestelling van mijn in behandeling genomen. Zouden dat dan die 2 shirtjes zijn die ineens verdwenen zijn? Maar waarom is de rest (sjaal + jasje) dan niet gelijk mee in bestelling genomen? De logica is ver te zoeken bij H&M.
    pi_68035091
    Deze 2 trouwens besteld, zag het staan en vond het wel leuk. Maar eens kijken of het wat is.

pi_68035942
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 11:54 schreef 3lmo het volgende:
    Deze 2 trouwens besteld, zag het staan en vond het wel leuk. Maar eens kijken of het wat is.
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Nice!
    Noot noot.
      woensdag 15 april 2009 @ 12:41:22 #145
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_68036565
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 11:41 schreef Deliah het volgende:
    [ afbeelding ]
    Ik wil deze bloes graag in deze lichte blauwe kleur en dan istie er nooit .
    Die wil ik dus ook! Maar dan in het wit...alleen kan ik niks bestellen . Eens kijken of hij er dit weekend in Utrecht er hangt.
    pi_68036901
    Mijn bestelling is (nu al) in behandeling genomen .
    En ook mijn verlanglijstje is weg.
    pi_68037281
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 12:21 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nice!
    Alleen de vorige keer dat ik zo'n overhemd had besteld, was ie veelste wijd en zo. Dat was een L, nu dus maar een M.
    pi_68037562
    Heb net even DE veterschoenen aan gehad naar de supermarkt heb ze al 1,5 maand thuis ofzo...
    Lopen prima echter de veters geven na een stuk lopen een afdruk op mn voetjes... nja boeiend ook...oh ja ze klakken zo...iedereen kijkt me aan
    pi_68037823
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 23:22 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ik had die hakjes al uh, begin maart besteld ofzo. Ze zijn gewoon lui verdomme Van mij part komen ze die schoenen maar persoonlijk brengen ipv dat ik moet wachten op de postbodemeneer
    ik ook iets van 6 maart ofzo
    pi_68040598
    Net mn bestelling gehad...
    - rokje waar ik zo blij mee was dat ik m in de sale had is uitverkocht
    - twee andere sale items zijn flubberig en slecht afgewerkt
    - broek van een tientje zit lekker
    - die geweldige schoenen die jullie allemaal ook hebben arriveerden kapot
    - boxershorts voor vriendje zien er wel goed uit
    - sjaal die uit de vorige bestelling-voor-het-koude-weekend-weg was gesmeten zat er nu bij in, fijn een warme wollen sjaal op rokjesdag

En dat zou allemaal nog niet eens zo erg zijn als de shop het nou gewoon deed normaal zie ik niet wat ik misloop maar nu zie ik allemaal leuke topjes en rokjes voor 3 euro, en ik kan ze niet bestellen!!
    pi_68045562
    Alles is nu uitverkocht in de webshop ofzo.
    pi_68045745
    Bij mij staat er iets over technisch onderhoud nu... Maar je zal idd zien dat als ie het straks weer doet weer alleen dat ene witte hemdje en die paarse rok er nog zijn
    pi_68046608
    Ik had zo'n leuk jurkje, staat ie in de shoppingbag. Uitverkocht.
    Nu staat ie d'r weer, en in mijn maat.

Schoonzusje gaat in Juni trouwen dus hoop dat het er allemaal is tegen die tijd.

Ben benieuwd hoe dat allemaal valt straks, ik heb nogal korte benen en een lang bovenlijf.

Edit: crap, ik krijg het niet als plaatjes. toch wel.
    pi_68046690
    Je moet het http:// maken ipv https://
    pi_68049114
    Alles blijft ook maar gewoon in de sale staan he, zelfs na 'onderhoud'.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      woensdag 15 april 2009 @ 19:45:11 #156
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_68049462
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:
    Net mn bestelling gehad...
    - rokje waar ik zo blij mee was dat ik m in de sale had is uitverkocht
    - twee andere sale items zijn flubberig en slecht afgewerkt
    - broek van een tientje zit lekker
    - die geweldige schoenen die jullie allemaal ook hebben arriveerden kapot
    - boxershorts voor vriendje zien er wel goed uit
    - sjaal die uit de vorige bestelling-voor-het-koude-weekend-weg was gesmeten zat er nu bij in, fijn een warme wollen sjaal op rokjesdag

En dat zou allemaal nog niet eens zo erg zijn als de shop het nou gewoon deed normaal zie ik niet wat ik misloop maar nu zie ik allemaal leuke topjes en rokjes voor 3 euro, en ik kan ze niet bestellen!!
    Inderdaad, dit is de ultieme marteling
    pi_68050691
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 18:18 schreef DanseMacabre het volgende:

[ afbeelding ]
    Wauw, wat een leuk jurkje!! Waar staat ie?
      woensdag 15 april 2009 @ 21:25:42 #158
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_68053245
    Aaahh nee he, ik ben de vorige keer vergeten de verzendkosten over te maken en nu zit ik dus automatisch op een Maandfactuur .
      woensdag 15 april 2009 @ 21:59:49 #159
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68054456
    En mijn verlanglijstje is weer eens pleite
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68054951
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 20:20 schreef Deliah het volgende:

[..]

Wauw, wat een leuk jurkje!! Waar staat ie?
    Die stond bij de sale. Weet niet of ie er nu nog staat.
    pi_68057611
    Jongens, het is een storing, die uitverkochtmelding. Morgen rond het middaguur hopen we het opgelost te hebben, probeer het dan nog eens, dan is een stuk minder uitverkocht. Heb de hele dag mensen moeten vertellen dat we een online storing hadden.
    pi_68058365
    Denk je dat artikelen die al als uitverkocht in de bestellijst staan dan verspringen, of moeten we opnieuw bestellen? En vanaf hoe laat heeft het dan zin om op F5 te rammelen denk je? Ik wil een bepaald rokje heel graag

Aardig dat je dat even komt zeggen hier, ik durfde de klantenservice niet lastig te vallen er over
    pi_68058672
    Even opnieuw bestellen, hoe laat het opgelost is weet ik niet precies, ergens in de ochtend.
    pi_68059072
    Eindelijk een bikini gevonden felblauw (+ bleke huid = zooo 2009 )
    Alleen was het broekje steeds uitverkocht...ga net kijken en hij is er gewoon! yay
    pi_68062430
    Nouhouhou ik dacht dat ik vandaag niet vroeg op hoefde te staan wegens rond het middaguur, ben ik wéér te laat. Zo krijg ik nooit mn rokje
    pi_68063815
    Welk rokje wil je?
    pi_68063956
    Een heel goedkope die me nooit eerder was opgevallen, wit met rozerood ('framboos' noemen ze dat bij H&M). Lekker zomers printje zit er op, en ze hadden m alleen nog in mijn maat dus ik had stille hoop dat die wel klopte...

En de hemdjes die gister op pagina 2 stonden, met verstelbare bandjes voor 2,90 ofzo in poeder, wit en grimel. En nog een hele stapel dingen, sets van 2 shirtjes zag ik, en wat leuke andere topjes, allemaal 3-5 euro.

Hebbehebbehebbe. Wegwegweg.
    pi_68064413
    hmm raar vorige week nam hij een bestelling in behandeling maar een week later nog steeds geen collonummer? maar er staat nu wel bestelling is onderweg

en er is nu alweer een volgende bestelling in behandeling (verschillende levertijden ) en die heeft al wel een collonummer afwachten of bellen maar?
    pi_68064798
    Was het een kleine bestelling? Kan ook zijn dat het met de normale post gestuurd is.. Dan krijg je volgens mij geen collonummer
    pi_68064891
    ik weet het eerlijk gezegd niet meer ik heb laatste tijd zoveel besteld
    maar dat zou best kunnen ja ^^ want ik zie dat het bedrag slechts 31,70 bedraagt thnx!
    pi_68065056
    Ik heb dat zelf nog nooit gehad Ik bestel altijd zo veel dat het niet meer door de brievenbus past..
    Echter heb ik dit wel eens in dit topic voorbij zien komen
    pi_68065546
    Ik heb het wel een keertje gehad met zo'n nalevering. Een shirtje in een envelop. Kun je idd niet tracken, duikt gewoon ineens op.
    pi_68065891
    @ Dip, welke maat heb je in die rok nodig? Ik weet welke, misschien dat ik die ooit eens te pakken krijg
    pi_68065990
    Maat L

Denk je dat ie misschien in de sale in de winkels hangt? Ik heb nog zo'n pas...
    pi_68066585
    Oh dat weet ik niet, ik denk dat er nu vooral wintersale ligt :|

Maar als ik hem in de winkel tegen kom of online kan bestellen dan hoor je van me
    pi_68066627
    hihi hij is idd net bezorgd!
    pi_68067031
    Hoorayy!!

Wat had je er nu inzitten?
    pi_68067400
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Linnie20v het volgende:
    Oh dat weet ik niet, ik denk dat er nu vooral wintersale ligt :|

Maar als ik hem in de winkel tegen kom of online kan bestellen dan hoor je van me
    Oh lief, dankjewel! Ik ga morgen vroeg opstaan, misschien hangt ie er dan weer.

Wintersale heb ik wel genoeg van gelukkig blijft zo'n pas een tijdje goed. Misschien nog wel even kijken bij het ondergoed, maar ik vind de strings van H&M vaak zulke smalle kruisjes hebben en dáár ben ik heus niet dik ofzo
    pi_68074241
    Eindelijk in behandeling genomen, met een beetje geluk (en als H&M eens een keer opschiet) heb ik 't vòòr ik op vakantie ga binnen
      donderdag 16 april 2009 @ 16:17:31 #180
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_68076061
    O noes
    quote:
    In het centrum van Zwolle is een zeer grote uitslaande brand uitgebroken.

Brandweer en ambulances zijn onderweg. De brand is uitgebroken op de bovenverdieping van kledingwinkel Hennes & Maurits aan de Diezerstraat.
    http://rtvoost.nl/nieuws/?nid=95914
    pi_68078170
    H&M lijkt me een van de engste plekken om te zijn als er brand uit breekt. Vaak druk, vaak smalle paden, en veel kleding die kan smelten....
    pi_68079986
    Gooooodverdomme. Ik wilde gisteravond wat dingen uit de sale bestellen maar toen deed de site kut, dus ik dacht oh dan probeer ik het morgenochtend. Had ik me verslapen en nu is alles uitverkocht wat ik in mijn verlanglijstje had gezet.
      donderdag 16 april 2009 @ 18:05:26 #183
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68080153
    Mijn verlanglijstje wordt steeds gewist en ook mijn klantnummer blijft niet staan... Meer die daar last van hebben?
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68080375
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 18:05 schreef alors het volgende:
    Mijn verlanglijstje wordt steeds gewist en ook mijn klantnummer blijft niet staan... Meer die daar last van hebben?
    Dat heb ik ook Erg irritant
    pi_68080450
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 11:53 schreef Linnie20v het volgende:
    Hoorayy!!

Wat had je er nu inzitten?
    een wit overhemd, hello kitty shirtje en een sjaaltje
    pi_68080535
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 18:05 schreef alors het volgende:
    pi_68081148
    Weeeeeeken terug mijn 2 shirtjes omgeruild voor een maat kleiner.
    Hoe lang gaat dit duren?
    Noot noot.
    pi_68081520
    quote:
    please niet mijn schoenen, please niet mn schoenen laten afbranden
    pi_68081822
    Mijn klantnummer blijft ook niet staan.
    pi_68082048
    Uhh ik heb voor de 1ste x bestelt
    Alles wordt eind april geleverd * als het goed is :p* Ach als het er maar voor 1 juni is

2x zwart, 3x wit en 1x turkoois

En

[ Bericht 10% gewijzigd door JointjeErbij op 16-04-2009 19:06:28 ]
    ook al niet
      donderdag 16 april 2009 @ 19:05:22 #191
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_68082182
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 19:00 schreef JointjeErbij het volgende:
    Uhh ik heb voor de 1ste x bestelt
    Alles wordt eind april geleverd * als het goed is :p* Ach als het er maar voor 1 juni is

[ afbeelding ]
    2x zwart, 3x wit en 1x turkoois

En

[ afbeelding ]

Plaatjes doen het hier niet
    https veranderen in http
      donderdag 16 april 2009 @ 19:05:52 #192
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68082201
    Edit. Malo, je was me voor
    Ben echt heeeeel benieuwd wat er nu in mn bestelling zit want ik heb echt geen idee meer Hahaha
    pi_68082202
    Even de S weghalen bij https://
    pi_68082219
    Spuit 11.
    pi_68082392
    ohhh die bovenste is leuk! * tikt op vingers* foei
    pi_68082452
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef Kleintje19 het volgende:
    ohhh die bovenste is leuk! * tikt op vingers* foei
    4,90
    Heb hem hier al int 2x roze en paars Ach voor dat geld hoef je het niet te laten
    ook al niet
    pi_68082771
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 19:13 schreef JointjeErbij het volgende:

[..]

4,90
    Heb hem hier al int 2x roze en paars Ach voor dat geld hoef je het niet te laten
    wel als je een bestelling van 140 euro hebt staan, en er nog 1 van 70 moet betalen (wanneer krijg ik trouwens die maandfactuur? ) en ik nog een witte jeans moet én die schoenen van de tango wil van 80 euro.
    en ik ben een student
    pi_68084641
    Ik zit ook al superlang op de maandfactuur te wachten.
    pi_68085229
    Mijn bestelling is al in Zwolle, morgen dus pakketje yay!
    Met de chiffon jurk en zwarte stud sandaaltjes...Verder alleen voor bruder een overhemd en trui..
    pi_68087012
    WOEJ, dames check even bij heren --> ondergoed --> boxershorts !

Of hadden jullie dat al gezien
    pi_68087051
    -verkeerde topic-
    pi_68087185
    Oe, is dat niet die prison break jongen waarvan ik altijd tegen mn vriend zeg dat ie niet leuk is? eigenlijk vind ik het ook niet leuk, die spierbundels, maar ik heb er wel een morbide fascinatie mee zolang ik er geen bed mee hoef te delen

Ik vind deze zo mooi het jurkje dus, niet het vrouwtje

Maar nu had ik gisteren toch een kortingscode in de post en die kan ik niet meer vinden iemand? Het was een nieuwe voor 25%
    pi_68087264
    8382

Ik vind de langharige niet zo leuk trouwens

[ Bericht 58% gewijzigd door Linnie20v op 16-04-2009 21:35:27 ]
    pi_68087477
    Nee, die is viezig.. Normaal hou ik wel van lang haar.

Thnx *gaat invoeren* scheelt toch weer 3 euro
    pi_68087721
    mijn bestelling is gesorteerd.... ben benieuwd!
    pi_68087729
    Dat is zo irritant aan H&M....heb je een 25% code vind je niks duurder --> ¤ 9,90!
    Is er geen kortingscode dan heb je 30 dingen die duur zijn--> ¤ 39,90 bijvoorbeeld!!
      donderdag 16 april 2009 @ 21:44:18 #207
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68087872
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 21:20 schreef Linnie20v het volgende:
    WOEJ, dames check even bij heren --> ondergoed --> boxershorts !

Of hadden jullie dat al gezien
    Jaaaaa

Ik had het al gezien idd, eindelijk niet meer laffe plaatjes, maar net als bij de vrouwen, ondergoed met alles erop en eraan
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68087925
    Ik hou niet zo van spierbundels, vind dat veel te veel macho ik vind het wel lekker om naar te kijken, maar hoef het niet naast me, doe mij maar spekkies
    sodeknu, die 4de is wel lekker goed gevuld geloof ik
    pi_68087982
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 21:28 schreef Linnie20v het volgende:
    8382

Ik vind de langharige niet zo leuk trouwens

[ afbeelding ]
    Ik vind die met lang haar juist leuk.
    pi_68088119
    Denk dat langhaar al een stuk minder vies zou zijn zonder die meuk in zn haar. Lang haar met teveel spul er in is ranzig. Zo die Hans Theeuwen associatie *met plakkerig handje haar achterover veegt*
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef Kleintje19 het volgende:
    Ik hou niet zo van spierbundels, vind dat veel te veel macho ik vind het wel lekker om naar te kijken, maar hoef het niet naast me, doe mij maar spekkies
    sodeknu, die 4de is wel lekker goed gevuld geloof ik

Ik hou ook van spekkies. Ik heb wel zo'n spierbal gehad maar dat lag niet lekker
    pi_68088215
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 21:47 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ik vind die met lang haar juist leuk.
    Dan mag jij hem hebben
    pi_68097870
    wat een leuke nieuwe kleertjes!! die roze is leukkkk! alleen niet voor mijn figuur gemaakt al die kleertjes
      vrijdag 17 april 2009 @ 09:51:12 #213
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_68097972
    Wrauw
      vrijdag 17 april 2009 @ 09:53:30 #214
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68098042
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 09:47 schreef Kleintje19 het volgende:
    wat een leuke nieuwe kleertjes!! die roze is leukkkk!
    ??waar?
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68098460
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 09:53 schreef alors het volgende:

[..]

??waar?
    de collectie van matthew williamson www.hm.com, stoere foto trouwens ook zo met die jurk
      vrijdag 17 april 2009 @ 10:10:58 #216
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_68098599
    Puik, vandaag zal ik een pakket ontvangen. Hopelijk leveren ze 'm weer af bij de buren want zo werken.
    pi_68099036
    Die lange jurk in het midden is echt geniaaal!!
      vrijdag 17 april 2009 @ 10:29:18 #218
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_68099237
    Ik wil dat zijden hemdje (boven dat korte roze broekje)
      vrijdag 17 april 2009 @ 10:30:17 #219
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_68099273
    Oh en je kunt het dus vanaf donderdag 23 april om 23:59 uur bestellen.
    Waarom ben ik geen nachtmens
      vrijdag 17 april 2009 @ 10:38:39 #220
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68099583
    Dat stond er gisteren ook al op hoor...

+ het is duur + de plaatjes van kledingstukken circuleren al enige weken op het web.

Waar ik nu echt benieuwd naar ben is de tweede, betaalbare collectie.
    know'm sayin?
    word? word.
      vrijdag 17 april 2009 @ 10:43:10 #221
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68099727
    Vandaag even opnieuw mijn blauwe zomerjasje in mn bestelling gegooid met korting erbij, gaat nu 7 euro af Oleeee
    pi_68099762
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 10:38 schreef alors het volgende:
    Dat stond er gisteren ook al op hoor...

+ het is duur + de plaatjes van kledingstukken circuleren al enige weken op het web.

Waar ik nu echt benieuwd naar ben is de tweede, betaalbare collectie.
    Oh my lord, ik zie inderdaad net de prijzen! Gosh, dat zou ik er echt niet voor betalen!!
    pi_68100416
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef Enfermera het volgende:
    Vandaag even opnieuw mijn blauwe zomerjasje in mn bestelling gegooid met korting erbij, gaat nu 7 euro af Oleeee
    zo heb ik toch weer die zwarte jurk in me mandje gegooit, zat nu korting op
      vrijdag 17 april 2009 @ 11:26:19 #224
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68101415
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 11:01 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Haha niiice Ja, ik moest die korting toch gebruiken vond ik, ik gebruik de laatste tijd helemaal geen kortingscodes meer. 8)
    pi_68103054
    En de chauffeur is onderweg ja ja !!
    pi_68103144
    Ik wil m'n spullennnn, alleen jammer dat het zo lang duurt, maar ik vind het in die winkels altijd zo'n ellende. Heb je wat uitgezocht, en dan de paskamers nog. Meestal denk ik dan van: naaaah, laatmaar.

Ik had laatst wel in de winkel een hele toffe broek gekocht die ook nog ns super zit. En een fijne joggingbroek om lekker mee te lummelen thuis.
    pi_68103232
    Ik vind die overpriced pauwenboetiek he-le-maal zou het niet aantrekken als ik het cadeau kreeg. Het is vast qua design geweldig maar ik vind het echt niet mooi.
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 11:01 schreef Kleintje19 het volgende:

Deze toevallig?

Die heb ik net gevangen

Vraag me af of dat ook een beetje leuk te combineren is met iets met mouwtjes ik ben een beetje self conscious over dingen zonder mouwen namelijk
    pi_68103305
    Ik koop het meestal zonder te passen, op de gok dus.
    Bij H&M weet ik zo alle maten uit mn hoofd

Mocht het niet passen of niet fijn zijn breng ik het dan wel terug!
    Je kan trouwens ook altijd in een andere winkel passen waar geen rij is, heb ik ook wel eens gedaan!
    pi_68103423
    @ Dip, zulke jurkjes vind ik zelf altijd lastig te combineren...misschien moet je wat combinaties gaan passen en foto's maken, en die even hier online gooien !!
    pi_68103449
    In Eindhoven is bijna altijd een rij.
    Oh dipkip, leuk jurkje!
    pi_68103560
    Je kunt ook je gene opzij zetten in midden in de winkel uit de kleren gaan

E'hoven is idd erg crowded...is dat plein bij de piazza al klaar?
    pi_68103654
    Nee joh, lang niet.
    Oh, ik pas vlot kleren in de winkel, maar broeken ed gaat me net iets te ver dan.
      vrijdag 17 april 2009 @ 12:27:05 #233
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68103679
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef Dipkip het volgende:
    Ik vind die overpriced pauwenboetiek he-le-maal zou het niet aantrekken als ik het cadeau kreeg. Het is vast qua design geweldig maar ik vind het echt niet mooi.
    [..]

Deze toevallig?

[ afbeelding ]

Die heb ik net gevangen

Vraag me af of dat ook een beetje leuk te combineren is met iets met mouwtjes ik ben een beetje self conscious over dingen zonder mouwen namelijk
    Kan toch wel met zulk iets?

in eigenlijk elke kleur wel of de gebloemde versie als je dat leuk vind.

of

zulk iets
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68103696
    Ik vind m helemaal super, hij is 20 euro nu in de sale en is er ook in andere kleurtjes. Ik denk dat het op zich wel zal kunnen met een zwart topje met laag decollettee... Voor gewoon naar school of winkelen zit ik er niet zo mee om blote armen te hebben, ik bedoel, zonder blote armen zie je ook wel dat ik geen maat 36 heb maar voor wat gekledere gelegenheden vind ik het wel fijner met een mouwtje. Plus dat je dan niet hoeft op te letten hoe de BH er onder er uit ziet, of er zwarte pluis van de jurk onder je oksels gaat plakken en of je van die gezellige ik ben te dik flubbers hebt waar je tiet uit de BH piept nee, dat ligt niet aan een verkeerde cupmaat kiezen, BH's komen vaak gewoon niet hoog genoeg, alsof je met een grotere cupmaat automatisch hangtieten zou hebben
    pi_68103791
    Alors, ik bedoel meer iets er onder wel een leuk idee trouwens zo'n klein vestje, maar ik zat meer aan warme dagen te denken. Het moet sowieso vrij warm zijn wil ik met blote benen gaan lopen.

Dat vind ik ook altijd zo'n dilemma, panty, geen panty... Pfff
    pi_68103907
    Ik haat panty's. Dat zit nooit fijn bij mij.
      vrijdag 17 april 2009 @ 12:34:42 #237
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68103971
    Nah iets onder is denk ik niet zo leuk, wordt het gauw propperig van denk ik. Er zijn ook zat dunne vestjes/bolero's met korte mouwtjes, knoopjes los, is helemaal niet warm. Tegen een decollete kun je er gewoon een dun hemdje onder doen toch?
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68104378
    Het rokje wat ik al heel lang wil is eindelijk weer in het turqoise verkrijgbaar en ook in mijn maat. Dus die heb ik net besteld. Ik wil alleen met een acceptgiro betalen, maar dat ding doet automatisch maandfactuur en ik kan mijn betalingswijze niet wijzigen.
    pi_68105706
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 12:33 schreef DanseMacabre het volgende:
    Ik haat panty's. Dat zit nooit fijn bij mij.
    Bij mij ook niet, maar mn benen zijn niet meer zo mooi vooral als ze nog zo wit zijn zie je adertjes
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 12:34 schreef alors het volgende:
    Nah iets onder is denk ik niet zo leuk, wordt het gauw propperig van denk ik. Er zijn ook zat dunne vestjes/bolero's met korte mouwtjes, knoopjes los, is helemaal niet warm. Tegen een decollete kun je er gewoon een dun hemdje onder doen toch?
    Hmmm... Denk je dat het ook propperig wordt met een heel dun, strak aansluitend topje in dezelfde kleur zwart?

Moet maar kijken als het er is vrees ik. En proberen zo'n vestje uit de sale te vissen, want dat heb ik nog niet
    pi_68107216
    Mijn benen zijn ook niet mooi, en ze worden gewoon niet bruin nooit.
    Eerst verbranden ze om daarna weer wit te worden.
    pi_68111959
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef Dipkip het volgende:
    [..]

Deze toevallig?

[ afbeelding ]

Die heb ik net gevangen

ja had hem er eerst weer uit gegooid want ik ben klein en proppig, maar misschien staat het me juist wel, nu heb ik hem er dus weer in gedaan
    pi_68112105
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 12:27 schreef Dipkip het volgende:
    Ik vind m helemaal super, hij is 20 euro nu in de sale en is er ook in andere kleurtjes. Ik denk dat het op zich wel zal kunnen met een zwart topje met laag decollettee... Voor gewoon naar school of winkelen zit ik er niet zo mee om blote armen te hebben, ik bedoel, zonder blote armen zie je ook wel dat ik geen maat 36 heb maar voor wat gekledere gelegenheden vind ik het wel fijner met een mouwtje. Plus dat je dan niet hoeft op te letten hoe de BH er onder er uit ziet, of er zwarte pluis van de jurk onder je oksels gaat plakken en of je van die gezellige ik ben te dik flubbers hebt waar je tiet uit de BH piept nee, dat ligt niet aan een verkeerde cupmaat kiezen, BH's komen vaak gewoon niet hoog genoeg, alsof je met een grotere cupmaat automatisch hangtieten zou hebben
    ik heb dé bh voor jou! pm me even, dat is er 1 voor meisjes met grote cup die ze WEL in hun nek hebben zitten ideaal onder zulke jurkjes :j
    pi_68112831
    Nou toch nog de rieten slippers in bruin gevonden
    pi_68113162
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Kleintje19 het volgende:
    ik heb dé bh voor jou! pm me even, dat is er 1 voor meisjes met grote cup die ze WEL in hun nek hebben zitten ideaal onder zulke jurkjes :j
    Ik heb geen extreem grote memmen hoor, 80C of 75D afhankelijk van hoe ie valt, maar ik heb ze inderdaad (helaas) wel in mn nek zitten ik kan ook nooit bustiers dragen, want als de taille zit waar mn taille zit zitten de dames boven de cups

Vertellllllll
    pi_68113544
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:59 schreef DanseMacabre het volgende:
    Mijn benen zijn ook niet mooi, en ze worden gewoon niet bruin nooit.
    Eerst verbranden ze om daarna weer wit te worden.
    ik heb ook lelijke benen, ik heb echt sprinterskuiten en bovenbenen, zal ook nooit weggaan
    verder zijn mn knieeen best wel gaar, maar doordat ik klein ben valt alles nét onder me knie heb je zonnebank ook al geprobeerd?
    pi_68113590
    Hebben meer mensen er last van dat ze hun betalingswijze niet kunnen wijzigen?
    pi_68113728
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 16:43 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik heb ook lelijke benen, ik heb echt sprinterskuiten en bovenbenen, zal ook nooit weggaan
    verder zijn mn knieeen best wel gaar, maar doordat ik klein ben valt alles nét onder me knie heb je zonnebank ook al geprobeerd?
    Ik heb geen geduld (of geld) voor de zonnebank.
    Ik ben in frankrijk op het strand een keer in slaap gevallen met m'n benen net buiten de parasol. Ik kon daarna gewoon niet meer staan. M'n knieholten auw.

Ohja, hier ook dikke benen. Van die hele rechte zonder vorm.
    pi_68114017
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef Noortje. het volgende:
    Op mijn moeders account gebeurde dat ook een keer ja. Sindsdien is er niks meer bestelt vanaf dat account
    pi_68114041
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 16:56 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Op mijn moeders account gebeurde dat ook een keer ja. Sindsdien is er niks meer bestelt vanaf dat account
    Omdat het niet meer kon of omdat ze gewoon met jou meebesteld?
    pi_68114089
    Zo, zien jullie mij nog staan?? Ik val weg tegen de kleur van de jurk zo bruin ben ik

De schoentjes vind ik wel leuk die hou ik in ieder geval!!

@ Chanty, ik had hier nog gekeken maar niets gevonden, fijn dat je ze hebt nu
    pi_68114191
    Leuke schoenen!
    pi_68114256
    Voor ¤ 12.90 kan ik ze niet laten liggen !
    pi_68114301
    Da's waar.
    Ik heb zin om met een jurkje over het strand de lopen. Jammer dat er geen strand in de buurt is.
    pi_68114308
    Wat een leuke jurk!!
    pi_68115099
    Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet?? HALP anyone??
    Ben erg wit en dus is het niet echt een super combi ! Ik vind het stofje zo leuk..
    pi_68115154
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 17:33 schreef Linnie20v het volgende:
    Ben erg wit en dus is het niet echt een super combi ! Ik vind het stofje zo leuk..
    Textielverf?
    pi_68115160
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 16:56 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Omdat het niet meer kon of omdat ze gewoon met jou meebesteld?
    Omdat ze eigenlijk toch nooit wat bestelt Of ze gooit het idd bij mij erbij.
    pi_68115307
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 17:34 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Textielverf?

Nee, voor die 26 euro ( 10 % korting uhhuh) plus verf is het iets te veel van het goede
    pi_68115847
    quote:
    Ik vind m prima staan hoor! En er zitten ook lichte tinten in, volgens mij staat het best.
    pi_68122159
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef Noortje. het volgende:
    ja ik, mag alleen maandfactuur...
    pi_68122317
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 16:48 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik heb geen geduld (of geld) voor de zonnebank.
    Ik ben in frankrijk op het strand een keer in slaap gevallen met m'n benen net buiten de parasol. Ik kon daarna gewoon niet meer staan. M'n knieholten auw.

Ohja, hier ook dikke benen. Van die hele rechte zonder vorm.
    ik heb alles wat een vrouw niet wil, ik heb korte benen, dikke billen en dikke bovenbenen, broeken werken dus niet want heb wel een normale taille maar ik moet altijd een boxer onder jurkjes etc aan want schuur mijn hele benen kapot
    quote:
    ik persoonlijk vind het geen mooie jurk, beetje slonzig niet mijn smaak. maar qua kleur past ie prima bij je hoor
    pi_68123360
    Ik hou 'm toch maar denk ik , anders moet ik alleen de jurk terugsturen
      vrijdag 17 april 2009 @ 21:35:38 #263
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_68123531
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 21:07 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Ik dus ook, omdat ik de vorige keer de verzendkosten ben vergeten te betalen
      vrijdag 17 april 2009 @ 21:36:11 #264
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_68123559
    Jeej, bestelling in behandeling. Volgende week alleen op vakantie...
    pi_68127784
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 21:11 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik heb alles wat een vrouw niet wil, ik heb korte benen, dikke billen en dikke bovenbenen, broeken werken dus niet want heb wel een normale taille maar ik moet altijd een boxer onder jurkjes etc aan want schuur mijn hele benen kapot
    [..]

ik persoonlijk vind het geen mooie jurk, beetje slonzig niet mijn smaak. maar qua kleur past ie prima bij je hoor
    Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Broeken zijn strak om m'n benen maar veel te ruim bij m'n taille.
    pi_68128044
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Broeken zijn strak om m'n benen maar veel te ruim bij m'n taille.
    Ik ben het tegenovergestelde . Broeken zijn mij vaak te kort, flubberen om m'n benen en m'n kont en dan zitten ze strak om de buik omdat ik een appeltje met een chocoladepens ben .
    Tap tap tap
    pi_68128135
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 21:07 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Ja ik nu dus ook, terwijl ik acceptgiro bij bestelling wil.
    pi_68128341
    OK, iets heel ergs, maar ik zat net op de site onder mijn pagina te kijken of m'n laatste bestelling al de deur uit was, en ja, die was gister verzonden. Maar... het is een bestelling van bijna ¤100, en ik heb geen flauw idee hoe ik aan dat bedrag kom. Ik kan me alleen herinneren dat er 2 shirtjes, een vestje en een hempje in hoort te zitten en no way dat dat dus ¤100 is . Wat erg, weet nu al niet meer wat ik allemaal besteld heb .
    Tap tap tap
      vrijdag 17 april 2009 @ 23:33:42 #269
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68128547
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:28 schreef CherryLips het volgende:
    OK, iets heel ergs, maar ik zat net op de site onder mijn pagina te kijken of m'n laatste bestelling al de deur uit was, en ja, die was gister verzonden. Maar... het is een bestelling van bijna ¤100, en ik heb geen flauw idee hoe ik aan dat bedrag kom. Ik kan me alleen herinneren dat er 2 shirtjes, een vestje en een hempje in hoort te zitten en no way dat dat dus ¤100 is . Wat erg, weet nu al niet meer wat ik allemaal besteld heb .
    geen bevestigingsmailtjes meer?
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68128610
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef alors het volgende:

[..]

geen bevestigingsmailtjes meer?
    oja, da's een goede!
    Tap tap tap
      vrijdag 17 april 2009 @ 23:37:05 #271
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68128648
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 21:32 schreef Linnie20v het volgende:
    Ik hou 'm toch maar denk ik , anders moet ik alleen de jurk terugsturen

Trouwens die retourcodes, ik vul uit gemak altijd 3 in, maar ik mis eigenlijk optie 10. Geen geld genoeg voor artikel
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68128709
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef alors het volgende:

[..]

Trouwens die retourcodes, ik vul uit gemak altijd 3 in, maar ik mis eigenlijk optie 10. Geen geld genoeg voor artikel
    Optie 11: aangeklikt in een hebberige bui maar eigenlijk wil ik 't niet en heb ik er het geld niet voor.
    Tap tap tap
    pi_68128721
    Oh check, de 100 euro kunnen verklaard worden . Wat erg... Maar goed, alles is in 2 maten besteld, dus minstens de helft gaat terug .
    Tap tap tap
    pi_68135183
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

ja dramatisch, maar ik zou echt geen kleinere billen willen, ik hou van mn billen benen mogen wel stuk slanker maar dan gaan me billen ook mee
    pi_68135195
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Optie 11: aangeklikt in een hebberige bui maar eigenlijk wil ik 't niet en heb ik er het geld niet voor.
    pi_68136760
    quote:
    Ik vind dat het jurkje jou onwijs mooi staat!
    Juist omdat je wit bent, ik hou daar van
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
    pi_68140169
    En ze hebben me weer eens een factuur gestuurd terwijl ik bijna alles geretourneerd en netjes betaald heb. Lijers.
    pi_68140418
    Altijd een leuke uitdaging, een pissig mailtje sturen en toch beleefd proberen te blijven.
    pi_68141776
    ik heb net me maandfactuur binnen, tsss heb maar een saldo van 100 euro me volgende bestelling is er 150
      zaterdag 18 april 2009 @ 16:09:15 #280
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68141834
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Echt he! Geweldig
    Ik heb ook weer een rekening binnengekregen... Mja heb gelukkig nog tot 30/04 om te betalen. Ik moet ECHT minder geld uitgeven, die rekening is echt te hoog. Wel van een aantal bestellingen over 2 maanden volgensmij, maar toch
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 15:08 schreef Noortje. het volgende:
    Altijd een leuke uitdaging, een pissig mailtje sturen en toch beleefd proberen te blijven.
    Haha echt he Eerst een heel boos mailtje schrijven en dat dan 10 aanpassen zodat het wel door de beugel kan
      zaterdag 18 april 2009 @ 16:16:13 #281
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_68142001
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 12:50 schreef PeRi het volgende:

blauwe vestje
    Vandaag alles ontvangen. Deze twee houd ik, rest gaat terug naar de winkel.
    Whatever I want.
      zaterdag 18 april 2009 @ 16:25:11 #282
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68142175
    Oh, btw, mijn pakketje, waarvan ik dus niet meer wist wat erin zat, daar zaten dus die 2 shirtjes in uit de sale die ik kwijt was
    Maar het gekke; het waren in de bestelling 2 dezelfde tshirtjes, maar in het echt dus echt niet he! Heel raar. De beige variant had andere mouwtjes en een andere onderkant; was ook meer van viscose dan de witte. De witte zat veel beter btw maar verschilde dus nogal, het waren echt niet dezelfde shirtjes. Magoed. Ik hou die witte gewoon en stuur die beige terug
    pi_68142691
    Ohjee. Ik heb nu een aantal tegoedkaarten van in totaal ongeveer 50 euro . Ik bestel liever wat op internet... Zou het werken als ik wat in de winkel besteed, zelfde bedrag, en het dan weer terug breng? Ik wil gewoon geld
    pi_68142738
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:09 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Echt he! Geweldig
    Ik heb ook weer een rekening binnengekregen... Mja heb gelukkig nog tot 30/04 om te betalen. Ik moet ECHT minder geld uitgeven, die rekening is echt te hoog. Wel van een aantal bestellingen over 2 maanden volgensmij, maar toch
    [..]

Haha echt he Eerst een heel boos mailtje schrijven en dat dan 10 aanpassen zodat het wel door de beugel kan
    Ik heb ook tot 30/04 om te betalen, maar ik heb allang betaald. Zij hebben tot 30/04 om mijn retourbestelling binnen te krijgen.

Mijne kan eigenlijk net net door de beugel, maar da's dan jammer. Moeten ze maar beter hun best doen om het mij naar mijn zin te maken.
    pi_68142750
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:46 schreef Oserdare het volgende:
    Ohjee. Ik heb nu een aantal tegoedkaarten van in totaal ongeveer 50 euro . Ik bestel liever wat op internet... Zou het werken als ik wat in de winkel besteed, zelfde bedrag, en het dan weer terug breng? Ik wil gewoon geld
    Staat daar geen code op dat je ze kan invoeren ofzo op de site?
    pi_68142993
    Nee, die kun je alleen in de winkel besteden, volgens mij nog binnen zoveel weken ook. Daarom stuur ik alles lekker terug ipv dat ik het naar de winkel breng.
    Tap tap tap
    pi_68143083
    Ja ok, alleen in de winkel te besteden, maar als ik dan wat in de winkel ermee koop en het later terug brenge, zou ik dan gewoon m'n geld terug krijgen?
    pi_68143562
    Nee, volgens mij krijg je dan gewoon weer zo'n kaart, omdat ze kunnen zien dat je eerst ook met een kaart hebt gekocht.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_68144324
    Shit daar was ik al bang voor
      zaterdag 18 april 2009 @ 18:31:45 #290
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68145391
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 16:48 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ik heb ook tot 30/04 om te betalen, maar ik heb allang betaald. Zij hebben tot 30/04 om mijn retourbestelling binnen te krijgen.

Mijne kan eigenlijk net net door de beugel, maar da's dan jammer. Moeten ze maar beter hun best doen om het mij naar mijn zin te maken.
    Hahahaha
    Echt he Ze hebben leuke kleren hoor, maar soms zijn het echt sukkolz.
      zaterdag 18 april 2009 @ 18:39:05 #291
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_68145560
    Ik moet voor 30/4 dus 4,90 betalen, mijn verzendkosten .

Ik betaal gewoon het bedrag van de bestelling die ik vandaag binnenkreeg erbij, anders raak ik compleet het overzicht kwijt
    pi_68145883
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 17:02 schreef DanseMacabre het volgende:
    Leuke schoenen!
    Mijn vriend zag ze liggen, hij kijkt me aan en zegt helemaal niks Kijkt nog eens en het blijft stil....Dan weet voldoende, hij vindt ze leeeeelijk !!!! Maar ik doe ze toch lekker aan
    pi_68146031
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef alors het volgende:

[..]

Ik kan hem altijd nog op marktplaats verkopen
    Maar nee, ik ga hem denk ik best wel eens aandoen , denk ik , misschien, ja toch?
      zaterdag 18 april 2009 @ 18:57:29 #294
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68146124
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:49 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Mijn vriend zag ze liggen, hij kijkt me aan en zegt helemaal niks Kijkt nog eens en het blijft stil....Dan weet voldoende, hij vindt ze leeeeelijk !!!! Maar ik doe ze toch lekker aan
    Hahahahaha Ja die reactie is volgensmij universeel voor mannen als ze iets niet leuk vinden, of de lange pauze en 'ehh....' als je vraagt wat ze ervan vinden
    Ach, zolang jij het maar leuk vindt toch!!
    pi_68146257
    Gelukkig zegt mijn vriend het altijd gewoon.
    pi_68146878
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:57 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Hahahahaha Ja die reactie is volgensmij universeel voor mannen als ze iets niet leuk vinden, of de lange pauze en 'ehh....' als je vraagt wat ze ervan vinden
    Ach, zolang jij het maar leuk vindt toch!!
    Of ze zeggen juist gelijk: 'Ja leuk. Nee, is leuk!' Dan liegen ze gewoon dat ze barsten.
    Dus eigenlijk is elke reactie fout .
    Tap tap tap
      zaterdag 18 april 2009 @ 19:41:16 #297
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68147489
    Hahhaha ja
    Die van mij zegt het gelukkig ook als hij het niet leuk vindt, en hij heeft wel geleerd om dat subtiel te doen met subtiele hints van mij of course
    pi_68147845
    Oh bijna een nieuw topic, gaat snel de laatste tijd
      zaterdag 18 april 2009 @ 20:28:32 #299
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68149078
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 17:00 schreef Oserdare het volgende:
    Ja ok, alleen in de winkel te besteden, maar als ik dan wat in de winkel ermee koop en het later terug brenge, zou ik dan gewoon m'n geld terug krijgen?
    Met gewone tegoedkaarten die je in de winkel kunt kopen, kreeg ik wel mijn geld terug. Maar de laatste keer dat ik dat heb gedaan is alweer een tijd terug, dus misschien is het veranderd.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68151064
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 19:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Of ze zeggen juist gelijk: 'Ja leuk. Nee, is leuk!' Dan liegen ze gewoon dat ze barsten.
    Dus eigenlijk is elke reactie fout .
    Daarom is het goed als ze gewoon eerlijk de waarheid durven zeggen.
      zondag 19 april 2009 @ 09:37:36 #301
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_68161222
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 21:28 schreef Deliah het volgende:

[..]

Daarom is het goed als ze gewoon eerlijk de waarheid durven zeggen.
    Al wil ik soms wel gewoon bevestiging dat iets leuk is hoor, ook al is het dan zijn smaak niet. Als ik echt helemaal ben op een jurkje of iets.. is het zo jammer als meneer reageert met: "Mwah.. vind het nou niet echt super ofzo.."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')