Textielverf?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:33 schreef Linnie20v het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet?? HALP anyone??
Ben erg wit en dus is het niet echt een super combi ! Ik vind het stofje zo leuk..
Omdat ze eigenlijk toch nooit wat besteltquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Omdat het niet meer kon of omdat ze gewoon met jou meebesteld?
Ik vind m prima staan hoor! En er zitten ook lichte tinten in, volgens mij staat het best.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:33 schreef Linnie20v het volgende:
Ben erg wit en dus is het niet echt een super combi ! Ik vind het stofje zo leuk..
ja ik, mag alleen maandfactuur...quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef Noortje. het volgende:
Hebben meer mensen er last van dat ze hun betalingswijze niet kunnen wijzigen?
ik heb alles wat een vrouw niet wil, ik heb korte benen, dikke billen en dikke bovenbenen, broeken werken dus niet want heb wel een normale taillequote:Op vrijdag 17 april 2009 16:48 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb geen geduld (of geld) voor de zonnebank.
Ik ben in frankrijk op het strand een keer in slaap gevallen met m'n benen net buiten de parasol. Ik kon daarna gewoon niet meer staan. M'n knieholten auw.![]()
Ohja, hier ook dikke benen. Van die hele rechte zonder vorm.
ik persoonlijk vind het geen mooie jurk, beetje slonzig niet mijn smaak. maar qua kleur past ie prima bij je hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:33 schreef Linnie20v het volgende:
Ik dus ook, omdat ik de vorige keer de verzendkosten ben vergeten te betalenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja ik, mag alleen maandfactuur...
Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Broeken zijn strak om m'n benen maar veel te ruim bij m'n taille.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb alles wat een vrouw niet wil, ik heb korte benen, dikke billen en dikke bovenbenen, broeken werken dus niet want heb wel een normale taillemaar ik moet altijd een boxer onder jurkjes etc aan want schuur mijn hele benen kapot
![]()
[..]
ik persoonlijk vind het geen mooie jurk, beetje slonzig niet mijn smaak. maar qua kleur past ie prima bij je hoor
Ik ben het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Broeken zijn strak om m'n benen maar veel te ruim bij m'n taille.
Ja ik nu dus ook, terwijl ik acceptgiro bij bestelling wil.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja ik, mag alleen maandfactuur...
geen bevestigingsmailtjes meer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:28 schreef CherryLips het volgende:
OK, iets heel ergs, maar ik zat net op de site onder mijn pagina te kijken of m'n laatste bestelling al de deur uit was, en ja, die was gister verzonden. Maar... het is een bestelling van bijna ¤100, en ik heb geen flauw idee hoe ik aan dat bedrag kom. Ik kan me alleen herinneren dat er 2 shirtjes, een vestje en een hempje in hoort te zitten en no way dat dat dus ¤100 is. Wat erg, weet nu al niet meer wat ik allemaal besteld heb
.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:32 schreef Linnie20v het volgende:
Ik hou 'm toch maar denk ik , anders moet ik alleen de jurk terugsturen
Optie 11: aangeklikt in een hebberige bui maar eigenlijk wil ik 't niet en heb ik er het geld niet voor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Trouwens die retourcodes, ik vul uit gemak altijd 3 in, maar ik mis eigenlijk optie 10. Geen geld genoeg voor artikel
ja dramatisch, maar ik zou echt geen kleinere billen willen, ik hou van mn billenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Broeken zijn strak om m'n benen maar veel te ruim bij m'n taille.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Optie 11: aangeklikt in een hebberige bui maar eigenlijk wil ik 't niet en heb ik er het geld niet voor.
Ik vind dat het jurkje jou onwijs mooi staat!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:33 schreef Linnie20v het volgende:
Echt he! Geweldigquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Optie 11: aangeklikt in een hebberige bui maar eigenlijk wil ik 't niet en heb ik er het geld niet voor.
Haha echt hequote:Op zaterdag 18 april 2009 15:08 schreef Noortje. het volgende:
Altijd een leuke uitdaging, een pissig mailtje sturen en toch beleefd proberen te blijven.
Vandaag alles ontvangen. Deze twee houd ik, rest gaat terug naar de winkel.quote:Op zondag 12 april 2009 12:50 schreef PeRi het volgende:
Ook weer wat dingetjes besteld; ben benieuwd. Half april geleverd.
blauwe vestje
Ik heb ook tot 30/04 om te betalen, maar ik heb allang betaald. Zij hebben tot 30/04 om mijn retourbestelling binnen te krijgen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he! Geweldig![]()
Ik heb ook weer een rekening binnengekregen...![]()
![]()
Mja heb gelukkig nog tot 30/04 om te betalen. Ik moet ECHT minder geld uitgeven, die rekening is echt te hoog. Wel van een aantal bestellingen over 2 maanden volgensmij, maar toch
![]()
[..]
Haha echt heEerst een heel boos mailtje schrijven en dat dan 10 aanpassen zodat het wel door de beugel kan
![]()
Staat daar geen code op dat je ze kan invoeren ofzo op de site?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:46 schreef Oserdare het volgende:
Ohjee. Ik heb nu een aantal tegoedkaarten van in totaal ongeveer 50 euro. Ik bestel liever wat op internet... Zou het werken als ik wat in de winkel besteed, zelfde bedrag, en het dan weer terug breng? Ik wil gewoon geld
Hahahahaquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb ook tot 30/04 om te betalen, maar ik heb allang betaald. Zij hebben tot 30/04 om mijn retourbestelling binnen te krijgen.
Mijne kan eigenlijk net net door de beugel, maar da's dan jammer. Moeten ze maar beter hun best doen om het mij naar mijn zin te maken.
Mijn vriend zag ze liggen, hij kijkt me aan en zegt helemaal niksquote:
Ik kan hem altijd nog op marktplaats verkopenquote:
Hahahahahaquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:49 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Mijn vriend zag ze liggen, hij kijkt me aan en zegt helemaal niksKijkt nog eens en het blijft stil....Dan weet voldoende, hij vindt ze leeeeelijk !!!!
Maar ik doe ze toch lekker aan
Of ze zeggen juist gelijk: 'Ja leuk. Nee, is leuk!' Dan liegen ze gewoon dat ze barsten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahahahahaJa die reactie is volgensmij universeel voor mannen als ze iets niet leuk vinden, of de lange pauze en 'ehh....' als je vraagt wat ze ervan vinden
![]()
Ach, zolang jij het maar leuk vindt toch!!![]()
Met gewone tegoedkaarten die je in de winkel kunt kopen, kreeg ik wel mijn geld terug. Maar de laatste keer dat ik dat heb gedaan is alweer een tijd terug, dus misschien is het veranderd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:00 schreef Oserdare het volgende:
Ja ok, alleen in de winkel te besteden, maar als ik dan wat in de winkel ermee koop en het later terug brenge, zou ik dan gewoon m'n geld terug krijgen?
Daarom is het goed als ze gewoon eerlijk de waarheid durven zeggen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze zeggen juist gelijk: 'Ja leuk. Nee, is leuk!' Dan liegen ze gewoon dat ze barsten.
Dus eigenlijk is elke reactie fout.
Al wil ik soms wel gewoon bevestiging dat iets leuk is hoor, ook al is het dan zijn smaak niet. Als ik echt helemaalquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:28 schreef Deliah het volgende:
[..]
Daarom is het goed als ze gewoon eerlijk de waarheid durven zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |