abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68103144
Ik wil m'n spullennnn, alleen jammer dat het zo lang duurt, maar ik vind het in die winkels altijd zo'n ellende. Heb je wat uitgezocht, en dan de paskamers nog. Meestal denk ik dan van: naaaah, laatmaar.

Ik had laatst wel in de winkel een hele toffe broek gekocht die ook nog ns super zit. En een fijne joggingbroek om lekker mee te lummelen thuis.
pi_68103232
Ik vind die overpriced pauwenboetiek he-le-maal zou het niet aantrekken als ik het cadeau kreeg. Het is vast qua design geweldig maar ik vind het echt niet mooi.
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:01 schreef Kleintje19 het volgende:
zo heb ik toch weer die zwarte jurk in me mandje gegooit, zat nu korting op

Deze toevallig?

Die heb ik net gevangen

Vraag me af of dat ook een beetje leuk te combineren is met iets met mouwtjes ik ben een beetje self conscious over dingen zonder mouwen namelijk
pi_68103305
Ik koop het meestal zonder te passen, op de gok dus.
Bij H&M weet ik zo alle maten uit mn hoofd

Mocht het niet passen of niet fijn zijn breng ik het dan wel terug!
Je kan trouwens ook altijd in een andere winkel passen waar geen rij is, heb ik ook wel eens gedaan!
pi_68103423
@ Dip, zulke jurkjes vind ik zelf altijd lastig te combineren...misschien moet je wat combinaties gaan passen en foto's maken, en die even hier online gooien !!
pi_68103449
In Eindhoven is bijna altijd een rij.
Oh dipkip, leuk jurkje!
pi_68103560
Je kunt ook je gene opzij zetten in midden in de winkel uit de kleren gaan

E'hoven is idd erg crowded...is dat plein bij de piazza al klaar?
pi_68103654
Nee joh, lang niet.
Oh, ik pas vlot kleren in de winkel, maar broeken ed gaat me net iets te ver dan.
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:27:05 #233
123170 alors
zlata1234
pi_68103679
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind die overpriced pauwenboetiek he-le-maal zou het niet aantrekken als ik het cadeau kreeg. Het is vast qua design geweldig maar ik vind het echt niet mooi.
[..]

Deze toevallig?

[ afbeelding ]

Die heb ik net gevangen

Vraag me af of dat ook een beetje leuk te combineren is met iets met mouwtjes ik ben een beetje self conscious over dingen zonder mouwen namelijk
Kan toch wel met zulk iets?

in eigenlijk elke kleur wel of de gebloemde versie als je dat leuk vind.

of

zulk iets
know'm sayin?
word? word.
pi_68103696
Ik vind m helemaal super, hij is 20 euro nu in de sale en is er ook in andere kleurtjes. Ik denk dat het op zich wel zal kunnen met een zwart topje met laag decollettee... Voor gewoon naar school of winkelen zit ik er niet zo mee om blote armen te hebben, ik bedoel, zonder blote armen zie je ook wel dat ik geen maat 36 heb maar voor wat gekledere gelegenheden vind ik het wel fijner met een mouwtje. Plus dat je dan niet hoeft op te letten hoe de BH er onder er uit ziet, of er zwarte pluis van de jurk onder je oksels gaat plakken en of je van die gezellige ik ben te dik flubbers hebt waar je tiet uit de BH piept nee, dat ligt niet aan een verkeerde cupmaat kiezen, BH's komen vaak gewoon niet hoog genoeg, alsof je met een grotere cupmaat automatisch hangtieten zou hebben
pi_68103791
Alors, ik bedoel meer iets er onder wel een leuk idee trouwens zo'n klein vestje, maar ik zat meer aan warme dagen te denken. Het moet sowieso vrij warm zijn wil ik met blote benen gaan lopen.

Dat vind ik ook altijd zo'n dilemma, panty, geen panty... Pfff
pi_68103907
Ik haat panty's. Dat zit nooit fijn bij mij.
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:34:42 #237
123170 alors
zlata1234
pi_68103971
Nah iets onder is denk ik niet zo leuk, wordt het gauw propperig van denk ik. Er zijn ook zat dunne vestjes/bolero's met korte mouwtjes, knoopjes los, is helemaal niet warm. Tegen een decollete kun je er gewoon een dun hemdje onder doen toch?
know'm sayin?
word? word.
pi_68104378
Het rokje wat ik al heel lang wil is eindelijk weer in het turqoise verkrijgbaar en ook in mijn maat. Dus die heb ik net besteld. Ik wil alleen met een acceptgiro betalen, maar dat ding doet automatisch maandfactuur en ik kan mijn betalingswijze niet wijzigen.
pi_68105706
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik haat panty's. Dat zit nooit fijn bij mij.
Bij mij ook niet, maar mn benen zijn niet meer zo mooi vooral als ze nog zo wit zijn zie je adertjes
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:34 schreef alors het volgende:
Nah iets onder is denk ik niet zo leuk, wordt het gauw propperig van denk ik. Er zijn ook zat dunne vestjes/bolero's met korte mouwtjes, knoopjes los, is helemaal niet warm. Tegen een decollete kun je er gewoon een dun hemdje onder doen toch?
Hmmm... Denk je dat het ook propperig wordt met een heel dun, strak aansluitend topje in dezelfde kleur zwart?

Moet maar kijken als het er is vrees ik. En proberen zo'n vestje uit de sale te vissen, want dat heb ik nog niet
pi_68107216
Mijn benen zijn ook niet mooi, en ze worden gewoon niet bruin nooit.
Eerst verbranden ze om daarna weer wit te worden.
pi_68111959
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]

Deze toevallig?

[ afbeelding ]

Die heb ik net gevangen

ja had hem er eerst weer uit gegooid want ik ben klein en proppig, maar misschien staat het me juist wel, nu heb ik hem er dus weer in gedaan
pi_68112105
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind m helemaal super, hij is 20 euro nu in de sale en is er ook in andere kleurtjes. Ik denk dat het op zich wel zal kunnen met een zwart topje met laag decollettee... Voor gewoon naar school of winkelen zit ik er niet zo mee om blote armen te hebben, ik bedoel, zonder blote armen zie je ook wel dat ik geen maat 36 heb maar voor wat gekledere gelegenheden vind ik het wel fijner met een mouwtje. Plus dat je dan niet hoeft op te letten hoe de BH er onder er uit ziet, of er zwarte pluis van de jurk onder je oksels gaat plakken en of je van die gezellige ik ben te dik flubbers hebt waar je tiet uit de BH piept nee, dat ligt niet aan een verkeerde cupmaat kiezen, BH's komen vaak gewoon niet hoog genoeg, alsof je met een grotere cupmaat automatisch hangtieten zou hebben
ik heb dé bh voor jou! pm me even, dat is er 1 voor meisjes met grote cup die ze WEL in hun nek hebben zitten ideaal onder zulke jurkjes :j
pi_68112831
Nou toch nog de rieten slippers in bruin gevonden
pi_68113162
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb dé bh voor jou! pm me even, dat is er 1 voor meisjes met grote cup die ze WEL in hun nek hebben zitten ideaal onder zulke jurkjes :j
Ik heb geen extreem grote memmen hoor, 80C of 75D afhankelijk van hoe ie valt, maar ik heb ze inderdaad (helaas) wel in mn nek zitten ik kan ook nooit bustiers dragen, want als de taille zit waar mn taille zit zitten de dames boven de cups

Vertellllllll
pi_68113544
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn benen zijn ook niet mooi, en ze worden gewoon niet bruin nooit.
Eerst verbranden ze om daarna weer wit te worden.
ik heb ook lelijke benen, ik heb echt sprinterskuiten en bovenbenen, zal ook nooit weggaan
verder zijn mn knieeen best wel gaar, maar doordat ik klein ben valt alles nét onder me knie heb je zonnebank ook al geprobeerd?
pi_68113590
Hebben meer mensen er last van dat ze hun betalingswijze niet kunnen wijzigen?
pi_68113728
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:43 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik heb ook lelijke benen, ik heb echt sprinterskuiten en bovenbenen, zal ook nooit weggaan
verder zijn mn knieeen best wel gaar, maar doordat ik klein ben valt alles nét onder me knie heb je zonnebank ook al geprobeerd?
Ik heb geen geduld (of geld) voor de zonnebank.
Ik ben in frankrijk op het strand een keer in slaap gevallen met m'n benen net buiten de parasol. Ik kon daarna gewoon niet meer staan. M'n knieholten auw.

Ohja, hier ook dikke benen. Van die hele rechte zonder vorm.
pi_68114017
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef Noortje. het volgende:
Hebben meer mensen er last van dat ze hun betalingswijze niet kunnen wijzigen?
Op mijn moeders account gebeurde dat ook een keer ja. Sindsdien is er niks meer bestelt vanaf dat account
pi_68114041
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:56 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Op mijn moeders account gebeurde dat ook een keer ja. Sindsdien is er niks meer bestelt vanaf dat account
Omdat het niet meer kon of omdat ze gewoon met jou meebesteld?
pi_68114089
Zo, zien jullie mij nog staan?? Ik val weg tegen de kleur van de jurk zo bruin ben ik

De schoentjes vind ik wel leuk die hou ik in ieder geval!!

@ Chanty, ik had hier nog gekeken maar niets gevonden, fijn dat je ze hebt nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')