Deze toevallig?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:01 schreef Kleintje19 het volgende:
zo heb ik toch weer die zwarte jurk in me mandje gegooit, zat nu korting op![]()
Kan toch wel met zulk iets?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind die overpriced pauwenboetiek he-le-maalzou het niet aantrekken als ik het cadeau kreeg. Het is vast qua design geweldig maar ik vind het echt niet mooi.
[..]
Deze toevallig?
[ afbeelding ]
Die heb ik net gevangen![]()
Vraag me af of dat ook een beetje leuk te combineren is met iets met mouwtjesik ben een beetje self conscious over dingen zonder mouwen namelijk
Bij mij ook niet, maar mn benen zijn niet meer zo mooiquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik haat panty's. Dat zit nooit fijn bij mij.
Hmmm... Denk je dat het ook propperig wordt met een heel dun, strak aansluitend topje in dezelfde kleur zwart?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:34 schreef alors het volgende:
Nah iets onder is denk ik niet zo leuk, wordt het gauw propperig van denk ik. Er zijn ook zat dunne vestjes/bolero's met korte mouwtjes, knoopjes los, is helemaal niet warm. Tegen een decollete kun je er gewoon een dun hemdje onder doen toch?
ja had hem er eerst weer uit gegooid want ik ben klein en proppig, maar misschien staat het me juist wel, nu heb ik hem er dus weer in gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind die overpriced pauwenboetiek he-le-maalzou het niet aantrekken als ik het cadeau kreeg. Het is vast qua design geweldig maar ik vind het echt niet mooi.
[..]
Deze toevallig?
[ afbeelding ]
Die heb ik net gevangen![]()
Vraag me af of dat ook een beetje leuk te combineren is met iets met mouwtjesik ben een beetje self conscious over dingen zonder mouwen namelijk
ik heb dé bh voor jou! pm me even, dat is er 1 voor meisjes met grote cup die ze WEL in hun nek hebben zittenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind m helemaal super, hij is 20 euro nu in de sale en is er ook in andere kleurtjes. Ik denk dat het op zich wel zal kunnen met een zwart topje met laag decollettee... Voor gewoon naar school of winkelen zit ik er niet zo mee om blote armen te hebben, ik bedoel, zonder blote armen zie je ook wel dat ik geen maat 36 hebmaar voor wat gekledere gelegenheden vind ik het wel fijner met een mouwtje. Plus dat je dan niet hoeft op te letten hoe de BH er onder er uit ziet, of er zwarte pluis van de jurk onder je oksels gaat plakken en of je van die gezellige ik ben te dik flubbers hebt waar je tiet uit de BH piept
nee, dat ligt niet aan een verkeerde cupmaat kiezen, BH's komen vaak gewoon niet hoog genoeg, alsof je met een grotere cupmaat automatisch hangtieten zou hebben
![]()
Ik heb geen extreem grote memmen hoor, 80C of 75D afhankelijk van hoe ie valt, maar ik heb ze inderdaad (helaas) wel in mn nek zittenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb dé bh voor jou! pm me even, dat is er 1 voor meisjes met grote cup die ze WEL in hun nek hebben zittenideaal onder zulke jurkjes :j
ik heb ook lelijke benen, ik heb echt sprinterskuiten en bovenbenen, zal ook nooit weggaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn benen zijn ook niet mooi, en ze worden gewoon niet bruin nooit.
Eerst verbranden ze om daarna weer wit te worden.
Ik heb geen geduld (of geld) voor de zonnebank.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb ook lelijke benen, ik heb echt sprinterskuiten en bovenbenen, zal ook nooit weggaan![]()
verder zijn mn knieeen best wel gaar, maar doordat ik klein ben valt alles nét onder me knieheb je zonnebank ook al geprobeerd?
Op mijn moeders account gebeurde dat ook een keer ja. Sindsdien is er niks meer bestelt vanaf dat accountquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef Noortje. het volgende:
Hebben meer mensen er last van dat ze hun betalingswijze niet kunnen wijzigen?
Omdat het niet meer kon of omdat ze gewoon met jou meebesteld?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:56 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Op mijn moeders account gebeurde dat ook een keer ja. Sindsdien is er niks meer bestelt vanaf dat account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |