Dat zeiden ze idd ook een keer bij mij, dat is echt GELUL. Een keer had ik idd niets besteld, een week lang, toen werd ie idd in behandeling genomen. Andere keer had ik de dag ervoor nog wat bij mn bestelling gegooid en de dag erna was ie al in behandeling genomenquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
SameNog steeds niet in behandeling "omdat je nog wat erbij had bestelt". Ja als mijn origenele bestelling na een WEEK nog steeds niet in behandeling is genomen!
H&M is echt gaar wat dat betreft.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:38 schreef Dipkip het volgende:
Alles wat bij mij nog niet in behandeling was genomen is ineens verplaatst naar half juniik heb het maar weer terug gezet naar eind april, waar het eerder ook stond. En een shirt is van kleur verandert dus die heb ik er uit gegooid.
Inderdaad. Volgens hen kan het niet meteen in behandeling genomen worden omdat de leverancier maar 4 keer per maand rijdt en het magazijn niet in het land is. Doe het gewoon als Esprit ofzoquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat zeiden ze idd ook een keer bij mij, dat is echt GELUL. Een keer had ik idd niets besteld, een week lang, toen werd ie idd in behandeling genomen. Andere keer had ik de dag ervoor nog wat bij mn bestelling gegooid en de dag erna was ie al in behandeling genomen![]()
Slappe excuses.
![]()
AHWWWWW mijne stonden eerst ook op begin mei maar toch weer eind april maar ik laat alles in 1x doen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:45 schreef pumpkinsoup het volgende:Mijn bruine veterschoentjes (die hakken) komen nu pas begin mei binnen ipv eind april, maar dan ben ik op vakantie. sukkels
ik heb wel eens gehad dat er een pakketje bij mij werd geleverd die helemaal niet van mij was! Zelfde straat, zelfde achternaam. Alleen huisnummer en voorletter is verschillend. Mijn moeder al helemaal kwaad omdat ik niks mocht bestellen en er toch wat binnenkwamquote:Op maandag 13 april 2009 18:10 schreef Gerard-Joling het volgende:
Iemand welleens gehad dat bij je gegevens je adres veranderd is? Nu dus mooi een pakketje is er ergens anders hier in de stad afgeleverd. Mevrouw vd klantenservice snapte er niks van hoe zoiets kan. Is al de 2e keer dat mijn adres veranderd is in een andere straat![]()
Maar goed er komt een nieuw pakketje aan
die creme schoentjes met hak worden pas half juni geleverdquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:44 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
ik heb wel eens gehad dat er een pakketje bij mij werd geleverd die helemaal niet van mij was! Zelfde straat, zelfde achternaam. Alleen huisnummer en voorletter is verschillend. Mijn moeder al helemaal kwaad omdat ik niks mocht bestellen en er toch wat binnenkwam![]()
![]()
![]()
Zo had diegene een keer mijn medicijnen opgehaald en lag er dus niks klaar toen ik bij de apotheek kwam. Ze vragen daar kennelijk alleen maar naar achternaam en straatnaam, sufferds.
En nu wil ik ook bestellen maar mag wederom niet.... Iemand iets wat pas begin juni geleverd word?
Ik had die hakjes al uh, begin maart besteld ofzo. Ze zijn gewoon lui verdommequote:Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
SameNog steeds niet in behandeling "omdat je nog wat erbij had bestelt". Ja als mijn origenele bestelling na een WEEK nog steeds niet in behandeling is genomen!
Ik krijg dus ook niet die melding en de artikelen staan dan ook niet bij de bevestiging. Dus waarschijnlijk zit er ergens een fout in de webshop.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:14 schreef Ratjepoepe het volgende:
Nou wil ik ook voor de eerste keer wat bestellen via de site, gelukkig alles op voorraad. Maar als ik dan naar de kassa ga, geeft ie bij elk artikel aan Lev. Info: niet leverbaar dus nu heb ik zoiets van 'laat dan maar zitten'. Kan sowieso niet verder gaan met bestellen ivm technische fout op de site, maar is het nog wel mogelijk dat ik de artikelen binnen 2-3 weken heb of is dat nu wel uitgesloten?
Nice!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:54 schreef 3lmo het volgende:
Deze 2 trouwens besteld, zag het staan en vond het wel leuk.Maar eens kijken of het wat is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wil ik dus ook! Maar dan in het wit...alleen kan ik niks bestellenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:41 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze bloes graag in deze lichte blauwe kleur en dan istie er nooit.
quote:
ik ook iets van 6 maart ofzoquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik had die hakjes al uh, begin maart besteld ofzo. Ze zijn gewoon lui verdommeVan mij part komen ze die schoenen maar persoonlijk brengen ipv dat ik moet wachten op de postbodemeneer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |