abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:41:21 #121
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68008344
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Same Nog steeds niet in behandeling "omdat je nog wat erbij had bestelt". Ja als mijn origenele bestelling na een WEEK nog steeds niet in behandeling is genomen!

Dat zeiden ze idd ook een keer bij mij, dat is echt GELUL. Een keer had ik idd niets besteld, een week lang, toen werd ie idd in behandeling genomen. Andere keer had ik de dag ervoor nog wat bij mn bestelling gegooid en de dag erna was ie al in behandeling genomen Slappe excuses.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_68008534
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:38 schreef Dipkip het volgende:
Alles wat bij mij nog niet in behandeling was genomen is ineens verplaatst naar half juni ik heb het maar weer terug gezet naar eind april, waar het eerder ook stond. En een shirt is van kleur verandert dus die heb ik er uit gegooid.
H&M is echt gaar wat dat betreft.
pi_68008805
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:41 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Dat zeiden ze idd ook een keer bij mij, dat is echt GELUL. Een keer had ik idd niets besteld, een week lang, toen werd ie idd in behandeling genomen. Andere keer had ik de dag ervoor nog wat bij mn bestelling gegooid en de dag erna was ie al in behandeling genomen Slappe excuses.
Inderdaad. Volgens hen kan het niet meteen in behandeling genomen worden omdat de leverancier maar 4 keer per maand rijdt en het magazijn niet in het land is. Doe het gewoon als Esprit ofzo
pi_68009520
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn bruine veterschoentjes (die hakken) komen nu pas begin mei binnen ipv eind april, maar dan ben ik op vakantie. sukkels
AHWWWWW mijne stonden eerst ook op begin mei maar toch weer eind april maar ik laat alles in 1x doen...
HAHA, nu staan ze idd weer op begin mei, gelukkig is me hele bestelling begin mei
pi_68010752
quote:
Op maandag 13 april 2009 18:10 schreef Gerard-Joling het volgende:
Iemand welleens gehad dat bij je gegevens je adres veranderd is? Nu dus mooi een pakketje is er ergens anders hier in de stad afgeleverd. Mevrouw vd klantenservice snapte er niks van hoe zoiets kan. Is al de 2e keer dat mijn adres veranderd is in een andere straat

Maar goed er komt een nieuw pakketje aan
ik heb wel eens gehad dat er een pakketje bij mij werd geleverd die helemaal niet van mij was! Zelfde straat, zelfde achternaam. Alleen huisnummer en voorletter is verschillend. Mijn moeder al helemaal kwaad omdat ik niks mocht bestellen en er toch wat binnenkwam

Zo had diegene een keer mijn medicijnen opgehaald en lag er dus niks klaar toen ik bij de apotheek kwam. Ze vragen daar kennelijk alleen maar naar achternaam en straatnaam, sufferds.

En nu wil ik ook bestellen maar mag wederom niet.... Iemand iets wat pas begin juni geleverd word?
pi_68012834
Wat doet H&M best lang over een bestelling. Tis even triest als iets bestellen uit de UK. Zelfs pakketjes uit Japan en Hong Kong komen sneller aan.
pi_68015622
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:44 schreef miss-piggy het volgende:

[..]

ik heb wel eens gehad dat er een pakketje bij mij werd geleverd die helemaal niet van mij was! Zelfde straat, zelfde achternaam. Alleen huisnummer en voorletter is verschillend. Mijn moeder al helemaal kwaad omdat ik niks mocht bestellen en er toch wat binnenkwam

Zo had diegene een keer mijn medicijnen opgehaald en lag er dus niks klaar toen ik bij de apotheek kwam. Ze vragen daar kennelijk alleen maar naar achternaam en straatnaam, sufferds.

En nu wil ik ook bestellen maar mag wederom niet.... Iemand iets wat pas begin juni geleverd word?
die creme schoentjes met hak worden pas half juni geleverd
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:56:10 #128
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_68016971
Waarom zet de h&m een artikel bestelbaar wat uitverkocht is! Ik dacht eindelijk de blouse te bestellen waar ik al een week op zit te azen maar hij is gewoon uitverkocht als ik bij mijn artikelen kijk! (en dat is de hele middag al zo).
pi_68025092
Nou wil ik ook voor de eerste keer wat bestellen via de site, gelukkig alles op voorraad. Maar als ik dan naar de kassa ga, geeft ie bij elk artikel aan Lev. Info: niet leverbaar dus nu heb ik zoiets van 'laat dan maar zitten'. Kan sowieso niet verder gaan met bestellen ivm technische fout op de site, maar is het nog wel mogelijk dat ik de artikelen binnen 2-3 weken heb of is dat nu wel uitgesloten?
"Sometimes you eat the bear, and sometimes the bear eats you."
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:22:31 #130
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_68025428
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Same Nog steeds niet in behandeling "omdat je nog wat erbij had bestelt". Ja als mijn origenele bestelling na een WEEK nog steeds niet in behandeling is genomen!

Ik had die hakjes al uh, begin maart besteld ofzo. Ze zijn gewoon lui verdomme Van mij part komen ze die schoenen maar persoonlijk brengen ipv dat ik moet wachten op de postbodemeneer
pi_68029303
Potver! Ben ik een keer vroeg op, gaat de webshop pas om 8:00 open
  woensdag 15 april 2009 @ 07:39:21 #132
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_68029519
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:14 schreef Ratjepoepe het volgende:
Nou wil ik ook voor de eerste keer wat bestellen via de site, gelukkig alles op voorraad. Maar als ik dan naar de kassa ga, geeft ie bij elk artikel aan Lev. Info: niet leverbaar dus nu heb ik zoiets van 'laat dan maar zitten'. Kan sowieso niet verder gaan met bestellen ivm technische fout op de site, maar is het nog wel mogelijk dat ik de artikelen binnen 2-3 weken heb of is dat nu wel uitgesloten?
Ik krijg dus ook niet die melding en de artikelen staan dan ook niet bij de bevestiging. Dus waarschijnlijk zit er ergens een fout in de webshop. (Want ze hebben de blouses nu ook in andere kleurtjes.)
pi_68029534
Ik heb dat nu ook. Als ik terug ga naar het artikel kan ik het gewoon in mn mandje leggen, maar bij afrekenen is ie niet leverbaar. Er blijft ook staan dat ik 6 artikelen in mn mandje heb, maar ze komen nergens te staan.

*zucht* en ik zie zulke leuke spullen...
  woensdag 15 april 2009 @ 09:18:33 #134
123170 alors
zlata1234
pi_68030728
hey fackzooi! mn verlanglijstje is weg! mn klantnr en wachtwoord stonden er ook al niet meer! en ik heb niks geen cookies gewist... klotezooi!!! stond allemaal spul op wat nu onvindbaar is
know'm sayin?
word? word.
pi_68031379
Bij mij waren klantnummer enzo ook verdwenen. Vind het zo irritant ik heb een paar leuke dingen uit de sale gevist, niks heel bijzonders, gewoon wat hemdjes en shirtjes enzo, maar meestal ben ik te laat wakker om wat te vinden in de sale en nu was ik op tijd en blijft alles op niet leverbaar staan
pi_68031578
Verlanglijstje is hier ook weg
pi_68034164
Ik moet wat spul terugsturen (heb ook weer wat besteld trouwens ) - moet het gewoon weer in de zak waarin ik het kreeg, met die sticker erop en de bon ín de tas?
pi_68034217
Ja
pi_68034242
hoeft niet in dezelfde zak hoor, maar ik doe het meestal wel omdta ik anders met die zooi blijf zitten.
I had a signature once. It was awful.
pi_68034705

Ik wil deze bloes graag in deze lichte blauwe kleur en dan istie er nooit .
pi_68034801
Veel " " smileys
Noot noot.
  woensdag 15 april 2009 @ 11:52:53 #142
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68035062
Huh. Er is een bestelling van mijn in behandeling genomen. Zouden dat dan die 2 shirtjes zijn die ineens verdwenen zijn? Maar waarom is de rest (sjaal + jasje) dan niet gelijk mee in bestelling genomen? De logica is ver te zoeken bij H&M.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_68035091
Deze 2 trouwens besteld, zag het staan en vond het wel leuk. Maar eens kijken of het wat is.

pi_68035942
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:54 schreef 3lmo het volgende:
Deze 2 trouwens besteld, zag het staan en vond het wel leuk. Maar eens kijken of het wat is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!
Noot noot.
  woensdag 15 april 2009 @ 12:41:22 #145
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_68036565
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:41 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze bloes graag in deze lichte blauwe kleur en dan istie er nooit .
Die wil ik dus ook! Maar dan in het wit...alleen kan ik niks bestellen . Eens kijken of hij er dit weekend in Utrecht er hangt.
pi_68036901
Mijn bestelling is (nu al) in behandeling genomen .
En ook mijn verlanglijstje is weg.
pi_68037281
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:21 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nice!
Alleen de vorige keer dat ik zo'n overhemd had besteld, was ie veelste wijd en zo. Dat was een L, nu dus maar een M.
pi_68037562
Heb net even DE veterschoenen aan gehad naar de supermarkt heb ze al 1,5 maand thuis ofzo...
Lopen prima echter de veters geven na een stuk lopen een afdruk op mn voetjes... nja boeiend ook...oh ja ze klakken zo...iedereen kijkt me aan
pi_68037823
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:22 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ik had die hakjes al uh, begin maart besteld ofzo. Ze zijn gewoon lui verdomme Van mij part komen ze die schoenen maar persoonlijk brengen ipv dat ik moet wachten op de postbodemeneer
ik ook iets van 6 maart ofzo
pi_68040598
Net mn bestelling gehad...
- rokje waar ik zo blij mee was dat ik m in de sale had is uitverkocht
- twee andere sale items zijn flubberig en slecht afgewerkt
- broek van een tientje zit lekker
- die geweldige schoenen die jullie allemaal ook hebben arriveerden kapot
- boxershorts voor vriendje zien er wel goed uit
- sjaal die uit de vorige bestelling-voor-het-koude-weekend-weg was gesmeten zat er nu bij in, fijn een warme wollen sjaal op rokjesdag

En dat zou allemaal nog niet eens zo erg zijn als de shop het nou gewoon deed normaal zie ik niet wat ik misloop maar nu zie ik allemaal leuke topjes en rokjes voor 3 euro, en ik kan ze niet bestellen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')