kunnen ze dat ook niet met de mijne doenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:34 schreef MaLo het volgende:
Oe, mijn bestelling die voor eind april stond is al in behandeling
Inderdaad...die zijn zo bruin dat ben ik over 10 jaar nog nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:31 schreef alors het volgende:
Wat ik altijd zo irritant vind bij de bikini's, is dat die modellen zoooo superbruin zijn, dat je nooit goed kunt checken of het wel op mijn bleke vel zal staanWant op bruin staat alles leuk.
Welke haarkleur heb je?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet alleen niet welke kleur trui.
Blond.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:49 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Welke haarkleur heb je?
Ik vind geel met blond niet zo'n super combinatie.
Daarentegen blauw en rood wel
Bij donkerkleurig haar is alles eigenlijk wel mogelijk.
Die rode is lekker vrolijk!quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Blond.
Ja, ik denk ook niet dat ik geel ga halen, ik vind de kleur alleen zo leuk.
schoenen? matig. je betaald behoorlijk wat en me moeder heeft 2x kapotte laarzen gehad, heel drama eromheen. service is om te huilenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:58 schreef Psych-case het volgende:
Eventjes offtopic, jullie hebben nu eenmaal verstand van shoppuh, wat vinden jullie van de kwaliteit van de Dolcis?
blond en donkerblauw is cute!quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Blond.
Ja, ik denk ook niet dat ik geel ga halen, ik vind de kleur alleen zo leuk.
Ik dacht dat de service alleen bij de Dolcis vestiging bij mij crappy was. Hmm nou ik ga morgen meerdere winkels af. Ik wil eens een keer ECHT leren laarzen die lang meegaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:02 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
schoenen? matig. je betaald behoorlijk wat en me moeder heeft 2x kapotte laarzen gehad, heel drama eromheen. service is om te huilenik ga voor tango
Ik stond laatst in de winkel en toen hoorde ik de verkoopster tegen een klant zeggen dat ze geen garantie op ritsen geven omdat ze de allerduurste ritsen hebben en die dus het beste moeten zijn en daarom geen garantie daarop willen geven ->quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:02 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
schoenen? matig. je betaald behoorlijk wat en me moeder heeft 2x kapotte laarzen gehad, heel drama eromheen. service is om te huilenik ga voor tango
vond wel sneu, me moeder heeft last van haar voeten en wil er toch netjes bijlopen dus niet van die gezondheidsschoenen aan, die van dolcis zitten der altijd lekker, ze geeft ruim 120 euro uit en haar kleine ha breekt een week later af, tjah konden ze niets aan doen, zelfde 2 jaar later (service niet verbeterd) met een rits.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:12 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik dacht dat de service alleen bij de Dolcis vestiging bij mij crappy was. Hmm nou ik ga morgen meerdere winkels af. Ik wil eens een keer ECHT leren laarzen die lang meegaan.
is het al begin meiquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:40 schreef Yvonnetje het volgende:
Heb vorig weekend besteld en er stond bij dat 't half april geleverd zou worden. Vandaag stond ineens de postbode al aan de deur met mijn bestelling!
Alleen... meer dan de helft gaat terug. Sommige dingen te groot, andere te klein. Kan echt geen wijs uit die maten bij de H&M hoor! Paar leuke hemdjes heb ik gehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die dure prijs voor nepleer dat was me opgevallen en ik moet dus goed opletten of de schoen van echt of nep is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik stond laatst in de winkel en toen hoorde ik de verkoopster tegen een klant zeggen dat ze geen garantie op ritsen geven omdat ze de allerduurste ritsen hebben en die dus het beste moeten zijn en daarom geen garantie daarop willen geven ->
Ik heb er wel eens laarzen gekocht, 4 jaar geleden geloof ik, draag ze niet heel vaak meer, maar heb ze wel intensief gedragen en die zijn nog in goede staat.
Kwaliteit is geloof ik wel redelijk maar soms wel duur, bijvoorbeeld nog 50 euro vragen voor nepleren spul
Hmmm dat is echt SLECHT! Dat moeten ze gewoon vergoeden volgensmij. Nou eh ik ga morgen meerdere winkels in dan alleen de Dolcis!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:41 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
vond wel sneu, me moeder heeft last van haar voeten en wil er toch netjes bijlopen dus niet van die gezondheidsschoenen aan, die van dolcis zitten der altijd lekker, ze geeft ruim 120 euro uit en haar kleine ha breekt een week later af, tjah konden ze niets aan doen, zelfde 2 jaar later (service niet verbeterd) met een rits.
sodeju, die ene met die tijgerbikiniquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:31 schreef alors het volgende:
Wat ik altijd zo irritant vind bij de bikini's, is dat die modellen zoooo superbruin zijn, dat je nooit goed kunt checken of het wel op mijn bleke vel zal staanWant op bruin staat alles leuk.
ze kende me stiefpa toen nog niet, is echt al kei lang geleden hoor maar is vast geen haar beter, me stiefvader had ze waarschijnlijk voor de rechter gesleeptquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:46 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Hmmm dat is echt SLECHT! Dat moeten ze gewoon vergoeden volgensmij. Nou eh ik ga morgen meerdere winkels in dan alleen de Dolcis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |