abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67927200
me moeder zou spontaan een gat in de lucht springen als ik met een groene jas terugkom, draag bijna altijd bruin máár ik heb uber felle zomerkleding besteld en dat vond ze al super gaaf, ik zag trouwens een gave short bij de otto echt wijs, alleen eind mei leverbaar waarom hebben ze zoiets nou niet bij de h&m
pi_67928796
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:06 schreef Enfermera het volgende:
Thanks! ik ga dus gewoon voor blauw.
Goed zo Vind die groene ook spuuglelijk
Noot noot.
  zaterdag 11 april 2009 @ 19:00:37 #78
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_67930201

net gehaald

[ Bericht 36% gewijzigd door pumpkinsoup op 11-04-2009 19:07:23 ]
pi_67932815
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

net gehaald
die laatste is zo lief en stoer tegelijk
pi_67932848
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 00:47 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Jawohl, danke schön. Ik vind hem te duur though. Maar hij blijft super.
Ik had hem met 25% korting. En mama betaalde.
pi_67932890
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik had hem met 25% korting. En mama betaalde.
dan is het nog leuker
pi_67932951
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:32 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Leuk om te horen! Ben nl. vandaag supergoed geslaagd bij de Manfield. Superaardige en behulpzame mensen zeg! En de garantievoorwaarden zijn ook netjes. Ik mag nog een keer terugkomen voor een gratis oppoetsbeurt en ik heb een kortingsbon van 31 euro gekregen. Dus volgende paycheck ga ik waarschijnlijk weer voor een bruin paar!

En bedankt voor alle H&M-ers hier die dit soort offtopic geneuzel tolereren! Dat is op sommige forums wel anders.
Ja, bij de Manfield zijn ze daar ook heel erg op gebrand. Ik moest ook altijd vriendelijk zijn, altijd hallo en daag zeggen als er iemand kwam en ging, ook al kochten ze niks, altijd een praatje maken en zulk soort dingen. Maar goed, daarom heeft de Manfield ook een redelijk grote vaste klantenschare.
pi_67932957
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:22 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

dan is het nog leuker
Ja .
pi_67934017
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

net gehaald
Leuk
know'm sayin?
word? word.
pi_67943532
Kan iemand zeggen of die shop vaak aangevuld wordt? Vind dit namelijk wel een leuk zomerjack maar niet in de kleinere maten te bestellen op dit moment:

"Sometimes you eat the bear, and sometimes the bear eats you."
pi_67943748
quote:
Op zondag 12 april 2009 10:20 schreef Ratjepoepe het volgende:
Kan iemand zeggen of die shop vaak aangevuld wordt? Vind dit namelijk wel een leuk zomerjack maar niet in de kleinere maten te bestellen op dit moment:

[ afbeelding ]
van maandag tot vrijdag
pi_67945419
Ik heb dat jasje in het groen, ik vind het een mooie kleur maar ik denk dat ie in combinatie met andere vrolijke kleuren misschien een beetje té is. Ik draag veel bruin en zwart en dan vind ik het leuk staan.
  zondag 12 april 2009 @ 12:50:50 #88
101884 PeRi
Allons-y!
pi_67946394
Ook weer wat dingetjes besteld; ben benieuwd. Half april geleverd.

blauwe vestje
Whatever I want.
  zondag 12 april 2009 @ 13:38:35 #89
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_67947505
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, bij de Manfield zijn ze daar ook heel erg op gebrand. Ik moest ook altijd vriendelijk zijn, altijd hallo en daag zeggen als er iemand kwam en ging, ook al kochten ze niks, altijd een praatje maken en zulk soort dingen. Maar goed, daarom heeft de Manfield ook een redelijk grote vaste klantenschare.
Ja en zo hoort het ook. Kunnen ze bij de Douglas nog wat van leren, maar goed da's weer een heel ander verhaal.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_67947798
Goed, heb ik blijkbaar midden in de nacht een mailtje gekregen van de H&M: je hebt je bestelling veranderd. Ojajoh? Blijkbaar heeft H&M zelf een vest uit m'n bestelling gekiept die gewoon nog op voorraad is .
Bij m'n laatste bestelling zat trouwens een bon van iemand anders (plus die van mij), moet ik H&M daar even over mailen? . Iemand die veel bikinitopjes had besteld, dus dat ben ik niet.
Tap tap tap
  zondag 12 april 2009 @ 14:34:15 #91
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_67948939
Al 4 dagen manco.. ik wil m'n spullen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_67952439
quote:
Op zondag 12 april 2009 10:20 schreef Ratjepoepe het volgende:

[ afbeelding ]
Yup bijna elke dag wel aangevuld rond 6:00-8:00 uur. Ik heb die jas ook in beide kleuren zelfs . Alleen ik vind de jas gesloten een beetje vormloos en te strak aan de mouwen en onderkant.
pi_67952743
quote:
Op zondag 12 april 2009 16:36 schreef Desmonkey het volgende:

[..]

Yup bijna elke dag wel aangevuld rond 6:00-8:00 uur. Ik heb die jas ook in beide kleuren zelfs . Alleen ik vind de jas gesloten een beetje vormloos en te strak aan de mouwen en onderkant.
Hmm, dat klinkt niet echt positief. Zal er nog eens even over nadenken, want een zomerjas draag ik sowieso bijna nooit dus meer dan 50 euro heb ik er niet voor over.
pi_67954733
quote:
Op zondag 12 april 2009 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Goed, heb ik blijkbaar midden in de nacht een mailtje gekregen van de H&M: je hebt je bestelling veranderd. Ojajoh? Blijkbaar heeft H&M zelf een vest uit m'n bestelling gekiept die gewoon nog op voorraad is .
Bij m'n laatste bestelling zat trouwens een bon van iemand anders (plus die van mij), moet ik H&M daar even over mailen? . Iemand die veel bikinitopjes had besteld, dus dat ben ik niet.
ik had vorige keer dus ook een mail met bestelling gewijzigd, 4.44 uur, ik lag toen toch echt op bed hoor maar en ik helemaal bang dat ze me schoenen eruit hadden gehaald, hadden ze me levering van begin april naar half april gezet
pi_67962672
quote:
Op zondag 12 april 2009 14:34 schreef Debsterr het volgende:
Al 4 dagen manco.. ik wil m'n spullen!
Dat kan even duren hoor, zeker met het paasweekend en goede vrijdag ertussen.
I had a signature once. It was awful.
  maandag 13 april 2009 @ 09:36:45 #96
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_67969453
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:35 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Dat kan even duren hoor, zeker met het paasweekend en goede vrijdag ertussen.
I know.. maar ik wil gewoon m'n spullen en moest dit topic nog tvpen .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_67969588
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_BYX_SHORTS&shoptype=S
de eerste lichtbeige en de geruite wil ik hebben, als 1 van die in de sale komt en ik zie hem over het hoofd willen jullie ff gillen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67978345
Gofter neem m'n bestelling nou eens in behandeling klote H&M Ik wacht al anderhalve week verdomme.
pi_67979357
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:50 schreef PeRi het volgende:
Ook weer wat dingetjes besteld; ben benieuwd. Half april geleverd.

[ afbeelding ]

Die wil ik ook, maar ik kan 'm niet vinden?
  maandag 13 april 2009 @ 17:31:50 #100
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_67980439
Ik heb zojuist voor het eerst ooit 5 dingen 8 dingen besteld bij de online shop, levering eind april en ik vind het nu al kei-spannend .

[ Bericht 3% gewijzigd door Leonoor op 13-04-2009 17:52:06 ]
Nulla verba sed acta
  maandag 13 april 2009 @ 18:10:00 #101
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_67981369
Iemand welleens gehad dat bij je gegevens je adres veranderd is? Nu dus mooi een pakketje is er ergens anders hier in de stad afgeleverd. Mevrouw vd klantenservice snapte er niks van hoe zoiets kan. Is al de 2e keer dat mijn adres veranderd is in een andere straat

Maar goed er komt een nieuw pakketje aan
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_67981581
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:31 schreef Leonoor het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst ooit 5 dingen 8 dingen besteld bij de online shop, levering eind april en ik vind het nu al kei-spannend .
welkom bij H&M anonymous .
Tap tap tap
pi_67981589
Deze gaat ook mijn kant op komen eind van de maand

Tap tap tap
  maandag 13 april 2009 @ 18:22:40 #104
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_67981632
quote:
Op maandag 13 april 2009 18:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

welkom bij H&M anonymous .
Mja, ik dacht, als Michelle Obama in H&M kan verschijnen, kan ik ook best in H&M naar mijn werk. Maar H&M op zaterdag/koopavond is een soort hel op aarde, en ik kan tussen alle zooi (sorry, nofi) vaak de mooie dingen niet vinden. Maar ik ben helemaal lyrisch over mijn jurkje/truitjes/vestje/topjes op de foto, dus we zullen zien, zo eind april bij mijn Kiaaaaala-punt.

Is het trouwens normaal dat al die modellen alle outfitjes in leuke kleuren aanhebben, maar als je er dan op klikt alles alleen in zwart/wit/blauw beschikbaar is ongeveer? Ik wilde zo graag een groen vestje

-edit- Oh dat blauwe shirtje is ook leuk!
Nulla verba sed acta
pi_67982286
's ochtends vroeg worden de meeste dingen weer aangevuld, dan zijn misschien de andere kleuren ook weer verkrijgbaar
Tap tap tap
  maandag 13 april 2009 @ 20:14:32 #106
101884 PeRi
Allons-y!
pi_67984522
quote:
Op maandag 13 april 2009 16:50 schreef Ingridh007 het volgende:

[..]

Die wil ik ook, maar ik kan 'm niet vinden?
Staat bij de women sale, bij topjes, 1e pagina, helemaal rechts.

Zwart is er nog in alle maten, donkerpaars niet meer en fuchsia enkel L.
Whatever I want.
pi_67985823
Hoi

Ik heb net voor mijn zoontje een lading kleertjes besteld met 20 euro korting
Maar als ik nu wat wil retourneren hoe gaat dat dan in zijn werk met de betaling?
Ik betaal met een acceptgiro.
Kan ik dan het bedrag in mindering nemen of moet ik eerst het volledige bedrag betalen?

20 euro korting is nl wel heel lekker. En wil anders zometeen ff op mijn ouders adres ook een bestelling plaatsen. Maar dan wil ik wel ff van te voren weten hoe t retourneren in zijn werk gaat.
Anders bestel ik veel te veel, en gaat t me iets te veel geld kosten. haha
  dinsdag 14 april 2009 @ 00:41:26 #108
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_67993170
quote:
Op maandag 13 april 2009 18:10 schreef Gerard-Joling het volgende:
Iemand welleens gehad dat bij je gegevens je adres veranderd is? Nu dus mooi een pakketje is er ergens anders hier in de stad afgeleverd. Mevrouw vd klantenservice snapte er niks van hoe zoiets kan. Is al de 2e keer dat mijn adres veranderd is in een andere straat

Misschien eens een keer je wachtwoord veranderen..?? Kan zijn dat iemand dat gewoon weet en je zit te fucken.
quote:
Op maandag 13 april 2009 20:58 schreef snickertje het volgende:
Hoi

Ik heb net voor mijn zoontje een lading kleertjes besteld met 20 euro korting
Maar als ik nu wat wil retourneren hoe gaat dat dan in zijn werk met de betaling?
Ik betaal met een acceptgiro.
Kan ik dan het bedrag in mindering nemen of moet ik eerst het volledige bedrag betalen?

20 euro korting is nl wel heel lekker. En wil anders zometeen ff op mijn ouders adres ook een bestelling plaatsen. Maar dan wil ik wel ff van te voren weten hoe t retourneren in zijn werk gaat.
Anders bestel ik veel te veel, en gaat t me iets te veel geld kosten. haha
Ik trek idd de kosten ervanaf die ik terug stuur en dan moet je er 1 eurie bij tellen voor de verzendingskosten enzo. Zo betaal ik het dan en dat gaat altijd goed.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_67995125
Teeveepee Ook al heb ik nog steeds een bestellingstop
pi_67995728
quote:
Op zondag 12 april 2009 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik ook een keer gehad, van ene Linda uit Duitsland.
Die bon heb ik bij mijn retourbestelling gestopt (met uitleg).
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:27:11 #111
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_67999784
Noujaaaaaaaaaa.... Ik snap echt geen hol van die teringlijers.
Ik kijk in mn leveringen die nog moeten komen. Die sjaal die ze eerst hadden verwijderd staat er nou 2 keer in En 2 topjes die ik uit de sale had zijn nu ineens verdwenen!!! WTF. Serieus. Komen die later dan ook weer terug ofzo? Tis echt een zootje daarzo Misschien bel ik die dozen bij de klantenservice nog even.

Maar maar; ik kon het niet laten om toch nog een bikini te scoren in de sale voor maar 3,80

dinsdag 14 april 2009 @ 11:45:11 #112
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_68000545
Mijn bruine veterschoentjes (die hakken) komen nu pas begin mei binnen ipv eind april, maar dan ben ik op vakantie. sukkels
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:47:08 #113
101884 PeRi
Allons-y!
pi_68000619
Yay, mijn bestelling van zondag is onderweg! Met alles wat ik besteld had .
Whatever I want.
pi_68001756
Gebruiken jullie ook bij elke bestelling een kortingscode?
En hoevaak bestellen jullie met kortingscode? gebruik je dan ook elke keer dezelfde kortingscode?

Wat een vragen he! maar begin t zo leuk te vinden, kleren kopen met korting!
Hoezo Nederlander
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:58:59 #115
123170 alors
zlata1234
pi_68002910
Lees de OP eens, er kleven risico's aan het gebruik van kortingscodes.
know'm sayin?
word? word.
pi_68003880
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn bruine veterschoentjes (die hakken) komen nu pas begin mei binnen ipv eind april, maar dan ben ik op vakantie. sukkels
Same Nog steeds niet in behandeling "omdat je nog wat erbij had bestelt". Ja als mijn origenele bestelling na een WEEK nog steeds niet in behandeling is genomen!

pi_68004063
Alles wat bij mij nog niet in behandeling was genomen is ineens verplaatst naar half juni ik heb het maar weer terug gezet naar eind april, waar het eerder ook stond. En een shirt is van kleur verandert dus die heb ik er uit gegooid.
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:48:19 #118
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_68004321
Hmmm mijn bestelling staat nu bij "geleverde artikelen" en er staat ook een T&T-nr bij, maar via de tntsite kan ik mijn pakket niet vinden, en ook via Kiala is het niet bekend. Ben ik nu te ongeduldig (jaaaa!)?
Nulla verba sed acta
pi_68005374
Mijn bestelling is toch verplaatst naar eind april, maar dat was wel een beetje te verwachten.

Volgens mij moet je inderdaad gewoon even wachten Leonoor. Ik meen dat het bij mij een dag (of paar dagen) duurde voordat ik mijn pakketje kon volgen.
pi_68006552
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:48 schreef Leonoor het volgende:
Hmmm mijn bestelling staat nu bij "geleverde artikelen" en er staat ook een T&T-nr bij, maar via de tntsite kan ik mijn pakket niet vinden, en ook via Kiala is het niet bekend. Ben ik nu te ongeduldig (jaaaa!)?
Ja, dan hebben ze er al een code op geplakt maar nog niet verzonden. Pas als er staat dat ie onderweg is heeft het nut te klikken, dan staat ie waarschijnlijk nog een tijdje manco en pas daarna is het echt onderweg.
  dinsdag 14 april 2009 @ 15:41:21 #121
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68008344
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Same Nog steeds niet in behandeling "omdat je nog wat erbij had bestelt". Ja als mijn origenele bestelling na een WEEK nog steeds niet in behandeling is genomen!

Dat zeiden ze idd ook een keer bij mij, dat is echt GELUL. Een keer had ik idd niets besteld, een week lang, toen werd ie idd in behandeling genomen. Andere keer had ik de dag ervoor nog wat bij mn bestelling gegooid en de dag erna was ie al in behandeling genomen Slappe excuses.
pi_68008534
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:38 schreef Dipkip het volgende:
Alles wat bij mij nog niet in behandeling was genomen is ineens verplaatst naar half juni ik heb het maar weer terug gezet naar eind april, waar het eerder ook stond. En een shirt is van kleur verandert dus die heb ik er uit gegooid.
H&M is echt gaar wat dat betreft.
pi_68008805
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:41 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Dat zeiden ze idd ook een keer bij mij, dat is echt GELUL. Een keer had ik idd niets besteld, een week lang, toen werd ie idd in behandeling genomen. Andere keer had ik de dag ervoor nog wat bij mn bestelling gegooid en de dag erna was ie al in behandeling genomen Slappe excuses.
Inderdaad. Volgens hen kan het niet meteen in behandeling genomen worden omdat de leverancier maar 4 keer per maand rijdt en het magazijn niet in het land is. Doe het gewoon als Esprit ofzo
pi_68009520
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
AHWWWWW mijne stonden eerst ook op begin mei maar toch weer eind april maar ik laat alles in 1x doen...
HAHA, nu staan ze idd weer op begin mei, gelukkig is me hele bestelling begin mei
pi_68010752
quote:
Op maandag 13 april 2009 18:10 schreef Gerard-Joling het volgende:

ik heb wel eens gehad dat er een pakketje bij mij werd geleverd die helemaal niet van mij was! Zelfde straat, zelfde achternaam. Alleen huisnummer en voorletter is verschillend. Mijn moeder al helemaal kwaad omdat ik niks mocht bestellen en er toch wat binnenkwam

Zo had diegene een keer mijn medicijnen opgehaald en lag er dus niks klaar toen ik bij de apotheek kwam. Ze vragen daar kennelijk alleen maar naar achternaam en straatnaam, sufferds.

En nu wil ik ook bestellen maar mag wederom niet.... Iemand iets wat pas begin juni geleverd word?
pi_68012834
Wat doet H&M best lang over een bestelling. Tis even triest als iets bestellen uit de UK. Zelfs pakketjes uit Japan en Hong Kong komen sneller aan.
pi_68015622
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:44 schreef miss-piggy het volgende:

[..]

ik heb wel eens gehad dat er een pakketje bij mij werd geleverd die helemaal niet van mij was! Zelfde straat, zelfde achternaam. Alleen huisnummer en voorletter is verschillend. Mijn moeder al helemaal kwaad omdat ik niks mocht bestellen en er toch wat binnenkwam

Zo had diegene een keer mijn medicijnen opgehaald en lag er dus niks klaar toen ik bij de apotheek kwam. Ze vragen daar kennelijk alleen maar naar achternaam en straatnaam, sufferds.

En nu wil ik ook bestellen maar mag wederom niet.... Iemand iets wat pas begin juni geleverd word?
die creme schoentjes met hak worden pas half juni geleverd
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:56:10 #128
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_68016971
Waarom zet de h&m een artikel bestelbaar wat uitverkocht is! Ik dacht eindelijk de blouse te bestellen waar ik al een week op zit te azen maar hij is gewoon uitverkocht als ik bij mijn artikelen kijk! (en dat is de hele middag al zo).
pi_68025092
Nou wil ik ook voor de eerste keer wat bestellen via de site, gelukkig alles op voorraad. Maar als ik dan naar de kassa ga, geeft ie bij elk artikel aan Lev. Info: niet leverbaar dus nu heb ik zoiets van 'laat dan maar zitten'. Kan sowieso niet verder gaan met bestellen ivm technische fout op de site, maar is het nog wel mogelijk dat ik de artikelen binnen 2-3 weken heb of is dat nu wel uitgesloten?
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:22:31 #130
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_68025428
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ik had die hakjes al uh, begin maart besteld ofzo. Ze zijn gewoon lui verdomme Van mij part komen ze die schoenen maar persoonlijk brengen ipv dat ik moet wachten op de postbodemeneer
pi_68029303
Potver! Ben ik een keer vroeg op, gaat de webshop pas om 8:00 open
  woensdag 15 april 2009 @ 07:39:21 #132
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_68029519
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:14 schreef Ratjepoepe het volgende:
Nou wil ik ook voor de eerste keer wat bestellen via de site, gelukkig alles op voorraad. Maar als ik dan naar de kassa ga, geeft ie bij elk artikel aan Lev. Info: niet leverbaar dus nu heb ik zoiets van 'laat dan maar zitten'. Kan sowieso niet verder gaan met bestellen ivm technische fout op de site, maar is het nog wel mogelijk dat ik de artikelen binnen 2-3 weken heb of is dat nu wel uitgesloten?
Ik krijg dus ook niet die melding en de artikelen staan dan ook niet bij de bevestiging. Dus waarschijnlijk zit er ergens een fout in de webshop. (Want ze hebben de blouses nu ook in andere kleurtjes.)
pi_68029534
Ik heb dat nu ook. Als ik terug ga naar het artikel kan ik het gewoon in mn mandje leggen, maar bij afrekenen is ie niet leverbaar. Er blijft ook staan dat ik 6 artikelen in mn mandje heb, maar ze komen nergens te staan.

*zucht* en ik zie zulke leuke spullen...
  woensdag 15 april 2009 @ 09:18:33 #134
123170 alors
zlata1234
pi_68030728
hey fackzooi! mn verlanglijstje is weg! mn klantnr en wachtwoord stonden er ook al niet meer! en ik heb niks geen cookies gewist... klotezooi!!! stond allemaal spul op wat nu onvindbaar is
know'm sayin?
word? word.
pi_68031379
Bij mij waren klantnummer enzo ook verdwenen. Vind het zo irritant ik heb een paar leuke dingen uit de sale gevist, niks heel bijzonders, gewoon wat hemdjes en shirtjes enzo, maar meestal ben ik te laat wakker om wat te vinden in de sale en nu was ik op tijd en blijft alles op niet leverbaar staan
pi_68031578
Verlanglijstje is hier ook weg
pi_68034164
Ik moet wat spul terugsturen (heb ook weer wat besteld trouwens ) - moet het gewoon weer in de zak waarin ik het kreeg, met die sticker erop en de bon ín de tas?
pi_68034217
Ja
pi_68034242
hoeft niet in dezelfde zak hoor, maar ik doe het meestal wel omdta ik anders met die zooi blijf zitten.
I had a signature once. It was awful.
pi_68034705

Ik wil deze bloes graag in deze lichte blauwe kleur en dan istie er nooit .
pi_68034801
Veel " " smileys
Noot noot.
  woensdag 15 april 2009 @ 11:52:53 #142
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68035062
Huh. Er is een bestelling van mijn in behandeling genomen. Zouden dat dan die 2 shirtjes zijn die ineens verdwenen zijn? Maar waarom is de rest (sjaal + jasje) dan niet gelijk mee in bestelling genomen? De logica is ver te zoeken bij H&M.
pi_68035091
Deze 2 trouwens besteld, zag het staan en vond het wel leuk. Maar eens kijken of het wat is.

pi_68035942
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:54 schreef 3lmo het volgende:
Deze 2 trouwens besteld, zag het staan en vond het wel leuk. Maar eens kijken of het wat is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!
Noot noot.
  woensdag 15 april 2009 @ 12:41:22 #145
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_68036565
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:41 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze bloes graag in deze lichte blauwe kleur en dan istie er nooit .
Die wil ik dus ook! Maar dan in het wit...alleen kan ik niks bestellen . Eens kijken of hij er dit weekend in Utrecht er hangt.
pi_68036901
Mijn bestelling is (nu al) in behandeling genomen .
En ook mijn verlanglijstje is weg.
pi_68037281
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:21 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nice!
Alleen de vorige keer dat ik zo'n overhemd had besteld, was ie veelste wijd en zo. Dat was een L, nu dus maar een M.
pi_68037562
Heb net even DE veterschoenen aan gehad naar de supermarkt heb ze al 1,5 maand thuis ofzo...
Lopen prima echter de veters geven na een stuk lopen een afdruk op mn voetjes... nja boeiend ook...oh ja ze klakken zo...iedereen kijkt me aan
pi_68037823
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:22 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ik had die hakjes al uh, begin maart besteld ofzo. Ze zijn gewoon lui verdomme Van mij part komen ze die schoenen maar persoonlijk brengen ipv dat ik moet wachten op de postbodemeneer
ik ook iets van 6 maart ofzo
pi_68040598
Net mn bestelling gehad...
- rokje waar ik zo blij mee was dat ik m in de sale had is uitverkocht
- twee andere sale items zijn flubberig en slecht afgewerkt
- broek van een tientje zit lekker
- die geweldige schoenen die jullie allemaal ook hebben arriveerden kapot
- boxershorts voor vriendje zien er wel goed uit
- sjaal die uit de vorige bestelling-voor-het-koude-weekend-weg was gesmeten zat er nu bij in, fijn een warme wollen sjaal op rokjesdag

En dat zou allemaal nog niet eens zo erg zijn als de shop het nou gewoon deed normaal zie ik niet wat ik misloop maar nu zie ik allemaal leuke topjes en rokjes voor 3 euro, en ik kan ze niet bestellen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')