abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68045562
Alles is nu uitverkocht in de webshop ofzo.
pi_68045745
Bij mij staat er iets over technisch onderhoud nu... Maar je zal idd zien dat als ie het straks weer doet weer alleen dat ene witte hemdje en die paarse rok er nog zijn
pi_68046608
Ik had zo'n leuk jurkje, staat ie in de shoppingbag. Uitverkocht.
Nu staat ie d'r weer, en in mijn maat.

Schoonzusje gaat in Juni trouwen dus hoop dat het er allemaal is tegen die tijd.

Ben benieuwd hoe dat allemaal valt straks, ik heb nogal korte benen en een lang bovenlijf.

Edit: crap, ik krijg het niet als plaatjes. toch wel.
pi_68046690
Je moet het http:// maken ipv https://
pi_68049114
Alles blijft ook maar gewoon in de sale staan he, zelfs na 'onderhoud'.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 15 april 2009 @ 19:45:11 #156
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_68049462
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:
Net mn bestelling gehad...
- rokje waar ik zo blij mee was dat ik m in de sale had is uitverkocht
- twee andere sale items zijn flubberig en slecht afgewerkt
- broek van een tientje zit lekker
- die geweldige schoenen die jullie allemaal ook hebben arriveerden kapot
- boxershorts voor vriendje zien er wel goed uit
- sjaal die uit de vorige bestelling-voor-het-koude-weekend-weg was gesmeten zat er nu bij in, fijn een warme wollen sjaal op rokjesdag

En dat zou allemaal nog niet eens zo erg zijn als de shop het nou gewoon deed normaal zie ik niet wat ik misloop maar nu zie ik allemaal leuke topjes en rokjes voor 3 euro, en ik kan ze niet bestellen!!
Inderdaad, dit is de ultieme marteling
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_68050691
quote:
Op woensdag 15 april 2009 18:18 schreef DanseMacabre het volgende:

[ afbeelding ]
Wauw, wat een leuk jurkje!! Waar staat ie?
  woensdag 15 april 2009 @ 21:25:42 #158
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_68053245
Aaahh nee he, ik ben de vorige keer vergeten de verzendkosten over te maken en nu zit ik dus automatisch op een Maandfactuur .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 15 april 2009 @ 21:59:49 #159
123170 alors
zlata1234
pi_68054456
En mijn verlanglijstje is weer eens pleite
know'm sayin?
word? word.
pi_68054951
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:20 schreef Deliah het volgende:

[..]

Wauw, wat een leuk jurkje!! Waar staat ie?
Die stond bij de sale. Weet niet of ie er nu nog staat.
pi_68057611
Jongens, het is een storing, die uitverkochtmelding. Morgen rond het middaguur hopen we het opgelost te hebben, probeer het dan nog eens, dan is een stuk minder uitverkocht. Heb de hele dag mensen moeten vertellen dat we een online storing hadden.
pi_68058365
Denk je dat artikelen die al als uitverkocht in de bestellijst staan dan verspringen, of moeten we opnieuw bestellen? En vanaf hoe laat heeft het dan zin om op F5 te rammelen denk je? Ik wil een bepaald rokje heel graag

Aardig dat je dat even komt zeggen hier, ik durfde de klantenservice niet lastig te vallen er over
pi_68058672
Even opnieuw bestellen, hoe laat het opgelost is weet ik niet precies, ergens in de ochtend.
pi_68059072
Eindelijk een bikini gevonden felblauw (+ bleke huid = zooo 2009 )
Alleen was het broekje steeds uitverkocht...ga net kijken en hij is er gewoon! yay
pi_68062430
Nouhouhou ik dacht dat ik vandaag niet vroeg op hoefde te staan wegens rond het middaguur, ben ik wéér te laat. Zo krijg ik nooit mn rokje
pi_68063815
Welk rokje wil je?
pi_68063956
Een heel goedkope die me nooit eerder was opgevallen, wit met rozerood ('framboos' noemen ze dat bij H&M). Lekker zomers printje zit er op, en ze hadden m alleen nog in mijn maat dus ik had stille hoop dat die wel klopte...

En de hemdjes die gister op pagina 2 stonden, met verstelbare bandjes voor 2,90 ofzo in poeder, wit en grimel. En nog een hele stapel dingen, sets van 2 shirtjes zag ik, en wat leuke andere topjes, allemaal 3-5 euro.

Hebbehebbehebbe. Wegwegweg.
pi_68064413
hmm raar vorige week nam hij een bestelling in behandeling maar een week later nog steeds geen collonummer? maar er staat nu wel bestelling is onderweg

en er is nu alweer een volgende bestelling in behandeling (verschillende levertijden ) en die heeft al wel een collonummer afwachten of bellen maar?
pi_68064798
Was het een kleine bestelling? Kan ook zijn dat het met de normale post gestuurd is.. Dan krijg je volgens mij geen collonummer
pi_68064891
ik weet het eerlijk gezegd niet meer ik heb laatste tijd zoveel besteld
maar dat zou best kunnen ja ^^ want ik zie dat het bedrag slechts 31,70 bedraagt thnx!
pi_68065056
Ik heb dat zelf nog nooit gehad Ik bestel altijd zo veel dat het niet meer door de brievenbus past..
Echter heb ik dit wel eens in dit topic voorbij zien komen
pi_68065546
Ik heb het wel een keertje gehad met zo'n nalevering. Een shirtje in een envelop. Kun je idd niet tracken, duikt gewoon ineens op.
pi_68065891
@ Dip, welke maat heb je in die rok nodig? Ik weet welke, misschien dat ik die ooit eens te pakken krijg
pi_68065990
Maat L

Denk je dat ie misschien in de sale in de winkels hangt? Ik heb nog zo'n pas...
pi_68066585
Oh dat weet ik niet, ik denk dat er nu vooral wintersale ligt :|

Maar als ik hem in de winkel tegen kom of online kan bestellen dan hoor je van me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')