waarom zou ik? ow en nee niet dusquote:Op donderdag 9 april 2009 23:16 schreef Spougle het volgende:
tvp
Wie let er hier trouwens op het weer voorafgaand aan een wedstrijd?
Dat heb ik ooit met Liverpool gedaan...eerste twee seizoenen ontiegelijk veel geld tegen een jong, talentvol team aangekwakt....daar het letterlijk 10 jaar mee volgehouden...en in de tussentijd met al mn transferbudget britse wonderkids kopen (gens voornamelijk)quote:Op donderdag 9 april 2009 22:18 schreef Rumille het volgende:
Ik heb inmiddels al zo'n 15 Duitse regens gekocht, allemaal supertalenten volgens m'n scouts
Alleen bij downpour pas ik misschien de passing iets aan.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:16 schreef Spougle het volgende:
tvp
Wie let er hier trouwens op het weer voorafgaand aan een wedstrijd?
je benoemt zelf al alle clubs?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
Weet iemand nog een leuke club? Bayern vind ik maar tegenvallen.... En het liefst een middenmoter/topclub/degradanten, maar wel in de hoogste of een na hoogste klasse...
Godverdomme.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef BigKahuna het volgende:
Tvp, ik sta momenteel elfde in de Eredivisie met FC Omniworld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:45 schreef jpg97 het volgende:
Met dit weer FM SpelenHet is hier anders al weer bewolkt gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja FM dan maar
![]()
FM op de laptop in de tuin met een cocktailquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:19 schreef Spougle het volgende:
[..]
Het is hier anders al weer bewolkt gewordenNou ja FM dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ik heb nu 3 seizoenen gespeeld met Palermo, een subtopper met behoorlijk wat mogelijkheden, erg leuk dus.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
Weet iemand nog een leuke club? Bayern vind ik maar tegenvallen.... En het liefst een middenmoter/topclub/degradanten, maar wel in de hoogste of een na hoogste klasse...
Tja, die shirtjes zijn echt übergeil inderdaad.... Nou ja, ik denk dat ik ook naar Palermo ga.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:51 schreef dogsmile het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 seizoenen gespeeld met Palermo, een subtopper met behoorlijk wat mogelijkheden, erg leuk dus.
Positioneel heeft het team leuke spelers, en met oa kjear en edison cavani ook veel potentie voor in de toekomst. Daarnaast natuurlijk ubergeile roze shirtjes![]()
eerste seizoen ben overigens 4e of 5e geworden (weet het niet meer precies), 2e seizoen 3e en 3e seizoen eindelijk kampioen. 2e seizoen uefacup in de kwart finale eruit getrapt door marseille, (ik werd compleet overklast), 3e seizoen op uitgoals uitgeschakeld door barcelona, terwijl ik de betere was. Over de beker wil ik niet praten.
al met al vind ik het een erg leuke club
Sorry Bill Gates, je hebt gelijk. Ik doel gewoon op het feit dat ik het spel origineel heb, met bijbehorende SERIAL inderdaad. Maar, al dat gedoe met een patch en update 3232V en update 234234G werkt niet echt...ik kan geen patch over 08 installeren die het mogelijk maakt om met selecties van dít seizoen te spelen.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Een originele crack
Bedoel je niet een originele key?
Voor updates e.d. voor FM 08 zie onderstaande link:
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=23101
weet ik zo niet meer. Ik ben al vanaf november ongeveer met palermo bezig, heb er te weinig tijd voor. Je hebt wel veel reserves die je voor leuke bedragen kan verkopen. (a 4 miljoen per stuk, wat toch aantikt)quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tja, die shirtjes zijn echt übergeil inderdaad.... Nou ja, ik denk dat ik ook naar Palermo ga.
P.S. Hoeveel transfergeld heb je in het begin??
Is me ook al een keer opgevallen. Had ik een speler gekocht, kreeg hij in de tussentijd toch een contractsvernieuwing.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:31 schreef Apekoek het volgende:
Wat is dit nou weer? Komt hij nu naar mijn City of blijft hij bij United? Ik heb hem eerder het jaar gestrikt voot het komende seizoen, en kreeg zo net dit bericht dat hij een nieuwe 3 jaar deal bij United heeft getekend
http://img181.imagevenue.(...)llxxxx_122_523lo.jpg
hmm nou eigenlijk wel jammer, want bij nader inzien betaal ik te veel voor hem. coaches denken dat hij heel goed kan worden, alleen zijn zijn stats echt beneden de gemiddelde aankomende ster.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:49 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Is me ook al een keer opgevallen. Had ik een speler gekocht, kreeg hij in de tussentijd toch een contractsvernieuwing.
Geen zorgen: Hij komt naar jou.
Dan heeft hij op het moment dat hij bij jou tekent al een volwassen contract getekend bij zijn huidige club, deze gaat echter pas in op zijn 17e..quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:31 schreef Apekoek het volgende:
Wat is dit nou weer? Komt hij nu naar mijn City of blijft hij bij United? Ik heb hem eerder het jaar gestrikt voot het komende seizoen, en kreeg zo net dit bericht dat hij een nieuwe 3 jaar deal bij United heeft getekend
http://img181.imagevenue.(...)llxxxx_122_523lo.jpg
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ajax Eredivisie kampioenen 2013, 2014.
[ afbeelding ]
Dit kan je naast het werk bij de club doen?quote:Op zondag 12 april 2009 12:39 schreef BigKahuna het volgende:
Het WK 2010 komt eraan, hopelijk een leuke ploeg die matig presteert en hun coach ontslaat, waarna ik het kan overnemen.
Cool, zelfs zonder mij als coach doet VVV het goedquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ajax Eredivisie kampioenen 2013, 2014.
[ afbeelding ]
Yup, je kunt bondscoach worden naast je clubcoach-carriere.quote:Op zondag 12 april 2009 12:43 schreef fetss het volgende:
[..]
Dit kan je naast het werk bij de club doen?
Bedankt voor de update!quote:Op zondag 12 april 2009 13:51 schreef Philip10 het volgende:
Voorbereiding met Shrewsbury is weer begonnen. 4-0 verlies tegen Derby en 2-1 verlies tegen moederclub Stoke. Zal waarschijnlijk een lang en moeizaam seizoen worden in CCL1.
Ik heb ook met liverpool een game gehad, en ben ook overgenomen. Je -kunt- er uit vliegen ja. Ik mocht op het nippertje blijven omdat de spelersgroep achter me stond. Ik kreeg vervolgens wel een dikke geldinjectie.quote:Op maandag 13 april 2009 11:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Even een vraagje hé.
Ik zit in Liverpool en de club wordt misschien overgenomen, moet ik dan vrezen voor mijn baan? Veranderd er iets? Ik kreeg een bericht van de voorzitter dat hij niet weg wou etc.. Komt het nog vaker voor als het niet door gaat? Krijg ik een injectie in geld?
quote:Op maandag 13 april 2009 17:00 schreef Apekoek het volgende:
Ik speel nu met Sporting Limburg en al mijn spelers beginnen te klagen dat de club niet bestaat, wat moet ik nu doen met de contracten?
In hoeveel jaar?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:47 schreef Apekoek het volgende:
ik heb nu met omniworld 8 keer de champions league gewonnen, vind het nu wel welletjes.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:47 schreef Apekoek het volgende:
ik heb nu met omniworld 8 keer de champions league gewonnen, vind het nu wel welletjes.
Ach ja, wat moeten we er van zeggen.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:51 schreef heiden6 het volgende:
Mensen die Football Manager té serieus nemen
Wedden dat naar aanleiding van dat topic iedereen is gestopt met FMenquote:Op woensdag 15 april 2009 01:51 schreef heiden6 het volgende:
Mensen die Football Manager té serieus nemen
Ja denk het ookquote:Op woensdag 15 april 2009 17:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wedden dat naar aanleiding van dat topic iedereen is gestopt met FMen
Aquino is niet slecht nee. 2.5 miljoen maar?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:37 schreef BruggiKeane het volgende:
Ik ben met Debreceni VSC begonnen. Een Hongaarse topclub, waar Balasz Dzsudzsak heeft gespeeld.
1e jaar kampioen geworden, supercup gewonnen.
2e jaar de CL bereikt, zit nu in een poule bij Real Madrid, Lyon en Shaktar.
Helaas is Aquino verkocht door het bestuur voor 2,5 miljoen aan Toulose. Was mijn sterspeler.
Ja, en dat terwijl ik hem een nieuw contract heb gegeven met een minimale transferclausule van 25 miljoenquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:41 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Aquino is niet slecht nee. 2.5 miljoen maar?
Ja ik stond met mijn AC Milan game ff flink in mn broekje toen ik Dida en Kalac verkocht had, en mn bestuur vervolgens een bod op Abbiati accepteertquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl ik hem een nieuw contract heb gegeven met een minimale transferclausule van 25 miljoen![]()
Beker gewonnen? Of verloren van de nummer 1 v/d eredivisie?quote:Op zondag 19 april 2009 14:06 schreef Rumille het volgende:
Wat de hell?Opeens RKC, 3e in de 1e divisie vorig seizoen en niet gepromoveerd, staat opeens in de kwalificatie van de CL
quote:Op zondag 19 april 2009 15:12 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Beker gewonnen? Of verloren van de nummer 1 v/d eredivisie?
Dan beantwoord je toch je eigen vraag? Bekerwinnaar gaat door voor Europees voetbal.quote:Op zondag 19 april 2009 15:17 schreef Rumille het volgende:
[..]Beker heb ik gewonnen van Feyenoord, ook Eredivisie gewonnen.
Staat Best placed qualifcation erbij. Wth?
Hoe raad je datquote:Op zondag 19 april 2009 15:22 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dan beantwoord je toch je eigen vraag? Bekerwinnaar gaat door voor Europees voetbal.
*edit* oh wacht, jij bent -niet- RKC?
t is nog vroeg jaquote:Op zondag 19 april 2009 15:29 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hoe raad je dat. Ik heb de Eredivisie gewonnen en ik zei ook dat RKC 1e divisie speelt.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:45 schreef Philip10 het volgende:
RKC lijkt me gewoon de verst gekomen club, zonder Europees voetbal, in de beker.
7e, 2 CL, 4 EC.quote:Op zondag 19 april 2009 21:24 schreef Philip10 het volgende:
Bekijk de coëfficiënten ranglijst eens.. Daar word je wel wijzer van, denk ik.
Ligt totaal aan je spelers..quote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef Apekoek het volgende:
Wat is trouwens de beste formatie waar je mee kunt spelen?
Ik heb momenteel 3 centrale verdedigers, linker- centrum- aanvallende- en een rechtermiddenvelder, 3 centrum spitsen.
Een echte afmaker met snelheid... Een topspits dus.quote:Op maandag 20 april 2009 14:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ligt totaal aan je spelers..
Ik speel zelf een 4-1-2-2-1 systeem, met 4 verdedigers, 1 VMC, 2x MC, AML+AMR en één spits. Speelt heerlijk, buitenspelers halen verschrikkelijk veel assists, in de spits een echte afmaker met snelheid en alles komt goed.
quote:Op maandag 20 april 2009 15:45 schreef Apekoek het volgende:
Seedorf in 2017
http://www.uploadgeek.com/share-BF12_49EC79A4.html
De manier zoals jij het verkondigd past precies bij dit topic: Mensen die Football Manager té serieus nemenquote:Op maandag 20 april 2009 16:33 schreef Philip10 het volgende:
11 wedstrijden in de Coca Cola League 1 verder sta ik met Shrewsbury nog steeds veilig. Een 15e plek hadden ik en het bestuur niet verwacht. Kwart finale Johnstone's Paint Trophy daarbij en het gaat ver boven verwachting. FA Cup wedstrijden komen er ook aan. Alleen in de League Cup doen we niet meer mee, waarin we 1-2 verloren van Cardiff City.
Football Manager kán je niet te serieus nemen, derhalve is je post onzin.quote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De manier zoals jij het verkondigd past precies bij dit topic: Mensen die Football Manager té serieus nemen
Ik vind het een heerlijk spel. Maar om nou "we" bij je game te noemenquote:Op maandag 20 april 2009 17:53 schreef Juk het volgende:
[..]
Football Manager kán je niet te serieus nemen, derhalve is je post onzin.
Dat is zo omdat niet 'ik' maar die virtuele poppetjes de doelpunten maken. Zodoende kwam ik, onbewust, op het woord 'we'. Daarnaast is het 'we' in het voetbal ingeburgerd, al is het niet je eigen team, maar bijvoorbeeld wel je eigen club.quote:Op maandag 20 april 2009 18:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik vind het een heerlijk spel. Maar om nou "we" bij je game te noemen
Bij mij in het vierde seizoen precies hetzelfde met Heracles. Inmiddels zijn ze dan ook 13e in de Jupiler Leaguequote:
Wat is het percentage fitheid?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is de invloed van wedstrijdritme eigenlijk? Ik zit namelijk met het volgende probleem: er staat een zeer belangrijke CL-wedstrijd op het programma voor mij. Mijn keeper is net terug van een blessure van 4 maanden en mijn reservekeeper (die qua kwaliteit niet veel minder is) is geschorst. Mijn 3e keeper is een stuk minder van kwaliteit. Nou is het zo dat die 3e keeper veel in de reserves keept en dus bij conditite: in prima conditie heeft, terwijl de 1e doelman door zijn blessure "totaal geen wedstrijdritme" heeft. En nu weet ik niet zo goed welke ik moet opstellen...
Ik kijk daar ook nooit naar.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:57 schreef MMUFC het volgende:
geweldig.. Naast FH ben ik ook East Bengal uit India.
East Bengal - Air India tussenstand 4-1 rond minuut 80 plan ik een wissel in Djair, die 3x scoorde, krijgt van mij een applauswissel. Het spel moet eerst stil liggen voor hij eraf kan, en wat denk je het spel komt stil te liggen door een goal, en jawel de 4e van DjairBest knap voor een 37 jarige verdedigende middenvelder..
Ben overigens bezig om naast de Aziatische Confederatie beker, de Federation Cup ook de landstitel binnen te halen. Met nog 2 duels voor de boeg een voorsprong van 4 punten.
Heb 9 punten voor gestaan maar toen kwam de klad er een beetje in
Het is uiteindelijk toch Dinamo Kiev geworden.. er lopen helaas veel buitenlanders rond en die probeer ik te vervangen door Sovjet spelers.. (Oekraïners, Russen, Wit-Russen, Georgiërs e.d.).. Het is me al aardig gelukt alleen enkele spelers raak ik aan de straatstenen niet kwijt..quote:Op woensdag 22 april 2009 12:36 schreef MrMoon het volgende:
Ik ben maar eens een game begonnen met Spartak Moscow.. kijken of ik die weer terug aan de Russische top kan brengen.. het gaat daar de laatste jaren niet echt denderend.. laatste landstitel dateert alweer uit 2001..
haha, wat dacht je van deze mensen?quote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De manier zoals jij het verkondigd past precies bij dit topic: Mensen die Football Manager té serieus nemen
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef FalQuer het volgende:
[..]
haha, wat dacht je van deze mensen?
quote:Je weet dat je FM-verslaafd bent als:
- Een tifosi actie in je kamer gaat houden voor je club.
- De tram/bus mist, omdat je je opstelling van Macclesfield aan het overdenken bent
- Sociale activiteiten of verplichtingen opgeeft om FM te kunnen spelen.
- Oude delen van FM onder je kussen legt en hoop dat de oude-fmdelen-fee komt en een lijstje met de nieuwe talenten onder je kussen legt.
- Tijdens sex met je vriendin de naam van je topscoorder noemt terwijl je klaarkomt.
- In je sollicitatie brief zet welke teams je hebt gehad en welke prijzen je hebt gewonnen
- Jouw broer je belt dat Heerenveen een Noor van Valerengen heeft gekocht en dat jij dan zegt: "Da's een goeie, die gaat meestal meteen naar de Premier League"
- Falcao op je Ajax-shirt zet omdat hij zo geweldig speelt in je FM-game.
- Een hekel aan een speler IRL hebt door slechte ervaringen met hem in FM.
- Je college die met de VUT gaat bij je baas aanbeveelt om scout voor het bedrijf te worden
- Op huwelijksreis wil naar Brazilië om daar wat talentjes voor je FM-team te checken.
- De huwelijksreis moet afgelast worden omdat je een pre-season tour in Zuid Afrika hebt kunnen regelen.
- Je door de politie wordt aangehouden omdat je tijdens het rijden FM speelt.
- Aan je Mercedes dealer vraagt of de prijs naar beneden mag als hij 10 % doorverkoop krijgt + ¤ 10.000 na 15.000 km.
- Een ultimatum aan de gemeente stelt als je je huis niet mag verbouwen.
Tijd voor mn clash met Marseille.. Klote is alleen dat een groot deel van mn spelers geblesseerd of op de Olympische spelen actief is..quote:Op donderdag 23 april 2009 17:46 schreef MrMoon het volgende:
Hmmz.. leuk mag meteen de laatste voorronde voor de Champions League aantreden tegen Marseille.. nou ja kan ik wel meteen zien waar mn team staat Europees gezien..
De thuiswedstrijd werd met 1 - 0 gewonnen, waarna nog een lastig uitwedstrijd zou volgen. Wonderbaarlijk genoeg werd ook uit gewonnen, ditmaal met 1 - 2 waardoor ik me gekwalificeerd heb voor de groepsfase. De loting is ook niet geheel ongunstig (Man Utd, Villareal en Steaua). Een 3de plek is zeker haalbaar en misschien zelfs wel meer.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Tijd voor mn clash met Marseille.. Klote is alleen dat een groot deel van mn spelers geblesseerd of op de Olympische spelen actief is..
Sure, waarom niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Mag ik hier ook m'n ervaringen met FM 2007 posten
Ik ben nog niet zo up-to-date
quote:
Klaag niet, ik grijp nu al 3 seizoenen lang net naast de Serie A titel met mn ACquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef Rumille het volgende:
M'n hele motivatie voor FM is even weg nu ik alweer UC moet spelen. Ik verdien CL.
Bedoel je FM Live? Of een netwerkgame via '09?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:19 schreef Apekoek het volgende:
iemand die dit spel online speelt? en is dat te doen?
Ik ben alleen wel kampioen geworden, maar in plaats van dat ik met Ajax CL speelt, speelt RKC uit de 1e divisie vr CLquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:42 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Klaag niet, ik grijp nu al 3 seizoenen lang net naast de Serie A titel met mn AC
Niemand? Is vet irritant en ik weet dat je het kunt instellen......ergens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Waar kun je instellen dat wedstrijden niet in TV View opstarten?
Als je er achter bent, wil ik er graag meer over weten, het lukt mij niet om te zorgen dat de wedstrijden juist wel in TV View openen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niemand? Is vet irritant en ik weet dat je het kunt instellen......ergens.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je er achter bent, wil ik er graag meer over weten, het lukt mij niet om te zorgen dat de wedstrijden juist wel in TV View openen.
Bij mij hapert het om de een of andere reden buiten de TV View om, maar ik vind het ook wel prima op een heel scherm.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
TV View is echt kut trouwens. Maar goed, ik heb al moeten wennen aan dat 2d gedoe. Old School CM2 tekstbalkjes
Je kan ook je assistent sturen he.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:25 schreef PPWB84 het volgende:
Die persconferenties de hele tijd beginnen me wel de keel uit te hangen. Misschien FM 07 weer eens proberen, dat ging tenminste lekker snel en was erg responsief. Maar ja, we zijn inmiddels weer 2 jaar verder ruim.
Ik heb t zelfs zo bij Team Settings zo dat hij dat standaard doet, dat ik niet eens hoef te kiezen of ik wil gaan of hem stuur.quote:
als je gewoon 442 speelt kun je misschien met een ruit op het middenveld gaan spelen.. om maar eens wat te noemen..quote:Op zondag 26 april 2009 13:14 schreef Gallorini het volgende:
Vandaag maar weer eens begonnen met FM. 2009 nog nooit gespeeld. Speel met Newcastle United en sta 12e na 11 wedstrijden. Heb nog zo'n 5 miljoen te besteden, wat waarschijnlijk opgaat aan een verdediger in de winterstop.
Nu loop ik alleen tegen het volgende aan.
Mijn assistent zegt elke wedstrijd dat er een te groot gat is tussen mijn defensie en middenveld. Hoe kan ik dat oplossen? En ik word helemaal gek van al die blessures. Daar nog wat aan te doen?
Speel momenteel met een dmc voor de verdediging. Blijf die melding houden.quote:Op zondag 26 april 2009 13:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je gewoon 442 speelt kun je misschien met een ruit op het middenveld gaan spelen.. om maar eens wat te noemen..
Precies, die assistent slaat nergens op hoor. Hij blijft zeuren ook al heb je al 27 wedstrijden achter elkaar gewonnen zonder enige problemen....quote:Op zondag 26 april 2009 15:26 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Mn assistent kan gaan janken
"gat tussen defensie en middenveld" -> defensief middenvelder erbij, hij blij.
"gat tussen middenveld en aanval" -> aanvallend middenvelder erbij, hij blij
"strikers are outnumbered" -> NO FREAKING WAY.
Hij vind altijd wel iets om over te janken. Ik bepaal mn strategie zelf wel.
Die melding slaat op de "mentality" van je spelers.quote:Op zondag 26 april 2009 15:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Precies, die assistent slaat nergens op hoor. Hij blijft zeuren ook al heb je al 27 wedstrijden achter elkaar gewonnen zonder enige problemen....
Falende spitsen is inderdaad een terugkerend probleem. Het enige wat er aan te doen is, bij mij, is ze laten scorenquote:Op zondag 26 april 2009 17:36 schreef TTD het volgende:
Ik heb sinds kort ook FM2009 maar heb constant last van falende spitsen en lage beoordelingen van spelers. Iemand hier een oplossing voor? Ook valt het me op dat mijn eigen spelers de bal tegenelkaar schieten en dat de tegenstander er vervolgens mee vandoor gaat. Zoiets heb ik nog nooit bij de voorgaande FM's gezien.
Dat zeg ik toch ook over die verdedigende lijnen en mentality?quote:Op zondag 26 april 2009 16:30 schreef Juk het volgende:
[..]
Die melding slaat op de "mentality" van je spelers.
En gat tussen je defensie en middenveld betekend bijvoorbeeld dat óf je middenvelders te ver naar voren staan óf je verdedigers te ver naar achteren, niet persee dat er een dmc tussen moet.
Zet je je middenvelders dan minder aanvallend kan het zijn dat er dus een gat ontstaat tussen je middenveld en je aanvallers. Dan moet je je aanvallers dus ook terug naar achteren schuiven.
Dat je 27 wedstrijden wint wil niet zeggen dat dat is omdát je je spelers zo hebt neergezet maar meer ondanks.
Je tikt iedereen weg en vervolgens sta je 1 tegen 1 en dan schiet van Persie hem vol tegen de keeper aan of hoog overheenquote:Op zondag 26 april 2009 17:41 schreef Juk het volgende:
[..]
Falende spitsen is inderdaad een terugkerend probleem. Het enige wat er aan te doen is, bij mij, is ze laten scoren![]()
En dat je ze nu de bal tegen elkaar aan ziet schieten komt misschien omdat het nu voor het eerst 3d te zien is?
Ik ben toevallig met zo'n tactiek 4de geworden met Cambuur in de Eredivisie en nu ongeslagen Charleroi terug naar het hoogste Belgische niveau gebracht, dus het kan echt wel.quote:Op zondag 26 april 2009 17:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook over die verdedigende lijnen en mentality?
En jij gaat mij niet vertellen dat die assistent het altijd bij het rechte eind heeft, want maak jij maar eens tactiek waarbij de assistent nooit zeurt en ook nog eens ontzettend goed is.
Ok, jij wint. Toch ben ik van mening dat ik 'm niet nodig heb.quote:Op zondag 26 april 2009 20:26 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik ben toevallig met zo'n tactiek 4de geworden met Cambuur in de Eredivisie en nu ongeslagen Charleroi terug naar het hoogste Belgische niveau gebracht, dus het kan echt wel.
Dat de assistent niet altijd gelijk heeft is logisch, hij is tenslotte assistent. Maar als je een beetje een fatsoenlijke hebt zijn zijn tips altijd wel goed en maken ze je elftal echt wel beter.
Ik heb met totaal onconventionele tactieken waar mn assistent zeker 5400 dingen op weet aan te merken, ben ik 5 jaar achter elkaar met Liverpool kampioen geworden + 4 CL's.quote:Op zondag 26 april 2009 21:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ok, jij wint. Toch ben ik van mening dat ik 'm niet nodig heb.
Je kunt toch zodra je een wedstrijd start (op het scherm waar de opstellingen van beide teams te zien zijn) de instellingen voor Replays en Highlights selecteren? In dat zelfde lijstje (4 settings of zo) staat ook een optie waar je kunt kiezen uit TV View of Classic View...en mogelijk nog wel een optie None (niet zeker overigens...), maar daar kun je er in ieder geval voor zorgen dat er niet standaard TV View opgestart wordtquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niemand? Is vet irritant en ik weet dat je het kunt instellen......ergens.
Dat kun je helemaal zelf bepalen.quote:Op maandag 27 april 2009 19:10 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben FM nu aan het installeren, Maar is het ook zo dat je echt carriere kan maken als manager? Zit je de hele tijd gebonden aan één club, of kan je na een x aantal jaar overstappen naar een andere (betere/leukere) club?
.quote:Op maandag 27 april 2009 19:14 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal zelf bepalen.
Je kan bepalen bij welke club je start en vervolgens kunnen ook andere clubs je een contract aanbieden.
En wat is daar dan precies de lol aanquote:Op maandag 27 april 2009 19:37 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
.
Wat ik pas fun vind: Werkeloos beginnen
Dat je niks zelf in de hand hebt. Je moet maar kijken waar je aan de slag kunt, en dan naam als manager maken (moeje wel de past experience ook zo laag mogelijk zettenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En wat is daar dan precies de lol aan?
Dat viel me vooral in 2008 heel erg op. Vrijwel elke wedstrijd raak. Moest ik elke keer zeggen "Ik kon het niet zien" om niemand af te vallen. Is het de honderdste keer eens wel echt geen buitenspel bij een 1-1 in de 93e minuut, zeg ik er wat van, krijg ik meteen de FA op mn dak met een boetequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:11 schreef ganzenherder het volgende:
Ik sta er versteld van hoevaak er wordt gezeikt om buitenspel als je scoort. Mijn eigen spelers doen het bijna nooit
Jij weigert je aan te passen aan het spel?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Je wilt niet weten hoe vaak ik al geschorst ben
Ik vind het gewoon leuk om te zeikenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Jij weigert je aan te passen aan het spel?
Wat heb je het toch zwaar. Heb je je virtuele spierballen nu al genoeg geshowt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:08 schreef Canisfire het volgende:
Na voor de vierde keer kampioen te zijn geworden met Man U ben ik er een beetje flauw van eigenlijk.
Ik heb op elke postie top oud gedienden Rooney Robben Ronaldo Ferdinand etc.
En de beste nieuwe talenten voor die positie. Ik ben zeg maar echt een oppermacht en win alles.
Dat ik daarnaast ook voor de tweede keer bondscoach ben van Nederlands elftal dat bijna alleen nog maar uit Regs bestaat wil ook niet veel helpen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:43 schreef Dein_Gesicht het volgende:
EINDELIJK. Na 4 seizoenen eindelijk de Serie A gewonnen
Thanks, heeft me lang genoeg gekost.quote:
Nee maar het is nu zeg maar zo dat ik overal Arsenal maar tegen kom.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Wat heb je het toch zwaar. Heb je je virtuele spierballen nu al genoeg geshowt?
Gewoon ontslag nemen en kijken wat er op je pad komt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee maar het is nu zeg maar zo dat ik overal Arsenal maar tegen kom.
Ik ben met Man U de beste club van europa en Arsenal staat tweede.
Ik heb twee spelers van de hand gedaan Gourcuff voor 30 mil en Pieters voor 6 mil.
Maargoed het draait dus altijd overal tussen mij en Arsenal beetje saai wordt het wel .
Ik vind het een leuk spel, maar eigenlijk ook steeds onrealistischer worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik heb twee spelers van de hand gedaan Gourcuff voor 30 mil en Pieters voor 6 mil.
Maargoed het draait dus altijd overal tussen mij en Arsenal beetje saai wordt het wel .
Waren ze dronken ofzo?quote:
Ik heb al 2 keer penalty's moeten nemen waarbij het 22-24 werd ofzo. Twee keer miste niemand de eerste 20 keer.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een penaltyserie met 2-0 gewonnen. Ik had er 4 genomen, zij 5
wthquote:
Ja, heb ik ook gehad. Uiteindeljik won ik omdat hun keeper zn 2e penalty mis schoot.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:23 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik heb al 2 keer penalty's moeten nemen waarbij het 22-24 werd ofzo. Twee keer miste niemand de eerste 20 keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah leuk, een competitiegenootje. Ik ben zelf FC Wil namelijk. Zit tegen het einde van het seizoen aan en ga 3 - 4 of 5de eindigen. Doelstelling was linkerrijtje, dus dat is goed. St. Gallen en FC Thun zijn helaas te goed.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef Saviola het volgende:
Maarrr, heb al een nieuwe uitdaging: FC Servette GeneveDat is een club die in 2005 bankroet ging en degradeerde. Nu spelen ze in de 2de divisie maar met goede faciliteiten en een stadion van 30.000 zitjes moeten ze dus gewoon terug naar het hoogste niveau. Het is ook na Grasshoppers de meest succesvolle club met 17 titels, waarvan de laatste in 1999.
Dat meen je niet!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zit tegen het einde van het seizoen aan en ga 3 - 4 of 5de eindigen. Doelstelling was linkerrijtje, dus dat is goed. St. Gallen en FC Thun zijn helaas te goed.
Dan zoek je een andere uitdaging. Een degradatiekandidaat b.v. Of een Blue Square North/South team. Met een team als Man Utd dominant worden is niet moeilijk. Ik heb het ook met Liverpool gedaan. Dan ga je gewoon andere uitdagingen zoekenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:22 schreef Happel het volgende:
Godver, de godver, de godver. Op de laatste speeldag verlies ik het kampioenschap aan, drie keer raden... Ajax. Hoerezooi.
herkenbaar, maar dan met Spartak Moscow..quote:Op donderdag 30 april 2009 19:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik bak er niks meer van, ben opnieuw begonnen. Sta na 8 wedstrijden op plaats 15 met PSV. Krijg het gewoon niet draaiende.. sta ik met 1-0 voor. Valt er ALTIJD wel die 1-1
Argh 89 min de 3-2 binnen krijgenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
herkenbaar, maar dan met Spartak Moscow..
Tof, leuk landquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Nog wel de beker kunnen winnen van Vitesse (4-1 winst).
voor mijn gevoel is het spel sneller gewordenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef Apekoek het volgende:
Ik speel nog steeds met update 1, wat is de grootste verbetering als ik update 2 of 3 neem?
Extra spelers laden van het land waar jij BC van wilt zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:53 schreef Apekoek het volgende:
ow en hoe kan ik vanaf het begin met bijvoorbeeld de nederlandse antillen beginnen als landen coach? bij mij staan alleen de hoofd/grote landen er tussen.
jack tuyp natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:20 schreef anderlecht1 het volgende:
Ik ben Anderlecht, net begonnen 1ste seizoen. Ze hebben geen geweldige selectie en ook financieel. is het niet geweldig. Nu is mijn vraag welke speler zou een goede versterking zijn met een transfer budget van 2 mil (misschien meer naar verkopen, maar eerst maar uitgaan van 2 mil)?
hoe moet dat, ik heb het echt over hele kleine landen he, landen waar geen competities van zijn in het spel. zoals barbados, nederlandse antillen etc.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Extra spelers laden van het land waar jij BC van wilt zijn.
Anyone?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:28 schreef ganzenherder het volgende:
Mijn duurste aankoop van het seizoen, een mexicaan kan maar niet aarden in de selectie. Moet ik nu gewoon een 2e mexicaan naar mijn club toehalen of werkt dat ook niet in deze situatie?
Dat schijnt idd de manier te zijn.. en dan schijnt het het beste te zijn als je dan een mexicaan koopt die de taal al machtig is..quote:
Bij het opstarten van het spel (in het scherm waar je de actieve competities kiest) staan onderaan een aantal opties (bijv de grootte van de database). Daar staat ook Extra spelers laden. Dit kan van elk land van de wereld, als je daar gewoon een of ander klein land kiest kan je dat land zijn. Ik heb bijvoorbeeld games met Luxemburg en de Antillen lopen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
hoe moet dat, ik heb het echt over hele kleine landen he, landen waar geen competities van zijn in het spel. zoals barbados, nederlandse antillen etc.
kan het nergens vinden
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:16 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Anders kan je altijd drijgen dat je hem terug naar Mexico stuurt, en dan een gebied waar de Mexicaanse griep heerst..
Ik koop nooit echt grote namen.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:07 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dan zoek je een andere uitdaging. Een degradatiekandidaat b.v. Of een Blue Square North/South team. Met een team als Man Utd dominant worden is niet moeilijk. Ik heb het ook met Liverpool gedaan. Dan ga je gewoon andere uitdagingen zoeken
(ik ben b.v. nu bezig met AC Milan, om dominant te worden ZONDER grote namen te kopen...toch wel wat moeilijker)
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:05 schreef PPWB84 het volgende:
Nu een Mexicaan in je team brengen lijkt me niet goed voor de harmonie
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:52 schreef MaleDuck het volgende:
Heerlijk, ik speel weer eens FM 08 en ben nu met Southport (engeland, laagste divisie) in de eerste 2 seizoenen 2 keer gepromoveerd! Op naar de PL!
Vraag 1: Gewoon, bij board request. Manager -> <teamnaam> -> board roomquote:Op maandag 4 mei 2009 15:55 schreef Apekoek het volgende:
waar kun je o.a. Een uitbreiding van je stadion aanvragen? En hoe kan het dat het vaak zo lang duurt voor dat je een reactie krijgt als je een club benadert om een affliate te worden?
Als je het loonbudget overschreid en slecht presteert in de bekers, dan kan je met zo'n prestatie een middelmatig tevreden bestuur hebben...quote:Op maandag 4 mei 2009 12:33 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Haha, ik zit nu met Southport in de league (1e seizoen). Speel met Vauxhall, die volgens de media 22e gaat eindigen (van de 22). Na 7 duels 4x winst, 1x gelijk en 2x lullig verloren van de nummers 1 en 3 (uit). Eenmaal 5 minuten voor tijd 2-1 terwijl ik vanaf minuut 19 10 man op het veld had en een keer gewoon 93e minuut penalty.
Als ik binnen de top 10 eindig zal het board toch wel behoorlijk tevreden zijn he?
In FM2008 kreeg ik het board maar niet blij. Was toen 3 jaar bij een club in dienst (Wycombe Wanderers):
Eerste jaar: Derde divisie, ingedeeld als degradatieploeg, kampioen. Waarde club ongeveer 500k.
Tweede jaar: League 2, ingedeeld als degradatieploeg, 3e plek en promotie via play-offs, waarde ongeveer 2 miljoen.
Derde jaar: Coca Cola League 1, ingedeeld als degradatieploeg, 8e geworden, waarde ongeveer 5 miljoen.
Dus in drie jaar tijd 2x promoveren, makkelijk handhaven en de club 10x zoveel waard. Conclusie:
'The board is generally satisfied with your performance as a manager'
Ik moest met nigeria tegen ivoorkust in de finale van de africa cup in 2016, toen hadden ze helemaal niemand meer voor op goal. dus toen stonden veel al kalou en toure op goalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:01 schreef Philip10 het volgende:
Waarom heeft Ivoorkust maar één keeper in het spel?
Ik heb de afgelopen twee WK kwalificatiewedstrijden verloren omdat Emmanuel Koné op goal stondquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik moest met nigeria tegen ivoorkust in de finale van de africa cup in 2016, toen hadden ze helemaal niemand meer voor op goal. dus toen stonden veel al kalou en toure op goal
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:50 schreef MMUFC het volgende:
Ik wilde een nieuwe rechtsback.. omdat ik Kromkamp rechtsback heb staan en verder alleen Marcellis. Maar die staat centraal, waardoor ik bij iedere schorsing of blessure van Kromkamp mijn halve verdediging moet verbouwen. Dus ik ga de transfermarkt op, zie dat Asier Del Horno wel interesse zou hebben. Dus ik bied, club accepteert, Del Horno accepteert.
Dus ik denk mooi, rechtsback erbij.
Toen hij eenmaal bij PSV zat heb ik uiteindelijk ook Paul Verhaegh maar gekocht, ik kwam er namelijk achter dat Del Horno een linksback is ipv een rechtsback
linksbenigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:28 schreef Rumille het volgende:
Misschien is hij tweebenig.
Tja, met 12 spelers op het veld is het wel heel makkelijk hè?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:35 schreef boku het volgende:
Ik ben onlangs ook begonnen met FM09. In het eerste seizoen ben ik met Preston North End gepromoveerd naar de Premier Leaugue. Netjes 2de geworden met 7 punten achterstand op de nummer 1 (Reading) en 17 punten voorsprong op de nummer 3 (Birmingham).
De meeste spelers met een hoog salaris en wat oude spelers heb ik uit de selectie gegooid en heb voor ongeveer 900k aan aankopen gedaan, waaronder Mohammed Kallon (free transfer) en een nieuwe spits Alvaro Saborio (FC Sion). Saborio is topscorer geworden met 36 competitiedoelpunten en is van 150k naar 4.9M gegaan en ook Kallon is nu 4.9M waard. Over het algemeen heb ik een redelijk jonge selectie alleen mijn 2 MC's zijn wat aan de oude kant, 29 en 31, maar gemiddeld is de selectie zo'n 24/25 jaar.
Over het algemeen speel ik een redelijk aanvallend 4-4-3 met een DM voor de verdedinging, 2 MC's en 2 AM's (op de vleugels) en een spits. Dit werkte in de Coca Cola Championship goed maar ik vermoed dat ik het met deze opstelling niet ga redden in de Premier Leaugue. De eerste wedstrijden van het nieuwe seizoen zijn tegen Aston Villa (uit), Liverpool (uit) en ManU (thuis).![]()
Ik zit nu nog voor de oefenwedstrijden en ben eigenlijk op zoek naar wat versterking, in de vorm van een backup RB, een MC en een ST, maar heb maar weinig geld te besteden, zo'n 1,75M. Tips zijn welkom.
Oeps, typefoutjequote:Op woensdag 6 mei 2009 17:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tja, met 12 spelers op het veld is het wel heel makkelijk hè?![]()
Misschien kun je voor in de spits Toto Tamuz halen, die moet voor minder dan een half miljoen te krijgen zijn en ik denk dat hij wel haalbaar is. Kun je zeker een paar jaar lol van hebben en met winst van de hand doen.
Als je iets meer geld te besteden hebt kun je voor Choco gaan, van Atletico Paranaense.
Of probeer Victor Irineu.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:53 schreef boku het volgende:
[..]
Oeps, typefoutjeEn bedankt voor de tips, ik ga vanavond meteen kijken of ik die kan halen.
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:50 schreef MMUFC het volgende:
Ik wilde een nieuwe rechtsback.. omdat ik Kromkamp rechtsback heb staan en verder alleen Marcellis. Maar die staat centraal, waardoor ik bij iedere schorsing of blessure van Kromkamp mijn halve verdediging moet verbouwen. Dus ik ga de transfermarkt op, zie dat Asier Del Horno wel interesse zou hebben. Dus ik bied, club accepteert, Del Horno accepteert.
Dus ik denk mooi, rechtsback erbij.
Toen hij eenmaal bij PSV zat heb ik uiteindelijk ook Paul Verhaegh maar gekocht, ik kwam er namelijk achter dat Del Horno een linksback is ipv een rechtsback
Die laatste speelde echt ruk bij mij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ben tijdje geleden begonnen met Manchester City. Gewoon lekker veel kopen. Meest opvallende versterkingen zijn Messi, Pato, Guardado en Feghouli. Wat een held is die laatste
Jezelf omhoog willen werken? En dan begin je meteen in de Premier League... jezelf omhoog werken is werkeloos beginnen en dan kijken waar je aan de bak komtquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:21 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een begin van mijn nieuwe game waarbij ik gewoon als trainer me zelf omhoog probeer te werken.
De voorbereiding en de wedstrijd tegen Manchester beloofd veel goeds.
Dan is het altijd leuk voor de handel. Hij kost max. 5 mln. Real Madrid wil 'm altijd wel overnemen bij mij. Maar ik laat 'm niet gaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die laatste speelde echt ruk bij mij.
Ja ik ben ook werkeloos begonnen maar portsmouth bood zich meteen aan en dat kon ik natuurlijk niet laten lopen. En ik had mijn reputatie niet eens hoog staanquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jezelf omhoog willen werken? En dan begin je meteen in de Premier League... jezelf omhoog werken is werkeloos beginnen en dan kijken waar je aan de bak komt
Veloso vond ik een geweldige speler, ik heb FM al te lang niet meer gedaan. Op welke positie zet je Veloso in?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb Miguel Veloso in mijn elftal. Volgens de statistieken is hij de beste speler uit mijn elftal. Ik krijg hem alleen niet aan het voetballen. Iemand een idee hoe ik hem als beste kan gebruiken?
Centraal op het middenveld samen met Moutinho. En dan heb ik Veloso met het pijltje naar achter staan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:44 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Veloso vond ik een geweldige speler, ik heb FM al te lang niet meer gedaan. Op welke positie zet je Veloso in?
Is dat zijn natural positie ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Centraal op het middenveld samen met Moutinho. En dan heb ik Veloso met het pijltje naar achter staan.
Zijn natuurlijke positie is VM. Die positie is fel groen. De MC positie is gewoon groen bij zijn statistieken.quote:
Victor Irineu komt als zijn work permit is goedgekeurd. En ik heb ook nog een jonge spaanse DC gekocht genaamd Daniel (17) voor in de breedte en als vervangende DR/WBR heb ik van Buuren (23) gekocht.quote:
Veloso is zo'n ongelofelijke held he. Ik speel 4-2-1-2-1, met op def mid Velozo en Federico Fazio (wat een beest is Fazio zegquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zijn natuurlijke positie is VM. Die positie is fel groen. De MC positie is gewoon groen bij zijn statistieken.
Irineu is bij mij echt een held gebleken, is nu aan zijn 10e of 11e seizoen bezig bij Feyenoord, meermaals topscorer van de competitie geweest en hij wist zich telkens in de basis te vechten ondanks zeer zware concurrentie (in een team wat 2x achter elkaar de Cl won). Hij is nu net 32 en fungeert nu als back up.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef boku het volgende:
[..]
Victor Irineu komt als zijn work permit is goedgekeurd. En ik heb ook nog een jonge spaanse DC gekocht genaamd Daniel (17) voor in de breedte en als vervangende DR/WBR heb ik van Buuren (23) gekocht.
Na een 3-tal oefenwedstrijden te hebben gespeeld tegen clubs uit de lagere divisies ruim te hebben gewonnen heb ik net een oefenpotje tegen Everton gewonnen met 3-2. Het ging niet gemakkelijk maar het bied wel vooruitzichten dat er resultaten gehaald kunnen worden met dit team.
Ik heb vorig seizoen Alvaro Saborio van FC Sion gekocht en die deed het echt goed met 36 competitietreffers en in totaal 43. Dit seizoen nog niet in actie gekomen vanwege interlands. Dus ik hoop dat Irineu het ook zo goed gaat doen. Ik ga vannacht als ik thuis kom uit mijn werk meteen kijken of de work permit is goedgekeurdquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Irineu is bij mij echt een held gebleken, is nu aan zijn 10e of 11e seizoen bezig bij Feyenoord, meermaals topscorer van de competitie geweest en hij wist zich telkens in de basis te vechten ondanks zeer zware concurrentie (in een team wat 2x achter elkaar de Cl won). Hij is nu net 32 en fungeert nu als back up.
Ik kan niets anders zeggen dan success! Wel een leuke uitdaging om hier iets mee te presteren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:11 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben gestopt met Feyenoord in oktober 2021, heb de 9.0.3 update geïnstalleerd en ben een game begonnen met FC Dordrecht. Je begint met een ontoereikend loonbudget en 0 euro transferbudget ongeacht de verwachtingen, een compleet gemankeerde selectie en ruim 2 miljoen schuld.
Het gaat de eerste maanden redelijk in de competitie maar financiëel is het een drama.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:13 schreef boku het volgende:
[..]
Ik kan niets anders zeggen dan success! Wel een leuke uitdaging om hier iets mee te presteren.
hoe doe je dat:P?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef Jasza het volgende:
Eindelijk ook illegaal 9.0.3 spelen, ziet er een stuk beter uit, ff knallen dus.
Op de transferlijst zetten (wel instellen dat je 'm wil verhuren ipv verkopen) en/of aanbieden bij andere clubs (zelfde scherm als transferlijst, dus ook instellen dat je 'm wilt verhuren). Andere optie is naar je sattelietclub sturen, als je die niet hebt kan je die aanvragen bij 'bestuurskamer'.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:15 schreef MasterBR het volgende:
misschien ff een domme vraag maar ik heb net buonanotte gekocht en wil hem graag aan een andere club verhuren zodat die extra veel ervaring op kan doen bij een andere club. hoe moet ik dat doen:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |