waarom zou ik? ow en nee niet dusquote:Op donderdag 9 april 2009 23:16 schreef Spougle het volgende:
tvp
Wie let er hier trouwens op het weer voorafgaand aan een wedstrijd?
Dat heb ik ooit met Liverpool gedaan...eerste twee seizoenen ontiegelijk veel geld tegen een jong, talentvol team aangekwakt....daar het letterlijk 10 jaar mee volgehouden...en in de tussentijd met al mn transferbudget britse wonderkids kopen (gens voornamelijk)quote:Op donderdag 9 april 2009 22:18 schreef Rumille het volgende:
Ik heb inmiddels al zo'n 15 Duitse regens gekocht, allemaal supertalenten volgens m'n scouts
Alleen bij downpour pas ik misschien de passing iets aan.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:16 schreef Spougle het volgende:
tvp
Wie let er hier trouwens op het weer voorafgaand aan een wedstrijd?
je benoemt zelf al alle clubs?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
Weet iemand nog een leuke club? Bayern vind ik maar tegenvallen.... En het liefst een middenmoter/topclub/degradanten, maar wel in de hoogste of een na hoogste klasse...
Godverdomme.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef BigKahuna het volgende:
Tvp, ik sta momenteel elfde in de Eredivisie met FC Omniworld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:45 schreef jpg97 het volgende:
Met dit weer FM SpelenHet is hier anders al weer bewolkt gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja FM dan maar
![]()
FM op de laptop in de tuin met een cocktailquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:19 schreef Spougle het volgende:
[..]
Het is hier anders al weer bewolkt gewordenNou ja FM dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ik heb nu 3 seizoenen gespeeld met Palermo, een subtopper met behoorlijk wat mogelijkheden, erg leuk dus.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
Weet iemand nog een leuke club? Bayern vind ik maar tegenvallen.... En het liefst een middenmoter/topclub/degradanten, maar wel in de hoogste of een na hoogste klasse...
Tja, die shirtjes zijn echt übergeil inderdaad.... Nou ja, ik denk dat ik ook naar Palermo ga.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:51 schreef dogsmile het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 seizoenen gespeeld met Palermo, een subtopper met behoorlijk wat mogelijkheden, erg leuk dus.
Positioneel heeft het team leuke spelers, en met oa kjear en edison cavani ook veel potentie voor in de toekomst. Daarnaast natuurlijk ubergeile roze shirtjes![]()
eerste seizoen ben overigens 4e of 5e geworden (weet het niet meer precies), 2e seizoen 3e en 3e seizoen eindelijk kampioen. 2e seizoen uefacup in de kwart finale eruit getrapt door marseille, (ik werd compleet overklast), 3e seizoen op uitgoals uitgeschakeld door barcelona, terwijl ik de betere was. Over de beker wil ik niet praten.
al met al vind ik het een erg leuke club
Sorry Bill Gates, je hebt gelijk. Ik doel gewoon op het feit dat ik het spel origineel heb, met bijbehorende SERIAL inderdaad. Maar, al dat gedoe met een patch en update 3232V en update 234234G werkt niet echt...ik kan geen patch over 08 installeren die het mogelijk maakt om met selecties van dít seizoen te spelen.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Een originele crack
Bedoel je niet een originele key?
Voor updates e.d. voor FM 08 zie onderstaande link:
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=23101
weet ik zo niet meer. Ik ben al vanaf november ongeveer met palermo bezig, heb er te weinig tijd voor. Je hebt wel veel reserves die je voor leuke bedragen kan verkopen. (a 4 miljoen per stuk, wat toch aantikt)quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tja, die shirtjes zijn echt übergeil inderdaad.... Nou ja, ik denk dat ik ook naar Palermo ga.
P.S. Hoeveel transfergeld heb je in het begin??
Is me ook al een keer opgevallen. Had ik een speler gekocht, kreeg hij in de tussentijd toch een contractsvernieuwing.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:31 schreef Apekoek het volgende:
Wat is dit nou weer? Komt hij nu naar mijn City of blijft hij bij United? Ik heb hem eerder het jaar gestrikt voot het komende seizoen, en kreeg zo net dit bericht dat hij een nieuwe 3 jaar deal bij United heeft getekend
http://img181.imagevenue.(...)llxxxx_122_523lo.jpg
hmm nou eigenlijk wel jammer, want bij nader inzien betaal ik te veel voor hem. coaches denken dat hij heel goed kan worden, alleen zijn zijn stats echt beneden de gemiddelde aankomende ster.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:49 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Is me ook al een keer opgevallen. Had ik een speler gekocht, kreeg hij in de tussentijd toch een contractsvernieuwing.
Geen zorgen: Hij komt naar jou.
Dan heeft hij op het moment dat hij bij jou tekent al een volwassen contract getekend bij zijn huidige club, deze gaat echter pas in op zijn 17e..quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:31 schreef Apekoek het volgende:
Wat is dit nou weer? Komt hij nu naar mijn City of blijft hij bij United? Ik heb hem eerder het jaar gestrikt voot het komende seizoen, en kreeg zo net dit bericht dat hij een nieuwe 3 jaar deal bij United heeft getekend
http://img181.imagevenue.(...)llxxxx_122_523lo.jpg
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ajax Eredivisie kampioenen 2013, 2014.
[ afbeelding ]
Dit kan je naast het werk bij de club doen?quote:Op zondag 12 april 2009 12:39 schreef BigKahuna het volgende:
Het WK 2010 komt eraan, hopelijk een leuke ploeg die matig presteert en hun coach ontslaat, waarna ik het kan overnemen.
Cool, zelfs zonder mij als coach doet VVV het goedquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ajax Eredivisie kampioenen 2013, 2014.
[ afbeelding ]
Yup, je kunt bondscoach worden naast je clubcoach-carriere.quote:Op zondag 12 april 2009 12:43 schreef fetss het volgende:
[..]
Dit kan je naast het werk bij de club doen?
Bedankt voor de update!quote:Op zondag 12 april 2009 13:51 schreef Philip10 het volgende:
Voorbereiding met Shrewsbury is weer begonnen. 4-0 verlies tegen Derby en 2-1 verlies tegen moederclub Stoke. Zal waarschijnlijk een lang en moeizaam seizoen worden in CCL1.
Ik heb ook met liverpool een game gehad, en ben ook overgenomen. Je -kunt- er uit vliegen ja. Ik mocht op het nippertje blijven omdat de spelersgroep achter me stond. Ik kreeg vervolgens wel een dikke geldinjectie.quote:Op maandag 13 april 2009 11:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Even een vraagje hé.
Ik zit in Liverpool en de club wordt misschien overgenomen, moet ik dan vrezen voor mijn baan? Veranderd er iets? Ik kreeg een bericht van de voorzitter dat hij niet weg wou etc.. Komt het nog vaker voor als het niet door gaat? Krijg ik een injectie in geld?
quote:Op maandag 13 april 2009 17:00 schreef Apekoek het volgende:
Ik speel nu met Sporting Limburg en al mijn spelers beginnen te klagen dat de club niet bestaat, wat moet ik nu doen met de contracten?
In hoeveel jaar?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:47 schreef Apekoek het volgende:
ik heb nu met omniworld 8 keer de champions league gewonnen, vind het nu wel welletjes.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:47 schreef Apekoek het volgende:
ik heb nu met omniworld 8 keer de champions league gewonnen, vind het nu wel welletjes.
Ach ja, wat moeten we er van zeggen.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:51 schreef heiden6 het volgende:
Mensen die Football Manager té serieus nemen
Wedden dat naar aanleiding van dat topic iedereen is gestopt met FMenquote:Op woensdag 15 april 2009 01:51 schreef heiden6 het volgende:
Mensen die Football Manager té serieus nemen
Ja denk het ookquote:Op woensdag 15 april 2009 17:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wedden dat naar aanleiding van dat topic iedereen is gestopt met FMen
Aquino is niet slecht nee. 2.5 miljoen maar?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:37 schreef BruggiKeane het volgende:
Ik ben met Debreceni VSC begonnen. Een Hongaarse topclub, waar Balasz Dzsudzsak heeft gespeeld.
1e jaar kampioen geworden, supercup gewonnen.
2e jaar de CL bereikt, zit nu in een poule bij Real Madrid, Lyon en Shaktar.
Helaas is Aquino verkocht door het bestuur voor 2,5 miljoen aan Toulose. Was mijn sterspeler.
Ja, en dat terwijl ik hem een nieuw contract heb gegeven met een minimale transferclausule van 25 miljoenquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:41 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Aquino is niet slecht nee. 2.5 miljoen maar?
Ja ik stond met mijn AC Milan game ff flink in mn broekje toen ik Dida en Kalac verkocht had, en mn bestuur vervolgens een bod op Abbiati accepteertquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl ik hem een nieuw contract heb gegeven met een minimale transferclausule van 25 miljoen![]()
Beker gewonnen? Of verloren van de nummer 1 v/d eredivisie?quote:Op zondag 19 april 2009 14:06 schreef Rumille het volgende:
Wat de hell?Opeens RKC, 3e in de 1e divisie vorig seizoen en niet gepromoveerd, staat opeens in de kwalificatie van de CL
quote:Op zondag 19 april 2009 15:12 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Beker gewonnen? Of verloren van de nummer 1 v/d eredivisie?
Dan beantwoord je toch je eigen vraag? Bekerwinnaar gaat door voor Europees voetbal.quote:Op zondag 19 april 2009 15:17 schreef Rumille het volgende:
[..]Beker heb ik gewonnen van Feyenoord, ook Eredivisie gewonnen.
Staat Best placed qualifcation erbij. Wth?
Hoe raad je datquote:Op zondag 19 april 2009 15:22 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dan beantwoord je toch je eigen vraag? Bekerwinnaar gaat door voor Europees voetbal.
*edit* oh wacht, jij bent -niet- RKC?
t is nog vroeg jaquote:Op zondag 19 april 2009 15:29 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hoe raad je dat. Ik heb de Eredivisie gewonnen en ik zei ook dat RKC 1e divisie speelt.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:45 schreef Philip10 het volgende:
RKC lijkt me gewoon de verst gekomen club, zonder Europees voetbal, in de beker.
7e, 2 CL, 4 EC.quote:Op zondag 19 april 2009 21:24 schreef Philip10 het volgende:
Bekijk de coëfficiënten ranglijst eens.. Daar word je wel wijzer van, denk ik.
Ligt totaal aan je spelers..quote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef Apekoek het volgende:
Wat is trouwens de beste formatie waar je mee kunt spelen?
Ik heb momenteel 3 centrale verdedigers, linker- centrum- aanvallende- en een rechtermiddenvelder, 3 centrum spitsen.
Een echte afmaker met snelheid... Een topspits dus.quote:Op maandag 20 april 2009 14:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ligt totaal aan je spelers..
Ik speel zelf een 4-1-2-2-1 systeem, met 4 verdedigers, 1 VMC, 2x MC, AML+AMR en één spits. Speelt heerlijk, buitenspelers halen verschrikkelijk veel assists, in de spits een echte afmaker met snelheid en alles komt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |