Aquino is niet slecht nee. 2.5 miljoen maar?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:37 schreef BruggiKeane het volgende:
Ik ben met Debreceni VSC begonnen. Een Hongaarse topclub, waar Balasz Dzsudzsak heeft gespeeld.
1e jaar kampioen geworden, supercup gewonnen.
2e jaar de CL bereikt, zit nu in een poule bij Real Madrid, Lyon en Shaktar.
Helaas is Aquino verkocht door het bestuur voor 2,5 miljoen aan Toulose. Was mijn sterspeler.
Ja, en dat terwijl ik hem een nieuw contract heb gegeven met een minimale transferclausule van 25 miljoenquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:41 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Aquino is niet slecht nee. 2.5 miljoen maar?
Ja ik stond met mijn AC Milan game ff flink in mn broekje toen ik Dida en Kalac verkocht had, en mn bestuur vervolgens een bod op Abbiati accepteertquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl ik hem een nieuw contract heb gegeven met een minimale transferclausule van 25 miljoen![]()
Beker gewonnen? Of verloren van de nummer 1 v/d eredivisie?quote:Op zondag 19 april 2009 14:06 schreef Rumille het volgende:
Wat de hell?Opeens RKC, 3e in de 1e divisie vorig seizoen en niet gepromoveerd, staat opeens in de kwalificatie van de CL
quote:Op zondag 19 april 2009 15:12 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Beker gewonnen? Of verloren van de nummer 1 v/d eredivisie?
Dan beantwoord je toch je eigen vraag? Bekerwinnaar gaat door voor Europees voetbal.quote:Op zondag 19 april 2009 15:17 schreef Rumille het volgende:
[..]Beker heb ik gewonnen van Feyenoord, ook Eredivisie gewonnen.
Staat Best placed qualifcation erbij. Wth?
Hoe raad je datquote:Op zondag 19 april 2009 15:22 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dan beantwoord je toch je eigen vraag? Bekerwinnaar gaat door voor Europees voetbal.
*edit* oh wacht, jij bent -niet- RKC?
t is nog vroeg jaquote:Op zondag 19 april 2009 15:29 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hoe raad je dat. Ik heb de Eredivisie gewonnen en ik zei ook dat RKC 1e divisie speelt.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:45 schreef Philip10 het volgende:
RKC lijkt me gewoon de verst gekomen club, zonder Europees voetbal, in de beker.
7e, 2 CL, 4 EC.quote:Op zondag 19 april 2009 21:24 schreef Philip10 het volgende:
Bekijk de coėfficiėnten ranglijst eens.. Daar word je wel wijzer van, denk ik.
Ligt totaal aan je spelers..quote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef Apekoek het volgende:
Wat is trouwens de beste formatie waar je mee kunt spelen?
Ik heb momenteel 3 centrale verdedigers, linker- centrum- aanvallende- en een rechtermiddenvelder, 3 centrum spitsen.
Een echte afmaker met snelheid... Een topspits dus.quote:Op maandag 20 april 2009 14:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ligt totaal aan je spelers..
Ik speel zelf een 4-1-2-2-1 systeem, met 4 verdedigers, 1 VMC, 2x MC, AML+AMR en één spits. Speelt heerlijk, buitenspelers halen verschrikkelijk veel assists, in de spits een echte afmaker met snelheid en alles komt goed.
quote:Op maandag 20 april 2009 15:45 schreef Apekoek het volgende:
Seedorf in 2017
http://www.uploadgeek.com/share-BF12_49EC79A4.html
De manier zoals jij het verkondigd past precies bij dit topic: Mensen die Football Manager té serieus nemenquote:Op maandag 20 april 2009 16:33 schreef Philip10 het volgende:
11 wedstrijden in de Coca Cola League 1 verder sta ik met Shrewsbury nog steeds veilig. Een 15e plek hadden ik en het bestuur niet verwacht. Kwart finale Johnstone's Paint Trophy daarbij en het gaat ver boven verwachting. FA Cup wedstrijden komen er ook aan. Alleen in de League Cup doen we niet meer mee, waarin we 1-2 verloren van Cardiff City.
Football Manager kįn je niet te serieus nemen, derhalve is je post onzin.quote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De manier zoals jij het verkondigd past precies bij dit topic: Mensen die Football Manager té serieus nemen
Ik vind het een heerlijk spel. Maar om nou "we" bij je game te noemenquote:Op maandag 20 april 2009 17:53 schreef Juk het volgende:
[..]
Football Manager kįn je niet te serieus nemen, derhalve is je post onzin.
Dat is zo omdat niet 'ik' maar die virtuele poppetjes de doelpunten maken. Zodoende kwam ik, onbewust, op het woord 'we'. Daarnaast is het 'we' in het voetbal ingeburgerd, al is het niet je eigen team, maar bijvoorbeeld wel je eigen club.quote:Op maandag 20 april 2009 18:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik vind het een heerlijk spel. Maar om nou "we" bij je game te noemen
Bij mij in het vierde seizoen precies hetzelfde met Heracles. Inmiddels zijn ze dan ook 13e in de Jupiler Leaguequote:
Wat is het percentage fitheid?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is de invloed van wedstrijdritme eigenlijk? Ik zit namelijk met het volgende probleem: er staat een zeer belangrijke CL-wedstrijd op het programma voor mij. Mijn keeper is net terug van een blessure van 4 maanden en mijn reservekeeper (die qua kwaliteit niet veel minder is) is geschorst. Mijn 3e keeper is een stuk minder van kwaliteit. Nou is het zo dat die 3e keeper veel in de reserves keept en dus bij conditite: in prima conditie heeft, terwijl de 1e doelman door zijn blessure "totaal geen wedstrijdritme" heeft. En nu weet ik niet zo goed welke ik moet opstellen...
Ik kijk daar ook nooit naar.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:57 schreef MMUFC het volgende:
geweldig.. Naast FH ben ik ook East Bengal uit India.
East Bengal - Air India tussenstand 4-1 rond minuut 80 plan ik een wissel in Djair, die 3x scoorde, krijgt van mij een applauswissel. Het spel moet eerst stil liggen voor hij eraf kan, en wat denk je het spel komt stil te liggen door een goal, en jawel de 4e van DjairBest knap voor een 37 jarige verdedigende middenvelder..
Ben overigens bezig om naast de Aziatische Confederatie beker, de Federation Cup ook de landstitel binnen te halen. Met nog 2 duels voor de boeg een voorsprong van 4 punten.
Heb 9 punten voor gestaan maar toen kwam de klad er een beetje in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |