abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68142565
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 16:37 schreef BruggiKeane het volgende:
Ik ben met Debreceni VSC begonnen. Een Hongaarse topclub, waar Balasz Dzsudzsak heeft gespeeld.

1e jaar kampioen geworden, supercup gewonnen.
2e jaar de CL bereikt, zit nu in een poule bij Real Madrid, Lyon en Shaktar.

Helaas is Aquino verkocht door het bestuur voor 2,5 miljoen aan Toulose. Was mijn sterspeler.
Aquino is niet slecht nee. 2.5 miljoen maar?
  zaterdag 18 april 2009 @ 16:50:05 #82
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_68142799
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 16:41 schreef Dein_Gesicht het volgende:

Aquino is niet slecht nee. 2.5 miljoen maar?
Ja, en dat terwijl ik hem een nieuw contract heb gegeven met een minimale transferclausule van 25 miljoen
pi_68142975
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Ja, en dat terwijl ik hem een nieuw contract heb gegeven met een minimale transferclausule van 25 miljoen
Ja ik stond met mijn AC Milan game ff flink in mn broekje toen ik Dida en Kalac verkocht had, en mn bestuur vervolgens een bod op Abbiati accepteert

Heb gelukkig Asenjo kunnen halen toen
pi_68167805
Wat de hell? Opeens RKC, 3e in de 1e divisie vorig seizoen en niet gepromoveerd, staat opeens in de kwalificatie van de CL
pi_68169740
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:06 schreef Rumille het volgende:
Wat de hell? Opeens RKC, 3e in de 1e divisie vorig seizoen en niet gepromoveerd, staat opeens in de kwalificatie van de CL
Beker gewonnen? Of verloren van de nummer 1 v/d eredivisie?
pi_68169867
quote:
Op zondag 19 april 2009 15:12 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Beker gewonnen? Of verloren van de nummer 1 v/d eredivisie?
Beker heb ik gewonnen van Feyenoord, ook Eredivisie gewonnen.

Staat Best placed qualifcation erbij. Wth?
pi_68169999
quote:
Op zondag 19 april 2009 15:17 schreef Rumille het volgende:

[..]

Beker heb ik gewonnen van Feyenoord, ook Eredivisie gewonnen.

Staat Best placed qualifcation erbij. Wth?
Dan beantwoord je toch je eigen vraag? Bekerwinnaar gaat door voor Europees voetbal.

*edit* oh wacht, jij bent -niet- RKC?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2009 15:23:54 ]
pi_68170174
quote:
Op zondag 19 april 2009 15:22 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Dan beantwoord je toch je eigen vraag? Bekerwinnaar gaat door voor Europees voetbal.

*edit* oh wacht, jij bent -niet- RKC?
Hoe raad je dat . Ik heb de Eredivisie gewonnen en ik zei ook dat RKC 1e divisie speelt.
pi_68170315
quote:
Op zondag 19 april 2009 15:29 schreef Rumille het volgende:

[..]

Hoe raad je dat . Ik heb de Eredivisie gewonnen en ik zei ook dat RKC 1e divisie speelt.
t is nog vroeg ja
pi_68172618
RKC lijkt me gewoon de verst gekomen club, zonder Europees voetbal, in de beker.
pi_68177402

WTF?
pi_68181544
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:45 schreef Philip10 het volgende:
RKC lijkt me gewoon de verst gekomen club, zonder Europees voetbal, in de beker.
Achtste finale eruit geknikkerd door Feyenoord. De Graafschap en Sparta kwamen met mij en Feyenoord in de halve finales. Waar kan je zien wie Europa ingaat na een seizoen?
pi_68183510
Ja, wacht eens even. Ik heb de Eredivisie gewonnen, maar speel de Euro Cup? Waar slaat dit op?
pi_68183964
Bekijk de coėfficiėnten ranglijst eens.. Daar word je wel wijzer van, denk ik.
pi_68184111
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:24 schreef Philip10 het volgende:
Bekijk de coėfficiėnten ranglijst eens.. Daar word je wel wijzer van, denk ik.
7e, 2 CL, 4 EC.

Slaat nergens op dit
  zondag 19 april 2009 @ 22:29:54 #96
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_68186333
Wat is trouwens de beste formatie waar je mee kunt spelen?

Ik heb momenteel 3 centrale verdedigers, linker- centrum- aanvallende- en een rechtermiddenvelder, 3 centrum spitsen.
pi_68203481
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef Apekoek het volgende:
Wat is trouwens de beste formatie waar je mee kunt spelen?

Ik heb momenteel 3 centrale verdedigers, linker- centrum- aanvallende- en een rechtermiddenvelder, 3 centrum spitsen.
Ligt totaal aan je spelers..

Ik speel zelf een 4-1-2-2-1 systeem, met 4 verdedigers, 1 VMC, 2x MC, AML+AMR en één spits. Speelt heerlijk, buitenspelers halen verschrikkelijk veel assists, in de spits een echte afmaker met snelheid en alles komt goed.
  maandag 20 april 2009 @ 15:10:52 #98
185115 Juk
Misschien
pi_68204147
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:51 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ligt totaal aan je spelers..

Ik speel zelf een 4-1-2-2-1 systeem, met 4 verdedigers, 1 VMC, 2x MC, AML+AMR en één spits. Speelt heerlijk, buitenspelers halen verschrikkelijk veel assists, in de spits een echte afmaker met snelheid en alles komt goed.
Een echte afmaker met snelheid... Een topspits dus.

Maar het ligt inderdaad wel aan de spelers wat goed werkt. Ik probeer dan ook altijd zo snel mogelijk mijn favoriete opstelling erin te krijgen. 4-1-3-2 met een blok van 2 dc's en een dmc centraal en erg aanvallende vleugels, zowel de middenvelders als de backs.
The only thing I fear is my MoM
pi_68204756

Ik heb het al een hele tijd zo staan. De backs zijn niet al te aanvallend en de DM fungeert echt als stofzuiger. Sowieso blijft de hele verdediging zo veel mogelijk achterin en doen ze vrij weinig aan closing down, met uitzondering van de DM. Voor dat verdedigende blok van 5 man mag de rest helemaal los. De buitenspelers mogen hun ding doen op de flanken en hebben hele lange dribbels buitenom, en in het centrum laten de spitsen zich enigszins terugtrekken, de een meer dan de ander. De AM is de speler die de bal komt ophalen bij de backs of de DM.

Mijn sterspeler is rechtsbuiten Hans Lems, wat een held. Hij wordt elk jaar weer uitgeroepen tot speler van het jaar volgens de fans, beste speler in de CL, beste speler van de eredivisie, beste speler van het club world championship. Hij zeikt niet, is nooit geblesseerd, grossiert in goals, assists, mist nooit een penalty, neemt geweldige corners en vrije trappen en hij speelt nooit een slechte wedstrijd.

Heb net voor de tweede keer achter elkaar de CL gewonnen, en wederom de beker en de competitie. Ik twijfel nog of ik wel door wil met deze game, of dat het nu eindelijk tijd wordt voor een nieuwe uitdaging.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 20 april 2009 @ 15:45:35 #100
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_68206080
quote:

Held.

Bij mij speelt Juan Roman Riquelme nog steeds de sterren van de hemel bij Boca Juniors, op 42-jarige leeftijd, Roberto Carlos is 47 en mag deze zomer eindelijk weg bij Fenerbahēe, David Beckham (45) is net gestopt LA Galaxy, George Boateng (44) en Mario Melchiot (43) spelen gewoon nog in de Premier League.

Ik vind dat wel ietwat onrealistisch.
pi_68206990
11 wedstrijden in de Coca Cola League 1 verder sta ik met Shrewsbury nog steeds veilig. Een 15e plek hadden ik en het bestuur niet verwacht. Kwart finale Johnstone's Paint Trophy daarbij en het gaat ver boven verwachting. FA Cup wedstrijden komen er ook aan. Alleen in de League Cup doen we niet meer mee, waarin we 1-2 verloren van Cardiff City.
  maandag 20 april 2009 @ 17:21:47 #103
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_68208676
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:33 schreef Philip10 het volgende:
11 wedstrijden in de Coca Cola League 1 verder sta ik met Shrewsbury nog steeds veilig. Een 15e plek hadden ik en het bestuur niet verwacht. Kwart finale Johnstone's Paint Trophy daarbij en het gaat ver boven verwachting. FA Cup wedstrijden komen er ook aan. Alleen in de League Cup doen we niet meer mee, waarin we 1-2 verloren van Cardiff City.
De manier zoals jij het verkondigd past precies bij dit topic: Mensen die Football Manager té serieus nemen
  maandag 20 april 2009 @ 17:53:01 #104
185115 Juk
Misschien
pi_68209617
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef Apekoek het volgende:

[..]

De manier zoals jij het verkondigd past precies bij dit topic: Mensen die Football Manager té serieus nemen
Football Manager kįn je niet te serieus nemen, derhalve is je post onzin.
  maandag 20 april 2009 @ 18:18:10 #105
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_68210399
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:53 schreef Juk het volgende:

[..]

Football Manager kįn je niet te serieus nemen, derhalve is je post onzin.
Ik vind het een heerlijk spel. Maar om nou "we" bij je game te noemen
pi_68211537
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:18 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik vind het een heerlijk spel. Maar om nou "we" bij je game te noemen
Dat is zo omdat niet 'ik' maar die virtuele poppetjes de doelpunten maken. Zodoende kwam ik, onbewust, op het woord 'we'. Daarnaast is het 'we' in het voetbal ingeburgerd, al is het niet je eigen team, maar bijvoorbeeld wel je eigen club.

edit// wat is het probleem trouwens?
pi_68225642
Ik kan momenteel toch iets of iemand dood maken...3e seizoen bezig met AC. Rampzalig 1e seizoen...als 2e geeindigd achter inter in mn 2e seizoen, zonder echt kans te maken op het kampioenschap...kom in het 3e aan, win de CL en dit in de Serie A, dit is het eindresultaat:

En dat resultaat is dankzij deze laatste speeldag:

Wat heb ik mn spelers vervloekt Mn team heeft AZeritis of zo, kunnen niet scoren zodra er wat op t spel staat. Moet zeggen dat ik wel maar een selectie van 14 man had ivm blessures

*edit* Ik heb wel de pot mooi dichtgehouden achterin maja

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2009 01:13:47 ]
pi_68235639
Waar kun je instellen dat wedstrijden niet in TV View opstarten?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:21:05 #109
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_68239307
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:27 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]

WTF?
Bij mij in het vierde seizoen precies hetzelfde met Heracles. Inmiddels zijn ze dan ook 13e in de Jupiler League .
><(({°>
pi_68242869
Oké ik kom er nu dus achter dat ik dit spelletje al een paar weken in mijn huisje ergens heb liggen.
Ergens van gekregen.

Nu ben ik toch wel nieuwgierig om het eens te proberen.. maar heb nog nooit een FM gedaan
Een kleine Newbie guide of tenminste een paar beginner tips zijn dan ook welkom
pi_68248757
Wat is de invloed van wedstrijdritme eigenlijk? Ik zit namelijk met het volgende probleem: er staat een zeer belangrijke CL-wedstrijd op het programma voor mij. Mijn keeper is net terug van een blessure van 4 maanden en mijn reservekeeper (die qua kwaliteit niet veel minder is) is geschorst. Mijn 3e keeper is een stuk minder van kwaliteit. Nou is het zo dat die 3e keeper veel in de reserves keept en dus bij conditite: in prima conditie heeft, terwijl de 1e doelman door zijn blessure "totaal geen wedstrijdritme" heeft. En nu weet ik niet zo goed welke ik moet opstellen...
pi_68253933
vraagje: heb dit spel origineel. installeren e.d. allemaal prima gegaan. enige probleem is dat als ik eenmaal de eerste wedstrijd ga spelen(verschillende teams geprobeerd) het spel telkens vast blijft hangen. Ik krijg geen error oid, er zit gewoon geen beweging meer in. iemand een idee wat dit kan zijn? heb zelf het idee dat ik een programma'tje mis o.i.d., waardoor de wedstrijd niet gestart kan worden. Heb overigens de nieuwste direct-X al ge-dl, maar zonder het gewenste resultaat.
pi_68257685
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is de invloed van wedstrijdritme eigenlijk? Ik zit namelijk met het volgende probleem: er staat een zeer belangrijke CL-wedstrijd op het programma voor mij. Mijn keeper is net terug van een blessure van 4 maanden en mijn reservekeeper (die qua kwaliteit niet veel minder is) is geschorst. Mijn 3e keeper is een stuk minder van kwaliteit. Nou is het zo dat die 3e keeper veel in de reserves keept en dus bij conditite: in prima conditie heeft, terwijl de 1e doelman door zijn blessure "totaal geen wedstrijdritme" heeft. En nu weet ik niet zo goed welke ik moet opstellen...
Wat is het percentage fitheid?

Ik zou als dit boven de 90% is (in geval van een keeper misschien al bij 85%) gewoon de 1e keeper opstellen. Wisselen kan altijd nog.
pi_68261223
Wedstrijdritme wedstrijdsmitme.

Kaka is bij mij 7 maanden uit roulatie geweest. Kwam terug, vs Inter, 1e wedstrijd. Maakt spontaan een hattrick.
pi_68261625
Ik heb uiteindelijk voor de 1e keeper gekozen en hij keepte een wereldwedstrijd. Nu - 6 wedstrijden later - is hij nog steeds niet wedstrijdfit, maar sinds zijn terugkeer nog geen enkele tegengoal gehad.

Ik ben trouwens Feyenoord, zit nu in seizoen 3, en ik heb in Europa telkens de zwaarst mogelijke loting getroffen die je je maar kan bedenken...
Seizoen 1 (UEFA-cup poulefase): Sevilla, Shaktar Donetsk, Brondy, Hearts
Seizoen 2 (CL-groepsfase): Olympique Lyon, Werder Bremen, Valencia. Overleefd ( ) en in de eerste KO-ronde Chelsea...
Seizoen 3: Man Utd, Valencia, Trabzonspor. Ben ik nu mee bezig, momenteel 9 uit 5 en op een 2e plek. Laatste wedstrijd tegen Valencia een puntje nodig

Ik hang ook wel eens rond op dat ManUtd-forum, en daar heeft iedereen die Feyenoord is ook vaak een zware loting
pi_68267532
Ik ben maar eens een game begonnen met Spartak Moscow.. kijken of ik die weer terug aan de Russische top kan brengen.. het gaat daar de laatste jaren niet echt denderend.. laatste landstitel dateert alweer uit 2001..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_68272353
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:00 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Wedstrijdritme wedstrijdsmitme.

Ik kijk daar ook nooit naar.
pi_68287852
geweldig.. Naast FH ben ik ook East Bengal uit India.
East Bengal - Air India tussenstand 4-1 rond minuut 80 plan ik een wissel in Djair, die 3x scoorde, krijgt van mij een applauswissel. Het spel moet eerst stil liggen voor hij eraf kan, en wat denk je het spel komt stil te liggen door een goal, en jawel de 4e van Djair Best knap voor een 37 jarige verdedigende middenvelder..

Ben overigens bezig om naast de Aziatische Confederatie beker, de Federation Cup ook de landstitel binnen te halen. Met nog 2 duels voor de boeg een voorsprong van 4 punten.
Heb 9 punten voor gestaan maar toen kwam de klad er een beetje in
  woensdag 22 april 2009 @ 23:32:20 #119
185115 Juk
Misschien
pi_68289133
Update van mijn Cambuur game.

Na de desastreus verlopen UEFA-cup voorronde (6-0 thuisnederlaag tegen de Spurs) van een paar seizoenen eerder mocht ik na mijn 8ste plek en gewonnen playoffs (eerste overwinning op Feyenoord na 9 ontmoetingen) weer voorrondes spelen, dit keer stroomde ik een ronde eerder in.

De eerste tegenstander was een onbekende Sloveense ploeg en die werd met een totaal van 9-0 aan de kant gezet. Tijdens de loting voor de laatste voorronde kreeg ik weer een titaan, dit keer was het AC Milan. Weer ging de loting me de das om doen. De enige rede dat ik niet ingegaan was op een aanbieding van Milton Keynes Dons (toen spelend in de Engelse League 1) was dat ik 1 keer een Europees avontuur wilde meemaken met Cambuur en dat leek er weer niet in te zitten.

De eerste wedstrijd was thuis en die ging vrij gelijk op. Totaal onverwacht was de ruststand 0-0 en een kwartier na rust maakte ik zelfs 1-0. Helaas was dat Milan allemaal te gortig en stond het voordat ik met mijn ogen kon knipperen alweer gelijk. De rest van de wedstrijd was het Milan wat de klok sloeg. Wonder boven wonder eindigde de wedstrijd maar in 1-2.
De return begon waar het eindigde, in de 9de minuut maakte Kaka de 1-0. Milan besloot gas terug te nemen en wisselde in de rust Kaka en Pato. Daar kregen ze al gauw spijt van want in de 46 minuut maakte ik 1-1. Vol goede hoop had ik nog een hele helft om de ultieme stunt uit te halen. Na wat kansjes over en weer moest 1 van mijn verdedigers aan de noodrem trekken en kon hij vertrekken met een rode kaart. Ondanks het veldoverwicht konden ze het lange tijd niet afmaken.
In de 86ste minuut kwam dan toch de beslissing. Na een hele poos balbezit kwam dan toch de steekpass waar wij geen antwoord op hadden en maakte Gourcuff het af.
Bij een 2-1 achterstand moest ik nog 2 goals maken in 5 minuten, iets wat onmogelijk bleek.

Weer was een ongelukkige loting de oorzaak dat ik niet het hoofdtoernooi in mocht. Eigenlijk wilde ik per direct vertrekken maar omdat er geen clubs vrij waren besloot ik het seizoen af te maken en alleen te blijven bij het winnen van een prijs of bij directe plaatsing voor een Europees toernooi.

Het begin van de competitie was vrij wisselvallig en ik stond halverwege 6de, met de 3de plek in het vizier. Helaas kon ik niet blijven aanhaken voor plek 3 maar moest ik met Feyenoord voor plek 4 vechten. Het bleef tot de slotdag spannend maar thuis tegen de kampioen AZ kwam ik niet verder dan 0-2 en met een onverwacht gelijkspel in de Arena kwam Feyenoord 1 punt boven mij op de 4de plek.
In de playoffs lootte ik Vitesse en werd in met 0-2 en 2-0 simpel weggezet. Dit keer zelfs geen voorrondes.

Zoals ik mezelf beloofd had nam ik ontslag. Dit tot grote teleurstelling van alles wat Cambuur een warm hart toedraagt. Er nemen zelfs 3 coaches ook ontslag, waaronder mijn assistent.

Niet lang daarna komt het net gedegradeerde Charloi met een aanbieding waar ik op inga. De manier waarop er gedegradeerd is, is ongelofelijk.
De 16de plaats is directe degradatie, de 15de betekend nacompetitie.
Het verschil tussen de nummer 11 en 16 is maar 2 punten. Charloi staat daartussen op de 15de plek met evenveel punten als de nummer 16, 14 en 13 maar met een minder doelsaldo.
Vervolgens in de nacompetitie winnen ze met 3-0, 0-4, 0-4 om vervolgens met 0-1, 1-0 en 1-0 te verliezen en op 1 punt na 2de te worden waar alleen de winnaar op het hoogste niveau mag instromen.

Gezien dat bizarre verloop verwacht ik wel kampioen te worden in de Belgische 2de divisie. Helaas voor mij breekt de pleuris dan uit tussen de spelers. Verschillende spelers (voornamelijk dure spelers die net aangekocht zijn) willen vertrekken naar een hoger niveau. Andere spelers vinden dat ze samen moeten proberen dat niveau weer te halen. Er ontstaan verschillende ruzies en daar heb ik geen zin in. Ik besluit om rigoureuze maatregelen te nemen en alleen verder te gaan met spelers die er voor willen gaan. Ik verkoop 10 spelers voor een totale waarde van 6.5 miljoen waaronder mijn beste verdediger en de clubtopscorer.

Er is dan dus dringend behoefte aan versterking. Gelukkig heb ik best wat geld tot mijn beschikking gekregen wat nu is aangevuld met nog eens 3 miljoen, 50% van mijn eigen verkoop. Het eerste waar ik naar op zoek ga is gratis spelers. Ik probeer altijd zoveel mogelijk financiėle zekerheid te houden dus gratis is goed. Prioriteit ligt bij de spits en op goal. Gelukkig voor mij heb ik die posities binnen 2 dagen ingevuld. Castro van Roda is ongelukkig en kan ik voor een prikkie ophalen. In de spits haal ik Gandu, komt van Utrecht en na een paar jaar Sparta wilde hij zijn contract niet meer verlengen.
Verder haal ik niks bijzonders, alleen wat talent wat als wissel zal fungeren.

De voorbereiding verloopt vlekkeloos en de competitie is zoals verwacht een eitje. In de winterstop sta ik ongeslagen bovenaan. Alleen dan komt er interesse in mijn sterspeler en assistkoning van de competitie een jaar eerder. Ook dit seizoen is hij weergaloos en de interesse is begrijpelijk maar ik neem mezelf voor hem voor geen enkel bedrag te verkopen gezien mijn banksaldo. Helaas denkt de voorzitter daar anders over en voor het belachelijk lage bedrag van 3.5 miljoen mogen 2 clubs met hem praten. Uiteraard is het dan snel beslist, hij gaat weg.

Ondanks dat ik nu net geen 6 miljoen heb om uit te geven kan ik geen vervanger vinden. Alle spelers die in aanmerking komen willen niet naar het lage niveau. Helaas moet ik dan genoegen nemen met een paar klasse minder. Om het verlies te compenseren koop ik een nieuwe rechtsbuiten en een centrale verdediger.

Met deze nieuwe spelers stoomt het elftal verder naar het kampioenschap. Na 29 wedstrijden heb ik er 21 gewonnen en 8 gelijk gespeeld. Mijn 53 doelpunten voor en 17 tegen heb ik de beste statistieken en ook de rest is dik in mijn voordeel. Ik bezit de 4 beste gemiddeldes in de competitie en de topscorer speelt ook bij Charloi. Twee van mijn spelers staan bovenaan de assistslijst en qua dribbels komt niemand in de buurt van mijn buitenspelers. Het mag dan ook geen verassing zijn dat ik 6 wedstrijden voor het einde officieel kampioen ben.

Het is nu een kwestie van het seizoen afmaken en op naar de Pro League voor weer wat uitdaging.
pi_68289499
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:57 schreef MMUFC het volgende:
geweldig.. Naast FH ben ik ook East Bengal uit India.
East Bengal - Air India tussenstand 4-1 rond minuut 80 plan ik een wissel in Djair, die 3x scoorde, krijgt van mij een applauswissel. Het spel moet eerst stil liggen voor hij eraf kan, en wat denk je het spel komt stil te liggen door een goal, en jawel de 4e van Djair Best knap voor een 37 jarige verdedigende middenvelder..

Ben overigens bezig om naast de Aziatische Confederatie beker, de Federation Cup ook de landstitel binnen te halen. Met nog 2 duels voor de boeg een voorsprong van 4 punten.
Heb 9 punten voor gestaan maar toen kwam de klad er een beetje in

Ik had ooit het idee om ergens in Singapore ofzo te gaan spelen, misschien toch maar eens proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')