waarom zou ik? ow en nee niet dusquote:Op donderdag 9 april 2009 23:16 schreef Spougle het volgende:
tvp
Wie let er hier trouwens op het weer voorafgaand aan een wedstrijd?
Dat heb ik ooit met Liverpool gedaan...eerste twee seizoenen ontiegelijk veel geld tegen een jong, talentvol team aangekwakt....daar het letterlijk 10 jaar mee volgehouden...en in de tussentijd met al mn transferbudget britse wonderkids kopen (gens voornamelijk)quote:Op donderdag 9 april 2009 22:18 schreef Rumille het volgende:
Ik heb inmiddels al zo'n 15 Duitse regens gekocht, allemaal supertalenten volgens m'n scouts
Alleen bij downpour pas ik misschien de passing iets aan.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:16 schreef Spougle het volgende:
tvp
Wie let er hier trouwens op het weer voorafgaand aan een wedstrijd?
je benoemt zelf al alle clubs?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
Weet iemand nog een leuke club? Bayern vind ik maar tegenvallen.... En het liefst een middenmoter/topclub/degradanten, maar wel in de hoogste of een na hoogste klasse...
Godverdomme.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef BigKahuna het volgende:
Tvp, ik sta momenteel elfde in de Eredivisie met FC Omniworld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:45 schreef jpg97 het volgende:
Met dit weer FM SpelenHet is hier anders al weer bewolkt gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja FM dan maar
![]()
FM op de laptop in de tuin met een cocktailquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:19 schreef Spougle het volgende:
[..]
Het is hier anders al weer bewolkt gewordenNou ja FM dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |