Vraag 1: Gewoon, bij board request. Manager -> <teamnaam> -> board roomquote:Op maandag 4 mei 2009 15:55 schreef Apekoek het volgende:
waar kun je o.a. Een uitbreiding van je stadion aanvragen? En hoe kan het dat het vaak zo lang duurt voor dat je een reactie krijgt als je een club benadert om een affliate te worden?
Als je het loonbudget overschreid en slecht presteert in de bekers, dan kan je met zo'n prestatie een middelmatig tevreden bestuur hebben...quote:Op maandag 4 mei 2009 12:33 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Haha, ik zit nu met Southport in de league (1e seizoen). Speel met Vauxhall, die volgens de media 22e gaat eindigen (van de 22). Na 7 duels 4x winst, 1x gelijk en 2x lullig verloren van de nummers 1 en 3 (uit). Eenmaal 5 minuten voor tijd 2-1 terwijl ik vanaf minuut 19 10 man op het veld had en een keer gewoon 93e minuut penalty.
Als ik binnen de top 10 eindig zal het board toch wel behoorlijk tevreden zijn he?
In FM2008 kreeg ik het board maar niet blij. Was toen 3 jaar bij een club in dienst (Wycombe Wanderers):
Eerste jaar: Derde divisie, ingedeeld als degradatieploeg, kampioen. Waarde club ongeveer 500k.
Tweede jaar: League 2, ingedeeld als degradatieploeg, 3e plek en promotie via play-offs, waarde ongeveer 2 miljoen.
Derde jaar: Coca Cola League 1, ingedeeld als degradatieploeg, 8e geworden, waarde ongeveer 5 miljoen.
Dus in drie jaar tijd 2x promoveren, makkelijk handhaven en de club 10x zoveel waard. Conclusie:
'The board is generally satisfied with your performance as a manager'
Ik moest met nigeria tegen ivoorkust in de finale van de africa cup in 2016, toen hadden ze helemaal niemand meer voor op goal. dus toen stonden veel al kalou en toure op goalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:01 schreef Philip10 het volgende:
Waarom heeft Ivoorkust maar één keeper in het spel?
Ik heb de afgelopen twee WK kwalificatiewedstrijden verloren omdat Emmanuel Koné op goal stondquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik moest met nigeria tegen ivoorkust in de finale van de africa cup in 2016, toen hadden ze helemaal niemand meer voor op goal. dus toen stonden veel al kalou en toure op goal
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:50 schreef MMUFC het volgende:
Ik wilde een nieuwe rechtsback.. omdat ik Kromkamp rechtsback heb staan en verder alleen Marcellis. Maar die staat centraal, waardoor ik bij iedere schorsing of blessure van Kromkamp mijn halve verdediging moet verbouwen. Dus ik ga de transfermarkt op, zie dat Asier Del Horno wel interesse zou hebben. Dus ik bied, club accepteert, Del Horno accepteert.
Dus ik denk mooi, rechtsback erbij.
Toen hij eenmaal bij PSV zat heb ik uiteindelijk ook Paul Verhaegh maar gekocht, ik kwam er namelijk achter dat Del Horno een linksback is ipv een rechtsback
linksbenigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:28 schreef Rumille het volgende:
Misschien is hij tweebenig.
Tja, met 12 spelers op het veld is het wel heel makkelijk hè?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:35 schreef boku het volgende:
Ik ben onlangs ook begonnen met FM09. In het eerste seizoen ben ik met Preston North End gepromoveerd naar de Premier Leaugue. Netjes 2de geworden met 7 punten achterstand op de nummer 1 (Reading) en 17 punten voorsprong op de nummer 3 (Birmingham).
De meeste spelers met een hoog salaris en wat oude spelers heb ik uit de selectie gegooid en heb voor ongeveer 900k aan aankopen gedaan, waaronder Mohammed Kallon (free transfer) en een nieuwe spits Alvaro Saborio (FC Sion). Saborio is topscorer geworden met 36 competitiedoelpunten en is van 150k naar 4.9M gegaan en ook Kallon is nu 4.9M waard. Over het algemeen heb ik een redelijk jonge selectie alleen mijn 2 MC's zijn wat aan de oude kant, 29 en 31, maar gemiddeld is de selectie zo'n 24/25 jaar.
Over het algemeen speel ik een redelijk aanvallend 4-4-3 met een DM voor de verdedinging, 2 MC's en 2 AM's (op de vleugels) en een spits. Dit werkte in de Coca Cola Championship goed maar ik vermoed dat ik het met deze opstelling niet ga redden in de Premier Leaugue. De eerste wedstrijden van het nieuwe seizoen zijn tegen Aston Villa (uit), Liverpool (uit) en ManU (thuis).![]()
Ik zit nu nog voor de oefenwedstrijden en ben eigenlijk op zoek naar wat versterking, in de vorm van een backup RB, een MC en een ST, maar heb maar weinig geld te besteden, zo'n 1,75M. Tips zijn welkom.
Oeps, typefoutjequote:Op woensdag 6 mei 2009 17:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tja, met 12 spelers op het veld is het wel heel makkelijk hè?![]()
Misschien kun je voor in de spits Toto Tamuz halen, die moet voor minder dan een half miljoen te krijgen zijn en ik denk dat hij wel haalbaar is. Kun je zeker een paar jaar lol van hebben en met winst van de hand doen.
Als je iets meer geld te besteden hebt kun je voor Choco gaan, van Atletico Paranaense.
Of probeer Victor Irineu.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:53 schreef boku het volgende:
[..]
Oeps, typefoutjeEn bedankt voor de tips, ik ga vanavond meteen kijken of ik die kan halen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |