abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68368526
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:25 schreef PPWB84 het volgende:
Die persconferenties de hele tijd beginnen me wel de keel uit te hangen. Misschien FM 07 weer eens proberen, dat ging tenminste lekker snel en was erg responsief. Maar ja, we zijn inmiddels weer 2 jaar verder ruim.
Je kan ook je assistent sturen he.
pi_68369087
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:27 schreef Rumille het volgende:

[..]

Je kan ook je assistent sturen he.
Ik heb t zelfs zo bij Team Settings zo dat hij dat standaard doet, dat ik niet eens hoef te kiezen of ik wil gaan of hem stuur.

Al moet ik hem een schop onder zn hol verkopen, want hij zegt nu al 3 seizoenen lang dat Inter een 100% garantie voor de titel is. Moeje vooral doen als assistent van AC ja.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2009 17:03:43 ]
pi_68372585
Ja, dat is het probleem. Die assistenten zeggen nog weleens wat stoms en dat heeft dan weer zijn weerslag op het team. Je wordt dus enigzins gedwongen al die standaard vraagjes steeds weer te beantwoorden.
pi_68373245
Moet je een goede assistent uitzoeken .

Witschge doet het leuk bij mijn Ajax.
  zaterdag 25 april 2009 @ 19:58:29 #155
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68373856
Ik heb Wiljan Vloet als assistent manager. Perfecte keuze.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 26 april 2009 @ 13:14:04 #156
108367 Gallorini
über alles..
pi_68388924
Vandaag maar weer eens begonnen met FM. 2009 nog nooit gespeeld. Speel met Newcastle United en sta 12e na 11 wedstrijden. Heb nog zo'n 5 miljoen te besteden, wat waarschijnlijk opgaat aan een verdediger in de winterstop.

Nu loop ik alleen tegen het volgende aan.
Mijn assistent zegt elke wedstrijd dat er een te groot gat is tussen mijn defensie en middenveld. Hoe kan ik dat oplossen? En ik word helemaal gek van al die blessures. Daar nog wat aan te doen?
Hoi mam..
pi_68389012
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:14 schreef Gallorini het volgende:
Vandaag maar weer eens begonnen met FM. 2009 nog nooit gespeeld. Speel met Newcastle United en sta 12e na 11 wedstrijden. Heb nog zo'n 5 miljoen te besteden, wat waarschijnlijk opgaat aan een verdediger in de winterstop.

Nu loop ik alleen tegen het volgende aan.
Mijn assistent zegt elke wedstrijd dat er een te groot gat is tussen mijn defensie en middenveld. Hoe kan ik dat oplossen? En ik word helemaal gek van al die blessures. Daar nog wat aan te doen?
als je gewoon 442 speelt kun je misschien met een ruit op het middenveld gaan spelen.. om maar eens wat te noemen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 26 april 2009 @ 13:42:45 #158
108367 Gallorini
über alles..
pi_68389687
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:17 schreef MrMoon het volgende:

[..]

als je gewoon 442 speelt kun je misschien met een ruit op het middenveld gaan spelen.. om maar eens wat te noemen..
Speel momenteel met een dmc voor de verdediging. Blijf die melding houden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gallorini op 26-04-2009 13:50:28 ]
Hoi mam..
pi_68391226
Dan laat je je verdediging niet aanvallend genoeg spelen. Je verdediging hangt te ver naar achteren (verdedigende lijn).
pi_68393016
Mn assistent kan gaan janken

"gat tussen defensie en middenveld" -> defensief middenvelder erbij, hij blij.
"gat tussen middenveld en aanval" -> aanvallend middenvelder erbij, hij blij
"strikers are outnumbered" -> NO FREAKING WAY.

Hij vind altijd wel iets om over te janken. Ik bepaal mn strategie zelf wel.
pi_68393144
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:26 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Mn assistent kan gaan janken

"gat tussen defensie en middenveld" -> defensief middenvelder erbij, hij blij.
"gat tussen middenveld en aanval" -> aanvallend middenvelder erbij, hij blij
"strikers are outnumbered" -> NO FREAKING WAY.

Hij vind altijd wel iets om over te janken. Ik bepaal mn strategie zelf wel.
Precies, die assistent slaat nergens op hoor. Hij blijft zeuren ook al heb je al 27 wedstrijden achter elkaar gewonnen zonder enige problemen....
  zondag 26 april 2009 @ 16:02:32 #162
107005 Saviola
CM Legend
pi_68394293
Speelde dus met FK Vozdovac in Servië, eerste seizoen kampioen en 2de divisie en daarna ook gelijk kampioen op't hoogste niveau, net voor Partizan Ging iets te simpel, het niveau daar is nogal dramatisch. Ben nu ook gekapt, viel geen eer meer te behalen, kon bijna geen aankopen buiten Servië doen en Europees haal ik toch niet snel de top.

Maarrr, heb al een nieuwe uitdaging: FC Servette Geneve Dat is een club die in 2005 bankroet ging en degradeerde. Nu spelen ze in de 2de divisie maar met goede faciliteiten en een stadion van 30.000 zitjes moeten ze dus gewoon terug naar het hoogste niveau. Het is ook na Grasshoppers de meest succesvolle club met 17 titels, waarvan de laatste in 1999.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  zondag 26 april 2009 @ 16:30:48 #163
185115 Juk
Misschien
pi_68395678
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:31 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Precies, die assistent slaat nergens op hoor. Hij blijft zeuren ook al heb je al 27 wedstrijden achter elkaar gewonnen zonder enige problemen....
Die melding slaat op de "mentality" van je spelers.
En gat tussen je defensie en middenveld betekend bijvoorbeeld dat óf je middenvelders te ver naar voren staan óf je verdedigers te ver naar achteren, niet persee dat er een dmc tussen moet.
Zet je je middenvelders dan minder aanvallend kan het zijn dat er dus een gat ontstaat tussen je middenveld en je aanvallers. Dan moet je je aanvallers dus ook terug naar achteren schuiven.

Dat je 27 wedstrijden wint wil niet zeggen dat dat is omdát je je spelers zo hebt neergezet maar meer ondanks.
The only thing I fear is my MoM
pi_68398162
Ik heb sinds kort ook FM2009 maar heb constant last van falende spitsen en lage beoordelingen van spelers. Iemand hier een oplossing voor? Ook valt het me op dat mijn eigen spelers de bal tegenelkaar schieten en dat de tegenstander er vervolgens mee vandoor gaat. Zoiets heb ik nog nooit bij de voorgaande FM's gezien.
  zondag 26 april 2009 @ 17:41:31 #165
185115 Juk
Misschien
pi_68398304
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:36 schreef TTD het volgende:
Ik heb sinds kort ook FM2009 maar heb constant last van falende spitsen en lage beoordelingen van spelers. Iemand hier een oplossing voor? Ook valt het me op dat mijn eigen spelers de bal tegenelkaar schieten en dat de tegenstander er vervolgens mee vandoor gaat. Zoiets heb ik nog nooit bij de voorgaande FM's gezien.
Falende spitsen is inderdaad een terugkerend probleem. Het enige wat er aan te doen is, bij mij, is ze laten scoren

En dat je ze nu de bal tegen elkaar aan ziet schieten komt misschien omdat het nu voor het eerst 3d te zien is?
pi_68398429
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:30 schreef Juk het volgende:

[..]

Die melding slaat op de "mentality" van je spelers.
En gat tussen je defensie en middenveld betekend bijvoorbeeld dat óf je middenvelders te ver naar voren staan óf je verdedigers te ver naar achteren, niet persee dat er een dmc tussen moet.
Zet je je middenvelders dan minder aanvallend kan het zijn dat er dus een gat ontstaat tussen je middenveld en je aanvallers. Dan moet je je aanvallers dus ook terug naar achteren schuiven.

Dat je 27 wedstrijden wint wil niet zeggen dat dat is omdát je je spelers zo hebt neergezet maar meer ondanks.
Dat zeg ik toch ook over die verdedigende lijnen en mentality?

En jij gaat mij niet vertellen dat die assistent het altijd bij het rechte eind heeft, want maak jij maar eens tactiek waarbij de assistent nooit zeurt en ook nog eens ontzettend goed is.
pi_68399189
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:41 schreef Juk het volgende:

[..]

Falende spitsen is inderdaad een terugkerend probleem. Het enige wat er aan te doen is, bij mij, is ze laten scoren

En dat je ze nu de bal tegen elkaar aan ziet schieten komt misschien omdat het nu voor het eerst 3d te zien is?
Je tikt iedereen weg en vervolgens sta je 1 tegen 1 en dan schiet van Persie hem vol tegen de keeper aan of hoog overheen

Ik wist nog dat ze vorig jaar gewoon knoep hard erin legde
  zondag 26 april 2009 @ 20:26:24 #168
185115 Juk
Misschien
pi_68402962
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:47 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook over die verdedigende lijnen en mentality?

En jij gaat mij niet vertellen dat die assistent het altijd bij het rechte eind heeft, want maak jij maar eens tactiek waarbij de assistent nooit zeurt en ook nog eens ontzettend goed is.
Ik ben toevallig met zo'n tactiek 4de geworden met Cambuur in de Eredivisie en nu ongeslagen Charleroi terug naar het hoogste Belgische niveau gebracht, dus het kan echt wel.

Dat de assistent niet altijd gelijk heeft is logisch, hij is tenslotte assistent. Maar als je een beetje een fatsoenlijke hebt zijn zijn tips altijd wel goed en maken ze je elftal echt wel beter.
  zondag 26 april 2009 @ 20:33:23 #169
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68403218
Ik neem altijd de tips van de assistent over met betrekking tot instructies voor de tegenstander. Al heb ik daar zelf vaak standaard settings voor. Ze kunnen best nuttig zijn, maar in de meeste gevallen trek ik mijn eigen plan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_68405815
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:26 schreef Juk het volgende:

[..]

Ik ben toevallig met zo'n tactiek 4de geworden met Cambuur in de Eredivisie en nu ongeslagen Charleroi terug naar het hoogste Belgische niveau gebracht, dus het kan echt wel.

Dat de assistent niet altijd gelijk heeft is logisch, hij is tenslotte assistent. Maar als je een beetje een fatsoenlijke hebt zijn zijn tips altijd wel goed en maken ze je elftal echt wel beter.
Ok, jij wint. Toch ben ik van mening dat ik 'm niet nodig heb.
pi_68406234
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:41 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ok, jij wint. Toch ben ik van mening dat ik 'm niet nodig heb.
Ik heb met totaal onconventionele tactieken waar mn assistent zeker 5400 dingen op weet aan te merken, ben ik 5 jaar achter elkaar met Liverpool kampioen geworden + 4 CL's.

Mn assistent kan opbokken.
pi_68419962
Zei in een eerdere post dat mijn game met PSV weer een ouderwetse FM game was.. Dus in het begin al de titel verspelen, en ingemaakt worden door Ajax en Feyenoord.
Nu moest in onlangs in de competitie en de beker vlak na elkaar tegen Feyenoord.

In de competitie stond het lange tijd 0-0. In ede 72e minuut komt Roy Makaay in het veld. Drie minuten later moet Feyenoord wisselen, de geblesseerde Roy Makaay moet eruit.
Ik won overigens met 1-0 door een eigen goal van Kaj Ramsteijn in de 84e minuut .

In de beker ging het iets makkelijker.. het werd een 4-0 overwinning.
In de halve finale wacht AZ, met Stevens van vervanger van de naar Lazio vertrokken Van Gaal aan het roer. Het laatste competitieduel tegen AZ werd 4-1. Na 31 minuten stond ik 4-0 voor, na 37 minuten 4-1.

Na een 3-1 overwinning op Ajax, met een eigen goal van Gabri en van Stekelenburg, sta ik 6 punten voor Ajax, maar 1 punt achter Groningen. Nummer 4 volgt op grote achterstand. Nog 5 duels te gaan, waaronder FC Groningen - PSV.
pi_68420215
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Niemand? Is vet irritant en ik weet dat je het kunt instellen......ergens.
Je kunt toch zodra je een wedstrijd start (op het scherm waar de opstellingen van beide teams te zien zijn) de instellingen voor Replays en Highlights selecteren? In dat zelfde lijstje (4 settings of zo) staat ook een optie waar je kunt kiezen uit TV View of Classic View...en mogelijk nog wel een optie None (niet zeker overigens...), maar daar kun je er in ieder geval voor zorgen dat er niet standaard TV View opgestart wordt
pi_68432332
Ik ben FM nu aan het installeren, Maar is het ook zo dat je echt carriere kan maken als manager? Zit je de hele tijd gebonden aan één club, of kan je na een x aantal jaar overstappen naar een andere (betere/leukere) club?
  maandag 27 april 2009 @ 19:14:01 #175
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_68432424
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:10 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben FM nu aan het installeren, Maar is het ook zo dat je echt carriere kan maken als manager? Zit je de hele tijd gebonden aan één club, of kan je na een x aantal jaar overstappen naar een andere (betere/leukere) club?
Dat kun je helemaal zelf bepalen.
Je kan bepalen bij welke club je start en vervolgens kunnen ook andere clubs je een contract aanbieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')