Leuke pta blundersquote:Motor
brandstof benzine
cilinders 4 in lijn
kleppen/cilnder 5
brandstofsysteem multipoint injectie
cilinderinhoud 1984 cc
max. vermogen 96 kW/130 pk bij 5700 tpm
max. koppel 195 Nm bij 3300 tpm
Transmissie/onderstel
aandrijving voor
transmissie 5 versnellingen, handgeschakeld
remmen voor/achter gev. schijven/schijven
banden 195/65VR15
draaicirkel wielen 11,4 m
Maten/gewichten
lengte/breedte/hoogte 4,70 m/1,75 m/1,46 m
wielbasis 2,70 m
gewicht 1291 kg
laadvermogen 639 kg
aanhangermassa geremd/ongeremd 1400 kg/650 kg
kofferruimte 475-800 l
tankinhoud 62 l
Prestaties
topsnelheid 210 km/h
acceleratie 0-100 km/u test 10,7 s (9,9 s)
acceleratie 50-80 km/u in 3/4 5,0/7,7 s
acceleratie 80-120 km/u in 4/5 10,2/13,9 s
brandstofverbruik test 10,3 l/100 km (8,0 l/100km)
geluidsniveau bij 100/120 km/u 65,8 dB/67,0 dB
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
whehe, nu je het zegtquote:Op zondag 29 maart 2009 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
Ja, waarom is de SC ooit -1000 gegaan eigenlijk?
Wie is de schuldigequote:Op zondag 29 maart 2009 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
Ja, waarom is de SC ooit -1000 gegaan eigenlijk?
Heb je hem ook in het echt gezien Herm?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
Civic, vind de Insight echt een gedrocht.
Het goedkoopst is de Insight. Het luxe de Civic.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:49 schreef Dingest het volgende:
Het zou mij om het even zijn, en bij dit soort auto's kijken naar welke het luxe/meest praktisch/goedkoopste is. Ik zou best in een hybride willen rijden als dat wil zeggen dat ik goedkoop - en modern - kan karren![]()
En zo lelijk vind ik ze stiekem ook nietHoewel ik denk dat de Civic wat sportiever oogt.
Had ik ook wel door maar de laatste vind ik beterderderderquote:
Oke, dat had ik niet goed begrepenenen.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:54 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Had ik ook wel door maar de laatste vind ik beterderderder
En daar ga je de mist in!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:52 schreef Anne het volgende:
Tja.. bij de Civic kun je de achterbank niet naar beneden klappen, maar hoe vaak gebruik je zoiets?
Ik vind die TL-buis aan de voorkant echt om te kotsen. De Civic vind ik best een guitig dingquote:Op zondag 29 maart 2009 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je hem ook in het echt gezien Herm?
Want op de foto's vind ik de Insight inderdaad ook erg lelijk, met name de achterkant.
In eerste instantie zou het ook de Insight worden, maar toen stond daar binnen een witte Civic met mooie velgjes enzo![]()
. Dus nu wordt 't weer wat lastiger kiezen.
Snel quotenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind die TL-buis aan de voorkant echt om te kotsen. De Civic vind ik best een guitig ding
Hmm!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:56 schreef Ballebek het volgende:
[..]
En daar ga je de mist in!
Mijn vorige auto (ook een Merc) kon ie ook niet naar beneden en dat is toch wel diepe intense haat.
Vooral als je straks je huisje in gaat en allemaal troep gaat kopen zal je nog wel is hebben dat je jezelf vervloekt dat ie niet naar beneden kan
Das ook de grootste reden dat ik mijn 300TE heb gekocht.
Wat is het verschil in luxe? Heb je het dan echt over wel/geen airco en andere 'standaard'-opties, of over zooi dat je niet echt nodig hebt maar wel leuk is om er in te hebben? En is er natuurlijk de ruimte om opties toe te voegen?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Het goedkoopst is de Insight. Het luxe de Civic.
En praktisch? Tja.. bij de Civic kun je de achterbank niet naar beneden klappen, maar hoe vaak gebruik je zoiets?
Ik snapte 'mquote:Op zondag 29 maart 2009 21:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die Civic dus hè, niet die hatchbak met dito TL-buis en gespleten ruit
Ook in allebei proef gereden jaquote:Op zondag 29 maart 2009 21:19 schreef Dingest het volgende:
Mja, lastig. De één heeft wat meer ruimte voor vervoer van goederen en is/voelt goedkoper, de ander is kennelijk wat fijner voor het vervoer van extra mensen en is/voelt wat duurder.
Al in allebei proef gereden? Wellicht wordt het dan een kwestie van kiezen op gevoel
En waarvoor heb jij zo'n bak nodig danquote:Op zondag 29 maart 2009 21:17 schreef Ballebek het volgende:
Ik heb mijn nieuwe stuk schroot ook al gevonden voor in Oz
[ afbeelding ]
Alleen de roobar ontbreekt en de wat grotere wielen met meer vrijheid (wel zo handig).
Waarvoor heb jij een Civic nodig danquote:Op zondag 29 maart 2009 21:23 schreef Anne het volgende:
[..]
En waarvoor heb jij zo'n bak nodig dan?
Damnquote:Op zondag 29 maart 2009 21:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ook in allebei proef gereden ja. Rijden beide fijn
.
De Civic voelt iets sneller aan, maar op papier scheelt dat geloof ik niks.
Nee, ik koop een Carina II van Tommie_Toyotaquote:Op zondag 29 maart 2009 21:26 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Alex, Merc kopen? Heeft net 2 nieuwe Xenonlampen erin
Da's toch niet helemaal wat ik verwacht had. Had een andere Kadett in mijn hoofd - en in een wat minder afgeragde staatquote:Op zondag 29 maart 2009 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Holden Ute
Dit is de komende tijd mijn vervoer
[ afbeelding ]
Wordt alleen maar meer waard, net als de Merc dus op zich een goeie keuzequote:Op zondag 29 maart 2009 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik koop een Carina II van Tommie_Toyota
Als ie nog eens kapot gata welquote:Op zondag 29 maart 2009 21:31 schreef Dingest het volgende:
[..]
Da's toch niet helemaal wat ik verwacht had. Had een andere Kadett in mijn hoofd - en in een wat minder afgeragde staat
Ik ben de draad kwijt. Gaat de Lada nu echt weg voor een Carina, of is het maar gekkigheid?![]()
Ik ken het gevoel. Aan de andere kant, ik heb toen ook meer in de auto moeten steken dan dat hij mij in aanschaf had gekost en ik rijd nu toch wel 2,5 jaar probleemloos rond (op een afgebroken uitlaat na eens).quote:Op zondag 29 maart 2009 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ie nog eens kapot gata welheb er de laatste tijd meer geld in gestoken die auto goedte krijgen dan dat ik voor de auto zelf betaald heb, dus zal welgek zijn hem te verkopen.. maarik wil gewoon betrouwbaarheid...
Toch triets dat de betrouwbaarste auto die ik heb gehad een Rover was
Huh?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:44 schreef PeuRac het volgende:
mooiste plekjes van Limburg gezien.
turbo is fubar. de stocker zit er weer op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goed bezig![]()
hoe is het met je turbo eigenlijk???
Zeg dat je nachtdiensten draait. problem solved?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:40 schreef Dingest het volgende:
Beginnen ze van de woningbouwvereniging een beetje moeilijk te lopen doen dat mijn gordijnen 'te lang' dicht zijnDat maak ik mooi zelf wel uit hoe vaak ik die dingen open doe
Je post eerst iets hier hè voordat je het op google intikt... Is FOK! daadwerkelijk het eerste wat in je opkomt wanneer je een vraag hebt of wil je er iets (voor mij volledig onduidelijks) mee aangeven...?quote:
Ik had iets in die strekking doorgegeven, maar toen begon ze te zeuren over of ik dan geen andere meuk voor de ramen kon doen zodat het er meer bewoond/gastvrijer uitzag... Ik ben heel erg op mijzelf gericht en heb niets met de rest van de buurt, of mensen in het algemeen, dus het kan mij ook niet schelen of het er bewoond uitziet of niet. Wellicht dat het wat raar gevonden wordt, dat vind ik best, maar ik mag toch uiteindelijk zelf weten of ik de gordijnen desnoods de hele dag dichthoud?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:45 schreef Devilnl het volgende:
[..]
Zeg dat je nachtdiensten draait. problem solved?
Die rugzak? Met een aanhanger naar Dld brengen geen optie?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:21 schreef Anne het volgende:
Ik ga de Suzuki verkopen. Mijn vader wil nu toch wel eens erg graag de garage leeg hebben, zeker nu ik uit huis ga. En meenemen gaat niet, want door de keuring komt ze nog lang niet.
Dus er zit niks anders op helaas.
Ik zou er om eerlijk te zijn ook niet mijn 'daily drive' van willen maken en er elke dag mee naar Eindhoven karren.
En dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die rugzak? Met een aanhanger naar Dld brengen geen optie?
eg pipo, dat ik deze week in een BX rijd is geen reden om niette zwaaien he?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:45 schreef Devilnl het volgende:
[..]
Zeg dat je nachtdiensten draait. problem solved?
Ja, dus? We hebben meerdere auto's? Ik wil de garage niet gaan gebruiken als opslag. Net zo min als mijn vader dat nu dus wil en ik geef 'm groot gelijk.quote:
Hoi hoi. In Weeze!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:48 schreef BazzoS het volgende:
Joehoe
@Anne, waar ga je wonen in Duitsland?
BX? Marssum?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eg pipo, dat ik deze week in een BX rijd is geen reden om niette zwaaien he?
En ik heb graag voorrang daar in Marssum
dinsdagquote:Op donderdag 2 april 2009 17:50 schreef Devilnl het volgende:
[..]
BX? Marssum?
![]()
waar en wanneer was dat dan?![]()
Ff rijles gegeven hequote:Op vrijdag 3 april 2009 21:05 schreef Paladijn het volgende:
Denk je ff in the middle of fucking nowhere wat foto's te maken, komt Lexxx opeens voorbij rijden
Ja, daar lette ik weer niet op, ik was Rose aan het uitleggen hoe de auto moest startten, en het is een BX, dus hij moets nog omhoog komenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:59 schreef Paladijn het volgende:
I know, daarom reed ik ook niet meteen weg en keek ik nog even achter de auto
Ja, maar dáár is het ook niet voor bedoelt natuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:48 schreef Paladijn het volgende:
Terecht, die electonische meuk (ESP/VSA) zorgt alleen maar voor onvoorspelbaar weggedrag zodra je de limiet raakt. Er zit op DF bijvoorbeeld een Mini rijder die het vreemd vond dat hij normaal met piepende banden een klaverblad kon nemen, maar nu opeens er af schoot
Bij mijn MX5 NC was het beter geregeld, daar krijg je nog wat speelruimte van het systeem _dus weet je dat je glijd_. In mijn Honda heb ik soms een dood gevoel in het stuur, terwijl ik nog behoorlijk gas bij kan geven... daar wordt je gewoon niet blij van. Waldwei -> A7 rij ik max 80 in de Honda, in de MX NA klap ik er met 110+ doorheen
Het is overigens over een paar jaar verplicht om het in nieuwe auto's in te bouwen meen ik... zolang er maar een 'uit' knop in zit
Vette wagenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Holden Ute
Dit is de komende tijd mijn vervoer
[ afbeelding ]
62 trim is vergelijkbaar met 400 wielpk'squote:Op donderdag 2 april 2009 18:11 schreef ThaFreak het volgende:
@ alexxxxx Kleur velgen icm kleur auto
@ tjabbo smeerlap!!!
btw 62 trim turbo, waar is dat een beetje mee te vergelijken???
Zo ziet het er bij mij niet uitquote:Op zondag 5 april 2009 17:48 schreef Tjabbo het volgende:
ff update over de supra zoals ik eens per zoveel slowchats kan doen
Zo ziet het er nu uit:
[ afbeelding ]
Zoals in de foto te zien is zitten de kapjes op de nieuwe bougiekabels, en de BOV heeft een nieuwe plek gekregen, iets dichter bij de gasklep en de nieuwe pipeset zit er helemaal op.
Jos (mede supra fanatic) heeft de bougies gewisseld. Ik heb allemaal nieuwe gehaald omdat ik vorig jaar nogal last had van gestotter. Er waren twee bougies bij die ik toen niet vertrouwde en heb vervangen. We hebben toen alles nagekeken en het was gewoon goed. Echter kijk en huiver mee wat Jos vandaag uit bougie gat nummer twee wist te draaien
[ afbeelding ]
Het keramiek zat helemaal los en een aantal kleine deeltjes vielen er zo vanaf! het leek wel of de bougie er ook niet helemaal goed in gezeten heeft of zo.... heel vreemd. gelukkig is er niets op de zuiger gevallen en hebben we met een stofzuiger met een hele dunne slang er aan alles uit het bougie gat gekregen. ik wil wedden dat het gestotter nu wel over is zodra we weer flink op het gas gaan
Godverdomme. Ik heb 't gemist door het briljante idee van een ontbijt op een verjaardag, ipv het gewoon in de avond te vieren.quote:
wtf zijn dat voor grappenquote:Op zondag 5 april 2009 19:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik heb 't gemist door het briljante idee van een ontbijt op een verjaardag, ipv het gewoon in de avond te vieren.
Het was nog best gezelligquote:Op zondag 5 april 2009 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wtf zijn dat voor grappenben blij dat ik zelden verjaardagen bezoek
Ik heb een iets andere autoquote:
Vlad?quote:Op maandag 6 april 2009 03:32 schreef PeuRac het volgende:
Zo, 3000km, 35u rijden, 8u slaap verder en ik heb een rondje UK erop zitten. Ohja, ook nog 1 auto', 12 cilinders, 15 versnellingen, 40 bougies, 2 lambda sensoren, 1 krukas, 6 posters, 2 kleppendeksels, 2 koppen en een hoop klein grut opgehaald
Helaas hield de LPG installatie er 400km geleden mee opHoop niet dat het ernstig is, installatie is al 11jaar oud. Heeft iemand het email adres van Vlad? Het is nl een Vialle installatie.
Overigens wel hele leuke mensen gesproken, misschien over 2 maanden weer een rondje maken en dan wat heel leuks ophalenDan wel met een busje en autoambulance, want met 3 sedans bovenstaande vervoeren was niet echt een geweldig plan, gezien het feit dat de op te halen auto schade had.
Doordat tijd op een gegeven moment belangrijker wordt, dus dan rij je soms liever 10km op benzine, ipv de snelweg te moeten verlaten. Toen heb ik net voor de laatste (tank)stop de tank leeggereden. En daarna wilde die niet meer op benzine.quote:Op maandag 6 april 2009 19:24 schreef Paladijn het volgende:
Dat heeft het je nu alsnog gekost door dat probleem met je LPG... hoe krijg je't trouwens voor elkaar de tank leeg te rijden, daar houd je toch rekening mee?
klinkt zo perfect als ik ben een prutserquote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Anne het volgende:
En dit is bijvoorbeeld ook echt een klotezin: "Gezien dat de resultaten vrijwel feilloos mij omschrijven, heb ik ze hier geplaatst."
is dat door een allochtoon geschreven ?quote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Anne het volgende:
En dit is bijvoorbeeld ook echt een klotezin: "Gezien dat de resultaten vrijwel feilloos mij omschrijven, heb ik ze hier geplaatst."
OP-waardige samenvatting van een websitequote:Op dinsdag 7 april 2009 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
Hoi ik ben Rob, ik heb geen diploma's maar heb wel hier en daar wat aangerommeld. Dit noem ik werk ervaring ().
Ik ben net ontslagen tijdens mijn proeftijd, en ben op zoek naar een plekje waar ik opnieuw wat kan rommelen. In deze lastige markt beperk ik mij als rijbewijs-bezitter (sinds maart 2003!) met verregaande technische kennis () tot account manager. Waarom? Omdat dat gaaf klinkt op borrels. Ik ben van de auto-branche, via het bankwezen wegens succes richting de IT gemigreerd. Ik ben ook daar van plan weer weg te rennen wanneer in de media komt dat deze sector het ook even wat minder gaat doen.
Ik neem aan snel wat van jullie te horen, zoals mijn CV is er geen tweede!
niet iedereen is zo slim als ons ehquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
Hoi ik ben Rob, ik heb geen diploma's maar heb wel hier en daar wat aangerommeld. Dit noem ik werk ervaring ().
Ik ben net ontslagen tijdens mijn proeftijd, en ben op zoek naar een plekje waar ik opnieuw wat kan rommelen. In deze lastige markt beperk ik mij als rijbewijs-bezitter (sinds maart 2003!) met verregaande technische kennis () tot account manager. Waarom? Omdat dat gaaf klinkt op borrels. Ik ben van de auto-branche, via het bankwezen wegens succes richting de IT gemigreerd. Ik ben ook daar van plan weer weg te rennen wanneer in de media komt dat deze sector het ook even wat minder gaat doen.
Ik neem aan snel wat van jullie te horen, zoals mijn CV is er geen tweede!
Ken je dat filmpje van Christian de leeuwquote:Op donderdag 9 april 2009 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mooie beesten![]()
Wel mooi dat ie geen cabrio heeft
De Ka die we hadden bij de proefrit was ook wit (en schoon). Een ritje van vijftien kilometer in de regen en hij kon eigenlijk al weer schoongemaakt wordenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:08 schreef Paladijn het volgende:
Wit staat goed op de Civic, zie je ook niet veelEnige nadeel is het schoonmaken :x
Ik heb al eens een mus doodgereden op de fietsquote:Op donderdag 9 april 2009 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
veel dode beesten inderdaad... had twee weken geleden mijn 2e roadkill (na een spreeuw).. dit keer een eenddubieus genoeg in de auto van 2cv die ik toen leende (en vanaf zaterdag weer
onderdelen die uit rusland moeten komen zijn stom)
Ik heb zelf ook een witte en een zwarte auto gehad. En ik vind zwart veel erger.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
De Ka die we hadden bij de proefrit was ook wit (en schoon). Een ritje van vijftien kilometer in de regen en hij kon eigenlijk al weer schoongemaakt wordenHet is geen handige kleur.
Wil die alfa die vent omrijden ofzoquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:16 schreef Paladijn het volgende:
Dat heb ik al eens met een eend gehad ja
Wordt maandag 'gezellig' druk bij de ring als ik dit zo zie
[ afbeelding ]
Die ken ik jaquote:Op donderdag 9 april 2009 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van Christian de leeuw?
Zwart weigert mijn moeder per definitie. Alles wat zwart is vindt ze een lijkenautoquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een witte en een zwarte auto gehad. En ik vind zwart veel erger.
Het had nog erger gekund, die mus heb ik platgereden in Coevorden. Staat ook wel bekend als de ganzenstad....quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:16 schreef Paladijn het volgende:
Dat heb ik al eens met een eend gehad ja
Wordt maandag 'gezellig' druk bij de ring als ik dit zo zie
[ afbeelding ]
Ik vind zwart en wit eigenlijk de mooiste 'kleuren' voor veel auto's.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zwart weigert mijn moeder per definitie. Alles wat zwart is vindt ze een lijkenauto![]()
Persoonlijk heb ik weinig met zwart of wit.
O, ik niet. Het is niet dat ik het lelijk vind, ik vind meer dat het gewoon ongeïnspireerd overkomt. Ik heb echt liever wat kleur aan de auto (of in het algemeen; m'n huis is één regenboog min of meer), maar het moet wel een beetje bij de auto passen. Grijs vind ik ook niets.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind zwart en wit eigenlijk de mooiste 'kleuren' voor veel auto's.
nergens last vanquote:
Snie grappigquote:
Rood (roze): (minequote:Op zaterdag 11 april 2009 11:57 schreef Anne het volgende:
Ik vind rood echt een lelijke kleur. Groen ook. Blauw gaat nog wel. Geel voor sommige auto's ook nog wel.
[..]
Snie grappig.
Ja, wij hebben nu deze:quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:26 schreef Fugie het volgende:
de kleur en tint van de kleur moeten wel bij de auto passen ja. maar meestal leveren ze vanuit de fabriek de meest verschrikkelijke mogelijkheden
Ik ben een leeuwquote:Op donderdag 9 april 2009 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van Christian de leeuw?
Konijn toch?quote:
Dat was mijn vraag ook nietquote:
wel als konijntjesquote:
Ik zag het laatst in een donkerblauwe (quote:Op zondag 12 april 2009 02:07 schreef Dingest het volgende:
Vandaag trouwens (een) KITT gespot; een zwarte 3rd gen. Pontiac Trans Am met werkende 'sensormodule' in de motorkap, nabij Zwolle
Welke Alfa club bedoelt die dan? Dr zijn er namelijk 3.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben ook LeeuwGrrrrrrr
En net terug van een puzzelrit met de BX club. De organisator klaagde over de sneuheid van bepaalde deelnemers aan puzzelritten van de Alfaclub overigens(heeft ook een 166 geloof ik)
quote:Op zondag 12 april 2009 11:08 schreef Anne het volgende:
Gefeliciteerd Alex.
* Anne is gisteren naar Tarzan geweest.
Ik zou best eens aan zijn slinger willen zitten heur.
Maar wat een rotweg terug! (heen ook trouwens, maar dat lag niet aan 't weer)
Het regende hard (de snelweg stond blank) en we reden precies richting de bliksem.
uhu en ik zit altijd te wachten tot hij op de kerk inslaat zodat die toren af fiktquote:Op zondag 12 april 2009 11:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Het ging horizontaal en verticaal hè? En van 2 kanten vlak achter elkaar steeds.
quote:Op zondag 12 april 2009 11:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
uhu en ik zit altijd te wachten tot hij op de kerk inslaat zodat die toren af fikt
Met Blik op de Weg hebben ze een boerenknul met zo'n ding van de weg gehaald en beboet (323F ook), omdat dat lampje toch niet de bedoeling wasquote:Op zondag 12 april 2009 03:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zag het laatst in een donkerblauwe () 323f, dat was echt lelijk
"de alfa club", geen idee welkequote:Op zondag 12 april 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke Alfa club bedoelt die dan? Dr zijn er namelijk 3.
Dankjewelquote:
is leuk he, zo'n rit organiserenquote:Op zondag 12 april 2009 11:09 schreef Anne het volgende:
Ow, Alex, mijn vader moet ook een puzzelrit organiseren. Wordt wel leuk volgens mij.
quote:Vanavond om 22.15 uur is op Nederland 1 een nieuwe aflevering van “Bij ons in de PC“, ditmaal gaat Jort Kelder op stap met een aantal hardcore autospotters in de P.C. Hooftstraat te Amsterdam. Deze fotograverende tieners behoren daar tot het straatmeubilair…
the bitch runs.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:20 schreef Tjabbo het volgende:
Mechanisch klaar!
Incl. de electrische fans die de stock viscose fan moeten gaan vervangen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 april 2009 14:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
the bitch runs.
Hier naast de supra van mijn neef, die heeft ook het virus te pakken....
[ afbeelding ]
Mooi werk Tjabs, het verschil is duidelijk. Die grijze van jou is een stuk strakker dan die blauwe.. Daar zie je gewoon aan dat er nog heel wat tijd in moet!quote:Op zondag 12 april 2009 14:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
the bitch runs.
[ afbeelding ]
Vet welquote:Op zondag 12 april 2009 14:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
the bitch runs.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 april 2009 17:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mooi werk Tjabs, het verschil is duidelijk. Die grijze van jou is een stuk strakker dan die blauwe.. Daar zie je gewoon aan dat er nog heel wat tijd in moet!
in Tzummarumquote:Op zondag 12 april 2009 21:52 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx, waar blijft de Niva?
[ afbeelding ]
quote:
Kom bij de 156 JTD Fanboysquote:Volgende week even naar de garage en als het een duur verhaal gaat worden komt er een andere autoBen echt helemaal klaar met dat schijthok.
Vriendjequote:
Ik ga helemaal nooit met de treinquote:Op maandag 13 april 2009 13:38 schreef lipje het volgende:
[..]
Vriendje![]()
![]()
Een diesel voor iemand die dagelijks met de trein naar zijn werk gaat? smeer die jongen dan een 155 aan
quote:Op maandag 13 april 2009 15:46 schreef BaraCuda2 het volgende:
Crap windhoos opnieuw geinstalled maar ben m'n wachtwoord van fok kwijt en het wachtwoord van het mailadres in m'n profiel
Scherpquote:Op maandag 13 april 2009 16:53 schreef Dingest het volgende:
[..]
![]()
Net als bij het cijfertje in het kenteken kunnen we in jouw nick aflezen hoe vaak je een nieuwe aan hebt moeten vragen
hmmz ik las weer met een half oog. Dacht de Slopel van Fuckiequote:
Ik rij tegenwoordig zo weinig dat een diesel niet echt meer nodig is eigenlijk.quote:Op maandag 13 april 2009 18:57 schreef lipje het volgende:
[..]
hmmz ik las weer met een half oog. Dacht de Slopel van Fuckie
De Crossa vervangen voor een 147?
De JTD is betrouwbaar, net als de v6, alleen zijn die iets duurder, voor nog geen 3,5 k heb je er al een
Oh? waar ben je geweest dan :pquote:Op maandag 13 april 2009 19:51 schreef PeuRac het volgende:
Bara, ben vandaag nog lang je huis gereden
Noodzakelijk kwaad, maar het heeft wel nut gehadquote:
Het scheelt niet veel neequote:Op maandag 13 april 2009 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Van oldtimer rijden krijg je een veel betere conditie van van fietsen![]()
hey Xquote:Op zondag 12 april 2009 17:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mooi werk Tjabs, het verschil is duidelijk. Die grijze van jou is een stuk strakker dan die blauwe.. Daar zie je gewoon aan dat er nog heel wat tijd in moet!
Opel heeft er 254000 op staan.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:00 schreef PeuRac het volgende:
Dat valt dan weer mee. Hoeveel kms heeft t opeltje er op staan ondertussen?
Heb je nog vaak spijt dat je die Volvo weg gedaan hebt?
Veel plezier als WC schoonmaker bij Dixi!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef PeuRac het volgende:
In principe naar buitendienst medewerker. Maar heb een super functie gevonden als commerciëel project coördinator voor een evenementen leverancier.
mijnes heb lekker meer!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Opel heeft er 254000 op staan.
De volvo heeft m'n broer op dit moment, dus ik rij er nog wel eens in
Echt missen doe ik hem niet, maar het blijft wel een geile bak
Ligt dat aan de remblokken of jouw remgedrag?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:53 schreef Paladijn het volgende:
De MX zit ondertussen op 307k volgens mijMaar moet de komende tijd maar eens zien wat ik er verder mee doe met de plaatschade die er sinds vorig weekend op zit :x
De Honda mocht ik vanmorgen niet meenemen van de dealer, er kwam wat metaalgeluid uit, toen bleken mijn remblokken zo'n 10000 km te vroeg op te zijn
quote:
mooi hequote:
Lekker weer hè, daar in Jordanië?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:02 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, vandaag nog langs Herm's ouders gereden
moet wat worden als die andere turbo er onder komtquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:10 schreef Tjabbo het volgende:
apengeile zaken!
Gisteravond de kopbouten van de supra nagetrokken. zit nog steeds FUCKING vast op 107NM.
Dat is echt zo super vast![]()
Daarna drive it like i stole it. ik schrok zelfs weer van de kracht van dat ouwe kreng op 1 bar aan overdruk.Té lang niet gereden gewoon...
quote:
Wtf? Is Jordanie dit jaar de nieuwe trend ofzo? Echt iedereen gaat daar ineens heen....quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker weer hè, daar in Jordanië?
Misschien versta je het verkeerd en gaat iedereen eigenlijk naar de Jordaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wtf? Is Jordanie dit jaar de nieuwe trend ofzo? Echt iedereen gaat daar ineens heen....
Ik hoor het ook steeds vaker ja... Maar ze hebben het mooi daar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wtf? Is Jordanie dit jaar de nieuwe trend ofzo? Echt iedereen gaat daar ineens heen....
ja WTF dude vanochtend om 5.30 al op de snelweg (moest vroeg beginnen).quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet wat worden als die andere turbo er onder komt
Dat kan dus ook niet. Als je niet betaalt komt het automatisch voor de rechter, en dan zal de boete hoger uitvallen (aangezien 'ie wel gewoon klopt). Dan maar geen foto. ;-)quote:Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef AMDFreak het volgende:
Dat verdient wel; de moeite doen om de foto op te vragen
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Alfa Romeo 155 Q4
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 18 april 2009
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen onderweg naar Voorjaarsrit Lada Club 2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |