is dat door een allochtoon geschreven ?quote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Anne het volgende:
En dit is bijvoorbeeld ook echt een klotezin: "Gezien dat de resultaten vrijwel feilloos mij omschrijven, heb ik ze hier geplaatst."
OP-waardige samenvatting van een websitequote:Op dinsdag 7 april 2009 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
Hoi ik ben Rob, ik heb geen diploma's maar heb wel hier en daar wat aangerommeld. Dit noem ik werk ervaring ().
Ik ben net ontslagen tijdens mijn proeftijd, en ben op zoek naar een plekje waar ik opnieuw wat kan rommelen. In deze lastige markt beperk ik mij als rijbewijs-bezitter (sinds maart 2003!) met verregaande technische kennis () tot account manager. Waarom? Omdat dat gaaf klinkt op borrels. Ik ben van de auto-branche, via het bankwezen wegens succes richting de IT gemigreerd. Ik ben ook daar van plan weer weg te rennen wanneer in de media komt dat deze sector het ook even wat minder gaat doen.
Ik neem aan snel wat van jullie te horen, zoals mijn CV is er geen tweede!
niet iedereen is zo slim als ons ehquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
Hoi ik ben Rob, ik heb geen diploma's maar heb wel hier en daar wat aangerommeld. Dit noem ik werk ervaring ().
Ik ben net ontslagen tijdens mijn proeftijd, en ben op zoek naar een plekje waar ik opnieuw wat kan rommelen. In deze lastige markt beperk ik mij als rijbewijs-bezitter (sinds maart 2003!) met verregaande technische kennis () tot account manager. Waarom? Omdat dat gaaf klinkt op borrels. Ik ben van de auto-branche, via het bankwezen wegens succes richting de IT gemigreerd. Ik ben ook daar van plan weer weg te rennen wanneer in de media komt dat deze sector het ook even wat minder gaat doen.
Ik neem aan snel wat van jullie te horen, zoals mijn CV is er geen tweede!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |