Vette wagenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Holden Ute
Dit is de komende tijd mijn vervoer
[ afbeelding ]
62 trim is vergelijkbaar met 400 wielpk'squote:Op donderdag 2 april 2009 18:11 schreef ThaFreak het volgende:
@ alexxxxx Kleur velgen icm kleur auto
@ tjabbo smeerlap!!!
btw 62 trim turbo, waar is dat een beetje mee te vergelijken???
Zo ziet het er bij mij niet uitquote:Op zondag 5 april 2009 17:48 schreef Tjabbo het volgende:
ff update over de supra zoals ik eens per zoveel slowchats kan doen
Zo ziet het er nu uit:
[ afbeelding ]
Zoals in de foto te zien is zitten de kapjes op de nieuwe bougiekabels, en de BOV heeft een nieuwe plek gekregen, iets dichter bij de gasklep en de nieuwe pipeset zit er helemaal op.
Jos (mede supra fanatic) heeft de bougies gewisseld. Ik heb allemaal nieuwe gehaald omdat ik vorig jaar nogal last had van gestotter. Er waren twee bougies bij die ik toen niet vertrouwde en heb vervangen. We hebben toen alles nagekeken en het was gewoon goed. Echter kijk en huiver mee wat Jos vandaag uit bougie gat nummer twee wist te draaien
[ afbeelding ]
Het keramiek zat helemaal los en een aantal kleine deeltjes vielen er zo vanaf! het leek wel of de bougie er ook niet helemaal goed in gezeten heeft of zo.... heel vreemd. gelukkig is er niets op de zuiger gevallen en hebben we met een stofzuiger met een hele dunne slang er aan alles uit het bougie gat gekregen. ik wil wedden dat het gestotter nu wel over is zodra we weer flink op het gas gaan
Godverdomme. Ik heb 't gemist door het briljante idee van een ontbijt op een verjaardag, ipv het gewoon in de avond te vieren.quote:
wtf zijn dat voor grappenquote:Op zondag 5 april 2009 19:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik heb 't gemist door het briljante idee van een ontbijt op een verjaardag, ipv het gewoon in de avond te vieren.
Het was nog best gezelligquote:Op zondag 5 april 2009 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wtf zijn dat voor grappenben blij dat ik zelden verjaardagen bezoek
Ik heb een iets andere autoquote:
Vlad?quote:Op maandag 6 april 2009 03:32 schreef PeuRac het volgende:
Zo, 3000km, 35u rijden, 8u slaap verder en ik heb een rondje UK erop zitten. Ohja, ook nog 1 auto', 12 cilinders, 15 versnellingen, 40 bougies, 2 lambda sensoren, 1 krukas, 6 posters, 2 kleppendeksels, 2 koppen en een hoop klein grut opgehaald
Helaas hield de LPG installatie er 400km geleden mee opHoop niet dat het ernstig is, installatie is al 11jaar oud. Heeft iemand het email adres van Vlad? Het is nl een Vialle installatie.
Overigens wel hele leuke mensen gesproken, misschien over 2 maanden weer een rondje maken en dan wat heel leuks ophalenDan wel met een busje en autoambulance, want met 3 sedans bovenstaande vervoeren was niet echt een geweldig plan, gezien het feit dat de op te halen auto schade had.
Doordat tijd op een gegeven moment belangrijker wordt, dus dan rij je soms liever 10km op benzine, ipv de snelweg te moeten verlaten. Toen heb ik net voor de laatste (tank)stop de tank leeggereden. En daarna wilde die niet meer op benzine.quote:Op maandag 6 april 2009 19:24 schreef Paladijn het volgende:
Dat heeft het je nu alsnog gekost door dat probleem met je LPG... hoe krijg je't trouwens voor elkaar de tank leeg te rijden, daar houd je toch rekening mee?
klinkt zo perfect als ik ben een prutserquote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Anne het volgende:
En dit is bijvoorbeeld ook echt een klotezin: "Gezien dat de resultaten vrijwel feilloos mij omschrijven, heb ik ze hier geplaatst."
is dat door een allochtoon geschreven ?quote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Anne het volgende:
En dit is bijvoorbeeld ook echt een klotezin: "Gezien dat de resultaten vrijwel feilloos mij omschrijven, heb ik ze hier geplaatst."
OP-waardige samenvatting van een websitequote:Op dinsdag 7 april 2009 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
Hoi ik ben Rob, ik heb geen diploma's maar heb wel hier en daar wat aangerommeld. Dit noem ik werk ervaring ().
Ik ben net ontslagen tijdens mijn proeftijd, en ben op zoek naar een plekje waar ik opnieuw wat kan rommelen. In deze lastige markt beperk ik mij als rijbewijs-bezitter (sinds maart 2003!) met verregaande technische kennis () tot account manager. Waarom? Omdat dat gaaf klinkt op borrels. Ik ben van de auto-branche, via het bankwezen wegens succes richting de IT gemigreerd. Ik ben ook daar van plan weer weg te rennen wanneer in de media komt dat deze sector het ook even wat minder gaat doen.
Ik neem aan snel wat van jullie te horen, zoals mijn CV is er geen tweede!
niet iedereen is zo slim als ons ehquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
Hoi ik ben Rob, ik heb geen diploma's maar heb wel hier en daar wat aangerommeld. Dit noem ik werk ervaring ().
Ik ben net ontslagen tijdens mijn proeftijd, en ben op zoek naar een plekje waar ik opnieuw wat kan rommelen. In deze lastige markt beperk ik mij als rijbewijs-bezitter (sinds maart 2003!) met verregaande technische kennis () tot account manager. Waarom? Omdat dat gaaf klinkt op borrels. Ik ben van de auto-branche, via het bankwezen wegens succes richting de IT gemigreerd. Ik ben ook daar van plan weer weg te rennen wanneer in de media komt dat deze sector het ook even wat minder gaat doen.
Ik neem aan snel wat van jullie te horen, zoals mijn CV is er geen tweede!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |