0-100 in 12 seconden voor een 4.2 is inderdaad supersnelquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:52 schreef PeuRac het volgende:
Valt nog wel mee hoor, zowel dat trage, als het comfortabele.
gevalletje garantie wel neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Tof Tjabs!
Wil je in de lada ook een nieuw blok bouwen?Distributieriem is er vanochtend voor de 2e keer in 3 weken afgegaan
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
joah. maar ik wil het er niet over hebben
An sich leuk, maar dat is toch iets boven mijn budgetquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:31 schreef Paladijn het volgende:
probleem opgelost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een traag comfortabel hok op gas
Die stoelen zitten echt geniaal... net alsof je op een zetel in de woonkamer zit.
Dat is toch wel weer erg jammer. Hopen dat de derde maal dan scheepsrecht isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Tof Tjabs!
Wil je in de lada ook een nieuw blok bouwen?Distributieriem is er vanochtend voor de 2e keer in 3 weken afgegaan
![]()
![]()
goed bezigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:13 schreef Tjabbo het volgende:
hey
ja ik leef ook nog
vorige week een supra voorzien van een nieuwe motor + omgebouwd van automaat naar handbak.
's donderdags een kaal chassis, 's maandags een supra die fluitend door de apk kwam.
als dank een mooie nieuwe intercooler buizenset gekregen. veel steviger dan die zooi die ik al had.
waren alleen vies en bekrast. Hebben veel TLC nodig.
Morgen komt de suup weer uit de stal
Dan liggen er alweer wat dingen klaar zoals
Nieuwe NGK bougiekabels
Nieuw K&N FIPK filter kit
Nieuwe PS pomp
PS reservoir van een non-turbo. (zit op een andere plek en veel handiger te servicen op die manier)
nieuwe parafan plaat
ic buizen kit
2 grote electrische fans om de viscose fan te vervangen...
ff wat picts van mijn TLC in progress op de ic pijpset
Rad fan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is het verschil duidelijk tussen de onbehandelde pijp en de rest
[ afbeelding ]
Waarom niet legaal en levensgevaarlijk?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:23 schreef Paladijn het volgende:
Ik dacht al even dat je de omgekeerde op de dyno had gevondenVind'm niet echt fail eigenlijk :x
Dit is wel foutheid (en naast niet legaal ook nog eens levensgevaarlijk volgens mij...):
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:18 schreef Paladijn het volgende:
Bijna goed Peu:
Maximum te trekken massa:
- ongeremd 350 kg
- geremd 700 kg
Blijkbaar kun je aan het kenteken zien wat het onbeladen gewicht van de caravan is, maar als je naar de foto kijkt zie je dat de MX behoorlijk ver inzakt op de achteras. Het zegt ook weinig over de hoeveelheid spul die mensen meenemen... Een hard windje en een onhandige stuuractie en je staat achterstevoren of geschaard op de snelweg
Bovendien, caravans zijn voor paupers die geen hotel kunnen betalen en de snelweg blokkeren
En voor mensen die het verschil tussen als en dan weigeren te begrijpen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet legaal en levensgevaarlijk?
Aan het kenteken te zien is de caravan lichter als 750kg, wat een MX-5 gewoon mag trekken. Dat het er niet uit ziet zou ik met je eens zijn. Maar het mag wel en is niet onveiliger als andere auto's met caravan.
Witte plaat = max 750kgquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:18 schreef Paladijn het volgende:
Bijna goed Peu:
Maximum te trekken massa:
- ongeremd 350 kg
- geremd 700 kg
Blijkbaar kun je aan het kenteken zien wat het onbeladen gewicht van de caravan is, maar als je naar de foto kijkt zie je dat de MX behoorlijk ver inzakt op de achteras. Het zegt ook weinig over de hoeveelheid spul die mensen meenemen... Een hard windje en een onhandige stuuractie en je staat achterstevoren of geschaard op de snelweg
Bovendien, caravans zijn voor paupers die geen hotel kunnen betalen en de snelweg blokkeren
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
![]()
![]()
Langzamer en Snellerquote:Op zondag 29 maart 2009 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik rij nu tijdliejk in de B Kadett uit 1973 van mijn broer, maar as een automaat... Waar staan die L en S voor, die na de D komen?
Dus: starten in P, achteruit de weg op in R, dan wegrijden in L, warmrijden, door de stad in D, en als ikalle stoplicten voorbij ben op de autobaan in de S?quote:
Bijna goed. De R staat uiteraard voor Racen.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus: starten in P, achteruit de weg op in R, dan wegrijden in L, warmrijden, door de stad in D, en als ikalle stoplicten voorbij ben op de autobaan in de S?
met een koude motor valt ie in elke bocht uit danquote:Op zondag 29 maart 2009 14:33 schreef Anne het volgende:
.
Volgens mij moet je gewoon kunnen wegrijden in D.
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
(en mijn volgende auto word een Toyota Carina II, serieus...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |