O, ik niet. Het is niet dat ik het lelijk vind, ik vind meer dat het gewoon ongeïnspireerd overkomt. Ik heb echt liever wat kleur aan de auto (of in het algemeen; m'n huis is één regenboog min of meer), maar het moet wel een beetje bij de auto passen. Grijs vind ik ook niets.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind zwart en wit eigenlijk de mooiste 'kleuren' voor veel auto's.
nergens last vanquote:
Snie grappigquote:
Rood (roze): (minequote:Op zaterdag 11 april 2009 11:57 schreef Anne het volgende:
Ik vind rood echt een lelijke kleur. Groen ook. Blauw gaat nog wel. Geel voor sommige auto's ook nog wel.
[..]
Snie grappig.
Ja, wij hebben nu deze:quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:26 schreef Fugie het volgende:
de kleur en tint van de kleur moeten wel bij de auto passen ja. maar meestal leveren ze vanuit de fabriek de meest verschrikkelijke mogelijkheden
Ik ben een leeuwquote:Op donderdag 9 april 2009 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van Christian de leeuw?
Konijn toch?quote:
Dat was mijn vraag ook nietquote:
wel als konijntjesquote:
Ik zag het laatst in een donkerblauwe (quote:Op zondag 12 april 2009 02:07 schreef Dingest het volgende:
Vandaag trouwens (een) KITT gespot; een zwarte 3rd gen. Pontiac Trans Am met werkende 'sensormodule' in de motorkap, nabij Zwolle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |