Ken je dat filmpje van Christian de leeuwquote:Op donderdag 9 april 2009 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mooie beesten![]()
Wel mooi dat ie geen cabrio heeft
De Ka die we hadden bij de proefrit was ook wit (en schoon). Een ritje van vijftien kilometer in de regen en hij kon eigenlijk al weer schoongemaakt wordenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:08 schreef Paladijn het volgende:
Wit staat goed op de Civic, zie je ook niet veelEnige nadeel is het schoonmaken :x
Ik heb al eens een mus doodgereden op de fietsquote:Op donderdag 9 april 2009 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
veel dode beesten inderdaad... had twee weken geleden mijn 2e roadkill (na een spreeuw).. dit keer een eenddubieus genoeg in de auto van 2cv die ik toen leende (en vanaf zaterdag weer
onderdelen die uit rusland moeten komen zijn stom)
Ik heb zelf ook een witte en een zwarte auto gehad. En ik vind zwart veel erger.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
De Ka die we hadden bij de proefrit was ook wit (en schoon). Een ritje van vijftien kilometer in de regen en hij kon eigenlijk al weer schoongemaakt wordenHet is geen handige kleur.
Wil die alfa die vent omrijden ofzoquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:16 schreef Paladijn het volgende:
Dat heb ik al eens met een eend gehad ja
Wordt maandag 'gezellig' druk bij de ring als ik dit zo zie
[ afbeelding ]
Die ken ik jaquote:Op donderdag 9 april 2009 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van Christian de leeuw?
Zwart weigert mijn moeder per definitie. Alles wat zwart is vindt ze een lijkenautoquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een witte en een zwarte auto gehad. En ik vind zwart veel erger.
Het had nog erger gekund, die mus heb ik platgereden in Coevorden. Staat ook wel bekend als de ganzenstad....quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:16 schreef Paladijn het volgende:
Dat heb ik al eens met een eend gehad ja
Wordt maandag 'gezellig' druk bij de ring als ik dit zo zie
[ afbeelding ]
Ik vind zwart en wit eigenlijk de mooiste 'kleuren' voor veel auto's.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zwart weigert mijn moeder per definitie. Alles wat zwart is vindt ze een lijkenauto![]()
Persoonlijk heb ik weinig met zwart of wit.
O, ik niet. Het is niet dat ik het lelijk vind, ik vind meer dat het gewoon ongeïnspireerd overkomt. Ik heb echt liever wat kleur aan de auto (of in het algemeen; m'n huis is één regenboog min of meer), maar het moet wel een beetje bij de auto passen. Grijs vind ik ook niets.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind zwart en wit eigenlijk de mooiste 'kleuren' voor veel auto's.
nergens last vanquote:
Snie grappigquote:
Rood (roze): (minequote:Op zaterdag 11 april 2009 11:57 schreef Anne het volgende:
Ik vind rood echt een lelijke kleur. Groen ook. Blauw gaat nog wel. Geel voor sommige auto's ook nog wel.
[..]
Snie grappig.
Ja, wij hebben nu deze:quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:26 schreef Fugie het volgende:
de kleur en tint van de kleur moeten wel bij de auto passen ja. maar meestal leveren ze vanuit de fabriek de meest verschrikkelijke mogelijkheden
Ik ben een leeuwquote:Op donderdag 9 april 2009 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van Christian de leeuw?
Konijn toch?quote:
Dat was mijn vraag ook nietquote:
wel als konijntjesquote:
Ik zag het laatst in een donkerblauwe (quote:Op zondag 12 april 2009 02:07 schreef Dingest het volgende:
Vandaag trouwens (een) KITT gespot; een zwarte 3rd gen. Pontiac Trans Am met werkende 'sensormodule' in de motorkap, nabij Zwolle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |