Ik ga helemaal nooit met de treinquote:Op maandag 13 april 2009 13:38 schreef lipje het volgende:
[..]
Vriendje![]()
![]()
Een diesel voor iemand die dagelijks met de trein naar zijn werk gaat? smeer die jongen dan een 155 aan
quote:Op maandag 13 april 2009 15:46 schreef BaraCuda2 het volgende:
Crap windhoos opnieuw geinstalled maar ben m'n wachtwoord van fok kwijt en het wachtwoord van het mailadres in m'n profiel
Scherpquote:Op maandag 13 april 2009 16:53 schreef Dingest het volgende:
[..]
![]()
Net als bij het cijfertje in het kenteken kunnen we in jouw nick aflezen hoe vaak je een nieuwe aan hebt moeten vragen
hmmz ik las weer met een half oog. Dacht de Slopel van Fuckiequote:
Ik rij tegenwoordig zo weinig dat een diesel niet echt meer nodig is eigenlijk.quote:Op maandag 13 april 2009 18:57 schreef lipje het volgende:
[..]
hmmz ik las weer met een half oog. Dacht de Slopel van Fuckie
De Crossa vervangen voor een 147?
De JTD is betrouwbaar, net als de v6, alleen zijn die iets duurder, voor nog geen 3,5 k heb je er al een
Oh? waar ben je geweest dan :pquote:Op maandag 13 april 2009 19:51 schreef PeuRac het volgende:
Bara, ben vandaag nog lang je huis gereden
Noodzakelijk kwaad, maar het heeft wel nut gehadquote:
Het scheelt niet veel neequote:Op maandag 13 april 2009 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Van oldtimer rijden krijg je een veel betere conditie van van fietsen![]()
hey Xquote:Op zondag 12 april 2009 17:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mooi werk Tjabs, het verschil is duidelijk. Die grijze van jou is een stuk strakker dan die blauwe.. Daar zie je gewoon aan dat er nog heel wat tijd in moet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |