abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67652178
@ alexxxxx Kleur velgen icm kleur auto

@ tjabbo smeerlap!!!

btw 62 trim turbo, waar is dat een beetje mee te vergelijken???
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_67653322
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:50 schreef Devilnl het volgende:

[..]

BX? Marssum?

waar en wanneer was dat dan?
dinsdag Je reed in die dikke amerikaan vanuit jou perspectief gezien een meter of 50 na het tuincentrum
  donderdag 2 april 2009 @ 18:58:18 #78
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_67653507
ah waar die auto's altijd zo vervelend op de weg staan

En jaa, het was mooi weer om hem weer eens te testen
Electrische cutout open. Brrroemmmm, Lekker hoor
pi_67653668
nou inderdaad kutplek wat dat betreft. ook altijd fietsende bejaarden er tussendoor te slalommen

en voor t eerst dat ik m zag bewegen idd ipv bij jullie op t erf
  donderdag 2 april 2009 @ 19:14:58 #80
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_67654044
onlangs eens gepoetst. en dan moet je hem ook weer eens proberen he
Met regen kun je hem wel laten staan.. ziet er zo sneu uit als je hem met 90kmh nog net op de weg kan houden
nog wel 6+ mm profiel voor en achter.. maar de 275 banden voor&achter verpesten het
pi_67662590
Zo, die is opgeknapt.
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:27:16 #83
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_67678526
als die nieuwe sloopregeling ook op leasewagens van toepassing is, ga ik over paar weken maar eens een leaseauto uitzoeken.
  vrijdag 3 april 2009 @ 17:26:02 #84
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_67682033
De bumper De kleur Import vrij snel weer te koop zetten

Ik dacht trouwens dat die okee-sjon beurs dit weekend pas was...
Misschien morgen (VLN) of zondag ff een dagje naar de ring
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:05:51 #85
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_67688726
Denk je ff in the middle of fucking nowhere wat foto's te maken, komt Lexxx opeens voorbij rijden
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_67690422
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:05 schreef Paladijn het volgende:
Denk je ff in the middle of fucking nowhere wat foto's te maken, komt Lexxx opeens voorbij rijden
Ff rijles gegeven he Was wel grappig ja je achterlicht aan de bestuurderskant is kaduuk btw
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:59:30 #87
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_67690877
I know, daarom reed ik ook niet meteen weg en keek ik nog even achter de auto
pi_67690945
Auto is weer schoon, vloeistoffen broodnodig bijgevuld
Alleen heb ik inmiddels wel her en der wat milde roestplekjes gevonden - en ik ben benieuwd of het peil van het koelvloeistof nu stand houdt...
  vrijdag 3 april 2009 @ 22:12:22 #89
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_67691301
Schapies en zonsondergang!

Rest (30 stuks) staat hier in een fotoalbum.
pi_67691631
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:59 schreef Paladijn het volgende:
I know, daarom reed ik ook niet meteen weg en keek ik nog even achter de auto
Ja, daar lette ik weer niet op, ik was Rose aan het uitleggen hoe de auto moest startten, en het is een BX, dus hij moets nog omhoog komen

mooie platen
  vrijdag 3 april 2009 @ 22:28:27 #91
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_67691873
Die van de schaapjes kunnen wel beter... zit te overwegen een jaar-abo voor aquazoo te halen voor 40 euro (1x toegang kost 16... afzetters ) zodat ik daar een paar keer kan oefenen.
  vrijdag 3 april 2009 @ 22:54:38 #92
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_67692709
fail.

pi_67699032
Wtf .
pi_67705562
navigatiesysteem gekocht gen gehannes meer met routenet stapels papier
pi_67709446
Navigatiesystemen zijn voor 'vlot' gebruik top Kaarten + kaartlezer heeft meer charme (je vakanties worden er een stuk spectaculairder door, als je 'geluk' hebt ).

Vanmiddag proef wezen rijden in een nieuwe auto, een 121 GLX Yooh-uitvoering. Wellicht dat ik nog eerst een jaar goedkoper wil blijven rijden alvorens naar een duurdere bak te gaan. In die GLX-jes levert het blok iets meer vermogen waardoor ze iets beter de snelweg trekken. Yooh wil nog zeggen centrale deurvergrendeling (wel fijn, met vier deuren) en elektrische ramen, en deze had nog een elektrisch schuifdak en een trekhaak. Toch wel lekker lux
Helaas was de koppeling toch wel helemaal op (trapte er regelmatig doorheen) en er klonk een omineus geroffel boven de 50. Dat, in combinatie met wat veel krasjes, vond ik toch wat teveel van het goed.

En ik kwam nog in een hele discussie met een verkoper bij de Ford-dealer (moeders wil een nieuwe auto) want hij vond dat ESP een niet zo nuttig systeem was...
  zaterdag 4 april 2009 @ 19:48:24 #96
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_67710536
Terecht, die electonische meuk (ESP/VSA) zorgt alleen maar voor onvoorspelbaar weggedrag zodra je de limiet raakt. Er zit op DF bijvoorbeeld een Mini rijder die het vreemd vond dat hij normaal met piepende banden een klaverblad kon nemen, maar nu opeens er af schoot

Bij mijn MX5 NC was het beter geregeld, daar krijg je nog wat speelruimte van het systeem _dus weet je dat je glijd_. In mijn Honda heb ik soms een dood gevoel in het stuur, terwijl ik nog behoorlijk gas bij kan geven... daar wordt je gewoon niet blij van. Waldwei -> A7 rij ik max 80 in de Honda, in de MX NA klap ik er met 110+ doorheen

Het is overigens over een paar jaar verplicht om het in nieuwe auto's in te bouwen meen ik... zolang er maar een 'uit' knop in zit
  zaterdag 4 april 2009 @ 20:03:12 #97
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_67710950
ach het zit vast in de computer verstopt paladijn.. ff je auto aan de laptop met geschikt kabeltje.. en ff een parameter veranderen
pi_67711766
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:48 schreef Paladijn het volgende:
Terecht, die electonische meuk (ESP/VSA) zorgt alleen maar voor onvoorspelbaar weggedrag zodra je de limiet raakt. Er zit op DF bijvoorbeeld een Mini rijder die het vreemd vond dat hij normaal met piepende banden een klaverblad kon nemen, maar nu opeens er af schoot

Bij mijn MX5 NC was het beter geregeld, daar krijg je nog wat speelruimte van het systeem _dus weet je dat je glijd_. In mijn Honda heb ik soms een dood gevoel in het stuur, terwijl ik nog behoorlijk gas bij kan geven... daar wordt je gewoon niet blij van. Waldwei -> A7 rij ik max 80 in de Honda, in de MX NA klap ik er met 110+ doorheen

Het is overigens over een paar jaar verplicht om het in nieuwe auto's in te bouwen meen ik... zolang er maar een 'uit' knop in zit
Ja, maar dáár is het ook niet voor bedoelt natuurlijk Als je echt wilt scheuren moet je die elektronische meuk idd uitzetten voor het leuke resultaat.
Het is een veiligheidssysteem voor bij normaal gebruik onder bijzondere (onvoorziene) omstandigheden. Die man dacht dus echt dat het er alleen was om mensen te helpen 'beter op de limiet te rijden' (en hij begon ook over iets met het vlak liggen van de auto, ipv de auto bijsturen bij problemen), wat gewoon onzin is.

Het wordt inderdaad vanaf 2012 verplicht op nieuwe auto's. in onze Picasso kan je het tot 50 km/u uitschakelen, waarschijnlijk dat die grens wel elders ligt in een sportievere auto
pi_67714771
Heb je je rijbewijs al Sjoewe? Staat te koop....

Merk en type: Mercedes-Benz 190 AMG
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 1 april 2009
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen onderweg naar de Carrosserievakdagen Hardenberg 2009
  zondag 5 april 2009 @ 13:06:19 #100
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_67725910
@ F1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')