Ja ik weet het, probeer het te fixen maar lukt niet echt. Als ik [url]... doe dan zegt ie [afbeelding] en met [img]... doet ie niks.quote:
Thanks.quote:
Lijkt me niet, deze was eerder, wil wel ff je bericht quoten, en dan mijn OP ff editen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Um ik had het nieuwe topic al klaar staan met wat verbeteringen, kan deze dicht?
Goeie topic:
[Multi] Guitar Hero #11 Ride The Lightning
Hehe, thanks.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:19 schreef Morthill het volgende:
en ik ben niet eens mod hier... maar vooruit dan maar
Jezus, kwaad omdat mijn topic open blijft, en de jouwe niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het is dat begrijpend lezen moeilijk is voor een Feyenoord fan. Maar goed..als je niet eens img en url tags kan vervangen
Nuff said denk ik zoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:33 schreef porsche1 het volgende:
Ik ga er van uit als ik de OP uit het oude topic quote, dat de afbeeldingen het ook doen in het nieuwe topic...
Stop nou maar met OT te gaan. Als je het er niet mee eens bent ga je hier huilen ( GAM FAQ en Feedback topic ) maar niet in dit topic.quote:
Zo zo, wat ben je opeens intelligent gewordenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Stop nou maar met OT te gaan. Als je het er niet mee eens bent ga je hier huilen ( GAM FAQ en Feedback topic ) maar niet in dit topic.
Zooo dat suckt zeg! ik zal er zelf geen last van hebben aangezien ik die nummers tot nu toe maar 1x gespeeld hebquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Zo zo, wat ben je opeens intelligent gewordenIk huil nergens. Ik zeg gewoon dat ik het topic al lang had klaar staan.
Maar om maar "on-topic" te gaan. Mijn GH:WT loopt nu dus vast als ik in career een Tool nummer wil spelen. Even opgezocht en schijnt een probleem te zijn dat alleen maar erger word. Enige oplossing is dus alles deleten en helemaal overnieuw beginnen. Dacht het niet. Heb hier maanden over gedaan om alle scores te krijgen. Ga dus echt niet overnieuw beginnen.
Rock Band klinkt nu aantrekkelijker. Leer een coden zeg
Ja, dat weet ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:14 schreef Ash het volgende:
Weet iemand of de EU DLC van Death Magnetic werkt met een US versie van de game Guitar Hero: Metallica (Xbox 360)?
Okay, bedankt!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Het werkt, ik heb namelijk EU DLC van Death Magnetic en die werken prima in de US versie van GH:Metallica.
Bij Quickplay staat onderaan downloaded songs ofzo en daar staan ze tussen.
geniaal hoop dat het ook voor de ps3 versie geld want heb de US versie besteld bij gamehubsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Het werkt, ik heb namelijk EU DLC van Death Magnetic en die werken prima in de US versie van GH:Metallica.
Bij Quickplay staat onderaan downloaded songs ofzo en daar staan ze tussen.
jah, zoals betere updatesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Community site ligt plat, ze zijn de update voor Metallica aan het doen. Hopelijk is die snel af en zijn er veel fixes/verbeteringen
quote:
Serieus, sommige mensen hebben echt een leven nodigquote:that should have happened three days ago
en de stats niet bijgewerkt...quote:Op zondag 29 maart 2009 00:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nou die update viel tegen, alleen maar Metallica erbij en verder niks.
Sweetquote:Op maandag 30 maart 2009 16:37 schreef Dark_Prince het volgende:
Hier is hij ook verzonden
@Morthill, Ik doe wel mee maar ik ga niet mee naar Activision. Zal het ook nog wel in de mails zetten.
Waarom niet naar Activision dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:23 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik ga wel alsnog mijn best doen om te winnen he :p
Dit is van dezelfde kerel: klik . (ff doorspoelen naar 2 min) Hij hoeft niets meer te doen de rest van zijn levenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:31 schreef Morthill het volgende:
dan nogga iets nuttigs doen met je leven, dit is erg tijdelijk
Dan zou ik toch voor de Warbeast gaan, ziet er veel vetter uit.quote:
http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2407856&WT.mc_id=rssquote:Gezocht: Guitar Hero-spelers voor Bevrijdingspop
Door: Annemarie Korevaar
Het gamesmagazine Power Unlimited geeft Guitar Hero bands de mogelijkheid om live op te treden tijdens Bevrijdingspop 5 mei te Haarlem - voor 150.000 man!
Het blad vraagt Guitar Hero-bands een filmpje van zichzelf te maken en deze YouTube-link te sturen naar de redactie. Vervolgens bekijkt een jury welke band het meeste Rockt en een van de optredens mag verzorgen op het hoofdpodium in Haarlem.
Daarnaast zijn Power Unlimited en Guitar Hero aanwezig op Bevrijdingspop met een minipodium. De band die daar het hardst rockt krijgt eveneens een plaats op het hoofdpodium.
Inzendingen moeten voor 25 april aanstaande binnen zijn. Meer weten? Klik hier.
Mja, dat zou opzich nog best wel eens kunnen bedenk ik me netquote:Op donderdag 2 april 2009 15:37 schreef Dark_Prince het volgende:
Guitar Hero: Metallica is binnen
@Smokez, Dat stond gister op de frontpage, dacht dat het een 1 april grap was
Haarlem is voor mij vlakbijquote:Op donderdag 2 april 2009 15:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Had het gelezen, jammer dat het te ver is voor mij.
Hm, dat scheelt weer...quote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef Dark_Prince het volgende:
Slidebar is pure marketing bullshit lol. Ik gebruik wel de GH:WT gitaar maar niet voor de slidebar, hij is wat groter en zwaarder en de select knop zit op een handige plek. Dus puur voor de slidebar moet je hem niet kopen
Ik kan wel bassen op expert en ik woon in Haarlemquote:Op donderdag 2 april 2009 16:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Alleen je moet je als band opgeven, en ken ik dus niemand die goed kan drummen of bassen
't Zal toch wel weer een of andere slechte 1 april grap zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 16:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik kan wel bassen op expert en ik woon in Haarlem
Maar no way dat ik dat op het bevrijdingspop ga doen
Ik bedenk me net dat ik ook de USA versie van World Tour heb, maar ik heb de DLC wel op een Europese gamertag gedownload, en ze doen het in Metallica.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bol.com heeft een pakket met gitaar dacht ik. En DLC is regiovrij las ik al eerder in dit topic.
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bol.com heeft een pakket met gitaar dacht ik. En DLC is regiovrij las ik al eerder in dit topic.
quote:Guitar Hero Metallica Guitar Bundel
Xbox360 | 2009
bol.com prijs: ¤ 109,99
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 29.05.2009
B.Y.O.B in het kwadraat denk ik, want daar kon ik nog een combo houden, dit is echt een stuk moeilijker damn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Damn die ziet er moeilijk uit zeg. Beetje als B.Y.O.B heb ik het idee.
Nee. Ze shippen gewoon helemaal niks naar Europa. Als het nou alleen de kick pedal was dan had ik er begrip voor, maar ze shippen uberhaupt niet naar Europa of wat dan ook, alleen USA en Canada.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:14 schreef Tokus het volgende:
en shippen ze andere onderdelen wel naar Europa?
Alleen een faceplate. Maar de bundels zijn er wel ja. Maar heb al 3 gitaren. En vind de faceplate zelf niet eens zo mooi.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef -Menn0- het volgende:
Komt er ook een bundel met speciale gitaren?
Dacht dat ik gelezen had er speciale gitaren voor zouden komen. Explorer van James ofzo zou super zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Alleen een faceplate. Maar de bundels zijn er wel ja. Maar heb al 3 gitaren. En vind de faceplate zelf niet eens zo mooi.
Hot for Teacher heb ik laatst wonderwel gehaaldquote:Op donderdag 16 april 2009 22:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bij die zit ik ook vast ja. Hele nummer gaat wel, maar de tap solo op het einde faal ik steeds. Op dat nummer na hoef ik alleen nog maar Satch Boogie en Hot For Teacher op expert uit te spelen.
Mja, en als het wijzertje helemaal aan jouw kant staat gebeurd er niks. Lekker krom jaquote:Op donderdag 16 april 2009 22:26 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Hot for Teacher heb ik laatst wonderwel gehaald![]()
Soms heb je van die avonden dat alles lekker loopt en dan probeer je het eens![]()
Alleen die van zakk wylde is echt een bitch op het einde... heeel soms red ik die tap solo net aan, maar failed ie daarna.. Overigens vind ik het ook een grafsysteem zoals het hierin zit... als hij het wijzertje helemaal aan zijn kant heb, ben je gelijk af
Dat zijn de goede avonden. Zo kon ik laatst een bepaald ritme perfect, maar toen ik een score wilde neerzetten voor het toernooi wilde het gewoon niet >_<quote:Op donderdag 16 april 2009 22:26 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Hot for Teacher heb ik laatst wonderwel gehaald![]()
Soms heb je van die avonden dat alles lekker loopt en dan probeer je het eens![]()
Vanavond was zo'n avond...quote:Op donderdag 16 april 2009 22:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zijn de goede avonden. Zo kon ik laatst een bepaald ritme perfect, maar toen ik een score wilde neerzetten voor het toernooi wilde het gewoon niet >_<
Daar ben ik idd mee bezig, het verste wat ik tot nu toe heb gered is 60%... het blijft een bitchquote:Op donderdag 23 april 2009 00:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bij BYOB moet je rood ingedrukt houden (op gitaar) en heel snel de andere knoppen afwisselen. Bij bass in principe hetzelfde, alleen dan de open notens gewoon heel snel doen en ook heel snel de andere noten afwisselen. Niet ingedrukt houden echt supersnel aantikken. Als je dat eenmaal doorhebt kan je hem iedere keer uitspelen op bass en gitaar
Ik heb geen interesse, maar voor welk platform is het?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:20 schreef Tokus het volgende:
hm, na aanschaf van de volledige bandpack heb ik nu een gitaar en GH:World Tour over. De gitaar kan ik eventueel nog wel gebruiken, maar de game heb ik nu sowieso dubbel.
heeft iemand toevallig interesse? De game mag los weg (zit nog in de seal), of met gitaar (ongebruikt, zit nog in de binnendoos uit het hele pakket).
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef Morthill het volgende:
FOK!kers spelen als eerste Guitar Hero: Metallica
Je leest ook dat het om de volledige Europese versie gaat, daarmee stonden ze niet op paaspopquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:20 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik lees 24 april... 2 weken ervoor stonden ze al ermee op Paaspop
dat was anders niet te zien. Het was een stuk meer dan alleen de demo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je leest ook dat het om de volledige Europese versie gaat, daarmee stonden ze niet op paaspop. Dat was een beperkte versie, minder tracks enzo.
Klopt, debugversie die deels af is. Ik speel zo vaak games die veel meer zijn dan de demo, maar die echt niet volledig af zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat was anders niet te zien. Het was een stuk meer dan alleen de demo.
Met World Tour kan je op drums ook al een miljoen halen. Maar met GH:M lukt het op de gitaar ook met Mercyful Fate, zo'n 1.053.000 is haalbaarquote:Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
lol dat is kut zeg! Kan je nagaan het verschil tussen World Tour en Metallica. Je kan in je 1tje dus een miljoen halen bijna.
mag ik die kankerhardware van je overnemen?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef RoW_0 het volgende:
drumstel verkocht, en GHWT wil ik ruilen gitaar moet ook weg, ik wil fucking afstand doen van de spellen van activision/redoctane. kankerbedrijf.
ik was zo benieuwd naar GHMT maar als ze zulke poephardware maken, laat dan maar zitten. ik speel metallica wel op mijn echte gitaar. en drums koop ik over een half jaartje nog wel.
en ik ben al trots als ik ergens 400.000+ punten haalquote:Op zondag 10 mei 2009 16:05 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Met World Tour kan je op drums ook al een miljoen halen. Maar met GH:M lukt het op de gitaar ook met Mercyful Fate, zo'n 1.053.000 is haalbaar
Spel + Gitaar + microfoon? 120 euro.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:12 schreef Misan het volgende:
[..]
mag ik die kankerhardware van je overnemen?
wat wil je ervoor hebben?
Nee dat is vraagprijs!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:53 schreef Dark_Prince het volgende:
Dat is nieuwprijs lol en gezien hoe jij met je drumstel om ging zal er niet veel van de gitaar over zijn
Ja weet ik, maar bedoel dus gitaar. Komt natuurlijk ook omdat Metallica nummers allemaal erg lang zijn met veel solo's en weinig rust stukken.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:05 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Met World Tour kan je op drums ook al een miljoen halen. Maar met GH:M lukt het op de gitaar ook met Mercyful Fate, zo'n 1.053.000 is haalbaar
als ik het zo lees heb ik 'r geen rooie cent voor overquote:Op zondag 10 mei 2009 16:56 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nee dat is vraagprijs!
ik kocht wel het gehele pakket, maar ik speelde alleen op de drums...Mijn zusje van 10 speelde op de gitaar.. maar ik heb nooit last gehad..
Eigenlijk speel ik nauwelijks, ik speelde alleen maar in de kerstvakantie, en in februari ff, voorderest heb ik niet echt lang gespeeld ofzo. Ik kan gewoon zeggen dat het zo goed als nieuw is. (microfoon en gitaar) echt wel!
Ik speel liever op mijn echte gitaar dan op een intertoys ding.
Boeit me ook geen ene flikker, jij vraagt er zelf omquote:Op zondag 10 mei 2009 17:14 schreef Misan het volgende:
[..]
als ik het zo lees heb ik 'r geen rooie cent voor over
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar bedoel dus gitaar. Komt natuurlijk ook omdat Metallica nummers allemaal erg lang zijn met veel solo's en weinig rust stukken.
Ik kon What I've Done op expert uitspelen terwijl ik nog 4 sterren op medium haaldequote:Op donderdag 14 mei 2009 07:45 schreef Revenge2005 het volgende:
Zo van tijden op medium , nu 2 weken op hard bezigkan alles zon beetje spelen in 3 en WT - dus toenstraks even wat nummers op Expert geprobeerd
What i've done was een succes , zowel als living on a prayer en nog een paar songs
Alleen satch boogie was epic failjeezus wat een nummer
In ieder geval gaat me neefje geen weddenschap meer aan lol
en het valt me op hoesnel ik me vingers kan bewegen sinds ik dit spel heb , echt te maf voor woorden
leukere carriere-opbouw, veel meer DLC.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 05:59 schreef chansadres het volgende:
Ik zit nu te twijfelen om misschien toch voor Rock Band te gaan. Wat zijn de grootste verschillen?
Volgens mij staat er solus, en dat betekend dat het alleen het spel is zonder gitaarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 05:59 schreef chansadres het volgende:
Ik zat wat rond te kijken op gamesverkoopsites. Ik wil graag een nieuwe Guitar Hero kopen omdat ik World Tour heb uitgespeeld. Nu zie ik achter Legends of Rock (SOLAS) staan. Wat betekend dit?
Ik zit nu te twijfelen om misschien toch voor Rock Band te gaan. Wat zijn de grootste verschillen?
http://www.cdwow.nl/games(...)product/view/7214485quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Iemand een goeie winkel/site waar ik Metallica voor de Wii kan krijgen voor 50 euro (wat hij eigenlijk moet kosten, geen 60 zoals al die oplichters)
http://www.cheapgamesonline.nl betrouwbaar?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.cdwow.nl/games(...)product/view/7214485
http://www.play.com/Games(...)tallica/Product.html
http://www.cheapgamesonline.nl/zoek/wii-guitar-hero-metallica/
http://www.gcshop.nl/product.php?id=10933
http://www.12game.com/WII(...)_software.aspx?af=15
Zekerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
http://www.cheapgamesonline.nl betrouwbaar?
Maar het verschepen duurd 1,5 maanden, dus dat had niet echt zin.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:22 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik denk niets, maar de USA versie had je al 2 maanden eerder kunnen hebben
Ja hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar het verschepen duurd 1,5 maanden, dus dat had niet echt zin.
Nee, stond op die website dar het 1,5 maanden in beslag nam.quote:
En er is maar één website in Amerika die het spel al lang had?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, stond op die website dar het 1,5 maanden in beslag nam.
Kon hem voor de PS2 bijna nergens vinden. Zelfde hier in NL, als ik op dixsons.nl kijk of dynabite.nl dan staat ie er alleen maar op voor de PS3 of X-BOX of WII, niet voor de PS2.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En er is maar één website in Amerika die het spel al lang had?
joh ? heb het spel een week geleden opgehaald bij de mediamarkt , hier werdt hij 22 mei gereleasedquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:57 schreef porsche1 het volgende:
Woensdag had ik hem bij gcshop besteld. Het is nu zaterdag en er staat nog steeds besteld bijRelease datum is 29 mei. Dat was gister dus het lijkt me wel dat ik hem vandaag binnen krijg.
Nope, DLC is er niet voor de PC. Maar volgens mij heb je wel een hele mod-scene van mensen die illegaal zelf nummers in GH3 stoppen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:46 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik overweeg om Guitar Hero III voor de PC te kopen. Maar mijn vraag is of je dan gratis extra songs kan downloaden.
dan ga ik daar maar eens naar op zoek. Denk namelijk dat ik het vrij snel saai ga vinden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nope, DLC is er niet voor de PC. Maar volgens mij heb je wel een hele mod-scene van mensen die illegaal zelf nummers in GH3 stoppen!
Pfffft dat is wel heel lomp!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:49 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb em gekocht, eigen nummer gemaakt. Doet het spel het niet. Lekker is dat.
Toepassingsfout: kan de toepassing niet juist initialiseren.
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Bah, binnen een dag dat spel al op expert uit
Dat komt idd omdat je een tijd niet gespeeld hebt.. Kan me nog goed herinneren hoeveel ik heb moeten oefenen om TTFAF te kunnen spelen op expert. Geen enkel nummer van GH: Metallica vind ik ook maar in de buurt komen van TTFAFquote:Op zondag 7 juni 2009 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand hier die Guitar Hero: World Tour nog zoekt?
Stuur maar een PM met wat je er voor wilt geven
En om ook nog even ontopic te blijven:
Metallica is fucking vet, alleen ligt de moeilijkheidsgraad hoger dan in GH3 naar mijn mening. Kan ook gewoon zijn omdat ik nog in moet komen na ruim een half jaar niet meer gespeeld te hebben
Even voor de duidelijkheid het is de X360 versie.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand hier die Guitar Hero: World Tour nog zoekt?
Stuur maar een PM met wat je er voor wilt geven
En om ook nog even ontopic te blijven:
Metallica is fucking vet, alleen ligt de moeilijkheidsgraad hoger dan in GH3 naar mijn mening. Kan ook gewoon zijn omdat ik nog in moet komen na ruim een half jaar niet meer gespeeld te hebben
die heb ik ook nog dubbel, dus mag bij mij ook wegquote:Op maandag 8 juni 2009 18:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid het is de X360 versie.
Op Expert kan je hem op meer dan 1 miljoen slaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:28 schreef porsche1 het volgende:
Metallica rocks.Ik vind het wel een stukje moeilijker dan World Tour. Op easy, het nummer Mercyful Fate, kan je al 200000 punten halen.
Walgelijke kk dingen zijn dat ook. uit protest koop ik ook geen GH metallica, en nooit meer een guitar hero.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb Metallica nu op gitaar en bass allebei expert uitgespeeld. Ga straks aan drum beginnen. Al is me oranje cymbal kapot geloof ik
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:18 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Walgelijke kk dingen zijn dat ook. uit protest koop ik ook geen GH metallica, en nooit meer een guitar hero.
gaan jullie maar lekker gh spelenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]Dat ene spel wat ze minder verkopen maakt ook echt uit he.
Dus? Jij bent de enige die ze live gaat zien? Heb ze al 4 keer live gezienquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:18 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
gaan jullie maar lekker gh spelenik zie ze morgen live
oke man, make sense.. ik word in de maling genomen door die kut redoctane. maar vanwege metallica moet ik alles gaan kopen weer?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dus? Jij bent de enige die ze live gaat zien? Heb ze al 4 keer live gezien![]()
GH:M is trouwens het beste GH spel tot nu toe
Smash Hits, tja... Die ga ik niet halen... Of ik moet hem ergens heel goedkoop zien, maar ik werk wel dat ik wat minder vaak Guitar Hero speel de afgelopen tijd, dus om dan weer te investeren in een nieuwequote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:12 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand die Smash Hits al heeft?
Speelde net Mother voor het eerst en haalde gewoon 100% wtf
Als je een 360 hebt, dan heb je GH1 en Rock The 80's misschien nooit gespeeld, dan is het wel leuk.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef Tommyjunk het volgende:
fuck die smash hits, die nummers heb je toch al als het goed is?
stomme actie om weer geld uit die nummers te slaan....
Dit is een Nederlands forum dus het is Greatest Hitsquote:
Gewoon Rock Band 1 + 2 kopen, de nummers van 1 importeren in deel 2 voor een klein bedrag, en dan deel 1 weer verpatsenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef Tokus het volgende:
yep. Ook Rock Band 1 kost nog meestal 50 a 55 euro. Dat weerhoudt me ze te kopen.
Heb aerosmith 3 dagen geleden voor 10 euro bij de Media Markt gekocht.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het is Smash Hits in Amerika.
Als je een Wii hebt heb je dus Guitar Hero 1, 2 en Rock The 80's niet. Dus voor die mensen is het al veel beter. Ook een nieuwe engine, en vooral het drummen en zingen erbij geeft het toch wel wat waarde. Helaas geen 60 euro waarde. Gelukkig is de Wii versie toch al 50 (als je het kan vinden, dat HOORT de prijs de zijn, maar meeste winkels laten je rustig 60 betalen)
Vind trouwens dat meeste GH games nog veels te duur zijn. 3 en Aerosmith zie ik echt nog bijna voor full price staanSlaat echt nergens meer op.
Op de Red Octane support site kan je je serial nummer invoeren (het is een gruwelijke kutsite, dus goed zoeken waar je moet zijn), dan sturen ze een nieuwe. Mijn oranje was ook stuk, binnen een week had ik een nieuwe.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb Metallica nu op gitaar en bass allebei expert uitgespeeld. Ga straks aan drum beginnen. Al is me oranje cymbal kapot geloof ik
Thanks, had dat al met mijn gitaar geprobeerd maar dat lukte toen niet, dus dacht dat het met drums ook niet zou werken. Maar krijg als het goed is een oranje cymal opgestuurdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef MrData het volgende:
[..]
Op de Red Octane support site kan je je serial nummer invoeren (het is een gruwelijke kutsite, dus goed zoeken waar je moet zijn), dan sturen ze een nieuwe. Mijn oranje was ook stuk, binnen een week had ik een nieuwe.
dat gaat echt niet helpen.. ik kreeg een leuk kabeltje.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef MrData het volgende:
[..]
Op de Red Octane support site kan je je serial nummer invoeren (het is een gruwelijke kutsite, dus goed zoeken waar je moet zijn), dan sturen ze een nieuwe. Mijn oranje was ook stuk, binnen een week had ik een nieuwe.
? ik heb toch echt al twee nieuwe cymbals van ze gehad, dus ik zou even kijken of je alles wel goed doetquote:Op zondag 21 juni 2009 01:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
dat gaat echt niet helpen.. ik kreeg een leuk kabeltje.
kabel helpte ook niet.. heb ik erbij vemeld.. dan kreeg ik niksperfecte service!
hij had al iets van 3 van die drumkits naar de kloten geholpen, waar dat bij duizenden anderen gewoon goed gaat, dus dat hij iets niet goed doet is wel duidelijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
? ik heb toch echt al twee nieuwe cymbals van ze gehad, dus ik zou even kijken of je alles wel goed doet
Als je goed leest staat er dat het bij hem gewoon goed gegaan is en geen klachten verder. Dat jij nou zo dom bentquote:Op zondag 21 juni 2009 01:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
dat gaat echt niet helpen.. ik kreeg een leuk kabeltje.
kabel helpte ook niet.. heb ik erbij vemeld.. dan kreeg ik niksperfecte service!
Maar goed dat RoW_0 niet speelde eigenlijk, anders was alles kapot daarquote:Op maandag 22 juni 2009 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Afgelopen weekend was ik bij Sonisphere geweest. Zo'n festival waar o.a. Metallica kwam spelen..
Natuurlijk stonden er alweer meerdere Guitar Hero stands op het terrein.. Op een gegeven moment kwam op het hoofdpodium zelfs een heuse Guitar Hero band optreden! Vol verwachting bleef ik nog even staan of die band misschien nog een nummertje ging FC'en op expert, maar dat bleek tegen te vallen.
De band speelde niet hoger dan medium![]()
![]()
Had ik dat geweten had ik mezelf wel opgegeven
op pinkpop vorig jaar kon je een PS3 winnen als je de hoogste score neer had gezet die dag.quote:Op maandag 22 juni 2009 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Afgelopen weekend was ik bij Sonisphere geweest. Zo'n festival waar o.a. Metallica kwam spelen..
Natuurlijk stonden er alweer meerdere Guitar Hero stands op het terrein.. Op een gegeven moment kwam op het hoofdpodium zelfs een heuse Guitar Hero band optreden! Vol verwachting bleef ik nog even staan of die band misschien nog een nummertje ging FC'en op expert, maar dat bleek tegen te vallen.
De band speelde niet hoger dan medium![]()
![]()
Had ik dat geweten had ik mezelf wel opgegeven
K had ook wel een demootje TTFAF expert willen geven hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 09:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Maar goed dat RoW_0 niet speelde eigenlijk, anders was alles kapot daar
quote:Unfortunately we cannot service midi cable requests for users in Holland as our midi cable service does not extend there.
Hoorde ook dat je er tegenwoordig voor moet betalen.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:35 schreef Tokus het volgende:
heeft iemand onlangs nog die kabel voor de tuningkit aangevraagd?
Ik krijg namelijk doodleuk dit terug:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:55 schreef ToetNL het volgende:
Ik had er laatst nog een besteld, geen enkel probleem :S
En in augustus GH: Van Halen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En als je daar niet mee opschiet krijg je in september alweer guitar hero 5(hopelijk EU iets later eigenlijk. Meer tijd tussen de spellen in)
Met zoveel GH spellen zou een reeks per spel heel het forum floodenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:53 schreef Litso het volgende:
Gezien de hele Guitar Hero 3 topicreeks weg is ga ik hier maar lopen bitchen. Hoe de fuck moet ik Holiday in Cambodia op expert doen? Die intro is echt belachelijk
70 dollar, ik had meer verwachtquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft er iemand dit ding:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
http://www.amazon.com/ROADIE-Rocker-Guitar-World-Xbox-360/dp/B001VIIMP0/ref=sr_1_131?ie=UTF8&s=videogames&qid=1245857915&sr=1-131
Ik vind 'm wel cool
al gedaan al 3x telkens gaat het naar 2de lijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Je kan misschien een mail sturen. Maar ze zijn niet zo van het antwoorden daar
Ik speel normaal op Hard, en ik kan Holiday in Cambodia prima op Expert.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:53 schreef Litso het volgende:
Gezien de hele Guitar Hero 3 topicreeks weg is ga ik hier maar lopen bitchen. Hoe de fuck moet ik Holiday in Cambodia op expert doen? Die intro is echt belachelijk
Dat was het dus niet in mijn geval, ik heb het dubbel strummen aardig onder de knie maar ik haalde met de GH4 gitaar gewoon niet de snelheid die ik met de oude gitaar later wel voor elkaar kreegquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:20 schreef Splobber het volgende:
[..]
Ik speel normaal op Hard, en ik kan Holiday in Cambodia prima op Expert.
Je moet gewoon zorgen dat je bij de intro niet te snel strumt. Klinkt dom, maar 9 van de 10 gevallen strum je gewoon te snel, inplaats van te langzaam wat je dan misschien denkt.![]()
Kan je eigenlijk met World Tour op de PS2 online? Ik heb nog steeds die oude Playstation. Dateert uit 2003 en nog nooit problemen mee gehad.
Rotterdam Alexander is leeg, ze hadden er nog eentje die niet kapot was (quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen 21:00 tot 24:00, MediaMarkt
Guitar Hero World Tour - Super bundle ¤122
Rock Band, andere ontwikkelaar, andere publisher, andere code. Doe eens een gokquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:36 schreef Kn0x het volgende:
* Kn0x heeft sinds gister ook een guitar hero!
Is het mogelijk om nummers van Rock Band te kopen voor GH:WT?
Heb je de receiver die je in het USB gat in de ps3 moet stoppen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:34 schreef Kn0x het volgende:
Vraagje over World Tour. Ik ben bezig met de drums aan te sluiten, maar op de een of andere manier doet hij het niet altijd. Gister deed hij het even en nu krijg ik hem weer niet werkende. Misschien doe ik iets fout? De ledjes knipperen wel allemaal, eerst langzaam, dan snel als ik weer op de PS-knop duw. Hoe moet ik die drums precies aansluiten, want van de manual word ik niet echt wijzer.
Ik heb de receiver van de drums in de receiver van de guitaar zitten. Dat werkt niet. De receiver van de drums in een aparte slot steken, werkt ook niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je de receiver die je in het USB gat in de ps3 moet stoppen.
Zoniet zeer dom.
confronterendquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:34 schreef Dark_Prince het volgende:
Net terug van de WCG in Delft waar we Guitar Hero World Tour speelden.
Ben zelf gekomen tot de halve finales. Mijn tegenstander was net iets te goed, hij was vorig jaar de winnaar.
Het was een best of 5, we begonnen met Satch Boogie. Hij had zo'n 293k en ik 247k. Toen mog ik een nummer kiezen, koos voor Overkill. Ik sta gvd het hele nummer voor, maak ik met mn laatste star power activatie een foutje, alsnog verloren. Als laatste nummer koos hij Hot For Teacher(wat echt zijn nummer is) en versloeg mij met zo'n 40k. Leuke ervaring rijker tho.
Alleen jammer dat er maar 14 mensen op kwamen dagen van de 32 die zich opgegeven hadden.
Je kan de redoctane site proberen, maar ik geef je weinig kans.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:49 schreef maxamius het volgende:
hallo,
ik vroeg me af of ik ergens een nieuw draadje voor de gele pad kan bestellen.
gisteren heeft iemand bij me zonder dat die het draadje zag de gele pad versteld waardoor het draadje precies bij de connector is afgescheurd.
ik had hem al open gemaakt maar het lukt me niet helemaal om hem goed aan te maken.
kan ik niet toevallig ergens een nieuw kabeltje bestellen
Co.uk wel toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef Dark_Prince het volgende:
@suzukiswift: Die shippen toch heel geen games naar Nederland?
Co.uk welquote:
Naja, wel tracks uit het beste deel (eerste) in originele vorm en met volledige bandondersteuning...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef Morthill het volgende:
reviewcopy van Greatest Hits viel op de mat, leuk, maar niks bijzonders tot nu toe, zoals wel verwacht eigenlijk
zoals ik zei, niks bijzondersquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, wel tracks uit het beste deel (eerste) in originele vorm en met volledige bandondersteuning...
Het hoeft ook niet bijzonder te zijn om goed te zijn. Ik heb Take Me Out uit de demo al verschillende keren gespeeld... Ik wou dat alle tracks gewoon downloadbaar waren voor World Tourquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet bijzonder te zijn om goed te zijn. Ik heb Take Me Out uit de demo al verschillende keren gespeeld... Ik wou dat alle tracks gewoon downloadbaar waren voor World Tour
quote:leuk, maar niks bijzonders tot nu toe
Op en neer, en bij de heen en weer gewoon je vingers erlangs halen. 1x hoef je maar te strummen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:03 schreef afro het volgende:
DUDESS wie kan me helpen met metellica-one GH3 ik zit vast bij expert en op hard bij dat nummer.
ik zou echt niet weten hoe ik zo snel kan ramen bij die solo iemand een tip?
Gewoon heel snel willekeurig op de drie kleuren drukken en heel snel strummen terwijl je je starpower al activeert bij het begin.. Kan niet foutgaanquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:03 schreef afro het volgende:
DUDESS wie kan me helpen met metellica-one GH3 ik zit vast bij expert en op hard bij dat nummer.
ik zou echt niet weten hoe ik zo snel kan ramen bij die solo iemand een tip?
Zo doe ik 'm ook idd. Het gaat me echt te snel om dat fatsoenlijk met hammer-ons te halen..quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon heel snel willekeurig op de drie kleuren drukken en heel snel strummen terwijl je je starpower al activeert bij het begin.. Kan niet foutgaan
Dat stukje heeft volgens mij iets van 8 herhalingen per seconde.. Dat keer die 3 knoppen da's zo'n 24 aanslagen per seconde. Beetje gekkenwerkquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Zo doe ik 'm ook idd. Het gaat me echt te snel om dat fatsoenlijk met hammer-ons te halen..
Respect, ik moet op Hard nog altijd 3 of 4 keer proberenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat stukje heeft volgens mij iets van 8 herhalingen per seconde.. Dat keer die 3 knoppen da's zo'n 24 aanslagen per seconde. Beetje gekkenwerk
Verder speel ik One op expert zo op 5 sterren weg hoor, maar Fast Solo A, no way dat ik die ooit 100% ga halen
Genoeg winkels toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:44 schreef Blue Thunder het volgende:
ik zoek eigenlijk nog gh3 voor de xbox... alleen die is nergens te krijgen
gh:smash hits/greatest hits sla ik over.. Gh5 is een instant buy
http://tinyurl.com/mg7qta
nou.. op marktplaats staat er wel 1... en die prijs gaat mij te hoog voor een 2e hands.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Genoeg winkels toch?
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/guitar+hero+iii:+legends+of+rock_Xbox360.html
En 2ehands is die wel goed verkrijgbaar geloof ik.
Ik heb hetzelfde probleem. Ook heb ik problemen met het aansluiten van mijn drumstel. Hij herkent mn ontvanger gewoon nietquote:Op zondag 5 juli 2009 00:59 schreef Rossoneri het volgende:
Weet iemand mss hoe het kan, dat als elke keer ik mijn PS3 opstart met GH erin en op de connect knop van mijn gitaar druk dat de gitaar automatisch op controller 7 staat? Dus dat de laatste 2 lampjes brandenIk kan het wel veranderen maar het wordt vrij irritant.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:24 schreef tjuppi het volgende:
hoe zit het nou met dat extra drumpedal voor GH: metallica?
quote:
Solo is in GH:M veel makkelijker, omdat je ze niet aan hoeft te slaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vond One (in GH:M iig) flink meevallen trouwens. Al ben ik wel veel beter geworden.
Wil die nou eens zo graag proberen heh. Maar heb 3 nog niet en GH is nergens te vinden in de winkelsquote:Op maandag 6 juli 2009 22:01 schreef Morthill het volgende:
Through the fire and the flames haal ik in GH:GH nog steeds niet op expert
http://www.gamehubs.com/X(...)-hits-game-only.htmlquote:Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Wil die nou eens zo graag proberen heh. Maar heb 3 nog niet en GH is nergens te vinden in de winkels
Staat daar niet voor de Wii.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:08 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
http://www.gamehubs.com/X(...)-hits-game-only.html
tadaa
hier heb ik hem ook vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |