Met zoveel GH spellen zou een reeks per spel heel het forum floodenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:53 schreef Litso het volgende:
Gezien de hele Guitar Hero 3 topicreeks weg is ga ik hier maar lopen bitchen. Hoe de fuck moet ik Holiday in Cambodia op expert doen? Die intro is echt belachelijk
70 dollar, ik had meer verwachtquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft er iemand dit ding:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
http://www.amazon.com/ROADIE-Rocker-Guitar-World-Xbox-360/dp/B001VIIMP0/ref=sr_1_131?ie=UTF8&s=videogames&qid=1245857915&sr=1-131
Ik vind 'm wel cool
al gedaan al 3x telkens gaat het naar 2de lijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Je kan misschien een mail sturen. Maar ze zijn niet zo van het antwoorden daar
Ik speel normaal op Hard, en ik kan Holiday in Cambodia prima op Expert.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:53 schreef Litso het volgende:
Gezien de hele Guitar Hero 3 topicreeks weg is ga ik hier maar lopen bitchen. Hoe de fuck moet ik Holiday in Cambodia op expert doen? Die intro is echt belachelijk
Dat was het dus niet in mijn geval, ik heb het dubbel strummen aardig onder de knie maar ik haalde met de GH4 gitaar gewoon niet de snelheid die ik met de oude gitaar later wel voor elkaar kreegquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:20 schreef Splobber het volgende:
[..]
Ik speel normaal op Hard, en ik kan Holiday in Cambodia prima op Expert.
Je moet gewoon zorgen dat je bij de intro niet te snel strumt. Klinkt dom, maar 9 van de 10 gevallen strum je gewoon te snel, inplaats van te langzaam wat je dan misschien denkt.![]()
Kan je eigenlijk met World Tour op de PS2 online? Ik heb nog steeds die oude Playstation. Dateert uit 2003 en nog nooit problemen mee gehad.
Rotterdam Alexander is leeg, ze hadden er nog eentje die niet kapot was (quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen 21:00 tot 24:00, MediaMarkt
Guitar Hero World Tour - Super bundle ¤122
Rock Band, andere ontwikkelaar, andere publisher, andere code. Doe eens een gokquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:36 schreef Kn0x het volgende:
* Kn0x heeft sinds gister ook een guitar hero!
Is het mogelijk om nummers van Rock Band te kopen voor GH:WT?
Heb je de receiver die je in het USB gat in de ps3 moet stoppen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:34 schreef Kn0x het volgende:
Vraagje over World Tour. Ik ben bezig met de drums aan te sluiten, maar op de een of andere manier doet hij het niet altijd. Gister deed hij het even en nu krijg ik hem weer niet werkende. Misschien doe ik iets fout? De ledjes knipperen wel allemaal, eerst langzaam, dan snel als ik weer op de PS-knop duw. Hoe moet ik die drums precies aansluiten, want van de manual word ik niet echt wijzer.
Ik heb de receiver van de drums in de receiver van de guitaar zitten. Dat werkt niet. De receiver van de drums in een aparte slot steken, werkt ook niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je de receiver die je in het USB gat in de ps3 moet stoppen.
Zoniet zeer dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |