Als je een 360 hebt, dan heb je GH1 en Rock The 80's misschien nooit gespeeld, dan is het wel leuk.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef Tommyjunk het volgende:
fuck die smash hits, die nummers heb je toch al als het goed is?
stomme actie om weer geld uit die nummers te slaan....
Dit is een Nederlands forum dus het is Greatest Hitsquote:
Gewoon Rock Band 1 + 2 kopen, de nummers van 1 importeren in deel 2 voor een klein bedrag, en dan deel 1 weer verpatsenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef Tokus het volgende:
yep. Ook Rock Band 1 kost nog meestal 50 a 55 euro. Dat weerhoudt me ze te kopen.
Heb aerosmith 3 dagen geleden voor 10 euro bij de Media Markt gekocht.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het is Smash Hits in Amerika.
Als je een Wii hebt heb je dus Guitar Hero 1, 2 en Rock The 80's niet. Dus voor die mensen is het al veel beter. Ook een nieuwe engine, en vooral het drummen en zingen erbij geeft het toch wel wat waarde. Helaas geen 60 euro waarde. Gelukkig is de Wii versie toch al 50 (als je het kan vinden, dat HOORT de prijs de zijn, maar meeste winkels laten je rustig 60 betalen)
Vind trouwens dat meeste GH games nog veels te duur zijn. 3 en Aerosmith zie ik echt nog bijna voor full price staanSlaat echt nergens meer op.
Op de Red Octane support site kan je je serial nummer invoeren (het is een gruwelijke kutsite, dus goed zoeken waar je moet zijn), dan sturen ze een nieuwe. Mijn oranje was ook stuk, binnen een week had ik een nieuwe.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb Metallica nu op gitaar en bass allebei expert uitgespeeld. Ga straks aan drum beginnen. Al is me oranje cymbal kapot geloof ik
Thanks, had dat al met mijn gitaar geprobeerd maar dat lukte toen niet, dus dacht dat het met drums ook niet zou werken. Maar krijg als het goed is een oranje cymal opgestuurdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef MrData het volgende:
[..]
Op de Red Octane support site kan je je serial nummer invoeren (het is een gruwelijke kutsite, dus goed zoeken waar je moet zijn), dan sturen ze een nieuwe. Mijn oranje was ook stuk, binnen een week had ik een nieuwe.
dat gaat echt niet helpen.. ik kreeg een leuk kabeltje.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef MrData het volgende:
[..]
Op de Red Octane support site kan je je serial nummer invoeren (het is een gruwelijke kutsite, dus goed zoeken waar je moet zijn), dan sturen ze een nieuwe. Mijn oranje was ook stuk, binnen een week had ik een nieuwe.
? ik heb toch echt al twee nieuwe cymbals van ze gehad, dus ik zou even kijken of je alles wel goed doetquote:Op zondag 21 juni 2009 01:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
dat gaat echt niet helpen.. ik kreeg een leuk kabeltje.
kabel helpte ook niet.. heb ik erbij vemeld.. dan kreeg ik niksperfecte service!
hij had al iets van 3 van die drumkits naar de kloten geholpen, waar dat bij duizenden anderen gewoon goed gaat, dus dat hij iets niet goed doet is wel duidelijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
? ik heb toch echt al twee nieuwe cymbals van ze gehad, dus ik zou even kijken of je alles wel goed doet
Als je goed leest staat er dat het bij hem gewoon goed gegaan is en geen klachten verder. Dat jij nou zo dom bentquote:Op zondag 21 juni 2009 01:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
dat gaat echt niet helpen.. ik kreeg een leuk kabeltje.
kabel helpte ook niet.. heb ik erbij vemeld.. dan kreeg ik niksperfecte service!
Maar goed dat RoW_0 niet speelde eigenlijk, anders was alles kapot daarquote:Op maandag 22 juni 2009 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Afgelopen weekend was ik bij Sonisphere geweest. Zo'n festival waar o.a. Metallica kwam spelen..
Natuurlijk stonden er alweer meerdere Guitar Hero stands op het terrein.. Op een gegeven moment kwam op het hoofdpodium zelfs een heuse Guitar Hero band optreden! Vol verwachting bleef ik nog even staan of die band misschien nog een nummertje ging FC'en op expert, maar dat bleek tegen te vallen.
De band speelde niet hoger dan medium![]()
![]()
Had ik dat geweten had ik mezelf wel opgegeven
op pinkpop vorig jaar kon je een PS3 winnen als je de hoogste score neer had gezet die dag.quote:Op maandag 22 juni 2009 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Afgelopen weekend was ik bij Sonisphere geweest. Zo'n festival waar o.a. Metallica kwam spelen..
Natuurlijk stonden er alweer meerdere Guitar Hero stands op het terrein.. Op een gegeven moment kwam op het hoofdpodium zelfs een heuse Guitar Hero band optreden! Vol verwachting bleef ik nog even staan of die band misschien nog een nummertje ging FC'en op expert, maar dat bleek tegen te vallen.
De band speelde niet hoger dan medium![]()
![]()
Had ik dat geweten had ik mezelf wel opgegeven
K had ook wel een demootje TTFAF expert willen geven hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 09:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Maar goed dat RoW_0 niet speelde eigenlijk, anders was alles kapot daar
quote:Unfortunately we cannot service midi cable requests for users in Holland as our midi cable service does not extend there.
Hoorde ook dat je er tegenwoordig voor moet betalen.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:35 schreef Tokus het volgende:
heeft iemand onlangs nog die kabel voor de tuningkit aangevraagd?
Ik krijg namelijk doodleuk dit terug:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:55 schreef ToetNL het volgende:
Ik had er laatst nog een besteld, geen enkel probleem :S
En in augustus GH: Van Halen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En als je daar niet mee opschiet krijg je in september alweer guitar hero 5(hopelijk EU iets later eigenlijk. Meer tijd tussen de spellen in)
Met zoveel GH spellen zou een reeks per spel heel het forum floodenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:53 schreef Litso het volgende:
Gezien de hele Guitar Hero 3 topicreeks weg is ga ik hier maar lopen bitchen. Hoe de fuck moet ik Holiday in Cambodia op expert doen? Die intro is echt belachelijk
70 dollar, ik had meer verwachtquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft er iemand dit ding:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
http://www.amazon.com/ROADIE-Rocker-Guitar-World-Xbox-360/dp/B001VIIMP0/ref=sr_1_131?ie=UTF8&s=videogames&qid=1245857915&sr=1-131
Ik vind 'm wel cool
al gedaan al 3x telkens gaat het naar 2de lijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Je kan misschien een mail sturen. Maar ze zijn niet zo van het antwoorden daar
Ik speel normaal op Hard, en ik kan Holiday in Cambodia prima op Expert.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:53 schreef Litso het volgende:
Gezien de hele Guitar Hero 3 topicreeks weg is ga ik hier maar lopen bitchen. Hoe de fuck moet ik Holiday in Cambodia op expert doen? Die intro is echt belachelijk
Dat was het dus niet in mijn geval, ik heb het dubbel strummen aardig onder de knie maar ik haalde met de GH4 gitaar gewoon niet de snelheid die ik met de oude gitaar later wel voor elkaar kreegquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:20 schreef Splobber het volgende:
[..]
Ik speel normaal op Hard, en ik kan Holiday in Cambodia prima op Expert.
Je moet gewoon zorgen dat je bij de intro niet te snel strumt. Klinkt dom, maar 9 van de 10 gevallen strum je gewoon te snel, inplaats van te langzaam wat je dan misschien denkt.![]()
Kan je eigenlijk met World Tour op de PS2 online? Ik heb nog steeds die oude Playstation. Dateert uit 2003 en nog nooit problemen mee gehad.
Rotterdam Alexander is leeg, ze hadden er nog eentje die niet kapot was (quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen 21:00 tot 24:00, MediaMarkt
Guitar Hero World Tour - Super bundle ¤122
Rock Band, andere ontwikkelaar, andere publisher, andere code. Doe eens een gokquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:36 schreef Kn0x het volgende:
* Kn0x heeft sinds gister ook een guitar hero!
Is het mogelijk om nummers van Rock Band te kopen voor GH:WT?
Heb je de receiver die je in het USB gat in de ps3 moet stoppen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:34 schreef Kn0x het volgende:
Vraagje over World Tour. Ik ben bezig met de drums aan te sluiten, maar op de een of andere manier doet hij het niet altijd. Gister deed hij het even en nu krijg ik hem weer niet werkende. Misschien doe ik iets fout? De ledjes knipperen wel allemaal, eerst langzaam, dan snel als ik weer op de PS-knop duw. Hoe moet ik die drums precies aansluiten, want van de manual word ik niet echt wijzer.
Ik heb de receiver van de drums in de receiver van de guitaar zitten. Dat werkt niet. De receiver van de drums in een aparte slot steken, werkt ook niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je de receiver die je in het USB gat in de ps3 moet stoppen.
Zoniet zeer dom.
confronterendquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:34 schreef Dark_Prince het volgende:
Net terug van de WCG in Delft waar we Guitar Hero World Tour speelden.
Ben zelf gekomen tot de halve finales. Mijn tegenstander was net iets te goed, hij was vorig jaar de winnaar.
Het was een best of 5, we begonnen met Satch Boogie. Hij had zo'n 293k en ik 247k. Toen mog ik een nummer kiezen, koos voor Overkill. Ik sta gvd het hele nummer voor, maak ik met mn laatste star power activatie een foutje, alsnog verloren. Als laatste nummer koos hij Hot For Teacher(wat echt zijn nummer is) en versloeg mij met zo'n 40k. Leuke ervaring rijker tho.
Alleen jammer dat er maar 14 mensen op kwamen dagen van de 32 die zich opgegeven hadden.
Je kan de redoctane site proberen, maar ik geef je weinig kans.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:49 schreef maxamius het volgende:
hallo,
ik vroeg me af of ik ergens een nieuw draadje voor de gele pad kan bestellen.
gisteren heeft iemand bij me zonder dat die het draadje zag de gele pad versteld waardoor het draadje precies bij de connector is afgescheurd.
ik had hem al open gemaakt maar het lukt me niet helemaal om hem goed aan te maken.
kan ik niet toevallig ergens een nieuw kabeltje bestellen
Co.uk wel toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef Dark_Prince het volgende:
@suzukiswift: Die shippen toch heel geen games naar Nederland?
Co.uk welquote:
Naja, wel tracks uit het beste deel (eerste) in originele vorm en met volledige bandondersteuning...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef Morthill het volgende:
reviewcopy van Greatest Hits viel op de mat, leuk, maar niks bijzonders tot nu toe, zoals wel verwacht eigenlijk
zoals ik zei, niks bijzondersquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, wel tracks uit het beste deel (eerste) in originele vorm en met volledige bandondersteuning...
Het hoeft ook niet bijzonder te zijn om goed te zijn. Ik heb Take Me Out uit de demo al verschillende keren gespeeld... Ik wou dat alle tracks gewoon downloadbaar waren voor World Tourquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet bijzonder te zijn om goed te zijn. Ik heb Take Me Out uit de demo al verschillende keren gespeeld... Ik wou dat alle tracks gewoon downloadbaar waren voor World Tour
quote:leuk, maar niks bijzonders tot nu toe
Op en neer, en bij de heen en weer gewoon je vingers erlangs halen. 1x hoef je maar te strummen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:03 schreef afro het volgende:
DUDESS wie kan me helpen met metellica-one GH3 ik zit vast bij expert en op hard bij dat nummer.
ik zou echt niet weten hoe ik zo snel kan ramen bij die solo iemand een tip?
Gewoon heel snel willekeurig op de drie kleuren drukken en heel snel strummen terwijl je je starpower al activeert bij het begin.. Kan niet foutgaanquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:03 schreef afro het volgende:
DUDESS wie kan me helpen met metellica-one GH3 ik zit vast bij expert en op hard bij dat nummer.
ik zou echt niet weten hoe ik zo snel kan ramen bij die solo iemand een tip?
Zo doe ik 'm ook idd. Het gaat me echt te snel om dat fatsoenlijk met hammer-ons te halen..quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon heel snel willekeurig op de drie kleuren drukken en heel snel strummen terwijl je je starpower al activeert bij het begin.. Kan niet foutgaan
Dat stukje heeft volgens mij iets van 8 herhalingen per seconde.. Dat keer die 3 knoppen da's zo'n 24 aanslagen per seconde. Beetje gekkenwerkquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Zo doe ik 'm ook idd. Het gaat me echt te snel om dat fatsoenlijk met hammer-ons te halen..
Respect, ik moet op Hard nog altijd 3 of 4 keer proberenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat stukje heeft volgens mij iets van 8 herhalingen per seconde.. Dat keer die 3 knoppen da's zo'n 24 aanslagen per seconde. Beetje gekkenwerk
Verder speel ik One op expert zo op 5 sterren weg hoor, maar Fast Solo A, no way dat ik die ooit 100% ga halen
Genoeg winkels toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:44 schreef Blue Thunder het volgende:
ik zoek eigenlijk nog gh3 voor de xbox... alleen die is nergens te krijgen
gh:smash hits/greatest hits sla ik over.. Gh5 is een instant buy
http://tinyurl.com/mg7qta
nou.. op marktplaats staat er wel 1... en die prijs gaat mij te hoog voor een 2e hands.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Genoeg winkels toch?
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/guitar+hero+iii:+legends+of+rock_Xbox360.html
En 2ehands is die wel goed verkrijgbaar geloof ik.
Ik heb hetzelfde probleem. Ook heb ik problemen met het aansluiten van mijn drumstel. Hij herkent mn ontvanger gewoon nietquote:Op zondag 5 juli 2009 00:59 schreef Rossoneri het volgende:
Weet iemand mss hoe het kan, dat als elke keer ik mijn PS3 opstart met GH erin en op de connect knop van mijn gitaar druk dat de gitaar automatisch op controller 7 staat? Dus dat de laatste 2 lampjes brandenIk kan het wel veranderen maar het wordt vrij irritant.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:24 schreef tjuppi het volgende:
hoe zit het nou met dat extra drumpedal voor GH: metallica?
quote:
Solo is in GH:M veel makkelijker, omdat je ze niet aan hoeft te slaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vond One (in GH:M iig) flink meevallen trouwens. Al ben ik wel veel beter geworden.
Wil die nou eens zo graag proberen heh. Maar heb 3 nog niet en GH is nergens te vinden in de winkelsquote:Op maandag 6 juli 2009 22:01 schreef Morthill het volgende:
Through the fire and the flames haal ik in GH:GH nog steeds niet op expert
http://www.gamehubs.com/X(...)-hits-game-only.htmlquote:Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Wil die nou eens zo graag proberen heh. Maar heb 3 nog niet en GH is nergens te vinden in de winkels
Staat daar niet voor de Wii.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:08 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
http://www.gamehubs.com/X(...)-hits-game-only.html
tadaa
hier heb ik hem ook vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |