Ik heb geen interesse, maar voor welk platform is het?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:20 schreef Tokus het volgende:
hm, na aanschaf van de volledige bandpack heb ik nu een gitaar en GH:World Tour over. De gitaar kan ik eventueel nog wel gebruiken, maar de game heb ik nu sowieso dubbel.
heeft iemand toevallig interesse? De game mag los weg (zit nog in de seal), of met gitaar (ongebruikt, zit nog in de binnendoos uit het hele pakket).
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef Morthill het volgende:
FOK!kers spelen als eerste Guitar Hero: Metallica
Je leest ook dat het om de volledige Europese versie gaat, daarmee stonden ze niet op paaspopquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:20 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik lees 24 april... 2 weken ervoor stonden ze al ermee op Paaspop
dat was anders niet te zien. Het was een stuk meer dan alleen de demo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je leest ook dat het om de volledige Europese versie gaat, daarmee stonden ze niet op paaspop. Dat was een beperkte versie, minder tracks enzo.
Klopt, debugversie die deels af is. Ik speel zo vaak games die veel meer zijn dan de demo, maar die echt niet volledig af zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat was anders niet te zien. Het was een stuk meer dan alleen de demo.
Met World Tour kan je op drums ook al een miljoen halen. Maar met GH:M lukt het op de gitaar ook met Mercyful Fate, zo'n 1.053.000 is haalbaarquote:Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
lol dat is kut zeg! Kan je nagaan het verschil tussen World Tour en Metallica. Je kan in je 1tje dus een miljoen halen bijna.
mag ik die kankerhardware van je overnemen?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef RoW_0 het volgende:
drumstel verkocht, en GHWT wil ik ruilen gitaar moet ook weg, ik wil fucking afstand doen van de spellen van activision/redoctane. kankerbedrijf.
ik was zo benieuwd naar GHMT maar als ze zulke poephardware maken, laat dan maar zitten. ik speel metallica wel op mijn echte gitaar. en drums koop ik over een half jaartje nog wel.
en ik ben al trots als ik ergens 400.000+ punten haalquote:Op zondag 10 mei 2009 16:05 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Met World Tour kan je op drums ook al een miljoen halen. Maar met GH:M lukt het op de gitaar ook met Mercyful Fate, zo'n 1.053.000 is haalbaar
Spel + Gitaar + microfoon? 120 euro.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:12 schreef Misan het volgende:
[..]
mag ik die kankerhardware van je overnemen?
wat wil je ervoor hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |