Pfffft dat is wel heel lomp!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:49 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb em gekocht, eigen nummer gemaakt. Doet het spel het niet. Lekker is dat.
Toepassingsfout: kan de toepassing niet juist initialiseren.
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Bah, binnen een dag dat spel al op expert uit
Dat komt idd omdat je een tijd niet gespeeld hebt.. Kan me nog goed herinneren hoeveel ik heb moeten oefenen om TTFAF te kunnen spelen op expert. Geen enkel nummer van GH: Metallica vind ik ook maar in de buurt komen van TTFAFquote:Op zondag 7 juni 2009 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand hier die Guitar Hero: World Tour nog zoekt?
Stuur maar een PM met wat je er voor wilt geven
En om ook nog even ontopic te blijven:
Metallica is fucking vet, alleen ligt de moeilijkheidsgraad hoger dan in GH3 naar mijn mening. Kan ook gewoon zijn omdat ik nog in moet komen na ruim een half jaar niet meer gespeeld te hebben
Even voor de duidelijkheid het is de X360 versie.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand hier die Guitar Hero: World Tour nog zoekt?
Stuur maar een PM met wat je er voor wilt geven
En om ook nog even ontopic te blijven:
Metallica is fucking vet, alleen ligt de moeilijkheidsgraad hoger dan in GH3 naar mijn mening. Kan ook gewoon zijn omdat ik nog in moet komen na ruim een half jaar niet meer gespeeld te hebben
die heb ik ook nog dubbel, dus mag bij mij ook wegquote:Op maandag 8 juni 2009 18:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid het is de X360 versie.
Op Expert kan je hem op meer dan 1 miljoen slaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:28 schreef porsche1 het volgende:
Metallica rocks.Ik vind het wel een stukje moeilijker dan World Tour. Op easy, het nummer Mercyful Fate, kan je al 200000 punten halen.
Walgelijke kk dingen zijn dat ook. uit protest koop ik ook geen GH metallica, en nooit meer een guitar hero.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb Metallica nu op gitaar en bass allebei expert uitgespeeld. Ga straks aan drum beginnen. Al is me oranje cymbal kapot geloof ik
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:18 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Walgelijke kk dingen zijn dat ook. uit protest koop ik ook geen GH metallica, en nooit meer een guitar hero.
gaan jullie maar lekker gh spelenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]Dat ene spel wat ze minder verkopen maakt ook echt uit he.
Dus? Jij bent de enige die ze live gaat zien? Heb ze al 4 keer live gezienquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:18 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
gaan jullie maar lekker gh spelenik zie ze morgen live
oke man, make sense.. ik word in de maling genomen door die kut redoctane. maar vanwege metallica moet ik alles gaan kopen weer?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dus? Jij bent de enige die ze live gaat zien? Heb ze al 4 keer live gezien![]()
GH:M is trouwens het beste GH spel tot nu toe
Smash Hits, tja... Die ga ik niet halen... Of ik moet hem ergens heel goedkoop zien, maar ik werk wel dat ik wat minder vaak Guitar Hero speel de afgelopen tijd, dus om dan weer te investeren in een nieuwequote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:12 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand die Smash Hits al heeft?
Speelde net Mother voor het eerst en haalde gewoon 100% wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |