Maar het verschepen duurd 1,5 maanden, dus dat had niet echt zin.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:22 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik denk niets, maar de USA versie had je al 2 maanden eerder kunnen hebben
Ja hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar het verschepen duurd 1,5 maanden, dus dat had niet echt zin.
Nee, stond op die website dar het 1,5 maanden in beslag nam.quote:
En er is maar één website in Amerika die het spel al lang had?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, stond op die website dar het 1,5 maanden in beslag nam.
Kon hem voor de PS2 bijna nergens vinden. Zelfde hier in NL, als ik op dixsons.nl kijk of dynabite.nl dan staat ie er alleen maar op voor de PS3 of X-BOX of WII, niet voor de PS2.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En er is maar één website in Amerika die het spel al lang had?
joh ? heb het spel een week geleden opgehaald bij de mediamarkt , hier werdt hij 22 mei gereleasedquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:57 schreef porsche1 het volgende:
Woensdag had ik hem bij gcshop besteld. Het is nu zaterdag en er staat nog steeds besteld bijRelease datum is 29 mei. Dat was gister dus het lijkt me wel dat ik hem vandaag binnen krijg.
Nope, DLC is er niet voor de PC. Maar volgens mij heb je wel een hele mod-scene van mensen die illegaal zelf nummers in GH3 stoppen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:46 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik overweeg om Guitar Hero III voor de PC te kopen. Maar mijn vraag is of je dan gratis extra songs kan downloaden.
dan ga ik daar maar eens naar op zoek. Denk namelijk dat ik het vrij snel saai ga vinden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nope, DLC is er niet voor de PC. Maar volgens mij heb je wel een hele mod-scene van mensen die illegaal zelf nummers in GH3 stoppen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |