Ja ik weet het, probeer het te fixen maar lukt niet echt. Als ik [url]... doe dan zegt ie [afbeelding] en met [img]... doet ie niks.quote:
Thanks.quote:
Lijkt me niet, deze was eerder, wil wel ff je bericht quoten, en dan mijn OP ff editen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Um ik had het nieuwe topic al klaar staan met wat verbeteringen, kan deze dicht?
Goeie topic:
[Multi] Guitar Hero #11 Ride The Lightning
Hehe, thanks.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:19 schreef Morthill het volgende:
en ik ben niet eens mod hier... maar vooruit dan maar
Jezus, kwaad omdat mijn topic open blijft, en de jouwe niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het is dat begrijpend lezen moeilijk is voor een Feyenoord fan. Maar goed..als je niet eens img en url tags kan vervangen
Nuff said denk ik zoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:33 schreef porsche1 het volgende:
Ik ga er van uit als ik de OP uit het oude topic quote, dat de afbeeldingen het ook doen in het nieuwe topic...
Stop nou maar met OT te gaan. Als je het er niet mee eens bent ga je hier huilen ( GAM FAQ en Feedback topic ) maar niet in dit topic.quote:
Zo zo, wat ben je opeens intelligent gewordenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Stop nou maar met OT te gaan. Als je het er niet mee eens bent ga je hier huilen ( GAM FAQ en Feedback topic ) maar niet in dit topic.
Zooo dat suckt zeg! ik zal er zelf geen last van hebben aangezien ik die nummers tot nu toe maar 1x gespeeld hebquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Zo zo, wat ben je opeens intelligent gewordenIk huil nergens. Ik zeg gewoon dat ik het topic al lang had klaar staan.
Maar om maar "on-topic" te gaan. Mijn GH:WT loopt nu dus vast als ik in career een Tool nummer wil spelen. Even opgezocht en schijnt een probleem te zijn dat alleen maar erger word. Enige oplossing is dus alles deleten en helemaal overnieuw beginnen. Dacht het niet. Heb hier maanden over gedaan om alle scores te krijgen. Ga dus echt niet overnieuw beginnen.
Rock Band klinkt nu aantrekkelijker. Leer een coden zeg
Ja, dat weet ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:14 schreef Ash het volgende:
Weet iemand of de EU DLC van Death Magnetic werkt met een US versie van de game Guitar Hero: Metallica (Xbox 360)?
Okay, bedankt!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Het werkt, ik heb namelijk EU DLC van Death Magnetic en die werken prima in de US versie van GH:Metallica.
Bij Quickplay staat onderaan downloaded songs ofzo en daar staan ze tussen.
geniaal hoop dat het ook voor de ps3 versie geld want heb de US versie besteld bij gamehubsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Het werkt, ik heb namelijk EU DLC van Death Magnetic en die werken prima in de US versie van GH:Metallica.
Bij Quickplay staat onderaan downloaded songs ofzo en daar staan ze tussen.
jah, zoals betere updatesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Community site ligt plat, ze zijn de update voor Metallica aan het doen. Hopelijk is die snel af en zijn er veel fixes/verbeteringen
quote:
Serieus, sommige mensen hebben echt een leven nodigquote:that should have happened three days ago
en de stats niet bijgewerkt...quote:Op zondag 29 maart 2009 00:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nou die update viel tegen, alleen maar Metallica erbij en verder niks.
Sweetquote:Op maandag 30 maart 2009 16:37 schreef Dark_Prince het volgende:
Hier is hij ook verzonden
@Morthill, Ik doe wel mee maar ik ga niet mee naar Activision. Zal het ook nog wel in de mails zetten.
Waarom niet naar Activision dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:23 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik ga wel alsnog mijn best doen om te winnen he :p
Dit is van dezelfde kerel: klik . (ff doorspoelen naar 2 min) Hij hoeft niets meer te doen de rest van zijn levenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:31 schreef Morthill het volgende:
dan nogga iets nuttigs doen met je leven, dit is erg tijdelijk
Dan zou ik toch voor de Warbeast gaan, ziet er veel vetter uit.quote:
http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2407856&WT.mc_id=rssquote:Gezocht: Guitar Hero-spelers voor Bevrijdingspop
Door: Annemarie Korevaar
Het gamesmagazine Power Unlimited geeft Guitar Hero bands de mogelijkheid om live op te treden tijdens Bevrijdingspop 5 mei te Haarlem - voor 150.000 man!
Het blad vraagt Guitar Hero-bands een filmpje van zichzelf te maken en deze YouTube-link te sturen naar de redactie. Vervolgens bekijkt een jury welke band het meeste Rockt en een van de optredens mag verzorgen op het hoofdpodium in Haarlem.
Daarnaast zijn Power Unlimited en Guitar Hero aanwezig op Bevrijdingspop met een minipodium. De band die daar het hardst rockt krijgt eveneens een plaats op het hoofdpodium.
Inzendingen moeten voor 25 april aanstaande binnen zijn. Meer weten? Klik hier.
Mja, dat zou opzich nog best wel eens kunnen bedenk ik me netquote:Op donderdag 2 april 2009 15:37 schreef Dark_Prince het volgende:
Guitar Hero: Metallica is binnen
@Smokez, Dat stond gister op de frontpage, dacht dat het een 1 april grap was
Haarlem is voor mij vlakbijquote:Op donderdag 2 april 2009 15:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Had het gelezen, jammer dat het te ver is voor mij.
Hm, dat scheelt weer...quote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef Dark_Prince het volgende:
Slidebar is pure marketing bullshit lol. Ik gebruik wel de GH:WT gitaar maar niet voor de slidebar, hij is wat groter en zwaarder en de select knop zit op een handige plek. Dus puur voor de slidebar moet je hem niet kopen
Ik kan wel bassen op expert en ik woon in Haarlemquote:Op donderdag 2 april 2009 16:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Alleen je moet je als band opgeven, en ken ik dus niemand die goed kan drummen of bassen
't Zal toch wel weer een of andere slechte 1 april grap zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 16:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik kan wel bassen op expert en ik woon in Haarlem
Maar no way dat ik dat op het bevrijdingspop ga doen
Ik bedenk me net dat ik ook de USA versie van World Tour heb, maar ik heb de DLC wel op een Europese gamertag gedownload, en ze doen het in Metallica.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bol.com heeft een pakket met gitaar dacht ik. En DLC is regiovrij las ik al eerder in dit topic.
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bol.com heeft een pakket met gitaar dacht ik. En DLC is regiovrij las ik al eerder in dit topic.
quote:Guitar Hero Metallica Guitar Bundel
Xbox360 | 2009
bol.com prijs: ¤ 109,99
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 29.05.2009
B.Y.O.B in het kwadraat denk ik, want daar kon ik nog een combo houden, dit is echt een stuk moeilijker damn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Damn die ziet er moeilijk uit zeg. Beetje als B.Y.O.B heb ik het idee.
Nee. Ze shippen gewoon helemaal niks naar Europa. Als het nou alleen de kick pedal was dan had ik er begrip voor, maar ze shippen uberhaupt niet naar Europa of wat dan ook, alleen USA en Canada.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:14 schreef Tokus het volgende:
en shippen ze andere onderdelen wel naar Europa?
Alleen een faceplate. Maar de bundels zijn er wel ja. Maar heb al 3 gitaren. En vind de faceplate zelf niet eens zo mooi.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef -Menn0- het volgende:
Komt er ook een bundel met speciale gitaren?
Dacht dat ik gelezen had er speciale gitaren voor zouden komen. Explorer van James ofzo zou super zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Alleen een faceplate. Maar de bundels zijn er wel ja. Maar heb al 3 gitaren. En vind de faceplate zelf niet eens zo mooi.
Hot for Teacher heb ik laatst wonderwel gehaaldquote:Op donderdag 16 april 2009 22:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bij die zit ik ook vast ja. Hele nummer gaat wel, maar de tap solo op het einde faal ik steeds. Op dat nummer na hoef ik alleen nog maar Satch Boogie en Hot For Teacher op expert uit te spelen.
Mja, en als het wijzertje helemaal aan jouw kant staat gebeurd er niks. Lekker krom jaquote:Op donderdag 16 april 2009 22:26 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Hot for Teacher heb ik laatst wonderwel gehaald![]()
Soms heb je van die avonden dat alles lekker loopt en dan probeer je het eens![]()
Alleen die van zakk wylde is echt een bitch op het einde... heeel soms red ik die tap solo net aan, maar failed ie daarna.. Overigens vind ik het ook een grafsysteem zoals het hierin zit... als hij het wijzertje helemaal aan zijn kant heb, ben je gelijk af
Dat zijn de goede avonden. Zo kon ik laatst een bepaald ritme perfect, maar toen ik een score wilde neerzetten voor het toernooi wilde het gewoon niet >_<quote:Op donderdag 16 april 2009 22:26 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Hot for Teacher heb ik laatst wonderwel gehaald![]()
Soms heb je van die avonden dat alles lekker loopt en dan probeer je het eens![]()
Vanavond was zo'n avond...quote:Op donderdag 16 april 2009 22:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zijn de goede avonden. Zo kon ik laatst een bepaald ritme perfect, maar toen ik een score wilde neerzetten voor het toernooi wilde het gewoon niet >_<
Daar ben ik idd mee bezig, het verste wat ik tot nu toe heb gered is 60%... het blijft een bitchquote:Op donderdag 23 april 2009 00:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bij BYOB moet je rood ingedrukt houden (op gitaar) en heel snel de andere knoppen afwisselen. Bij bass in principe hetzelfde, alleen dan de open notens gewoon heel snel doen en ook heel snel de andere noten afwisselen. Niet ingedrukt houden echt supersnel aantikken. Als je dat eenmaal doorhebt kan je hem iedere keer uitspelen op bass en gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |