Daar heb ik dus niks aan.. Dan kan ik nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Ik denk dat je dan echt geluk moet hebben met net jouw maat enzo.
Ik denk dat het afhangt van de maat en jouw postuur, maar nudie zelf promoot het als Bootcut.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:24 schreef bear87 het volgende:
Iemand die weet hoe duidelijk die bootcut nou is bij de RA?
Op het ene plaatje lijkt het bijna een straight jeans, op het andere plaatje is het weer een overduidelijke bootcut.
Ik wil graag een wat lichtere Nudie nu, niet zo licht als de green wave, maar iets als new used deluxe of used of Cold wash.
Ik heb er 16, 6 daarvan zijn dry, die probeer ik zoveel mogelijk te dragen, de één draag ik vaker dan de ander dus gaat het 'faden' bij sommige wat minder hard. De prewashes draag ik heel af en toe voor de afwisseling.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:34 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ik denk dat het afhangt van de maat en jouw postuur, maar nudie zelf promoot het als Bootcut.
Korte vraag, hoeveel Nudies hebben jullie en hoe vaak dragen jullie ze? Want ik heb er maar 2 en probeer het meer karakter te geven door er heeel onvoorzichtigmee om te gaan en vaak te dragen. Dat lijkt me een beetje veel werk met bijvoorbeeld 3 Nudies
.
Heb je die MASA besteld vanuit de Nudie webshop?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:38 schreef Denimicons het volgende:
15 waarvan 4 dry, nummer 5 de masa is onderweg
Vet, welke?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:46 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag een GT gehaald bij de Bendorff, ja wel een pre wash, maar heb nog 2 dry's waar ik nog niet op uitgekeken ben. Ik heb 6 Nudies waarvan 3 dry (ESOD, SJDJ, SJDEE)
ja de webshop 'heilig'quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:42 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Heb je die MASA besteld vanuit de Nudie webshop?
Ik heb hem ook, erg vette broek, maar zou hem best nog wel een maatje kleiner willen hebben, maarja op dat moment was die niet meer verkrijgbaar, maar nu dus weer wel via de Nudie webshop.
heb hem ook zien liggen... lichte wassing toch. seagreen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:46 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag een GT gehaald bij de Bendorff, ja wel een pre wash, maar heb nog 2 dry's waar ik nog niet op uitgekeken ben. Ik heb 6 Nudies waarvan 3 dry (ESOD, SJDJ, SJDEE)
Hij heet Clean Contrast of zoietsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:16 schreef bear87 het volgende:
[..]
Vet, welke?Vind de prewashes overigens steeds mooier worden van Nudie hoor. Paar jaar terug vond ik ze te duur voor een vrij saaie wassing vaak maar tegenwoordig zijn ze erg mooi
De lichtgrijze is de sunbleach grey. Die lag er ook en die vind ik nog steeds erg tof alleen ga ik er niet de volle mep voor betalen aangezien die veel in de sale lag voor 70e.quote:Op zondag 29 maart 2009 05:03 schreef Denimicons het volgende:
[..]
heb hem ook zien liggen... lichte wassing toch. seagreen?
heerlijk model. heb zelf de gt dry en de licht grijze.. weet even de naam niet meer
Ik ook een beetje... Mn RR is helemaal uitgescheurd beyond repair en mn SJDJ heeft een klein scheurtje bij het kruis.. Zeer spijtig, maar toch blijf ik ze tof vinden. Mn nieuwe GT zit echt te fijn gewoonquote:Op zondag 29 maart 2009 17:17 schreef Mr_DG het volgende:
heb een haat-liefde verhouding met die broeken
Beetje een vaag verhaal....quote:Op woensdag 1 april 2009 19:39 schreef HammerNL het volgende:
Ik heb al lang geen nudie jeans meer gekocht/gedragen (jaar of 4), nu kijk ik op de nudie website/nudie online shop voor wat leuke jeans.
Via die fitguide heb ik een paar leuke modellen gezien, alleen die zie ik niet zo 1,2,3 terug in de online shop.
Het gaat hier om de voorbeelden van jeans bij:
- Even Steven
- Regular Alf
- Slim Jim
- Flare Glenn
Weet iemand de namen van de modellen die hier afgebeeld staan, via de niet zo geweldige foto's op nudiejeans.com wordt ik niet veel wijzer.
Oké ter verduidelijking, als je naar de fitguide gaat --> http://www.nudiejeans.com/fitguide dan zie je verschillende figuren met verschillende type jeans. Als je zo'n figuur aan klikt, krijg je een voorbeeld te zien van die betreffende soort jean (kan hem 360 graden draaien etc, echter kan ik het specifieke model dat daar wordt weergegeven niet terugvinden in die nudiejeans.com/shopquote:Op donderdag 2 april 2009 01:06 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Beetje een vaag verhaal....![]()
Ga naar de nudie webshop op: http://www.nudiejeans.com/shop
Beweeg je muis over de link genaamd "JEANS" en dan verschijnt er een dropdown-menu met alle namen van de modellen.
Klik op een naam en je krijgt een overzicht van de beschikbare wassingen van dat model.
ah...je bedoelt het type wassing die ze op dat moment zelf aanhebben? ja die zijn niet allemaal te vinden in de nudie webshop, de Regular Ralf die daar gedragen wordt is de Regular Ralf Dry Selvage.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:21 schreef HammerNL het volgende:
[..]
Oké ter verduidelijking, als je naar de fitguide gaat --> http://www.nudiejeans.com/fitguide dan zie je verschillende figuren met verschillende type jeans. Als je zo'n figuur aan klikt, krijg je een voorbeeld te zien van die betreffende soort jean (kan hem 360 graden draaien etc, echter kan ik het specifieke model dat daar wordt weergegeven niet terugvinden in die nudiejeans.com/shop
Het gaat om de jeans die worden geshowd als je klikt op
- Even Steven
- Regular Alf
- Slim Jim
- Flare Glenn
quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:15 schreef Seam het volgende:
M@W heeft binnenkort een online webshop dus dan kun je kijken ze hem hebben.
menatwork.euquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:53 schreef bear87 het volgende:
[..]
Goede tip! Hoe weet je dat als ik vragen mag?
Ja ik had toevallig een keer gezocht en toen zag ik het op de sitequote:Op zaterdag 4 april 2009 19:53 schreef bear87 het volgende:
[..]
Goede tip! Hoe weet je dat als ik vragen mag?
Die webshop laat ook maar op zich wachten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja ik had toevallig een keer gezocht en toen zag ik het op de siteHelaas hebben ze tegenwoordig bijna alleen maar AJs en ik wil juist de slim fit modellen
Erg weird inderdaad. Nu staat er weer "1 day to go". Zou wel leuk zijn als hij morgen dan open isquote:Op woensdag 8 april 2009 14:47 schreef bear87 het volgende:
Tragisch inderdaad, ze telden af tot maandag en toen moest het zover zijn, maar tot op heden wil het nog niet erg lukken met die site
Hij is nu openquote:Op woensdag 8 april 2009 18:23 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Erg weird inderdaad. Nu staat er weer "1 day to go". Zou wel leuk zijn als hij morgen dan open is.
Dan zul je toch echt moeten bestellen van de site.. In Zwolle kun je die dus no way vinden aangezien je daar sowieso geen TF meer kan vinden zo'n beetje. Ben laatst in Bedorff geweest maar weet niet meer zeker of ze nog TF's hadden.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:56 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben opzoek naar deze broek: http://www.nudiejeans.com/shop/?utm_source=menu&utm_medium=site&utm_campaign=shop#/jeans/thinfinn/1121 of deze: http://www.nudiejeans.com/shop/?utm_source=menu&utm_medium=site&utm_campaign=shop#/jeans/thinfinn/1123 . Kan hem nergens vinden in de omgeving Zwolle, weten jullie of die al actief verkocht wordt in NederlandIk wil graag een nieuwe Thin Finn en kan alleen maar Thin Fin Dry Stretch broeken en Thin Fin Dry Black Coated vinden in de winkels die Nudie verkopen, en beide broeken heb ik al
![]()
Thin Finn's zij namelijk![]()
Hmm, probleem is dus dat ik afgevallen en daarom niet weet wat mijn broekmaat is. En dan loop ik een risico want ruilen kan geloof ik niet via de Nudie sitequote:Op woensdag 8 april 2009 19:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt moeten bestellen van de site.. In Zwolle kun je die dus no way vinden aangezien je daar sowieso geen TF meer kan vinden zo'n beetje. Ben laatst in Bedorff geweest maar weet niet meer zeker of ze nog TF's hadden.
Hmm voeg ik even toe als optie:quote:Op woensdag 8 april 2009 20:04 schreef bear87 het volgende:
Slim jim dry organic ecru? http://www.jeansonline.nl(...)o-110357-p-2106.html
Van dat 8mm ooit nog eentje gehaald voor 80 euro of zo, hooguitquote:Op woensdag 8 april 2009 19:13 schreef bear87 het volgende:
[..]
Hij is nu openKon alleen gek genoeg geen Nudies vinden.
8mm is hun huismerk of niet? Daar vragen ze tegenwoordig 100-110 euro voor![]()
Heel miss dat de blauwe shop in Hardenberg nog een verdwaalde TF heeft btw.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hmm, probleem is dus dat ik afgevallen en daarom niet weet wat mijn broekmaat is. En dan loop ik een risico want ruilen kan geloof ik niet via de Nudie site
Ik geef je weinig kans om ze uberhaupt in NL te vinden..quote:Op zondag 12 april 2009 10:51 schreef JopJuh het volgende:
even steven organic light green
even steven heaven broken blue
high kai organic rinsed / indigo on black
Echt niemand een ideetje waar ze liggen ? In rotterdam heb ik ze iig niet kunnen vinden![]()
Mijn inziens de enige mooie nudies voor de zomer die ik zo op de website kan vinden en bij me huidige garderobe passen. Dan bij storting van salaris maar eens een high kai organic rinsed of indigo on black bestellen, 31/34 zelf maat als mijn GT. Moet wel goedkomen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans om ze uberhaupt in NL te vinden..
Reken maar minstens een jaar ofzo, heb hem zelf ook zo'n 8 maanden nu maar hij slijt echt heel traagquote:Op zondag 12 april 2009 19:52 schreef 3lmo het volgende:
Gister een Slim Jim, 'organic dry ecru embo' gehaald.Nu 6 maanden dragen.
Hmm, het komt toch tot uiting na het wassen? Hoe weet je dan al dat ie zo traag slijt. Of ben ik hier onwetend?quote:Op zondag 12 april 2009 19:54 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Reken maar minstens een jaar ofzo, heb hem zelf ook zo'n 8 maanden nu maar hij slijt echt heel traag
Voordat je em was kan je het ook zien hoor, je ziet gewoon slijtage/witte plekken, ik heb bijvoorbeeld nu ook nog nauwelijks honeycombs en dergelijkequote:Op zondag 12 april 2009 19:57 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Hmm, het komt toch tot uiting na het wassen? Hoe weet je dan al dat ie zo traag slijt. Of ben ik hier onwetend?
Het is mooier als je nog langer wacht met wassen. Hij ziet er trouwens al behoorlijk uitgerekt uit of had je hem gewoon wat groter ingekocht ?quote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik heb die ecru embo ook, met die witte nudie-strepen. Dit is van een maand of 3 dragen, nog steeds best wel nieuw(terwijl ik er niet zuinig op ben, hard fietsen, hardlopen, uitgaan etc.. Hij is ook al een keer of 3 kletsnat geweest):
[ afbeelding ]
Ik heb ook het gevoel dat hij laaaaangzaaaaaam slijt. Maar je weet maar nooit hoe hij eruit ziet na zo'n wasbeurt. Ik ga hem in ieder geval wél wassen na een half jaar.
Dry Grey Coated en Dry Black Coated die krijgen geen fadings, die gaan glimmen na veel dragen.quote:Op zondag 12 april 2009 21:46 schreef Seam het volgende:
Ik vraag me af af mijn SJDGC ook echte fading krijgt. Hij heeft na 3,5 maand wel al een prachtige glans en mooie honeycombs maar nog nergens witte plekken (wat ik eigenlijk ook wel mooi vind)
Oke tof, ik vind de stof zo lekker! Minder ruw als de normale Dry en toch nog altijd lekker stijfquote:Op zondag 12 april 2009 21:52 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Dry Grey Coated en Dry Black Coated die krijgen geen fadings, die gaan glimmen na veel dragen.
Dan moet je zeker nog wat langer dragen voordat je hem gaat wassen, omdat je minder snel fading effecten krijgt. Ik heb mijn SJ destijds in 29 gekocht en toen kon ik er amper in lopenquote:
Nee hoor , want hij is dus alleen uitgerekt bij mijn bovenbenen. Bij mijn onderbenen blijft zit hij nu nog net zo strak, dus je zou het kunnen vergelijken met een GT in mijn normale maatquote:
700 dollar voor een Nudie dat is gewoon tragisch eigenlijk..sorry voor degenen hier die het wel uitgeven aan een broek, no offence uiteraardquote:Op zondag 19 april 2009 16:33 schreef Gerard-Joling het volgende:
Vind dit wel een hele gave Alf. Alleen de prijs![]()
http://www.revolveclothing.com/b/Product.jsp?code=NUDI-MJ74
Vette broek!quote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef SinjiOnO het volgende:
Slim Jim Sunny Used
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar je deze nog kan halen? Ik heb er 1 van een Sample sale, maar geen idee waar je hem kan halen in een (web)shop. Thanks in advance.
quote:Op zondag 19 april 2009 22:51 schreef nout72 het volgende:
Je zult wel niets aan mijn antwoord hebben, maar waarom wil je per se zo'n lichte jeans van Nudie hebben?
Er zijn bepaalde kleurtinten en washings die je alleen bij een bepaald merk vindt, maar deze washing en kleur is nu niet bepaald enig in zijn soort, je vindt praktisch identieke jeans (met zelfde model) bij zo veel andere merken en voor veel minder geld.
En 300e in Zweden zelfquote:Op zondag 19 april 2009 20:05 schreef JopJuh het volgende:
385 euro in de shop van nudie zelf, leuke marge
In de webshop van Nudie kan je hem bestellen voor 159 euro.quote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef SinjiOnO het volgende:
Slim Jim Sunny Used
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar je deze nog kan halen? Ik heb er 1 van een Sample sale, maar geen idee waar je hem kan halen in een (web)shop. Thanks in advance.
dat probleem van uitgescheurde kruisen komt idd veel voor bij slim jims maar bij andere modellen echt veel minder, die kan je makkelijk meer dan een jaar elke dag dragen.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:16 schreef dumblecore het volgende:
Ik vind het zo zonde, die pasvorm van die broeken is echt briljant en t hele dry idee is leuk, alleen dat '6 maanden niet wassen'. Niet wassen maakt me niet zoveel uit maar na 6 maanden dragen is zon broek gewoon kapot en kan je m weg flikkeren. Volgens mij is t vooral een probleem van die Slim Jims want ik heb 2 paar weg kunnen gooien doordat het kruis eruit was gescheurd toen ze net een beetje mooi begonnen te worden.
Wat is dan een oplossing? Eerder wassen? Ben zelf bezig met mijn eerste SJDJquote:Op woensdag 22 april 2009 19:07 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
dat probleem van uitgescheurde kruisen komt idd veel voor bij slim jims maar bij andere modellen echt veel minder, die kan je makkelijk meer dan een jaar elke dag dragen.
Ik wil hem ik wil hem!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:02 schreef bear87 het volgende:
Is er eventueel belangstelling voor een AJ dry black selvage 29/32 gedragen maar niet gewassen?
Als ik hem aan het eind van de week nogsteeds niet pas ( aangekomen ) moet ik hem helaas verkopen
enige oplossing is hem minder strak dragen, zo'n crotch-rip komt gewoon doordat er teveel spanning op staat.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef TGV2 het volgende:
[..]
Wat is dan een oplossing? Eerder wassen? Ben zelf bezig met mijn eerste SJDJ
een dry moet je altijd kleiner kopen dan een prewashed. ik zelf heb een Average Joe Old Scraped Indigo in maat 34x32 en draag de Average Joe Dry Selvage in maat 32x32. Zitten beide hetzelfde.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:41 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Mijn pre-washed Nudie Average Joe met old scraped indigo als washing heb ik in maat 32-34 en past mij perfect. Nu vind ik dat de Average Joe Dry Heavy ook aan mijn collectie toegevoegd moet worden. Welke maat zal ik deze echter nemen? Zelfde maat als mijn pre-washed AJ of groter/kleiner (i.v.m. evt. wel/niet uitrekken van de jeans)?
waarom weggooien? dat is inderdaad super zonde van je nudie!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:16 schreef dumblecore het volgende:
Ik vind het zo zonde, die pasvorm van die broeken is echt briljant en t hele dry idee is leuk, alleen dat '6 maanden niet wassen'. Niet wassen maakt me niet zoveel uit maar na 6 maanden dragen is zon broek gewoon kapot en kan je m weg flikkeren. Volgens mij is t vooral een probleem van die Slim Jims want ik heb 2 paar weg kunnen gooien doordat het kruis eruit was gescheurd toen ze net een beetje mooi begonnen te worden.
Aan de bestandsnaam van de foto is te zien dat hij hem zelf heeft bewerkt met schuurpapier, dat vind ik wel zonde. Ik kan me deze foto ook nog wel van MyNudies.com herinneren.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:56 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik weet niet veel over de regular ralf, maar de Masa is topnotch, goede denim. Een maat van me heeft die broek en het voelt kwalitatief goed aan. Achterzakken zijn wat lager dan de RR en de beltloops zijn dunner maar langer.
Check deze fading van de masa:
[ afbeelding ]
De Fast Freddy is net nieuw, is een loose model.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Heeft Nudie eigenljik ook wijdere modellen? Heb nu wel genoeg slimfits. Ben ze zelf nog niet tegengekomen maar ik ben ook nog niet zo lang om wat betreft Nudies.
Vergeet de Regular Ralf niet, het model die het langst mee loopt zo'n beetjequote:Op donderdag 23 april 2009 13:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Heeft Nudie eigenljik ook wijdere modellen? Heb nu wel genoeg slimfits. Ben ze zelf nog niet tegengekomen maar ik ben ook nog niet zo lang om wat betreft Nudies.
Ik vind de Regular Ralf geen wijd model, die is gewoon straight, vooral als je hem vergelijkt met de Fast Freddy, Loose Frank en de Baggy Bjorn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vergeet de Regular Ralf niet, het model die het langst mee loopt zo'n beetje
Wat noem jij smal? Mijn AJ is 20,5 cm aan de onderkant van de pijp, ik vind het wijd zat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:59 schreef bear87 het volgende:
Die RR zit overigens wel erg lekkerDe Average Joe is wat te slim geworden voor mij, vroeger stond ie me als een regular fit maar tegenwoordig staat hij net zo strak als een SJ ofzo..meer mensen die merken dat de AJ aan de onderkant van de pijpen nogal smal geworden is?
Ik heb er geen last van bij mijn AJDH. Hoe kan hij uberhaupt strakker worden ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:59 schreef bear87 het volgende:
Die RR zit overigens wel erg lekkerDe Average Joe is wat te slim geworden voor mij, vroeger stond ie me als een regular fit maar tegenwoordig staat hij net zo strak als een SJ ofzo..meer mensen die merken dat de AJ aan de onderkant van de pijpen nogal smal geworden is?
Hij was donderdags al binnen, zit als gegoten en is echt tofquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:50 schreef JopJuh het volgende:
http://www.nudiejeans.com/shop/?utm_source=menu&utm_medium=site&utm_campaign=shop#/jeans/evensteven/1105
Besteld, vond de even steven pasvorm altijd almaar de modellen nooit echt super tof.
Deze heeft me overtuigd. Eens zien hoe lang die erover doet.
Zie fitguide, waarschijnlijk een Slim Jimquote:Op zondag 26 april 2009 12:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat kun je het beste nemen, als je een broek wilt hebben van Nudie tussen de Thin Finn- en straight in.
Nudie kennende zou het dan een SJ Light Teared Rich Blue gaan heten hahahaquote:Op zondag 26 april 2009 12:35 schreef crossover het volgende:
De hond van m'n vriendin heeft een gaatje in mijn SJ Light Rich Blue gebeten
Klopt het zijn weer Blue Denim days. Ik ga morgen kijken!!quote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef SperZii het volgende:
Had ook gehoord dat M@W weer nudies voor 55 euro had liggen in verschillende filialen, iemand enig idee welke modellen dat zijn?
quote:Op maandag 27 april 2009 18:43 schreef Gerard-Joling het volgende:
Nou ff wezen kijken.
De RR hard worn organic ligt er voor 85 euro. Heb hem zelf ook, prima broekje.
En een AJ used coated indigo en 1 of andere Thin Finn
Psssstquote:Op maandag 27 april 2009 20:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dat deze? Er staat geen type bij op de M@W webshop. Ik wil nog een TF er bij hebben, dat is m'n favoriete Nudie
Ze gaan ook tig keer zo lang mee, dus carequote:Op maandag 27 april 2009 20:57 schreef SinjiOnO het volgende:
Dry's zijn helaas bijna nooit in de uitverkoop
Dat is de Average Joe Old Scraped Indigo, wel een heel slecht plaatje dat ze gebruikt hebben ..quote:Op maandag 27 april 2009 20:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dat deze? Er staat geen type bij op de M@W webshop. Ik wil nog een TF er bij hebben, dat is m'n favoriete Nudie
Hoe heet dat onderste model? Die is namelijk ook wel tof.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Dat is de Average Joe Old Scraped Indigo, wel een heel slecht plaatje dat ze gebruikt hebben ..
Vind de Grim Tim's Old Scraped een betere fit hebben, kan op 2 manieren:
Slimfit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baggy:
[ afbeelding ]
Zijn allebei het zelfde model, namelijk de Grim Tim Old Scraped Indigo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoe heet dat onderste model? Die is namelijk ook wel tof.
Ik bedoel de fit danquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:29 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Zijn allebei het zelfde model, namelijk de Grim Tim Old Scraped Indigo.
Die zijn ook dezelfde alleen wordt ie anders gedragen..quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik bedoel de fit danDie zijn namelijk verschillend.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die zijn ook dezelfde alleen wordt ie anders gedragen..
Eerste 2 plaatjes=slim
3e en 4e plaatjes = baggy
ik bedoelde dus ook dat het model en de wassing hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik bedoel de fit danDie zijn namelijk verschillend.
bovenste zogenaamde slim fit plaatje lijkt anders wel verdacht veel op mij average joe scraped old indigo qua fit en wassing...quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik bedoelde dus ook dat het model en de wassing hetzelfde zijn.
Toch is het zoquote:Op woensdag 29 april 2009 00:19 schreef frank07 het volgende:
[..]
bovenste zogenaamde slim fit plaatje lijkt anders wel verdacht veel op mij average joe scraped old indigo qua fit en wassing...
Via de nudie webshop heb je hem voor ¤179, gratis verzending vanaf ¤150.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:07 schreef Vetklep het volgende:
vandaag een MASA gepast, zat heeeerlijk, alleen prijskaart: 199,- euro..
Vind persoonlijk baggy nudies sowieso wat mooier, draag die van mij ook altijd wat baggy..Maar ligt ook aan de persoon moet ik zeggen, bij sommige staat een slimfit echt vet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Dat is de Average Joe Old Scraped Indigo, wel een heel slecht plaatje dat ze gebruikt hebben ..
Vind de Grim Tim's Old Scraped een betere fit hebben, kan op 2 manieren:
Slimfit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baggy:
[ afbeelding ]
hij zou dan alleen maar steeds een aantal tinten lichter worden, de fadings hadden dan ook heel moeilijk tot stand kunnen komen doordat er steeds meer verf uitgewassen wordt.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb deze nudie en draag hem nu zo'n 4/5 maanden en hij wordt al duidelijk vager.
Nou is mn vraag; als ik hem gewoon om de 3 weken had gewassen oid, was hij dan niet gaan vervagen en nog mooi gebleven?
http://www.jeansonline.nl(...)o-110357-p-2106.html
Ik moet zeggen dat ik hem in eerste instantie ook op mijn AJ vond lijken (eigenlijk nog steedsquote:Op woensdag 29 april 2009 00:27 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Toch is het zo. Krijg jij je AJ zo slimfit
?
Losserquote:Op woensdag 29 april 2009 19:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Er wordt op marktplaats een average joe old scraped indigo aangeboden in de maat 33/32
Nou moet ik mijn SlimJim 33/34 ruim omslaan, dus met die pijpen zal het wel goed zitten.. maar zit de aj nou strakker of losser dan de sj?
mag ik vragen waar je 'm gepast hebt?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:07 schreef Vetklep het volgende:
vandaag een MASA gepast, zat heeeerlijk, alleen prijskaart: 199,- euro..
Ik heb hem in 'the globe' in arnhem gepast.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef LSDreamer het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je 'm gepast hebt?
ik wil 'm misschien bij de webshop gaan bestellen, maar vind het toch een beetje tricky met die grote verschillen in de maten...
En een TF in verhouding met een SJ ?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:26 schreef SinjiOnO het volgende:
Grim Tim is een Slim Jim met een beetje strakkere pijpen. Maar de waist is identiek.
Een TF is smaller bij de bovenbenen en bij de pijpen onderaan.quote:
Dus gewoon in het totaal smallerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Een TF is smaller bij de bovenbenen en bij de pijpen onderaan.
Das wel heel leuk dat het cheap is, maar das geen GT.. Das een AJ, staat er ook bij...quote:Op zondag 3 mei 2009 17:27 schreef DauDau het volgende:
Ik wil de GRIM TIM DDO halen..
Dus ben ik wezen zoeken op marktplaats. nou was er wel een advertentie die ze aanbood voor ¤65,- (+ ¤7,- verzendkosten.)
http://kleding-schoenen-heren.marktplaats.nl/merkkleding-spijkerbroeken-en-jeans/240321199-nudie-collectie-2008-2009-average-joe-alf-div-wassingen.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1
Leek mij dus heel voordelig alleen weet ik niet of ze ergens anders nog goedkoper zijn.. iemand suggesties ?
oow ik zie het nu pas, ik zal wel even kijken op die site van jequote:Op zondag 3 mei 2009 19:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das wel heel leuk dat het cheap is, maar das geen GT.. Das een AJ, staat er ook bij...
Als je een GTDDO wil halen kun je ff kijken op www.drytillyoudie.nl of die nog wat hebben (of asos of zoovillage)
Sowieso de AJ Old Scraped Indigo, van de rest weet ik het niet.quote:
Lullig manquote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef LSDreamer het volgende:
me pa heeft mn TFBC de was gedaan... gevolg: er is niks meer over van mn geliefde TFBCding ziet er niet meer uit
R.I.P.
Tijd om op jezelf te gaan wonenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef LSDreamer het volgende:
me pa heeft mn TFBC de was gedaan... gevolg: er is niks meer over van mn geliefde TFBCding ziet er niet meer uit
R.I.P.
Ik heb 'm ooit bij de men @ work of de rode winkel gekocht.. wel een tijd geleden al, maar daar kan je het altijd proberen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:17 schreef M.C. het volgende:
Is de AJ Clean Steel ook in de winkel te koop? Weet iemand misschien waar
ik vrees er ook altijd voor dat mn schoonmaakster mn dry denim in de was flikkert... gelukkig nog niet gebeurdquote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef LSDreamer het volgende:
R.I.P.
Klopt, maar bij M@W was ie ¤65, op Hipperfashion een heel stuk meer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:11 schreef bear87 het volgende:
online wel verkrijgbaar via hipperfashion nog, dit keer niet gezien bij de M@W...is al redelijk oude collectie dus kan zijn dat ie gewoon op is sinds de vorige keer bij m@w
Ja, die proberen hun oude collectie tegen 2 jaar terug prijs te slijtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar bij M@W was ie ¤65, op Hipperfashion een heel stuk meer.
Neem een SJ of GT dan. Die zijn slim maar niet te. En je kunt beide tight, slim of baggy slim dragen. Afhankelijk voor welke look je gaat en wat je prettig vind.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:57 schreef Nashje het volgende:
Wat zijn broeken tegenwoordig toch wijd zeg. Echt bagger. Overal. Dan maar weer terug op de Nudie
.
Ben dus op zoek naar een Nudie met wat smallere pijpen, maar ook weer niet al te skinny. Draag m'n Old Scraped Indigo Slimfit eindeloos. Zit als gegoten. Nog zo'n broekje erbij zou super zijn.
Super, dank jequote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Neem een SJ of GT dan. Die zijn slim maar niet te. En je kunt beide tight, slim of baggy slim dragen. Afhankelijk voor welke look je gaat en wat je prettig vind.
Wel veel gedragen in die 6 maanden tijd dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
Na bijna zes maanden ben ik het helemaal zat; mijn Nudie gaat de was in
Vandaag er weer in gewerkt, (bakkerij), er is nu genoeg slagroomschnitt en dweilwater overheen gegaan..
Ben benieuwd wat voor fade er uit komt!
Praktisch elke dagquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:22 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Wel veel gedragen in die 6 maanden tijd dan?
Zag ze laatst liggen bij de men at work.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:26 schreef dndiek het volgende:
Weet iemand of je nog ergens de Basic Alf kan krijgen?
In Eindhoven niet meerquote:Op maandag 11 mei 2009 20:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zag ze laatst liggen bij de men at work.
als je een keer in een andere m@w komt heb je miss wel succes. Hier in Emmen en Zwolle hadden ze die recent nog liggenquote:
Beetje uit de richtingquote:Op maandag 11 mei 2009 21:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
als je een keer in een andere m@w komt heb je miss wel succes. Hier in Emmen en Zwolle hadden ze die recent nog liggen
Daar ben ik van op de hoogte, maar geeft aan dat het per m@w verschiltquote:
Hoe vaak dit al niet gevaagd is.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn er bepaalde nudies die je niet mag wassen dan? Ik vind het maar lastig en vies, een broek die je een half jaar aan hebt maar niet wast. Ik heb zo'n average joe maar die is al regelmatig de was in gegaan, binnenstebuiten en ziet er nog gewoon normaal uit.
Niet om flauw te doen, maar gaat een broek niet stinken als je hem zo lang niet wast?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
Na bijna zes maanden ben ik het helemaal zat; mijn Nudie gaat de was in
Vandaag er weer in gewerkt, (bakkerij), er is nu genoeg slagroomschnitt en dweilwater overheen gegaan..
Ben benieuwd wat voor fade er uit komt!
Als je broek vochtig wordt door bijv. regen dan komt die lucht vrij en ga je hem wel ruiken.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niet om flauw te doen, maar gaat een broek niet stinken als je hem zo lang niet wast?
Nudie is niet de enige die raw denim maakt.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe vaak dit al niet gevaagd is.
Normaal gesproken zijn alle spijkerboeken van elk merk prewashed, en die kan je dus in principe zo vaak wassen als je wilt (persoonlijk was ik ook deze broeken liever niet al te vaak). Nudie heeft echter ook dry broeken, en die zijn niet pre-washed. Deze zullen dus van kleur veranderen als je ze wast. Je kan ze vrij makkelijk herkennen, aangezien ze helemaal egaal zijn.
Zeg ik ook nergens.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:13 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Nudie is niet de enige die raw denim maakt.
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe vaak dit al niet gevaagd is.
Normaal gesproken zijn alle spijkerboeken van elk merk prewashed, en die kan je dus in principe zo vaak wassen als je wilt (persoonlijk was ik ook deze broeken liever niet al te vaak). Nudie heeft echter ook dry broeken, en die zijn niet pre-washed. Deze zullen dus van kleur veranderen als je ze wast. Je kan ze vrij makkelijk herkennen, aangezien ze helemaal egaal zijn.
werkte bij mij niet, ik heb hem er zelfs 2 weken in laten liggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:39 schreef shisz het volgende:
In de diepvries met een dry werkt ook, alle luchtjes gaan er dan uit! Zelfs bierlucht
van Dijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:00 schreef Gerard-Joling het volgende:
Rambam in Eindhoven, van Dijk in Waalwijk
OOOOH dié!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zag laatst een mooie average joe met een hele nieuwe ongewassen look.
Helaas ging die uit het assortiment en was die niet meer in mijn maat beschikbaar.
Waar zou ik hem nog kunnen kopen ? Kheb (31/34)
ik zal voor je bidden,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:01 schreef 3lmo het volgende:
Ik heb er zojuist eentje voor het eerst in de wasmachine gedaan. Ik ben benieuwd.
Wat voor 1 heb je? en hoe lang heb je er mee gedaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:36 schreef 3lmo het volgende:
Nou hij zit in ieder geval nog prima, wat smallere pijpen maar dat kon ie nog wel hebben. Qua kleur is er niet heel erg veel veranderd, maar zolang had ik 'm ook nog niet.
Slim jim, 2 maandjes mee rondgelopen. Slijt wel erg traag, maar dat had ik al verwacht. Is hier en daar wel wat lichter geworden. Heb 'm maar gewoon gewassen omdat ik dat wel wat hygiënischer vond dan buiten hangen/diepvriezer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat voor 1 heb je? en hoe lang heb je er mee gedaan?
inderdaad, ik wacht zelf 6 maanden tot een jaar, als de broek ondertussen te erg gaat stinken dan laat ik hem stomen, dan blijft de verf gewoon intact, en is de stank weg.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef Waag-hals het volgende:
Ik zou toch wel minstens 6 maanden wachten met wassen voor een redelijk resultaat.
Jaha, dat weet ik. Maar als het mij niet zo boeit, houd je advies dan voor je. Het is niet alsof ik er om vraag, of wel soms?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef Waag-hals het volgende:
Ik zou toch wel minstens 6 maanden wachten met wassen voor een redelijk resultaat.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:49 schreef kortsluiting87 het volgende:
Nadat ik een plaatje had gezien van een Nudie die bewerkt was met schuurpapier ben ik zelf ook aan de slag gegaan. Misschien dat ik over een tijdje wat foto's post.
Ik heb een Nudie slim jim dry ongeveer een jaar lang, misschien nog wel langer, gedragen zonder te wassen. Het verloop viel me tegen en daarom ben ik zelf ook aan de slag gegaan met schuurpapier. Daarna heb ik 'm gewassen met poeder voor witte was en hij ziet er echt veel beter uit. Mooie blauwe verkleuringen alsof het natuurlijke slijtplekken zijn. Bijna vintage.
Op een nieuwe broek probeer ik het niet, maar eigenlijk was ik er al op uitgekeken en nu draag ik 'm weer. Tot-ie uit elkaar valt...
Foto's?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Slim jim, 2 maandjes mee rondgelopen. Slijt wel erg traag, maar dat had ik al verwacht. Is hier en daar wel wat lichter geworden. Heb 'm maar gewoon gewassen omdat ik dat wel wat hygiënischer vond dan buiten hangen/diepvriezer.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:12 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Jaha, dat weet ik. Maar als het mij niet zo boeit, houd je advies dan voor je. Het is niet alsof ik er om vraag, of wel soms?
Hier heb ik één foto, de knieën kreeg ik er niet goed op met dit licht...quote:
Als je het al makkelijk kan vinden in de eerste plaats zul je bedoelen. Maar het is niet de moeite waard. Je kunt beter een retourtje Zweden boeken met Ryanair en daar je broeken halenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:57 schreef frank07 het volgende:
wat doen de prijzen van nudies in de vs/canada? Moeite waard om daar wat te scoren?
Ik sprak voor mezelf. Als ik je advies zou geven, zou je het wel weten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:12 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Jaha, dat weet ik. Maar als het mij niet zo boeit, houd je advies dan voor je. Het is niet alsof ik er om vraag, of wel soms?
Ja het is meestal wel goed te fixen, dat ga ik binnenkort even laten doen, en dan weer flink hard dragen die broek, hij is nu erg mooi aan het faden met 4 maanden elke dag dragen. Binnenkort ook maar even laten stomen om hem weer fris te laten ruiken. Heb gisteren ook mijn Regular Ralf Dry Greycast naar de stomerij gebracht, ben benieuwd of de kleur goed intact blijft, dat zal wel zo moeten zijn volgens de ervaring van anderen, een maat van me had het ook laten doen en hij zag er nog hetzelfde uit.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:48 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hier ook een crotch-rip!
Mijn Slim Jim van 7 maand begint er eindelijk mooi uit te zien, en nu zit er een gat net naast mn kruis! =|
Het zal wel te naaien zijn, ziet er ook wel leuk uit, maar ik heb liever dat dat ding op andere plekken scheurt, zoals knieen of onderaan, waar ik wel op loop maar het gaat helemaal niet kapot.
Een nieuwe Slim Jim staat in de planning, ofwel een Dry Japan of een prewash,.
Mijn SJDJ heeft het 8 maanden uitgehouden zonder crotch rip.. Vooral bij de SJ gebeurt het echt vaak.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:48 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hier ook een crotch-rip!
Mijn Slim Jim van 7 maand begint er eindelijk mooi uit te zien, en nu zit er een gat net naast mn kruis! =|
Het zal wel te naaien zijn, ziet er ook wel leuk uit, maar ik heb liever dat dat ding op andere plekken scheurt, zoals knieen of onderaan, waar ik wel op loop maar het gaat helemaal niet kapot.
Een nieuwe Slim Jim staat in de planning, ofwel een Dry Japan of een prewash,.
Baggy jeansquote:Op zondag 5 juli 2009 16:17 schreef Gerard-Joling het volgende:
RR is alweer verkocht. Iemand deze nieuwe modellen al ergens zien liggen?
[ afbeelding ]
De easy emil heb ik bij de rode winkel zien liggen.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:17 schreef Gerard-Joling het volgende:
RR is alweer verkocht. Iemand deze nieuwe modellen al ergens zien liggen?
[ afbeelding ]
Klinkt als een Even Steven. Hoe vergelijk je em daar mee?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:08 schreef Mr_DG het volgende:
Ik heb nu zo'n vier maanden een Big Bengt, gekocht bij BOB.
Is wel een fijn broekje, is even wennen, de onderkant is redelijk smal, als een AJ of SJ. Maar de bovenkant is echt Loose/Baggy. Een beetje als een RR. Ik vind dat ie tussen een AJ en een RR inzit qua model.
Die heb ik nooit gehad of gedragen, maar van beschrijvingen en foto's denk ik dat ze redelijk te vergelijken zijn, alleen denk ik dat de Big Bengt rond de heupen/taille wat losser is.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Klinkt als een Even Steven. Hoe vergelijk je em daar mee?
En hoger geplaatste zakken heeft als ik de foto's zo bekijk. De ES zit wel erg lekker geef ik toe. Alleen draag ik de laatste tijd eig. alleen mn GT nogquote:Op maandag 6 juli 2009 23:27 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad of gedragen, maar van beschrijvingen en foto's denk ik dat ze redelijk te vergelijken zijn, alleen denk ik dat de Big Bengt rond de heupen/taille wat losser is.
Of van die spray erop spuiten om geurtjes eruit te halen. Anders in een stomerige ruimte hangen, dan gaan de geurtjes er ook uit. Mogelijkheden genoeg iigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:39 schreef kortsluiting87 het volgende:
Stinken? Nee, niet echt. Ik heb wel 's een dag gehad dat je 'm rook (), maar je kunt 'm eventueel ff in de vriezer leggen of paar uurtjes buiten hangen.
je moet 'm dan in de vriezer zettenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:47 schreef ConFunghi het volgende:
Ik wilt ook zon broek maar gaat dat niet erg stinken?
Hahaha, in de vriezer zetten, stijf van de viezigheidquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:21 schreef shiftsix het volgende:
[..]
je moet 'm dan in de vriezer zetten
staat in het boekje
in de vriezer werkt niet altijd, ik heb mijn RRDG er 2 weken in gehad en het veranderde niets aan de geur.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:21 schreef shiftsix het volgende:
[..]
je moet 'm dan in de vriezer zetten
staat in het boekje
Al proberen te stomen in een badkamer?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
in de vriezer werkt niet altijd, ik heb mijn RRDG er 2 weken in gehad en het veranderde niets aan de geur.
Ik heb dat ook wel eens maar das meer bij broeken in z'n algemeen. Sommigen kunnen gewoon meer hebben of draag je wat minder intensief. Verschilt gewoon.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:24 schreef JAOENT-OEN het volgende:
Ik heb in oktober een AJ Double Dip Indigo gekocht voor 139,- En hij is echt totaal aan het kapot gaan...
In het begin sleten de zakken heel mooi! ( je weet wel telefoon staat erin, portommonee ect.)
Maar gister hield ik hem eens tegen het licht.. en wat bleek .. de stof op mijn kont dus net naast de zakken is echt flinterdun geworden ..het zijn echt nog maar een paar draadjes..
Is dit normaal? Of kan ik hier mee terug naar de shop gaan?
Ik bedoel ..het hele slijtage verhaal is leuk maar ik wil toch wel wat langer met een broek kunnen.. of moet ik dan een dry kopen ( zijn die sterker/ stof dikker ) .
thx..
nee, heb mijn RRDG naar de stomerij gebracht, stank weg, kleur behouden, en de fadings beter zichtbaar geworden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Al proberen te stomen in een badkamer?
Klopt, de manier waarop ze je kleding reinigen is door het in een chemische vloeistof te leggen, en dat is natuurlijk slecht voor de stof.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:00 schreef kortsluiting87 het volgende:
Toch mee oppassen, want de stomerij is eigenlijk nooit goed voor je kleding.
Had ik met mn SJDJ, gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:37 schreef TGV2 het volgende:
Jammer dat het mij niet lukt mijn dry 7 dagen per week te dragen. Na 7 maanden, waarvan 3 maanden daadwerkelijk, dragen begint de fading er steeds beter uit te zien
Zeker weten, werkt verslavendquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Had ik met mn SJDJ, gewoon doorgaan
Jammer dat de TF me niet pastquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:56 schreef Luie-princes het volgende:
Iemand die een Thinn Finn Dry Stretch wil kopen?
Het is maat 33/32 en eigenlijk nog zo goed als nieuw.
Laat maar weten.
wat bevalt je niet? Ik zou zelf niet een van de drie nieuwe modellen kopen, want het zijn net broeken die ik veel zal dragen. Draag eig alleen maar mn Grim Tim en mn Levi 511 de laatste tijdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:38 schreef JopJuh het volgende:
Big Bengt Organic Heavy gekocht, maar toch niet zo heel enthousiast eigenlijk en was eigenlijk me ietsje te duur
Hij valt gewoon raar van achteren, binnenkort eens foto maken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
wat bevalt je niet? Ik zou zelf niet een van de drie nieuwe modellen kopen, want het zijn net broeken die ik veel zal dragen. Draag eig alleen maar mn Grim Tim en mn Levi 511 de laatste tijd
Klote man.. Ik ben benieuwd laat die foto maar snel zienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:06 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Hij valt gewoon raar van achteren, binnenkort eens foto maken.
Hoe lang heb je em eig en hoe vaak gedragen? En wat moet je dr voor hebben?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:56 schreef Luie-princes het volgende:
Iemand die een Thinn Finn Dry Stretch wil kopen?
Het is maat 33/32 en eigenlijk nog zo goed als nieuw.
Laat maar weten.
Het model past me eig niet, want zit te strak bij de bovenbeen. Ik moet em wel weer een keer passen om te zien hoe het er nu voor staat, want de 33 hadden ze niet de laatste keer dat ik de TF had gepast.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:01 schreef Luie-princes het volgende:
Ik heb hem eigenlijk alleen gepast, daarna nog een keer en verder nooit gedragen.
Uh nou wat bied je? Haha.
Hmm oke haha.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het model past me eig niet, want zit te strak bij de bovenbeen. Ik moet em wel weer een keer passen om te zien hoe het er nu voor staat, want de 33 hadden ze niet de laatste keer dat ik de TF had gepast.
En hoe zit deze dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:17 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Hmm oke haha.
Nou ik heb al een tf en ook maat 33/32 alleen die zat toen heel anders dan deze tf in dezelfde maat.
Daarom dat ik hem ook weg doe.
Of een nat doekje en dan zachtjes wrijven.. Gewoon zoals je elke andere broek onderhoudt, want neem aan dat je gewoon een pre wash hebt gekocht?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:12 schreef JuiceJuice het volgende:
Ik heb van de week ook een nudie gekocht en het zit best lekker! Alleen wat is de beste manier om je kleding schoon te maken? Verkoper zei stomerij, maar daar hoor ik hier andere verhalen over.
Ruimer bij de bovenbenen enzo, terwijl het dezelfde maat is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |