Losserquote:Op woensdag 29 april 2009 19:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Er wordt op marktplaats een average joe old scraped indigo aangeboden in de maat 33/32
Nou moet ik mijn SlimJim 33/34 ruim omslaan, dus met die pijpen zal het wel goed zitten.. maar zit de aj nou strakker of losser dan de sj?
mag ik vragen waar je 'm gepast hebt?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:07 schreef Vetklep het volgende:
vandaag een MASA gepast, zat heeeerlijk, alleen prijskaart: 199,- euro..
Ik heb hem in 'the globe' in arnhem gepast.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef LSDreamer het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je 'm gepast hebt?
ik wil 'm misschien bij de webshop gaan bestellen, maar vind het toch een beetje tricky met die grote verschillen in de maten...
En een TF in verhouding met een SJ ?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:26 schreef SinjiOnO het volgende:
Grim Tim is een Slim Jim met een beetje strakkere pijpen. Maar de waist is identiek.
Een TF is smaller bij de bovenbenen en bij de pijpen onderaan.quote:
Dus gewoon in het totaal smallerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Een TF is smaller bij de bovenbenen en bij de pijpen onderaan.
Das wel heel leuk dat het cheap is, maar das geen GT.. Das een AJ, staat er ook bij...quote:Op zondag 3 mei 2009 17:27 schreef DauDau het volgende:
Ik wil de GRIM TIM DDO halen..
Dus ben ik wezen zoeken op marktplaats. nou was er wel een advertentie die ze aanbood voor ¤65,- (+ ¤7,- verzendkosten.)
http://kleding-schoenen-heren.marktplaats.nl/merkkleding-spijkerbroeken-en-jeans/240321199-nudie-collectie-2008-2009-average-joe-alf-div-wassingen.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1
Leek mij dus heel voordelig alleen weet ik niet of ze ergens anders nog goedkoper zijn.. iemand suggesties ?
oow ik zie het nu pas, ik zal wel even kijken op die site van jequote:Op zondag 3 mei 2009 19:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das wel heel leuk dat het cheap is, maar das geen GT.. Das een AJ, staat er ook bij...
Als je een GTDDO wil halen kun je ff kijken op www.drytillyoudie.nl of die nog wat hebben (of asos of zoovillage)
Sowieso de AJ Old Scraped Indigo, van de rest weet ik het niet.quote:
Lullig manquote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef LSDreamer het volgende:
me pa heeft mn TFBC de was gedaan... gevolg: er is niks meer over van mn geliefde TFBCding ziet er niet meer uit
R.I.P.
Tijd om op jezelf te gaan wonenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef LSDreamer het volgende:
me pa heeft mn TFBC de was gedaan... gevolg: er is niks meer over van mn geliefde TFBCding ziet er niet meer uit
R.I.P.
Ik heb 'm ooit bij de men @ work of de rode winkel gekocht.. wel een tijd geleden al, maar daar kan je het altijd proberen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:17 schreef M.C. het volgende:
Is de AJ Clean Steel ook in de winkel te koop? Weet iemand misschien waar
ik vrees er ook altijd voor dat mn schoonmaakster mn dry denim in de was flikkert... gelukkig nog niet gebeurdquote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef LSDreamer het volgende:
R.I.P.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |