Wat noem jij smal? Mijn AJ is 20,5 cm aan de onderkant van de pijp, ik vind het wijd zat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:59 schreef bear87 het volgende:
Die RR zit overigens wel erg lekkerDe Average Joe is wat te slim geworden voor mij, vroeger stond ie me als een regular fit maar tegenwoordig staat hij net zo strak als een SJ ofzo..meer mensen die merken dat de AJ aan de onderkant van de pijpen nogal smal geworden is?
Ik heb er geen last van bij mijn AJDH. Hoe kan hij uberhaupt strakker worden ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:59 schreef bear87 het volgende:
Die RR zit overigens wel erg lekkerDe Average Joe is wat te slim geworden voor mij, vroeger stond ie me als een regular fit maar tegenwoordig staat hij net zo strak als een SJ ofzo..meer mensen die merken dat de AJ aan de onderkant van de pijpen nogal smal geworden is?
Hij was donderdags al binnen, zit als gegoten en is echt tofquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:50 schreef JopJuh het volgende:
http://www.nudiejeans.com/shop/?utm_source=menu&utm_medium=site&utm_campaign=shop#/jeans/evensteven/1105
Besteld, vond de even steven pasvorm altijd almaar de modellen nooit echt super tof.
Deze heeft me overtuigd. Eens zien hoe lang die erover doet.
Zie fitguide, waarschijnlijk een Slim Jimquote:Op zondag 26 april 2009 12:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat kun je het beste nemen, als je een broek wilt hebben van Nudie tussen de Thin Finn- en straight in.
Nudie kennende zou het dan een SJ Light Teared Rich Blue gaan heten hahahaquote:Op zondag 26 april 2009 12:35 schreef crossover het volgende:
De hond van m'n vriendin heeft een gaatje in mijn SJ Light Rich Blue gebeten
Klopt het zijn weer Blue Denim days. Ik ga morgen kijken!!quote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef SperZii het volgende:
Had ook gehoord dat M@W weer nudies voor 55 euro had liggen in verschillende filialen, iemand enig idee welke modellen dat zijn?
quote:Op maandag 27 april 2009 18:43 schreef Gerard-Joling het volgende:
Nou ff wezen kijken.
De RR hard worn organic ligt er voor 85 euro. Heb hem zelf ook, prima broekje.
En een AJ used coated indigo en 1 of andere Thin Finn
Psssstquote:Op maandag 27 april 2009 20:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dat deze? Er staat geen type bij op de M@W webshop. Ik wil nog een TF er bij hebben, dat is m'n favoriete Nudie
Ze gaan ook tig keer zo lang mee, dus carequote:Op maandag 27 april 2009 20:57 schreef SinjiOnO het volgende:
Dry's zijn helaas bijna nooit in de uitverkoop
Dat is de Average Joe Old Scraped Indigo, wel een heel slecht plaatje dat ze gebruikt hebben ..quote:Op maandag 27 april 2009 20:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dat deze? Er staat geen type bij op de M@W webshop. Ik wil nog een TF er bij hebben, dat is m'n favoriete Nudie
Hoe heet dat onderste model? Die is namelijk ook wel tof.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Dat is de Average Joe Old Scraped Indigo, wel een heel slecht plaatje dat ze gebruikt hebben ..
Vind de Grim Tim's Old Scraped een betere fit hebben, kan op 2 manieren:
Slimfit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baggy:
[ afbeelding ]
Zijn allebei het zelfde model, namelijk de Grim Tim Old Scraped Indigo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoe heet dat onderste model? Die is namelijk ook wel tof.
Ik bedoel de fit danquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:29 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Zijn allebei het zelfde model, namelijk de Grim Tim Old Scraped Indigo.
Die zijn ook dezelfde alleen wordt ie anders gedragen..quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik bedoel de fit danDie zijn namelijk verschillend.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die zijn ook dezelfde alleen wordt ie anders gedragen..
Eerste 2 plaatjes=slim
3e en 4e plaatjes = baggy
ik bedoelde dus ook dat het model en de wassing hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik bedoel de fit danDie zijn namelijk verschillend.
bovenste zogenaamde slim fit plaatje lijkt anders wel verdacht veel op mij average joe scraped old indigo qua fit en wassing...quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik bedoelde dus ook dat het model en de wassing hetzelfde zijn.
Toch is het zoquote:Op woensdag 29 april 2009 00:19 schreef frank07 het volgende:
[..]
bovenste zogenaamde slim fit plaatje lijkt anders wel verdacht veel op mij average joe scraped old indigo qua fit en wassing...
Via de nudie webshop heb je hem voor ¤179, gratis verzending vanaf ¤150.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:07 schreef Vetklep het volgende:
vandaag een MASA gepast, zat heeeerlijk, alleen prijskaart: 199,- euro..
Vind persoonlijk baggy nudies sowieso wat mooier, draag die van mij ook altijd wat baggy..Maar ligt ook aan de persoon moet ik zeggen, bij sommige staat een slimfit echt vet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Dat is de Average Joe Old Scraped Indigo, wel een heel slecht plaatje dat ze gebruikt hebben ..
Vind de Grim Tim's Old Scraped een betere fit hebben, kan op 2 manieren:
Slimfit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baggy:
[ afbeelding ]
hij zou dan alleen maar steeds een aantal tinten lichter worden, de fadings hadden dan ook heel moeilijk tot stand kunnen komen doordat er steeds meer verf uitgewassen wordt.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb deze nudie en draag hem nu zo'n 4/5 maanden en hij wordt al duidelijk vager.
Nou is mn vraag; als ik hem gewoon om de 3 weken had gewassen oid, was hij dan niet gaan vervagen en nog mooi gebleven?
http://www.jeansonline.nl(...)o-110357-p-2106.html
Ik moet zeggen dat ik hem in eerste instantie ook op mijn AJ vond lijken (eigenlijk nog steedsquote:Op woensdag 29 april 2009 00:27 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Toch is het zo. Krijg jij je AJ zo slimfit
?
Losserquote:Op woensdag 29 april 2009 19:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Er wordt op marktplaats een average joe old scraped indigo aangeboden in de maat 33/32
Nou moet ik mijn SlimJim 33/34 ruim omslaan, dus met die pijpen zal het wel goed zitten.. maar zit de aj nou strakker of losser dan de sj?
mag ik vragen waar je 'm gepast hebt?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:07 schreef Vetklep het volgende:
vandaag een MASA gepast, zat heeeerlijk, alleen prijskaart: 199,- euro..
Ik heb hem in 'the globe' in arnhem gepast.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef LSDreamer het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je 'm gepast hebt?
ik wil 'm misschien bij de webshop gaan bestellen, maar vind het toch een beetje tricky met die grote verschillen in de maten...
En een TF in verhouding met een SJ ?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:26 schreef SinjiOnO het volgende:
Grim Tim is een Slim Jim met een beetje strakkere pijpen. Maar de waist is identiek.
Een TF is smaller bij de bovenbenen en bij de pijpen onderaan.quote:
Dus gewoon in het totaal smallerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Een TF is smaller bij de bovenbenen en bij de pijpen onderaan.
Das wel heel leuk dat het cheap is, maar das geen GT.. Das een AJ, staat er ook bij...quote:Op zondag 3 mei 2009 17:27 schreef DauDau het volgende:
Ik wil de GRIM TIM DDO halen..
Dus ben ik wezen zoeken op marktplaats. nou was er wel een advertentie die ze aanbood voor ¤65,- (+ ¤7,- verzendkosten.)
http://kleding-schoenen-heren.marktplaats.nl/merkkleding-spijkerbroeken-en-jeans/240321199-nudie-collectie-2008-2009-average-joe-alf-div-wassingen.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1
Leek mij dus heel voordelig alleen weet ik niet of ze ergens anders nog goedkoper zijn.. iemand suggesties ?
oow ik zie het nu pas, ik zal wel even kijken op die site van jequote:Op zondag 3 mei 2009 19:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das wel heel leuk dat het cheap is, maar das geen GT.. Das een AJ, staat er ook bij...
Als je een GTDDO wil halen kun je ff kijken op www.drytillyoudie.nl of die nog wat hebben (of asos of zoovillage)
Sowieso de AJ Old Scraped Indigo, van de rest weet ik het niet.quote:
Lullig manquote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef LSDreamer het volgende:
me pa heeft mn TFBC de was gedaan... gevolg: er is niks meer over van mn geliefde TFBCding ziet er niet meer uit
R.I.P.
Tijd om op jezelf te gaan wonenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef LSDreamer het volgende:
me pa heeft mn TFBC de was gedaan... gevolg: er is niks meer over van mn geliefde TFBCding ziet er niet meer uit
R.I.P.
Ik heb 'm ooit bij de men @ work of de rode winkel gekocht.. wel een tijd geleden al, maar daar kan je het altijd proberen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:17 schreef M.C. het volgende:
Is de AJ Clean Steel ook in de winkel te koop? Weet iemand misschien waar
ik vrees er ook altijd voor dat mn schoonmaakster mn dry denim in de was flikkert... gelukkig nog niet gebeurdquote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef LSDreamer het volgende:
R.I.P.
Klopt, maar bij M@W was ie ¤65, op Hipperfashion een heel stuk meer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:11 schreef bear87 het volgende:
online wel verkrijgbaar via hipperfashion nog, dit keer niet gezien bij de M@W...is al redelijk oude collectie dus kan zijn dat ie gewoon op is sinds de vorige keer bij m@w
Ja, die proberen hun oude collectie tegen 2 jaar terug prijs te slijtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar bij M@W was ie ¤65, op Hipperfashion een heel stuk meer.
Neem een SJ of GT dan. Die zijn slim maar niet te. En je kunt beide tight, slim of baggy slim dragen. Afhankelijk voor welke look je gaat en wat je prettig vind.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:57 schreef Nashje het volgende:
Wat zijn broeken tegenwoordig toch wijd zeg. Echt bagger. Overal. Dan maar weer terug op de Nudie
.
Ben dus op zoek naar een Nudie met wat smallere pijpen, maar ook weer niet al te skinny. Draag m'n Old Scraped Indigo Slimfit eindeloos. Zit als gegoten. Nog zo'n broekje erbij zou super zijn.
Super, dank jequote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Neem een SJ of GT dan. Die zijn slim maar niet te. En je kunt beide tight, slim of baggy slim dragen. Afhankelijk voor welke look je gaat en wat je prettig vind.
Wel veel gedragen in die 6 maanden tijd dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
Na bijna zes maanden ben ik het helemaal zat; mijn Nudie gaat de was in
Vandaag er weer in gewerkt, (bakkerij), er is nu genoeg slagroomschnitt en dweilwater overheen gegaan..
Ben benieuwd wat voor fade er uit komt!
Praktisch elke dagquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:22 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Wel veel gedragen in die 6 maanden tijd dan?
Zag ze laatst liggen bij de men at work.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:26 schreef dndiek het volgende:
Weet iemand of je nog ergens de Basic Alf kan krijgen?
In Eindhoven niet meerquote:Op maandag 11 mei 2009 20:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zag ze laatst liggen bij de men at work.
als je een keer in een andere m@w komt heb je miss wel succes. Hier in Emmen en Zwolle hadden ze die recent nog liggenquote:
Beetje uit de richtingquote:Op maandag 11 mei 2009 21:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
als je een keer in een andere m@w komt heb je miss wel succes. Hier in Emmen en Zwolle hadden ze die recent nog liggen
Daar ben ik van op de hoogte, maar geeft aan dat het per m@w verschiltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |