quote:Op maandag 27 april 2009 18:43 schreef Gerard-Joling het volgende:
Nou ff wezen kijken.
De RR hard worn organic ligt er voor 85 euro. Heb hem zelf ook, prima broekje.
En een AJ used coated indigo en 1 of andere Thin Finn
Psssstquote:Op maandag 27 april 2009 20:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dat deze? Er staat geen type bij op de M@W webshop. Ik wil nog een TF er bij hebben, dat is m'n favoriete Nudie
Ze gaan ook tig keer zo lang mee, dus carequote:Op maandag 27 april 2009 20:57 schreef SinjiOnO het volgende:
Dry's zijn helaas bijna nooit in de uitverkoop
Dat is de Average Joe Old Scraped Indigo, wel een heel slecht plaatje dat ze gebruikt hebben ..quote:Op maandag 27 april 2009 20:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dat deze? Er staat geen type bij op de M@W webshop. Ik wil nog een TF er bij hebben, dat is m'n favoriete Nudie
Hoe heet dat onderste model? Die is namelijk ook wel tof.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Dat is de Average Joe Old Scraped Indigo, wel een heel slecht plaatje dat ze gebruikt hebben ..
Vind de Grim Tim's Old Scraped een betere fit hebben, kan op 2 manieren:
Slimfit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baggy:
[ afbeelding ]
Zijn allebei het zelfde model, namelijk de Grim Tim Old Scraped Indigo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoe heet dat onderste model? Die is namelijk ook wel tof.
Ik bedoel de fit danquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:29 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Zijn allebei het zelfde model, namelijk de Grim Tim Old Scraped Indigo.
Die zijn ook dezelfde alleen wordt ie anders gedragen..quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik bedoel de fit danDie zijn namelijk verschillend.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die zijn ook dezelfde alleen wordt ie anders gedragen..
Eerste 2 plaatjes=slim
3e en 4e plaatjes = baggy
ik bedoelde dus ook dat het model en de wassing hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik bedoel de fit danDie zijn namelijk verschillend.
bovenste zogenaamde slim fit plaatje lijkt anders wel verdacht veel op mij average joe scraped old indigo qua fit en wassing...quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik bedoelde dus ook dat het model en de wassing hetzelfde zijn.
Toch is het zoquote:Op woensdag 29 april 2009 00:19 schreef frank07 het volgende:
[..]
bovenste zogenaamde slim fit plaatje lijkt anders wel verdacht veel op mij average joe scraped old indigo qua fit en wassing...
Via de nudie webshop heb je hem voor ¤179, gratis verzending vanaf ¤150.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:07 schreef Vetklep het volgende:
vandaag een MASA gepast, zat heeeerlijk, alleen prijskaart: 199,- euro..
Vind persoonlijk baggy nudies sowieso wat mooier, draag die van mij ook altijd wat baggy..Maar ligt ook aan de persoon moet ik zeggen, bij sommige staat een slimfit echt vet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Dat is de Average Joe Old Scraped Indigo, wel een heel slecht plaatje dat ze gebruikt hebben ..
Vind de Grim Tim's Old Scraped een betere fit hebben, kan op 2 manieren:
Slimfit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baggy:
[ afbeelding ]
hij zou dan alleen maar steeds een aantal tinten lichter worden, de fadings hadden dan ook heel moeilijk tot stand kunnen komen doordat er steeds meer verf uitgewassen wordt.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb deze nudie en draag hem nu zo'n 4/5 maanden en hij wordt al duidelijk vager.
Nou is mn vraag; als ik hem gewoon om de 3 weken had gewassen oid, was hij dan niet gaan vervagen en nog mooi gebleven?
http://www.jeansonline.nl(...)o-110357-p-2106.html
Ik moet zeggen dat ik hem in eerste instantie ook op mijn AJ vond lijken (eigenlijk nog steedsquote:Op woensdag 29 april 2009 00:27 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Toch is het zo. Krijg jij je AJ zo slimfit
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |