Wat noem jij smal? Mijn AJ is 20,5 cm aan de onderkant van de pijp, ik vind het wijd zat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:59 schreef bear87 het volgende:
Die RR zit overigens wel erg lekkerDe Average Joe is wat te slim geworden voor mij, vroeger stond ie me als een regular fit maar tegenwoordig staat hij net zo strak als een SJ ofzo..meer mensen die merken dat de AJ aan de onderkant van de pijpen nogal smal geworden is?
Ik heb er geen last van bij mijn AJDH. Hoe kan hij uberhaupt strakker worden ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:59 schreef bear87 het volgende:
Die RR zit overigens wel erg lekkerDe Average Joe is wat te slim geworden voor mij, vroeger stond ie me als een regular fit maar tegenwoordig staat hij net zo strak als een SJ ofzo..meer mensen die merken dat de AJ aan de onderkant van de pijpen nogal smal geworden is?
Hij was donderdags al binnen, zit als gegoten en is echt tofquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:50 schreef JopJuh het volgende:
http://www.nudiejeans.com/shop/?utm_source=menu&utm_medium=site&utm_campaign=shop#/jeans/evensteven/1105
Besteld, vond de even steven pasvorm altijd almaar de modellen nooit echt super tof.
Deze heeft me overtuigd. Eens zien hoe lang die erover doet.
Zie fitguide, waarschijnlijk een Slim Jimquote:Op zondag 26 april 2009 12:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat kun je het beste nemen, als je een broek wilt hebben van Nudie tussen de Thin Finn- en straight in.
Nudie kennende zou het dan een SJ Light Teared Rich Blue gaan heten hahahaquote:Op zondag 26 april 2009 12:35 schreef crossover het volgende:
De hond van m'n vriendin heeft een gaatje in mijn SJ Light Rich Blue gebeten
Klopt het zijn weer Blue Denim days. Ik ga morgen kijken!!quote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef SperZii het volgende:
Had ook gehoord dat M@W weer nudies voor 55 euro had liggen in verschillende filialen, iemand enig idee welke modellen dat zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |