Heel miss dat de blauwe shop in Hardenberg nog een verdwaalde TF heeft btw.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hmm, probleem is dus dat ik afgevallen en daarom niet weet wat mijn broekmaat is. En dan loop ik een risico want ruilen kan geloof ik niet via de Nudie site
Ik geef je weinig kans om ze uberhaupt in NL te vinden..quote:Op zondag 12 april 2009 10:51 schreef JopJuh het volgende:
even steven organic light green
even steven heaven broken blue
high kai organic rinsed / indigo on black
Echt niemand een ideetje waar ze liggen ? In rotterdam heb ik ze iig niet kunnen vinden![]()
Mijn inziens de enige mooie nudies voor de zomer die ik zo op de website kan vinden en bij me huidige garderobe passen. Dan bij storting van salaris maar eens een high kai organic rinsed of indigo on black bestellen, 31/34 zelf maat als mijn GT. Moet wel goedkomen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans om ze uberhaupt in NL te vinden..
Reken maar minstens een jaar ofzo, heb hem zelf ook zo'n 8 maanden nu maar hij slijt echt heel traagquote:Op zondag 12 april 2009 19:52 schreef 3lmo het volgende:
Gister een Slim Jim, 'organic dry ecru embo' gehaald.Nu 6 maanden dragen.
Hmm, het komt toch tot uiting na het wassen? Hoe weet je dan al dat ie zo traag slijt. Of ben ik hier onwetend?quote:Op zondag 12 april 2009 19:54 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Reken maar minstens een jaar ofzo, heb hem zelf ook zo'n 8 maanden nu maar hij slijt echt heel traag
Voordat je em was kan je het ook zien hoor, je ziet gewoon slijtage/witte plekken, ik heb bijvoorbeeld nu ook nog nauwelijks honeycombs en dergelijkequote:Op zondag 12 april 2009 19:57 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Hmm, het komt toch tot uiting na het wassen? Hoe weet je dan al dat ie zo traag slijt. Of ben ik hier onwetend?
Het is mooier als je nog langer wacht met wassen. Hij ziet er trouwens al behoorlijk uitgerekt uit of had je hem gewoon wat groter ingekocht ?quote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik heb die ecru embo ook, met die witte nudie-strepen. Dit is van een maand of 3 dragen, nog steeds best wel nieuw(terwijl ik er niet zuinig op ben, hard fietsen, hardlopen, uitgaan etc.. Hij is ook al een keer of 3 kletsnat geweest):
[ afbeelding ]
Ik heb ook het gevoel dat hij laaaaangzaaaaaam slijt. Maar je weet maar nooit hoe hij eruit ziet na zo'n wasbeurt. Ik ga hem in ieder geval wél wassen na een half jaar.
Dry Grey Coated en Dry Black Coated die krijgen geen fadings, die gaan glimmen na veel dragen.quote:Op zondag 12 april 2009 21:46 schreef Seam het volgende:
Ik vraag me af af mijn SJDGC ook echte fading krijgt. Hij heeft na 3,5 maand wel al een prachtige glans en mooie honeycombs maar nog nergens witte plekken (wat ik eigenlijk ook wel mooi vind)
Oke tof, ik vind de stof zo lekker! Minder ruw als de normale Dry en toch nog altijd lekker stijfquote:Op zondag 12 april 2009 21:52 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Dry Grey Coated en Dry Black Coated die krijgen geen fadings, die gaan glimmen na veel dragen.
Dan moet je zeker nog wat langer dragen voordat je hem gaat wassen, omdat je minder snel fading effecten krijgt. Ik heb mijn SJ destijds in 29 gekocht en toen kon ik er amper in lopenquote:
Nee hoor , want hij is dus alleen uitgerekt bij mijn bovenbenen. Bij mijn onderbenen blijft zit hij nu nog net zo strak, dus je zou het kunnen vergelijken met een GT in mijn normale maatquote:
700 dollar voor een Nudie dat is gewoon tragisch eigenlijk..sorry voor degenen hier die het wel uitgeven aan een broek, no offence uiteraardquote:Op zondag 19 april 2009 16:33 schreef Gerard-Joling het volgende:
Vind dit wel een hele gave Alf. Alleen de prijs![]()
http://www.revolveclothing.com/b/Product.jsp?code=NUDI-MJ74
Vette broek!quote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef SinjiOnO het volgende:
Slim Jim Sunny Used
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar je deze nog kan halen? Ik heb er 1 van een Sample sale, maar geen idee waar je hem kan halen in een (web)shop. Thanks in advance.
quote:Op zondag 19 april 2009 22:51 schreef nout72 het volgende:
Je zult wel niets aan mijn antwoord hebben, maar waarom wil je per se zo'n lichte jeans van Nudie hebben?
Er zijn bepaalde kleurtinten en washings die je alleen bij een bepaald merk vindt, maar deze washing en kleur is nu niet bepaald enig in zijn soort, je vindt praktisch identieke jeans (met zelfde model) bij zo veel andere merken en voor veel minder geld.
En 300e in Zweden zelfquote:Op zondag 19 april 2009 20:05 schreef JopJuh het volgende:
385 euro in de shop van nudie zelf, leuke marge
In de webshop van Nudie kan je hem bestellen voor 159 euro.quote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef SinjiOnO het volgende:
Slim Jim Sunny Used
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar je deze nog kan halen? Ik heb er 1 van een Sample sale, maar geen idee waar je hem kan halen in een (web)shop. Thanks in advance.
dat probleem van uitgescheurde kruisen komt idd veel voor bij slim jims maar bij andere modellen echt veel minder, die kan je makkelijk meer dan een jaar elke dag dragen.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:16 schreef dumblecore het volgende:
Ik vind het zo zonde, die pasvorm van die broeken is echt briljant en t hele dry idee is leuk, alleen dat '6 maanden niet wassen'. Niet wassen maakt me niet zoveel uit maar na 6 maanden dragen is zon broek gewoon kapot en kan je m weg flikkeren. Volgens mij is t vooral een probleem van die Slim Jims want ik heb 2 paar weg kunnen gooien doordat het kruis eruit was gescheurd toen ze net een beetje mooi begonnen te worden.
Wat is dan een oplossing? Eerder wassen? Ben zelf bezig met mijn eerste SJDJquote:Op woensdag 22 april 2009 19:07 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
dat probleem van uitgescheurde kruisen komt idd veel voor bij slim jims maar bij andere modellen echt veel minder, die kan je makkelijk meer dan een jaar elke dag dragen.
Ik wil hem ik wil hem!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:02 schreef bear87 het volgende:
Is er eventueel belangstelling voor een AJ dry black selvage 29/32 gedragen maar niet gewassen?
Als ik hem aan het eind van de week nogsteeds niet pas ( aangekomen ) moet ik hem helaas verkopen
enige oplossing is hem minder strak dragen, zo'n crotch-rip komt gewoon doordat er teveel spanning op staat.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef TGV2 het volgende:
[..]
Wat is dan een oplossing? Eerder wassen? Ben zelf bezig met mijn eerste SJDJ
een dry moet je altijd kleiner kopen dan een prewashed. ik zelf heb een Average Joe Old Scraped Indigo in maat 34x32 en draag de Average Joe Dry Selvage in maat 32x32. Zitten beide hetzelfde.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:41 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Mijn pre-washed Nudie Average Joe met old scraped indigo als washing heb ik in maat 32-34 en past mij perfect. Nu vind ik dat de Average Joe Dry Heavy ook aan mijn collectie toegevoegd moet worden. Welke maat zal ik deze echter nemen? Zelfde maat als mijn pre-washed AJ of groter/kleiner (i.v.m. evt. wel/niet uitrekken van de jeans)?
waarom weggooien? dat is inderdaad super zonde van je nudie!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:16 schreef dumblecore het volgende:
Ik vind het zo zonde, die pasvorm van die broeken is echt briljant en t hele dry idee is leuk, alleen dat '6 maanden niet wassen'. Niet wassen maakt me niet zoveel uit maar na 6 maanden dragen is zon broek gewoon kapot en kan je m weg flikkeren. Volgens mij is t vooral een probleem van die Slim Jims want ik heb 2 paar weg kunnen gooien doordat het kruis eruit was gescheurd toen ze net een beetje mooi begonnen te worden.
Aan de bestandsnaam van de foto is te zien dat hij hem zelf heeft bewerkt met schuurpapier, dat vind ik wel zonde. Ik kan me deze foto ook nog wel van MyNudies.com herinneren.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:56 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik weet niet veel over de regular ralf, maar de Masa is topnotch, goede denim. Een maat van me heeft die broek en het voelt kwalitatief goed aan. Achterzakken zijn wat lager dan de RR en de beltloops zijn dunner maar langer.
Check deze fading van de masa:
[ afbeelding ]
De Fast Freddy is net nieuw, is een loose model.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Heeft Nudie eigenljik ook wijdere modellen? Heb nu wel genoeg slimfits. Ben ze zelf nog niet tegengekomen maar ik ben ook nog niet zo lang om wat betreft Nudies.
Vergeet de Regular Ralf niet, het model die het langst mee loopt zo'n beetjequote:Op donderdag 23 april 2009 13:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Heeft Nudie eigenljik ook wijdere modellen? Heb nu wel genoeg slimfits. Ben ze zelf nog niet tegengekomen maar ik ben ook nog niet zo lang om wat betreft Nudies.
Ik vind de Regular Ralf geen wijd model, die is gewoon straight, vooral als je hem vergelijkt met de Fast Freddy, Loose Frank en de Baggy Bjorn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vergeet de Regular Ralf niet, het model die het langst mee loopt zo'n beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |