abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2009 @ 18:50:47 #51
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_67903222
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Hmm, probleem is dus dat ik afgevallen en daarom niet weet wat mijn broekmaat is. En dan loop ik een risico want ruilen kan geloof ik niet via de Nudie site
Heel miss dat de blauwe shop in Hardenberg nog een verdwaalde TF heeft btw.
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 12 april 2009 @ 10:33:03 #52
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_67943894
even steven organic light green
even steven heaven broken blue
high kai organic rinsed / indigo on black

Echt niemand een ideetje waar ze liggen ? In rotterdam heb ik ze iig niet kunnen vinden
  zondag 12 april 2009 @ 11:25:02 #54
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_67944434
quote:
Op zondag 12 april 2009 10:51 schreef JopJuh het volgende:
even steven organic light green
even steven heaven broken blue
high kai organic rinsed / indigo on black

Echt niemand een ideetje waar ze liggen ? In rotterdam heb ik ze iig niet kunnen vinden
Ik geef je weinig kans om ze uberhaupt in NL te vinden..
pi_67945509
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:25 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik geef je weinig kans om ze uberhaupt in NL te vinden..
Mijn inziens de enige mooie nudies voor de zomer die ik zo op de website kan vinden en bij me huidige garderobe passen. Dan bij storting van salaris maar eens een high kai organic rinsed of indigo on black bestellen, 31/34 zelf maat als mijn GT. Moet wel goedkomen.

http://www.nudiejeans.com/shop#/jeans/highkai

[ Bericht 11% gewijzigd door JopJuh op 12-04-2009 12:24:26 ]
pi_67957621
Gister een Slim Jim, 'organic dry ecru embo' gehaald. Nu 6 maanden dragen.
pi_67957660
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:52 schreef 3lmo het volgende:
Gister een Slim Jim, 'organic dry ecru embo' gehaald. Nu 6 maanden dragen.
Reken maar minstens een jaar ofzo, heb hem zelf ook zo'n 8 maanden nu maar hij slijt echt heel traag
pi_67957730
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:54 schreef bbaadd het volgende:

[..]

Reken maar minstens een jaar ofzo, heb hem zelf ook zo'n 8 maanden nu maar hij slijt echt heel traag
Hmm, het komt toch tot uiting na het wassen? Hoe weet je dan al dat ie zo traag slijt. Of ben ik hier onwetend?
pi_67960168
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:57 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Hmm, het komt toch tot uiting na het wassen? Hoe weet je dan al dat ie zo traag slijt. Of ben ik hier onwetend?
Voordat je em was kan je het ook zien hoor, je ziet gewoon slijtage/witte plekken, ik heb bijvoorbeeld nu ook nog nauwelijks honeycombs en dergelijke
pi_67960955
Ik heb die ecru embo ook, met die witte nudie-strepen. Dit is van een maand of 3 dragen, nog steeds best wel nieuw (terwijl ik er niet zuinig op ben, hard fietsen, hardlopen, uitgaan etc.. Hij is ook al een keer of 3 kletsnat geweest):

Ik heb ook het gevoel dat hij laaaaangzaaaaaam slijt. Maar je weet nooit hoe hij eruit ziet na zo'n wasbeurt. Ik ga hem in ieder geval wél wassen na een half jaar .

[ Bericht 0% gewijzigd door SinjiOnO op 12-04-2009 21:49:39 ]
I'm trying to figure out why kamikaze pilots wore helmets
pi_67961006
Ik vraag me af af mijn SJDGC ook echte fading krijgt. Hij heeft na 3,5 maand wel al een prachtige glans en mooie honeycombs maar nog nergens witte plekken (wat ik eigenlijk ook wel mooi vind )
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_67961033
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik heb die ecru embo ook, met die witte nudie-strepen. Dit is van een maand of 3 dragen, nog steeds best wel nieuw (terwijl ik er niet zuinig op ben, hard fietsen, hardlopen, uitgaan etc.. Hij is ook al een keer of 3 kletsnat geweest):

[ afbeelding ]

Ik heb ook het gevoel dat hij laaaaangzaaaaaam slijt. Maar je weet maar nooit hoe hij eruit ziet na zo'n wasbeurt. Ik ga hem in ieder geval wél wassen na een half jaar .
Het is mooier als je nog langer wacht met wassen. Hij ziet er trouwens al behoorlijk uitgerekt uit of had je hem gewoon wat groter ingekocht ?
pi_67961160
maatje groter inderdaad
  zondag 12 april 2009 @ 21:52:13 #64
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_67961220
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:46 schreef Seam het volgende:
Ik vraag me af af mijn SJDGC ook echte fading krijgt. Hij heeft na 3,5 maand wel al een prachtige glans en mooie honeycombs maar nog nergens witte plekken (wat ik eigenlijk ook wel mooi vind )
Dry Grey Coated en Dry Black Coated die krijgen geen fadings, die gaan glimmen na veel dragen.
The truth is relative, pick one that works!
pi_67961332
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:52 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Dry Grey Coated en Dry Black Coated die krijgen geen fadings, die gaan glimmen na veel dragen.
Oke tof, ik vind de stof zo lekker! Minder ruw als de normale Dry en toch nog altijd lekker stijf
pi_67961435
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef SinjiOnO het volgende:
maatje groter inderdaad
Dan moet je zeker nog wat langer dragen voordat je hem gaat wassen, omdat je minder snel fading effecten krijgt. Ik heb mijn SJ destijds in 29 gekocht en toen kon ik er amper in lopen Normaal heb ik 30/31 en nu is hij al wat uitgerekt en heeft toch nog een perfecte pasvorm.
pi_67962217
minder, Hard work for a little pay
pi_67962433
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:20 schreef SinjiOnO het volgende:
minder, Hard work for a little pay
Nee hoor , want hij is dus alleen uitgerekt bij mijn bovenbenen. Bij mijn onderbenen blijft zit hij nu nog net zo strak, dus je zou het kunnen vergelijken met een GT in mijn normale maat
  maandag 13 april 2009 @ 11:12:14 #69
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_67970999
Ik heb mijn SJDEE ook een maatje groter gekocht en dat zit wel heel lekker moet ik toegeven. Bij mij kan je zien dat ie duidelijk is verkleurd t.o.v. een nieuwe en de honeycombs beginnen er goed in te zitten
  zaterdag 18 april 2009 @ 20:04:42 #71
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_68148241
Lijkt mij een SJ Dry Black
  zondag 19 april 2009 @ 16:33:35 #72
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_68172187
Vind dit wel een hele gave Alf. Alleen de prijs

http://www.revolveclothing.com/b/Product.jsp?code=NUDI-MJ74
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_68172407
Koop een goedkope (licht stonewashed) zwarte jeans van ieder ander merk en een zak...
pi_68176253
Iemand die weet waar je online nog een Super Slim Kim Dry 31-34 kunt kopen?
Black Ice SBO 2008 sprinter
pi_68180807
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:33 schreef Gerard-Joling het volgende:
Vind dit wel een hele gave Alf. Alleen de prijs

http://www.revolveclothing.com/b/Product.jsp?code=NUDI-MJ74
700 dollar voor een Nudie dat is gewoon tragisch eigenlijk..sorry voor degenen hier die het wel uitgeven aan een broek, no offence uiteraard Zo bijzonder vind ik em niet eigenlijk..

Vind het huidige aanbod prewashes een beetje tegenvallen eigenlijk, had gehoopt op een mooie lichte wassing voor de zomer, maar voorlopig lijkt het alsof de Used en de Greenwave de enige zijn (AJ), en die vind ik wel erg standaard voor een hoop geld zo op de plaatjes...wat vinden jullie van die wassingen?

Die greenwave opzich wel mooi hoor, alleen wel prijzig

[ Bericht 11% gewijzigd door bear87 op 19-04-2009 20:14:25 ]
pi_68180855
385 euro in de shop van nudie zelf, leuke marge
pi_68185086
Slim Jim Sunny Used

Iemand enig idee waar je deze nog kan halen? Ik heb er 1 van een Sample sale, maar geen idee waar je hem kan halen in een (web)shop. Thanks in advance.
pi_68186899
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef SinjiOnO het volgende:
Slim Jim Sunny Used

[ afbeelding ]

Iemand enig idee waar je deze nog kan halen? Ik heb er 1 van een Sample sale, maar geen idee waar je hem kan halen in een (web)shop. Thanks in advance.
Vette broek! Ben ook wel benieuwd waar deze nog te koop is.
pi_68187098
Je zult wel niets aan mijn antwoord hebben, maar waarom wil je per se zo'n lichte jeans van Nudie hebben?

Er zijn bepaalde kleurtinten en washings die je alleen bij een bepaald merk vindt, maar deze washing en kleur is nu niet bepaald enig in zijn soort, je vindt praktisch identieke jeans (met zelfde model) bij zo veel andere merken en voor veel minder geld.
pi_68187995
Nudie vind ik een goed merk, heb nu een bescheiden collectie van dit merk en het bevalt me zeer goed qua kwaliteit en fit. Nudie als bedrijf vind ik ook tof, de marketing is heel bescheiden en toch zijn ze succesvol. Dat kan alleen als je broeken goed zijn en het hebben bewezen.

Heb zelf al kunnen achterhalen waar je het kan krijgen.

Wel een groot verschil in prijs met de Sample sale , scheelt toch weer 110 euro
pi_68194664
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:51 schreef nout72 het volgende:
Je zult wel niets aan mijn antwoord hebben, maar waarom wil je per se zo'n lichte jeans van Nudie hebben?

Er zijn bepaalde kleurtinten en washings die je alleen bij een bepaald merk vindt, maar deze washing en kleur is nu niet bepaald enig in zijn soort, je vindt praktisch identieke jeans (met zelfde model) bij zo veel andere merken en voor veel minder geld.
Dat is dus ook precies de reden waarom ik op de vorige pagina postte 140 euro voor een 'used' of 'greenwave' wel erg veel geld te vinden. Ik vind Nudie erg duur mbt prewashes, maar sommigen zijn gewoon écht mooi en dan moet het maar Deze kleur kost je bij Diesel 109 euro, bij Levi's 89 a 99 en ga zo maar door. Kan nog veel goedkoper dan dat.

Kwestie van smaak natuurlijk, maar die double dip indigo vond ik nou wel een echt mooie kleur die zijn prijsje waard was.

@Ono mooi is ie wel hoor
pi_68203167
zal weer eens een keer pics gaan maken van mijn nudies zijn nu ehh volgens mij 6, 3, en 1 jaar oud ;o
check me foto's op flickr!: sarlo @ flickr.com
  maandag 20 april 2009 @ 19:20:50 #83
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_68212291
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:05 schreef JopJuh het volgende:
385 euro in de shop van nudie zelf, leuke marge
En 300e in Zweden zelf
pi_68232992
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef SinjiOnO het volgende:
Slim Jim Sunny Used

[ afbeelding ]

In de webshop van Nudie kan je hem bestellen voor 159 euro.

edit: oh, je hebt hem al besteld
pi_68253192
http://www.nudiejeans.com/shop/?utm_source=menu&utm_medium=site&utm_campaign=shop#/jeans/evensteven/1105

Besteld, vond de even steven pasvorm altijd al maar de modellen nooit echt super tof.
Deze heeft me overtuigd. Eens zien hoe lang die erover doet.
pi_68269987
Is er eventueel belangstelling voor een AJ dry black selvage 29/32 gedragen maar niet gewassen?

Als ik hem aan het eind van de week nogsteeds niet pas ( aangekomen ) moet ik hem helaas verkopen
pi_68270423
Ik vind het zo zonde, die pasvorm van die broeken is echt briljant en t hele dry idee is leuk, alleen dat '6 maanden niet wassen'. Niet wassen maakt me niet zoveel uit maar na 6 maanden dragen is zon broek gewoon kapot en kan je m weg flikkeren. Volgens mij is t vooral een probleem van die Slim Jims want ik heb 2 paar weg kunnen gooien doordat het kruis eruit was gescheurd toen ze net een beetje mooi begonnen te worden.
  woensdag 22 april 2009 @ 19:07:58 #88
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_68279585
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:16 schreef dumblecore het volgende:
Ik vind het zo zonde, die pasvorm van die broeken is echt briljant en t hele dry idee is leuk, alleen dat '6 maanden niet wassen'. Niet wassen maakt me niet zoveel uit maar na 6 maanden dragen is zon broek gewoon kapot en kan je m weg flikkeren. Volgens mij is t vooral een probleem van die Slim Jims want ik heb 2 paar weg kunnen gooien doordat het kruis eruit was gescheurd toen ze net een beetje mooi begonnen te worden.
dat probleem van uitgescheurde kruisen komt idd veel voor bij slim jims maar bij andere modellen echt veel minder, die kan je makkelijk meer dan een jaar elke dag dragen.
pi_68280485
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:07 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

dat probleem van uitgescheurde kruisen komt idd veel voor bij slim jims maar bij andere modellen echt veel minder, die kan je makkelijk meer dan een jaar elke dag dragen.
Wat is dan een oplossing? Eerder wassen? Ben zelf bezig met mijn eerste SJDJ
pi_68280811
Mijn pre-washed Nudie Average Joe met old scraped indigo als washing heb ik in maat 32-34 en past mij perfect. Nu vind ik dat de Average Joe Dry Heavy ook aan mijn collectie toegevoegd moet worden. Welke maat zal ik deze echter nemen? Zelfde maat als mijn pre-washed AJ of groter/kleiner (i.v.m. evt. wel/niet uitrekken van de jeans)?
pi_68282086
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:02 schreef bear87 het volgende:
Is er eventueel belangstelling voor een AJ dry black selvage 29/32 gedragen maar niet gewassen?

Als ik hem aan het eind van de week nogsteeds niet pas ( aangekomen ) moet ik hem helaas verkopen
Ik wil hem ik wil hem!
  woensdag 22 april 2009 @ 23:26:34 #92
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_68288905
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef TGV2 het volgende:

[..]

Wat is dan een oplossing? Eerder wassen? Ben zelf bezig met mijn eerste SJDJ
enige oplossing is hem minder strak dragen, zo'n crotch-rip komt gewoon doordat er teveel spanning op staat.
  woensdag 22 april 2009 @ 23:29:07 #93
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_68289000
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:41 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Mijn pre-washed Nudie Average Joe met old scraped indigo als washing heb ik in maat 32-34 en past mij perfect. Nu vind ik dat de Average Joe Dry Heavy ook aan mijn collectie toegevoegd moet worden. Welke maat zal ik deze echter nemen? Zelfde maat als mijn pre-washed AJ of groter/kleiner (i.v.m. evt. wel/niet uitrekken van de jeans)?
een dry moet je altijd kleiner kopen dan een prewashed. ik zelf heb een Average Joe Old Scraped Indigo in maat 34x32 en draag de Average Joe Dry Selvage in maat 32x32. Zitten beide hetzelfde.
pi_68300616
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:16 schreef dumblecore het volgende:
waarom weggooien? dat is inderdaad super zonde van je nudie!
je kan je broek gewoon laten maken!! vraag er maar eens naar bij je favoriete kledingszaak, bijvoorbeeld de winkel waar je je nudie hebt gekocht.. in mijn geval kon het zelfs kosteloos! er komt dan een stukje denim achter het gat zeg maar, en dan kan je er weer een tijdje tegenaan om je nudie nog mooier te laten faden!

dan een vraag van mijn kant... wie heeft er hier een MASA? is 'ie het geld waard? lijkt ie erg op de RRDS of is 'ie wel duidelijk anders?
pi_68301034
Ik weet niet veel over de regular ralf, maar de Masa is topnotch, goede denim. Een maat van me heeft die broek en het voelt kwalitatief goed aan. Achterzakken zijn wat lager dan de RR en de beltloops zijn dunner maar langer.

Check deze fading van de masa :

donderdag 23 april 2009 @ 13:06:32 #96
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_68301336
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:56 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik weet niet veel over de regular ralf, maar de Masa is topnotch, goede denim. Een maat van me heeft die broek en het voelt kwalitatief goed aan. Achterzakken zijn wat lager dan de RR en de beltloops zijn dunner maar langer.

Check deze fading van de masa :

[ afbeelding ]
Aan de bestandsnaam van de foto is te zien dat hij hem zelf heeft bewerkt met schuurpapier, dat vind ik wel zonde. Ik kan me deze foto ook nog wel van MyNudies.com herinneren.

Ik heb zelf ook een MASA, hele mooie broek, van zeer goede kwaliteit en zware denim, ik heb ook een Regular Ralf Dry Selvage, is ook van zeer goede kwaliteit en zware denim, maar voelt wel heel anders aan. De kleur en het uiterlijk van de stof zijn ook anders.
pi_68302851
Heeft Nudie eigenljik ook wijdere modellen? Heb nu wel genoeg slimfits. Ben ze zelf nog niet tegengekomen maar ik ben ook nog niet zo lang om wat betreft Nudies .
  donderdag 23 april 2009 @ 19:22:15 #98
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_68313179
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Heeft Nudie eigenljik ook wijdere modellen? Heb nu wel genoeg slimfits. Ben ze zelf nog niet tegengekomen maar ik ben ook nog niet zo lang om wat betreft Nudies .
De Fast Freddy is net nieuw, is een loose model.
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:08:12 #99
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_68354553
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vergeet de Regular Ralf niet, het model die het langst mee loopt zo'n beetje
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:35:43 #100
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_68355625
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Vergeet de Regular Ralf niet, het model die het langst mee loopt zo'n beetje
Ik vind de Regular Ralf geen wijd model, die is gewoon straight, vooral als je hem vergelijkt met de Fast Freddy, Loose Frank en de Baggy Bjorn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')