Heel miss dat de blauwe shop in Hardenberg nog een verdwaalde TF heeft btw.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hmm, probleem is dus dat ik afgevallen en daarom niet weet wat mijn broekmaat is. En dan loop ik een risico want ruilen kan geloof ik niet via de Nudie site
Ik geef je weinig kans om ze uberhaupt in NL te vinden..quote:Op zondag 12 april 2009 10:51 schreef JopJuh het volgende:
even steven organic light green
even steven heaven broken blue
high kai organic rinsed / indigo on black
Echt niemand een ideetje waar ze liggen ? In rotterdam heb ik ze iig niet kunnen vinden![]()
Mijn inziens de enige mooie nudies voor de zomer die ik zo op de website kan vinden en bij me huidige garderobe passen. Dan bij storting van salaris maar eens een high kai organic rinsed of indigo on black bestellen, 31/34 zelf maat als mijn GT. Moet wel goedkomen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans om ze uberhaupt in NL te vinden..
Reken maar minstens een jaar ofzo, heb hem zelf ook zo'n 8 maanden nu maar hij slijt echt heel traagquote:Op zondag 12 april 2009 19:52 schreef 3lmo het volgende:
Gister een Slim Jim, 'organic dry ecru embo' gehaald.Nu 6 maanden dragen.
Hmm, het komt toch tot uiting na het wassen? Hoe weet je dan al dat ie zo traag slijt. Of ben ik hier onwetend?quote:Op zondag 12 april 2009 19:54 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Reken maar minstens een jaar ofzo, heb hem zelf ook zo'n 8 maanden nu maar hij slijt echt heel traag
Voordat je em was kan je het ook zien hoor, je ziet gewoon slijtage/witte plekken, ik heb bijvoorbeeld nu ook nog nauwelijks honeycombs en dergelijkequote:Op zondag 12 april 2009 19:57 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Hmm, het komt toch tot uiting na het wassen? Hoe weet je dan al dat ie zo traag slijt. Of ben ik hier onwetend?
Het is mooier als je nog langer wacht met wassen. Hij ziet er trouwens al behoorlijk uitgerekt uit of had je hem gewoon wat groter ingekocht ?quote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik heb die ecru embo ook, met die witte nudie-strepen. Dit is van een maand of 3 dragen, nog steeds best wel nieuw(terwijl ik er niet zuinig op ben, hard fietsen, hardlopen, uitgaan etc.. Hij is ook al een keer of 3 kletsnat geweest):
[ afbeelding ]
Ik heb ook het gevoel dat hij laaaaangzaaaaaam slijt. Maar je weet maar nooit hoe hij eruit ziet na zo'n wasbeurt. Ik ga hem in ieder geval wél wassen na een half jaar.
Dry Grey Coated en Dry Black Coated die krijgen geen fadings, die gaan glimmen na veel dragen.quote:Op zondag 12 april 2009 21:46 schreef Seam het volgende:
Ik vraag me af af mijn SJDGC ook echte fading krijgt. Hij heeft na 3,5 maand wel al een prachtige glans en mooie honeycombs maar nog nergens witte plekken (wat ik eigenlijk ook wel mooi vind)
Oke tof, ik vind de stof zo lekker! Minder ruw als de normale Dry en toch nog altijd lekker stijfquote:Op zondag 12 april 2009 21:52 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Dry Grey Coated en Dry Black Coated die krijgen geen fadings, die gaan glimmen na veel dragen.
Dan moet je zeker nog wat langer dragen voordat je hem gaat wassen, omdat je minder snel fading effecten krijgt. Ik heb mijn SJ destijds in 29 gekocht en toen kon ik er amper in lopenquote:
Nee hoor , want hij is dus alleen uitgerekt bij mijn bovenbenen. Bij mijn onderbenen blijft zit hij nu nog net zo strak, dus je zou het kunnen vergelijken met een GT in mijn normale maatquote:
700 dollar voor een Nudie dat is gewoon tragisch eigenlijk..sorry voor degenen hier die het wel uitgeven aan een broek, no offence uiteraardquote:Op zondag 19 april 2009 16:33 schreef Gerard-Joling het volgende:
Vind dit wel een hele gave Alf. Alleen de prijs![]()
http://www.revolveclothing.com/b/Product.jsp?code=NUDI-MJ74
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |