Locatie van de broek is nu Westervoort, vanaf dinsdag 14 april pas weer Groningen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:58 schreef SinjiOnO het volgende:
Bied 40 euro, deze zaterdag vandaag ophalen .:)
In het weekend ben ik altijd in Westervoort, dus ophalen in Groningen kan alleen doordeweeks.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:14 schreef SinjiOnO het volgende:
Ok jammer, Ik kan wel volgende week zaterdag de broek bekijken/ophalen in Groningen. Afhankelijk van de staat van de broek in real life betaal ik tussen 40/50 euro. (Mocht de broek er nog zijn.)
Dichtstbijzijnde station bij Westervoort is Arnhem, maar morgen kan ik niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:14 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik wil de broek wel eerst zien. Wat is de dichtstbijzijnde station bij Westervoort? Ik kan het morgen opzich wel ophalen. Ga je dan in op de bod van 40 euro?
Ik kom morgen rond 8.55u aan op het station in Groningen, later die dag heb ik waarschijnlijk geen tijd. Als het niet uitkomt moeten we maar even zien of we een andere dag kunnen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:59 schreef SinjiOnO het volgende:
Hoe laat kun je morgen op het station zijn? Ik kan dan even langsgaan.
Dan heb je het hoogste bod op dit moment.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:16 schreef Dalai_Lama het volgende:
Hoi,
Wil de broek wel hebben voor 50 euro
groetjes Kevin
Mijn mail is beckerskevin@hotmail.com
deal, voor 50 euro inclusief is ie voor jou.quote:Op zondag 19 april 2009 17:28 schreef Ouzooo het volgende:
Is ie nou echt zo baggy als ie eruit ziet? Of komt dat doordat ie plat ligt (bedoel dan vooral @ bovenbeen)...
Ach weetje, 50 euro inclusief geboden, indien akkoord maak ik het vanavond nog over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |