Hoe vaak dit al niet gevaagd is.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn er bepaalde nudies die je niet mag wassen dan? Ik vind het maar lastig en vies, een broek die je een half jaar aan hebt maar niet wast. Ik heb zo'n average joe maar die is al regelmatig de was in gegaan, binnenstebuiten en ziet er nog gewoon normaal uit.
Niet om flauw te doen, maar gaat een broek niet stinken als je hem zo lang niet wast?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
Na bijna zes maanden ben ik het helemaal zat; mijn Nudie gaat de was in
Vandaag er weer in gewerkt, (bakkerij), er is nu genoeg slagroomschnitt en dweilwater overheen gegaan..
Ben benieuwd wat voor fade er uit komt!
Als je broek vochtig wordt door bijv. regen dan komt die lucht vrij en ga je hem wel ruiken.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niet om flauw te doen, maar gaat een broek niet stinken als je hem zo lang niet wast?
Nudie is niet de enige die raw denim maakt.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe vaak dit al niet gevaagd is.
Normaal gesproken zijn alle spijkerboeken van elk merk prewashed, en die kan je dus in principe zo vaak wassen als je wilt (persoonlijk was ik ook deze broeken liever niet al te vaak). Nudie heeft echter ook dry broeken, en die zijn niet pre-washed. Deze zullen dus van kleur veranderen als je ze wast. Je kan ze vrij makkelijk herkennen, aangezien ze helemaal egaal zijn.
Zeg ik ook nergens.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:13 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Nudie is niet de enige die raw denim maakt.
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe vaak dit al niet gevaagd is.
Normaal gesproken zijn alle spijkerboeken van elk merk prewashed, en die kan je dus in principe zo vaak wassen als je wilt (persoonlijk was ik ook deze broeken liever niet al te vaak). Nudie heeft echter ook dry broeken, en die zijn niet pre-washed. Deze zullen dus van kleur veranderen als je ze wast. Je kan ze vrij makkelijk herkennen, aangezien ze helemaal egaal zijn.
werkte bij mij niet, ik heb hem er zelfs 2 weken in laten liggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:39 schreef shisz het volgende:
In de diepvries met een dry werkt ook, alle luchtjes gaan er dan uit! Zelfs bierlucht
van Dijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:00 schreef Gerard-Joling het volgende:
Rambam in Eindhoven, van Dijk in Waalwijk
OOOOH dié!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zag laatst een mooie average joe met een hele nieuwe ongewassen look.
Helaas ging die uit het assortiment en was die niet meer in mijn maat beschikbaar.
Waar zou ik hem nog kunnen kopen ? Kheb (31/34)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |