abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2009 @ 01:06:15 #26
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_67634073
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:39 schreef HammerNL het volgende:
Ik heb al lang geen nudie jeans meer gekocht/gedragen (jaar of 4), nu kijk ik op de nudie website/nudie online shop voor wat leuke jeans.

Via die fitguide heb ik een paar leuke modellen gezien, alleen die zie ik niet zo 1,2,3 terug in de online shop.
Het gaat hier om de voorbeelden van jeans bij:

- Even Steven
- Regular Alf
- Slim Jim
- Flare Glenn

Weet iemand de namen van de modellen die hier afgebeeld staan, via de niet zo geweldige foto's op nudiejeans.com wordt ik niet veel wijzer.
Beetje een vaag verhaal....

Ga naar de nudie webshop op: http://www.nudiejeans.com/shop
Beweeg je muis over de link genaamd "JEANS" en dan verschijnt er een dropdown-menu met alle namen van de modellen.
Klik op een naam en je krijgt een overzicht van de beschikbare wassingen van dat model.
The truth is relative, pick one that works!
pi_67636440
quote:
Op donderdag 2 april 2009 01:06 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Beetje een vaag verhaal....

Ga naar de nudie webshop op: http://www.nudiejeans.com/shop
Beweeg je muis over de link genaamd "JEANS" en dan verschijnt er een dropdown-menu met alle namen van de modellen.
Klik op een naam en je krijgt een overzicht van de beschikbare wassingen van dat model.
Oké ter verduidelijking, als je naar de fitguide gaat --> http://www.nudiejeans.com/fitguide dan zie je verschillende figuren met verschillende type jeans. Als je zo'n figuur aan klikt, krijg je een voorbeeld te zien van die betreffende soort jean (kan hem 360 graden draaien etc, echter kan ik het specifieke model dat daar wordt weergegeven niet terugvinden in die nudiejeans.com/shop

Het gaat om de jeans die worden geshowd als je klikt op
- Even Steven
- Regular Alf
- Slim Jim
- Flare Glenn
  donderdag 2 april 2009 @ 11:15:32 #28
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_67639857
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:21 schreef HammerNL het volgende:

[..]

Oké ter verduidelijking, als je naar de fitguide gaat --> http://www.nudiejeans.com/fitguide dan zie je verschillende figuren met verschillende type jeans. Als je zo'n figuur aan klikt, krijg je een voorbeeld te zien van die betreffende soort jean (kan hem 360 graden draaien etc, echter kan ik het specifieke model dat daar wordt weergegeven niet terugvinden in die nudiejeans.com/shop

Het gaat om de jeans die worden geshowd als je klikt op
- Even Steven
- Regular Alf
- Slim Jim
- Flare Glenn
ah...je bedoelt het type wassing die ze op dat moment zelf aanhebben? ja die zijn niet allemaal te vinden in de nudie webshop, de Regular Ralf die daar gedragen wordt is de Regular Ralf Dry Selvage.

[ Bericht 3% gewijzigd door SatanicWarrior op 02-04-2009 11:25:41 ]
pi_67640227
Die plaatjes van de fit-guide zijn ook al erg oud, naar mijn weten zijn die al jaren hetzelfde dus die ga je niet meer vinden.
pi_67708806
Ik ben opzoek naar een winkel die de Average Joe Clean Blue en Cold Denim verkoopt. Via de nudie site gezien, zien er allebei erg mooi uit De Cold Denim heeft nog stretch ook, lekker comfortabel...ik wil hem alleen wel in het echt zien en passen!

Heeft iemand hem toevallig bij de M@W al zien liggen? Of heeft de rode winkel hem wellicht?
pi_67709752
M@W heeft binnenkort een online webshop dus dan kun je kijken ze hem hebben.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_67710242
Ik wil een AJ
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_67710667
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:15 schreef Seam het volgende:
M@W heeft binnenkort een online webshop dus dan kun je kijken ze hem hebben.
Goede tip! Hoe weet je dat als ik vragen mag?
pi_67712450
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:53 schreef bear87 het volgende:

[..]

menatwork.eu

Nog 2 dagen
pi_67716666
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:53 schreef bear87 het volgende:

[..]

Ja ik had toevallig een keer gezocht en toen zag ik het op de site Helaas hebben ze tegenwoordig bijna alleen maar AJs en ik wil juist de slim fit modellen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_67742297
tvp
  zondag 5 april 2009 @ 23:13:29 #37
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_67744640
pi_67824241
Weet iemand of en waar er nog Average Joe Clean Steel's te koop zijn?? Randstad that is.
pi_67824540
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 23:27 schreef Seam het volgende:

[..]

Ja ik had toevallig een keer gezocht en toen zag ik het op de site Helaas hebben ze tegenwoordig bijna alleen maar AJs en ik wil juist de slim fit modellen
Die webshop laat ook maar op zich wachten.
pi_67829521
Tragisch inderdaad, ze telden af tot maandag en toen moest het zover zijn, maar tot op heden wil het nog niet erg lukken met die site
pi_67836906
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:47 schreef bear87 het volgende:
Tragisch inderdaad, ze telden af tot maandag en toen moest het zover zijn, maar tot op heden wil het nog niet erg lukken met die site
Erg weird inderdaad. Nu staat er weer "1 day to go". Zou wel leuk zijn als hij morgen dan open is .
pi_67837866
Ik ben opzoek naar deze broek: http://www.nudiejeans.com/shop/?utm_source=menu&utm_medium=site&utm_campaign=shop#/jeans/thinfinn/1121 of deze: http://www.nudiejeans.com/shop/?utm_source=menu&utm_medium=site&utm_campaign=shop#/jeans/thinfinn/1123 . Kan hem nergens vinden in de omgeving Zwolle, weten jullie of die al actief verkocht wordt in Nederland Ik wil graag een nieuwe Thin Finn en kan alleen maar Thin Fin Dry Stretch broeken en Thin Fin Dry Black Coated vinden in de winkels die Nudie verkopen, en beide broeken heb ik al

Thin Finn's zij namelijk
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_67838469
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:23 schreef JaapTrekhaak het volgende:

[..]

Erg weird inderdaad. Nu staat er weer "1 day to go". Zou wel leuk zijn als hij morgen dan open is .
Hij is nu open Kon alleen gek genoeg geen Nudies vinden.

8mm is hun huismerk of niet? Daar vragen ze tegenwoordig 100-110 euro voor
  woensdag 8 april 2009 @ 19:14:33 #44
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_67838521
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:56 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben opzoek naar deze broek: http://www.nudiejeans.com/shop/?utm_source=menu&utm_medium=site&utm_campaign=shop#/jeans/thinfinn/1121 of deze: http://www.nudiejeans.com/shop/?utm_source=menu&utm_medium=site&utm_campaign=shop#/jeans/thinfinn/1123 . Kan hem nergens vinden in de omgeving Zwolle, weten jullie of die al actief verkocht wordt in Nederland Ik wil graag een nieuwe Thin Finn en kan alleen maar Thin Fin Dry Stretch broeken en Thin Fin Dry Black Coated vinden in de winkels die Nudie verkopen, en beide broeken heb ik al

Thin Finn's zij namelijk
Dan zul je toch echt moeten bestellen van de site.. In Zwolle kun je die dus no way vinden aangezien je daar sowieso geen TF meer kan vinden zo'n beetje. Ben laatst in Bedorff geweest maar weet niet meer zeker of ze nog TF's hadden.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_67838975
hoelang duurt het uitlopen van een slim jim zodat hij iets oprekt? hij zit namelijk bij mijn kuiten erg strak.. kwil hem graag wat minder strak hebben
Born to be wild!
pi_67839445
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:14 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Dan zul je toch echt moeten bestellen van de site.. In Zwolle kun je die dus no way vinden aangezien je daar sowieso geen TF meer kan vinden zo'n beetje. Ben laatst in Bedorff geweest maar weet niet meer zeker of ze nog TF's hadden.
Hmm, probleem is dus dat ik afgevallen en daarom niet weet wat mijn broekmaat is. En dan loop ik een risico want ruilen kan geloof ik niet via de Nudie site
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_67839902
Eigenlijk zoek ik:

- Een heel donkere slimfit
of
- Een licht blauwe die bovenaan wat wijder is en dan smaller wordt met blauwe stiksels.

Echter wil ik niet nog een average joe / bootcut bary, iemand tips ? Winkelen heeft nog niks opgeleverd.
pi_67840158
quote:
Op woensdag 8 april 2009 20:04 schreef bear87 het volgende:
Slim jim dry organic ecru? http://www.jeansonline.nl(...)o-110357-p-2106.html
Hmm voeg ik even toe als optie:

even steven organic light green
even steven heaven broken blue
even steven dry grey denim
tight long john indigo on black
En in het bijzonder: high kai organic rinsed / indigo on black (unisex )

Iemand enig idee waar ik bovenstaande modellen kan passen/zien behalve op de nudie site ?

[ Bericht 1% gewijzigd door JopJuh op 08-04-2009 20:12:11 ]
pi_67843636
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:13 schreef bear87 het volgende:

[..]

Hij is nu open Kon alleen gek genoeg geen Nudies vinden.

8mm is hun huismerk of niet? Daar vragen ze tegenwoordig 100-110 euro voor
Van dat 8mm ooit nog eentje gehaald voor 80 euro of zo, hooguit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')